Σελίδες

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης: Αποκαθήλωσαν χριστιανικές εικόνες για λόγους… αισθητικής!


Σε αποκαθήλωση των εικόνων προχώρησε η διοίκηση του αντικαρκινικού νοσοκομείου Θεαγενείου, για λόγους… αισθητικής!

της Νικολέτας Μπούκα

Όπως καταγγέλλουν ασθενείς και εργαζόμενοι, χθες, με εντολή του διοικητή του νοσοκομείου, έγινε αποκαθήλωση των θρησκευτικών εικόνων από τους διαδρόμους του νοσοκομείου και από τους θαλάμους των ασθενών. Σύμφωνα με τους εργαζομένους, η ενημέρωση για την απόφαση αυτή -η οποία ισχυρίζονται ότι βασίζεται σε κοινοτική οδηγία- ελήφθη την περασμένη Παρασκευή. “Υπάρχει εντολή από τη διοίκηση να κατέβουν τα σύμβολα πίστεως από τους θαλάμους και τους διαδρόμους, κάτι που έγινε σήμερα το πρωί (σ.σ. χθες).

Ο Αντίχριστος και ο Πάπας

Νικόλαος Ζήσης
 Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ
κατά τις προσδοκίες των νεοεποχιτών στο Διαδίκτυο (Internet)
 "το μυστήριον ήδη ενεργείται της ανομίας"1
       H εσχατολογική μορφή του Αντιχρίστου παρουσιάζεται από την εκκλησιαστική Παράδοση με τα μελανότερα χρώματα: «Εν τω μυστηριώδει τούτω ανθρώπω ουδέν το όσιον και ιερόν θα υπάρξη... Φέ­ρων εν εαυτώ πάσαν την ενέργειαν του Σατανά, θα επιδείξη δύναμιν μεν υπεράνθρωπον, χαρακτήρα δε και αισθήματα απάνθρωπα»2.
       Σ' αυτόν εφαρμόζεται η πλήρης αποδοχή της ψευδούς υποσχέσεως του σατανά «έσεσθε ως Θεοί» δια της γνώσεως3, διότι ο Αντίχριστος θα είναι άνθρωπος που θα θελήσει να αντικαταστήσει το Θεό δια της δυνάμεως του Σατανά. Ο Θεός, όπως σημειώνει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, θα επιτρέψει την εμφάνισή του για να κριθούν όσοι δεν θέλουν ούτως ή άλλως να σωθούν: ενώ στη Β' Παρουσία οι άπιστοι θα δικαιολογούνταν στο Χριστό λέγοντας «δεν πιστεύσαμε σε σένα επειδή έλεγες ότι είσαι Θεός», θα βρεθούν αναπολόγητοι, διότι θα αποδεχθούν ως Θεό τον Αντίχριστο, που μάλιστα δεν θα έλθει στο όνομα του Θεού Πατρός, αλλά στο δικό του4.

Ἐπίθεση κατά τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας: 1)Θεολογία τῆς συνάφειας ἤ ἀθεολογησία, 2)Ἐπίθεση κατά τῶν Φιλοκαλικῶν Πατέρων.


1)ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ Ἤ ΑΘΕΟΛΟΓΗΣΙΑ;


Ακούγεται απίστευτο, είναι όμως αληθινό! Κάποιοι «θεολόγοι» των καιρών μας, αφού εξάντλησαν κάθε μέθοδο εντυπωσιασμού των ανθρώπων, επιχειρούν τώρα ένα προκλητικό βήμα στη θεολογική τους σκέψη: Όμιλούν για νέο είδος θεολογίας, την όποια τοποθετούν πάνω και πέρα από την πατερική θεολογία και την ονομάζουν «συναφειακή θεολογία».
Τί σημαίνει ο όρος «συναφειακή θεολογία»; Σύμφωνα με την ερμηνεία πού δίνουν οι ίδιοι, σημαίνει το να βρίσκεται ή θεολογική σκέψη σε επαφή (συνάφεια) με το σύγχρονα προβλήματα. Τα σημερινά προβλήματα, λένε, διαφέρουν πολύ από αυτά πού αντιμετώπισαν οι Πατέρες στην εποχή τους- επομένως δενμπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε με την πατερική θεολογία- χρειαζόμαστε μια σύγχρονη θεολογική σκέψη! Χρειαζόμαστε τη θεολογία της «συνάφειας»!’Ο προβληματισμός αυτός αναδείχθη κε κυρίως σε διεθνές συνέδριο πού δι οργανώθηκε από την Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών στο Βόλο, συνεχίζεται όμως με σχετικές δημοσιεύσεις σε θεολογικά περιοδικά.

Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου: 1)Να αισθανθούμε το καλό ως ανάγκη, 2)Να βοηθούμε τον κόσμο στην μετάνοια, 3)«Πάντα καθαρά τοις καθαροίς », Ο πνευµατικός άνθρωπος είναι «πύρ καταναλίσκον»


Εικόνα

1)Να αισθανθούμε το καλό ως ανάγκη

Πρέπει ο άνθρωπος να αισθανθή το καλό ως ανάγκη, γιατί διαφορετικά θα είναι βασανισμένος.

