Σελίδες

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

ΑΧΡΗΜΑΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ Ἤ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΝΟ 3 ( άλά Γερμανικά αὐτή τή φορά…)


Ὅσο καί ἄν προχωρεῑ ἡ ἐφαρμογή τῶν σχεδίων τῆς παγκόσμιας ἠλεκτρονικῆς δικτατορίας, τελικά ὁ Χριστός καί ἡ Ὀρθοδοξία θά εἶναι οἱ νικητές.

 Συνέχεια τῶν  δύο προηγούμενων ἀναρτήσεων μας πού ἔγιναν στίς 24-7-10
καί 25-7-2010
Εἶναι πλέον πασίγνωστα, τά ἤδη ἕτοιμα ἐμφυτεύσιμα τσιπ (RFID) ἠλεκτρονικοῦ φακελώματος ὅλων τῶν προσωπικῶν δεδομένων μας, δορυφορικῆς ἐντόπισης καί παρακολούθησης.
Αὐτά ἀρχικά προορίζονται γιά κάρτες, ρολόγια, κινητά, κ.λ.π. (δηλαδή φορητά ἀντικείμενα τά ὁποῖα ὅλοι θά τά ἔχουμε  «τσιποποιημένα») Τά τσιποποιημένα μικροαντικείμενα ὑποτίθεται ὅτι θά εἶναι γιά νά  «διευκολύνουν» καί νά ἁπλοποιήσουν τίς χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες καθώς καί τίς οἰκονομικές συναλλαγές!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ


Σε δέκα υπολογίζονται οι αιματηροί και σκληροί διωγμοί των κοσμικών ηγεμόνων της Ρώμης, οι οποίοι κίνησαν κάθε μέσο για να εξαφανίσουν ολότελα την Εκκλησία του Χριστού. Σε όλους όμως αυτούς τους διωγμούς η Εκκλησία του Χριστού βρίσκεται χωρίς την ελάχιστη κοσμική βοήθεια. Κανένα στράτευμα δεν έχει με το οποίο να διεξαγάγει τον τρομερό πόλεμο, που της έχουν κηρύξει, κανένα βασιλιά ή ηγεμόνα δεν έχει βοηθό. Κανένα κοσμικό όπλο δεν έχει στα χέρια Της, παρά τα άφθονα δάκρυά Της, την υπομονή και την προσευχή Της, την αδυναμία και την αισχύνη Της, τα τραύματά Της και το αίμα Της.

Και ρωτούμε: Εφ΄ όσον καμία ανθρώπινη βοήθεια δεν είχε η Εκκλησία, γιατί δεν υπέκυψε; Γιατί δεν κάμφθηκε από τους πανίσχυρους αυτοκράτορες της Ρώμης και τους σιδηρόφρακτους στρατούς της; Εάν κάποιος έβλεπε μόνο στον εξοντωτικό πόλεμο, τον οποίο ανέλαβαν όλες οι ανθρώπινες δυνάμεις κατά της ανίσχυρης Εκκλησίας του Χριστού, τίποτε άλλο δεν θα ανέμενε και δεν θα πίστευε, παρά ότι ο παγκόσμιος σκοπός των πολεμίων Αυτής θα επιτύγχανε καθ΄ όλη τη γραμμή. Αυτό πίστευε και ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός, ότι δηλαδή επιτυχώς παρασκεύασε την εξαφάνιση της Εκκλησίας. Γι΄ αυτό και νόμισμα χάραξε το οποίο από το ένα μέρος είχε την εικόνα του και το όνομά του, και από το άλλο την εξής επιγραφή: «Μετά την εξάλειψη του Χριστιανισμού». Και κατόπιν αρχίζουν τα σκωπτικά άσματα, διότι πίστευαν ότι η χριστιανική Εκκλησία τάφηκε.

Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Εικόνα

Όταν ανέβηκε η Θεομήτωρ στο όρος των Ελαιών για να προσευχηθεί, έγειραν τα δέντρα και την προσκύνησαν. Κατά την γενική αγιορείτικη παράδοση, η Κυρία Θεοτόκος με τον Άγιο Ιωάννη το Θεολόγο, ταξίδευε με πλοίο από την Παλαιστίνη στην Κύπρο, για να επισκεφτεί τον Άγιο Λάζαρο (τον αναστημένο εκ νεκρών). Λόγω όμως μεγάλης τρικυμίας και με υπερφυσικό τρόπο, το πλοίο βρέθηκε στον Άθω και συγκεκριμένα στο λιμάνι του Κλήμεντος στη Μονή Ιβήρων.

ΣΥΜΠΑΝ: ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ;


ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΧΕΙΛΗ
ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΟΥΝ
ΤΗΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΗ ΑΘΕΪΣΤΙΚΗ (ΑΝΤΙ) ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ
ΠΕΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ

Οι αθεϊστές προσπαθούν να παρουσιάσουν την πίστη στον Θεό σαν κάτι αντιεπιστημονικό, που μόνο αμαθείς και αντιεπιστημονικοί άνθρωποι την αποδέχονται. Όμως, τα γεγονότα είναι (όπως πάντα), αντίθετα από τις αθεϊστικές εμμονές και αερολογίες. Η παρακάτω συλλογή του Rich Deem, αποστομώνει όλους αυτούς τους αμαθείς αθεϊστές, και δίνει μια απάντηση από επιστημονικά χείλη στον αντιεπιστημονικό αθεϊστικό σκοταδισμό.

Ποιὰ εἶναι τὰ σημεῖα τῆς συγχώρησης τῶν ἁμαρτιῶν μας ἀπὸ τὸν Θεὸ_mp3

Π. Σάββας 2010-07-25_Ποιὰ εἶναι τὰ σημεῖα τῆς συγχώρησης τῶν ἁμαρτιῶν μας ἀπὸ τὸν Θεὸ_mp3

 
Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 25-07-2010 (Συνάξεις Κυριακῆς στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης ).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία).

1)ΓΙΑΤΙ ΒΑΠΤΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΝΗΠΙΑ; ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ; 2)ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΝΗΠΙΟΒΑΠΤΙΣΜΟΣ;

ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ

Και είπεν σ' αυτούς: Όποιος πιστέψει και βαφτιστεί θα σωθεί· όποιος δεν πιστέψει θα καταδικασθεί. Να και τα θαύματα που θα κάνουν όποιοι πιστέψουν: Με την επίκληση του ονόματος μου θα διόχνουν δαιμόνια, θα μιλούν νέες γλώσσες, κι αν παίρνουν φίδια στα χέρια τους ή πίνουν κάτι δηλητηριώδες δε θα παθαίνουν τίποτε· θα βάζουν τα χέρια τους πάνω σε αρρώστους και θα τους θεραπεύουν.
(Μαρκου 16,16)
Ο Ιησούς τους πλησίασε και τους είπε: "Ο Θεός μου έδωσε όλη την εξουσία στον ουρανό και στη γη.

Μοναχισμός και Συγκρητισμός

undefined

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ*
του Μοναχού Αρσενίου Βλιαγκόφτη, Δρ. Θ., πτ. Φ.
* Εισήγηση που παρουσιάστηκε στο Πανελλήνιο Μοναστικό Συνέδριο, το οποίο έλαβε χώρα στα Άγια Μετέωρα από 12 έως 14 Σεπτεμβρίου 2000 με θέμα: Ο αναλλοίωτος Ορθόδοξος Μοναχισμός στην ανατολή της τρίτης χιλιετίας
Μακαριώτατε Πάτερ και Δέσποτα, Σεβασμιώτατοι Άγιοι Αρχιερείς, Πανοσιολογιώτατοι Πατέρες, Οσιολογιώτατες Γερόντισσες και αδελφές, Κύριε Πρόεδρε της Οργανωτικής Επιτροπής, Ελλογιμώτατοι Κύριοι Καθηγητές, αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί και αδελφές.
Ευλογείτε!
Κατά πρώτον αισθάνομαι την ανάγκη να αποδώσω οφειλετικώς τις ευχαριστίες μου προς τον Μακαριώτατο, την Ιερά Σύνοδο και την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου για την τιμητική προς την ταπεινότητά μου πρόσκληση να εισηγηθώ, ενώπιον μάλιστα τόσον εκλεκτής ομηγύρεως, το θέμα «Ορθόδοξος Μοναχισμός και σύγχρονος θρησκευτικός και θρησκειακός συγκρητισμός».
 Κατά δεύτερον να επικαλεσθώ τις ευχές όλων Σας, ώστε η πραγμάτευσις του θέματος να είναι ανάλογος της σπουδαιότητός του.

