Σελίδες

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Χριστιανοί ξεσηκωθεῖτε! Διασύρουν τόν Κύριο Μας. (Ἄν διέσυραν τόν πατέρα μας ἤ τήν μητέρα μας τί θά κάναμε;)

ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ με τη νέα ελληνική σειρά κινουμένων σχεδίων του MEGA που διακωμωδούν την πίστη μας και τα φρονήματά μας.

Προσβλητικότατη η νέα σειρά κινουμένων σχεδίων του MEGA με όνομα «ΟΥΚ».
Όπως αναφέρει το κανάλι «…είναι η πιο ακομπλεξάριστη, προκλητική, ποπ σάτιρα της τηλεόρασης και η πρώτη ελληνική σειρά animation για μεγάλα και ολίγον παρμένα παιδιά.»
Όμως παρακολουθώντας την κανείς, βρίσκεται μπροστά σε φιγούρες που διακωμωδούν την ορθόδοξη πίστη μας και τα ιερά μας σύμβολα. Εξοργίζεται κανείς βλέποντας ακόμα και τον Ιησού Χριστό επάνω στο σταυρό, να συμπεριφέρεται και να ομιλεί σαν ηθοποιός σε διαλόγους με κάποια φιγούρα της αρχαίας Ελλάδας.

«Απλοποιήστε την ζωή σας, για να φύγη το άγχος» (Γέροντας Παΐσιος).

Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ - Δεύτερο Μέρος - Κεφάλαιο 3ον «Απλοποιήστε την ζωή σας, για να φύγη το άγχος»



Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2001


Κεφάλαιο 3
Απλοποιήστε την ζωή σας, για να φύγη το άγχος

Από την κοσμική ευτυχία βγαίνει το κοσμικό άγχος

Όσο απομακρύνονται οι άνθρωποι από την φυσική ζωή, την απλή, και προχωρούν στην πολυτέλεια, τόσο αυξάνει και το ανθρώπινο άγχος. Και όσο απομακρύνονται από τον Θεό, επόμενο είναι να μη βρίσκουν πουθενά ανάπαυση. Γι' αυτό γυρίζουν ανήσυχοι ακόμη και γύρω από το φεγγάρι -σαν το λουρί της μηχανής γύρω από την τρελλή ρόδα (1)-, γιατί ολόκληρος ο πλανήτης μας δεν χωράει την πολλή τους ανησυχία.

Από την κοσμική καλοπέραση, από την κοσμική ευτυχία, βγαίνει το κοσμικό άγχος. Η εξωτερική μόρφωση με το άγχος οδηγεί καθημερινώς εκατοντάδες ανθρώπων (ακόμη και μικρά παιδιά με άγχος) στις ψυχαναλύσεις και στους ψυχιάτρους και κτίζει συνεχώς Ψυχιατρεία και μετεκπαιδεύει ψυχιάτρους, ενώ πολλοί ψυχίατροι ούτε Θεό πιστεύουν ούτε ψυχή παραδέχονται. Επομένως, πώς είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να βοηθήσουν ψυχές, αφού και οι ίδιοι είναι γεμάτοι από άγχος; Πώς είναι δυνατόν ο άνθρωπος να παρηγορηθή αληθινά, αν δεν πιστέψη στον Θεό και στην αληθινή ζωή, την μετά θάνατον, την αιώνια; Όταν συλλάβη ο άνθρωπος το βαθύτερο νόημα της ζωής της αληθινής, τότε φεύγει όλο το άγχος του και έρχεται η θεία παρηγοριά, και θεραπεύεται. Αν πήγαινε κανείς στο Ψυχιατρείο και διάβαζε στους ασθενείς τον Αββά Ισαάκ, θα γίνονταν καλά όσοι πιστεύουν στον Θεό, γιατί θα γνώριζαν το βαθύτερο νόημα της ζωής.

1)Πρόσφατη μαρτυρία για Άγιο Αρσένιο Καππαδόκη. 2)Θαύματα Αγίου Αρσενίου Καππαδόκη

undefined
Παρεκκλησιά 15/07/07

Έχουν κλείσει τέσσερα χρόνια από τότε που δέχθηκα την ευεργεσία του Αγίου Αρσενίου Καπαδόκου σ'ένα προσωπικό πρόβλημα υγείας που είχα στα πόδια μου. Όταν με έπιανε κρίση δεν ένιωθα τα πόδια μου και αν δεν προλάβαινα να καθήσω έπεφτα κάτω, παρόλες τις Θεραπείες και εξετάσεις που έκανα, δεν είδα καμία ωφέλεια.
Το Σεπτέμβρη του 2001 πήγα με τρία άτομα στο Άγιο Όρος με διανυκτέρευση στην Ουρανούπολη. Το βράδυ πήγαμε για περίπατο στον παραλιακό δρόμο. Στην επιστροφή ένιωσα τα πόδια μου να χάνουν την ισορροπία τους και να ξηραίνονται. Τη συγκεκριμένη στιγμή που έπεσα είχε βρεθεί ένα τραπέζι και μια καρέκλα στην άκρια τον πεζοδρομίου που σαν να είχαν τοποθετηθεί για μένα τη συγκεκριμένη στιγμή και με περίμεναν. Αρπάχτηκα από το τραπέζι και βρέθηκα στην καρέκλα, και έτσι γλίτωσα την πτώση στο πεζοδρόμιο.
Την επόμενη ξεκινήσαμε για το Άγιο 'Ορος όπου μείναμε για 5 μέρες. Στην επιστροφή διανυκτερεύσαμε στη Θεσσαλονίκη και το πρωί πήραμε ταξί. Επειδή είχαμε χρόνο είπαμε στον ταξιτζή να μας πάρει στο μοναστήρι όπου ήταν θαμμένος ο γέροντας Παΐσιος, να προσκυνήσουμε τον τάφο του.
Όταν φθάσαμε εκεί γινόταν τρισάγιο στον τάφο του γέροντα. Όταν τέλειωσε, προσκυνήσαμε τον Σταυρό που ήταν στον τάφο και κατεβήκαμε να προσκυνήσουμε στην εκκλησία, όμως μια μορφή κάποιας εικόνας έμεινε τυπωμένη στο μυαλό μου χωρίς να ξέρω ποιος Άγιος ήταν.