Και δεν είναι να πη κανείς ότι μερικοί δεν μπορούν να καταλάβουν το καλό ως ανάγκη. Εγώ δεν μπορώ να το δικαιολογήσω αυτό.

Ακόμη και ένα μικρό παιδάκι πέντε χρονών μπορεί να αίσθανθή το καλό ως ανάγκη.

Ας πούμε ότι ένα παιδάκι έχει πυρετό. Φέρνουν οι γονείς τον γιατρό και εκείνος τους λέει «κρατήστε το παιδί γερά» και τακ-τακ του κάνει την ένεση.


Μετά το παιδί, μόλις ξαναδή τον γιατρό, βάζει τα κλάματα και φεύγει.

Άραγε, έχει αγιαστεί αυτή η μερίδα;

  ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ (ΕΦ' ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ) ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Δώδεκα μίλια έξω από τη Δαμασκό ασκήτευε ένας στυλίτης.
Κάποτε σκανδαλίστηκε μ’ έναν ιερέα της πόλης, για τον οποίο πληροφορήθηκε πως έπεφτε σε σαρκική αμαρτία.
Σε λίγες μέρες ο ιερέας αυτός έτυχε να πάει να λειτουργήσει στο μοναστήρι, όπου βρισκόταν και ο στύλος του ασκητή.
Την ώρα του κοινωνικού, ο στυλίτης κατέβασε σ’ ένα καλάθι το άγιο Ποτήριο που είχε μαζί του, και μέσα σ’ αυτό του έβαλαν τα άχραντα Μυστήρια.

«Λειμωνάριον το παλαιόν»: 1)Η Θεία Κοινωνία που βλάστησε στάχυα , 2)Η δοξολογία της κτίσεως!

Θεία Κοινωνία που βλάστησε στάχυα

Στην πόλη Σελεύκεια της Συρίας, όταν επίσκοπος ήταν ο Διονύσιος (6ος αι), ζούσε ένας πραματευτής πολύ πλούσιος και ευλαβής. Ήταν όμως αιρετικός και πίστευε στα δόγματα του Σεβήρου.
Αυτός είχε έναν υπάλληλο, που ήταν ορθόδοξος κι ακολουθούσε την αγία και αποστολική Εκκλησία.
Ο ορθόδοξος, σύμφωνα με τη συνήθεια της εποχής, πήρε τη Μεγάλη Πέμπτη τη θεία Κοινωνία, την τοποθέτησε σε μια μικρή θήκη και την ασφάλισε σ’ ένα ντουλάπι.
Μετά το Πάσχα έφυγε για εμπόριο στην Κωνσταντινούπολη, ξεχνώντας στο ντουλάπι τις άγιες μερίδες. Είχε όμως αφήσει το κλειδί στο αφεντικό του.

Vera Faith Lord:Μετά τήν ἔκτρωση τί;... (συγκλονιστική μαρτυρία γιά τίς συνέπειες τῆς ἔκτρωσης στίς μητέρες)

Vera Faith Lord: «…δεν μου επιτράπηκε να θρηνήσω…»

  Συγγραφέας του κειμένου που ακολουθεί δεν είναι ο π. Ιωάννης Μπρεκ. Με την ευαισθησία όμως που τον διακρίνει στα βιοηθικά ζητήματα, το περιέλαβε στη σειρά των άρθρων του έτσι όπως αυτή παρουσιάζεται στο Ορθόδοξο αμερικανικό κοινό. Το παραθέτουμε αυτούσιο. Η παρακάτω μαρτυρία δεν έχει ανάγκη από εξηγήσεις. Είναι μια από τις πιο εύγλωττες καταθέσεις των τελευταίων ετών πάνω στο κρίσιμο ζήτημα των αμβλώσεων και αξίζει την απερίσπαστη προσοχή μας.
«Χαίρετε! Ονομάζομαι Vera Faith Lord. Διευθύνω την “Alfa-Omega Life”, την Ορθόδοξη Αδελφότητα για την Προστασία της Ζωής.
Καθώς σάς μιλώ σήμερα, έχω την τιμή να αντιπροσωπεύω εκατομμύρια αδελφές μου. Ηδική μας αδελφότητα δεν είναι κάποια χαρούμενη συντροφιά. Είμαστε μητέρες πού έχουμε διαπράξει άμβλωση και είμαι εδώ σήμερα για να σάς διηγηθώ την ιστορία μου.
Η κοινωνία ένα πράγμα μόνο μάς λέει: “Πρόκειται για το σώμα σας και έχετε το δικαίωμανά κάνετε την επιλογή σας”. Κανείς δεν μάς λέει τί θα μάς συμβεί μετά από την επιλογή,όταν το παιδί μας θα είναι νεκρό. Ελάτε μαζί μου τώρα, μέσα από ένα μαγικό καθρέφτηκαί ας προχωρήσουμε στα μετά την άμβλωση.

1)Πῶς φωτίζεται ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου; (Μικρός Εὐεργετινός)(mp3), 2)Ἡ μετάστασις τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου (mp3)

1)Πῶς φωτίζεται ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου; (Μικρός Εὐεργετινός).