8 Αυγούστου Συναξαριστής Αιμιλιανού Ομολογητού, Μύρωνος Θαυματουργού, Θεοδοσίου Οσίου, Των Αγίων Ελευθερίου, Λεωνίδη και Νηπίων, Των Αγίων Δέκα Οσίων Ασκητών, Των Αγίων Δύο Μαρτύρων εκ Τύρου, Στυρακίου, Τριανταφύλλου εκ Ζαγοράς, Αναστασίου εκ Βουλγαρίας, Γρηγορίου Ζωγράφου, Ανάμνηση Εγκαινίων των Αγίων Αποστόλων, Εγκαίνια Ναού Θεοτόκου στα Ιεροσόλυμα.

Ὁ Ἅγιος Αἰμιλιανὸς ὁ Ὁμολογητής Ἐπίσκοπος Κυζίκου

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος θέλοντας νὰ τονίσει τὴν μεγάλη σημασία τῆς ὁμολογίας τῆς πίστης μας πρὸς τὸν Χριστό, εἶπε: «Ἔχοντες οὖν ἀρχιερέα μέγαν διεληλυθότα τοὺς οὐρανούς, Ἰησοῦν τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ, κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας». Ἀφοῦ, δηλαδή, ἔχουμε μεγάλο Ἀρχιερέα, ποὺ ἔχει πλέον περάσει ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ μπῆκε στὴν αἰώνια κατάπαυση, ὅπου μᾶς περιμένει, ποὺ δὲν εἶναι ἁπλὸς ἄνθρωπος, ἀλλὰ εἶναι ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ἄς κρατᾶμε καλὰ τὴν ὁμολογία τῆς πίστης μας πρὸς Αὐτόν, τὸν Κύριο καὶ Σωτῆρα μας Ἰησοῦ Χριστό.
Ἕνα τέτοιο παράδειγμα ὁμολογίας ἦταν καὶ ὁ Ἅγιος Αἰμιλιανός, ποὺ ἔζησε μεταξὺ τοῦ 8ου καὶ τοῦ 9ου αἰῶνα. Ὁ Αἰμιλιανὸς ἦταν ἐπίσκοπος Κυζίκου μετὰ τὸ Νικόλαο, στὰ χρόνια 787 – 815.
Ἀγωνίστηκε μὲ ὅλη τὴν δύναμη ποὺ τοῦ παρεῖχε ὁ Θεὸς γιὰ τὴν τιμητικὴ προσκύνηση τῶν ἁγίων εἰκόνων, ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ εἰκονομάχος Λέων ὁ Ε’. Ἀθλητὴς τῆς Ὀρθοδοξίας, μιλοῦσε θερμότατα γι’ αὐτὴν καὶ ἐνίσχυε τοὺς πιστοὺς νὰ ὑπομένουν καρτερικὰ τοὺς ἀσεβεῖς διωγμούς.
Ὑπέφερε πολλὲς κακοπάθειες καὶ θλίψεις καὶ πέθανε τελικὰ ἐξόριστος, σὰν γνήσιος Ὁμολογητὴς τῆς ὀρθῆς πίστης.