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 25-09-10.
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία).

2)Ἡ μετάστασις τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου (mp3).

Ὁμιλία (σύντομη) τοῦ π. Σάββα στίς 26-09-10.
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία).
Πηγή εἰκόνας: http://www.patmosmonastery.gr/images/img1721062.jpg

29 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής. Κυριακού Αναχωρητού, των Αγίων 150 Μαρτύρων, των Αγίων Τρύφωνος, Τροφίμου και Δορυμέδωντος, Πετρωνίας, Γουδελίας, των Αγίων Γοβελαά, Δάδα, Κασδόου και Καδόα, Μαλαχία του Νέου, των Αγίων Μαρτύρων εν Στροφάσιν αναιρεθέντων, των Αγίων τριών Νεομαρτύρων, Αντωνίου του Ζαντόσκ.

Ὁ Ὅσιος Κυριακὸς ὁ Ἀναχωρητὴς

Ἦταν ἄνθρωπος ποὺ καλλιεργοῦσε ὑπομονήν καὶ πραότητα. Γι' αὐτὸ καὶ πέτυχε στὴν ἀσκητική του ζωή.
Γεννήθηκε στὴν Κόρινθο τὸ 5ο αἰῶνα, ἀπὸ ἱερέα πατέρα, τὸν Ἰωάννη. Τὴν μητέρα του τὴν ἔλεγαν Εὐδοξία καὶ εἶχε ἀδελφὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κορίνθου Πέτρο.
Ἀπὸ ἱερατικό, λοιπόν, γένος ὁ Κυριακός, σὲ νεαρὴ ἡλικία πῆγε στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ ἀπὸ ἐκεῖ στὴ Λαύρα τοῦ Μεγάλου Εὐθυμίου. Ἐκεῖ, ὁ Μέγας Εὐθύμιος, τὸν ἔκανε μοναχὸ καὶ τὸν ἔστειλε στὸν ἀσκητὴ Γεράσιμο. Ὅταν πέθανε ὁ Γεράσιμος, ὁ Κυριακὸς ἐπέστρεψε στὴν Λαύρα τοῦ Εὐθυμίου, ὅπου μὲ ζῆλο καλλιεργοῦσε τὶς ἀρετές του, ὥσπου κάποια στάση ποὺ ἔγινε στὴ Λαύρα τοῦ Εὐθυμίου τὸν ἀνάγκασε νὰ πάει στὴ Λαύρα τοῦ Σουκᾶ.
Ἐκεῖ 40 χρονῶν χειροτονήθηκε πρεσβύτερος καὶ ἀνέλαβε τὴν ἐπιστασία τοῦ Σκευοφυλακίου. Ἐκεῖνο ποὺ τὸν διέκρινε ἀπέναντι στοὺς συμμοναστές του, ἦταν ὁ γαλήνιος τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο τοὺς ἀντιμετώπιζε, γι’ αὐτὸ καὶ ἦταν παράδειγμα πρὸς μίμηση ἀπὸ ὅλους.
Ἑβδομήντα χρονῶν ὁ Κυριακός, ἔφυγε καὶ ἀπὸ ἐκεῖ καὶ μὲ ὑπομονὴ γύρισε πολλὰ μοναστήρια καὶ σκῆτες, ὅπου ἔζησε μὲ αὐστηρότατη ἄσκηση. Τελικά, πέθανε 107 χρονῶν, καὶ σὲ ὅλους ἔμεινε ἡ ἐνθύμηση τοῦ ἀσκητή, ποὺ ἔδειχνε «πραότητα πρὸς πάντας ἀνθρώπους». Πραότητα, δηλαδή, σ’ ὅλους ἀνεξαίρετα τοὺς ἀνθρώπους.

Επείγουσα ανακοίνωση, σχετικά με την εμφάνιση του Γέροντος Παϊσίου

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ.
Κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες η φήμη περί δήθεν θαυμαστής εμφανίσεως του Γέροντος Παϊσίου σε τρεις αγιορείτες μοναχούς της Ιεράς Μονής Αγ. Παντελεήμονος Αγ. Όρους και μάλιστα φέρεται ο Γέροντας να προειδοποίησε αυτούς για επικείμενο πόλεμο, συμβουλεύοντάς τους να λάβουν μεγάλες προμήθειες. Η φήμη αυτή φιλοξενήθηκε μάλιστα και σε δελτίο ειδήσεων αθηναϊκού τηλεοπτικού σταθμού πανελλαδικής εμβέλειας. Πρόκειται περί ανυπόστατης και ψευδούς φήμης που διαψεύδεται και από επίσημες πηγές του Αγίου Όρους, μεταξύ των οποίων η νέα αδελφότητα της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, η οποία και έχει την Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους για το έτος που διανύουμε. Έχει μάλιστα εκδοθεί και σχετική ανακοίνωση στην οποία τονίζεται ότι "Ούτε  η Ιερά Επιστασία, ούτε η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους έχουν λάβει γνώσιν τέτοιου γεγονότος".