11 Νοεμβρίου Συναξαριστής Μηνά Μεγαλομάρτυρα, Βίκτωρος Μεγαλομάρτυρα, Βικεντίου Διακόνου, Στεφανίδας, Δράκωνα, Θεοδώρου Ομολογητή, Μαξίμου, Αβίβου Επισκόπου.

Ὁ Ἅγιος Μηνᾶς ὁ Μεγαλομάρτυρας «ὁ ἐν τῷ Κοτυαείῳ»

Ὁ Ἅγιος Μηνᾶς γεννήθηκε στὴν Αἴγυπτο στὰ μέσα περίπου τοῦ 3ου αἰώνα μ.Χ. ἀπὸ γονεῖς εἰδωλολάτρες. Ὡστόσο, τὸ εἰδωλολατρικὸ περιβάλλον στὸ ὁποῖο μεγάλωνε, δὲν κατάφερε νὰ σκληρύνει τὴν καρδιά του ἡ ὁποία, ὅταν ἦλθε ἡ στιγμή, σκίρτησε ἀκούγοντας τὴν φωνὴ τοῦ «ἐτάζοντος καρδίας καὶ νεφρούς» (Ψλμ.7, 10) Θεοῦ καὶ ἔτσι ὁ ἔφηβος ἀκόμη, Μηνᾶς, ἔγινε χριστιανός.
Μεγαλώνοντας, ἐπέλεξε νὰ σταδιοδρομήσει στὸν Ρωμαϊκὸ στρατό, στὸ ἱππικὸ τάγμα τῶν Ρουταλικῶν, ὑπὸ τὴν διοίκηση τοῦ Ἀργυρίσκου. Ἡ ἕδρα τῆς μονάδας του ἦταν στὸ Κοτυάειον (σημερινὴ Κιουτάχεια) τῆς Μικρᾶς Ἀσίας. Ἐκεῖ ὁ Μηνὰς διακρίθηκε καὶ γιὰ τὴν φρόνησή του ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ ἀνδρεῖο του φρόνημα καὶ γι’ αὐτὸ ἔχαιρε ἐκτιμήσεως στὸ κύκλο τῶν στρατιωτικῶν.
Δυστυχῶς ὅμως, τρεῖς αἰῶνες μετὰ τὴν ἔλευση τοῦ Χριστοῦ καὶ ὁ παλαιὸς κόσμος ἀκόμη δὲν ἤθελε νὰ δεχθεῖ τὸ λυτρωτικὸ μήνυμα τῆς Ἀναστάσεως, παραμένοντας αὐτάρεσκα, ἐγωιστικὰ καὶ αὐτοκαταστροφικὰ προσκολλημένος στὴν φθορὰ καὶ τὸ σκοτάδι. Οἱ αὐτοκράτορες τῆς Ρώμης ἄρχισαν καὶ πάλι «πρὸς κέντρα λακτίζειν» (Πράξεις 26, 14). Ὁ Διοκλητιανὸς καὶ ὁ Μαξιμιανὸς διέταξαν διωγμὸ ἐναντίον τῶν λογικῶν προβάτων τοῦ Χριστοῦ, διωγμὸ ὁ ὁποῖος κράτησε ἀπὸ τὸ 303 ἕως τὸ 311 μ.Χ. Ἔτσι, οἱ Ρωμαῖοι στρατιῶτες διατάχθηκαν νὰ συλλαμβάνουν καὶ νὰ τυραννοῦν τοὺς χριστιανοὺς προσπαθώντας νὰ τοὺς κάνουν νὰ ἀλλαξοπιστήσουν. Αὐτὴ ἦταν καὶ ἡ πρώτη κρίσιμη

Τσιπάκι…καί σέ χαπάκι!!! Προσέξτε μήν τό καταπιεῖτε...

Δέ μᾶς ἔφταναν οἱ τσιποποιημένες ὑπερκάρτες τῆς ἀπόλυτης ὑποταγῆς, ἔρχονται τώρα καί τά τσιποποιημένα χαπάκια!

Μέ πρόφαση τήν ὑγεία αὐτή τή φορά…ἐνσωματώνεται ὁ «big brother» σέ χάπι! Τό χάπι αὐτό  θά ἐλέγχει ἀπόλυτα τήν ὑγεία τοῦ ἀσθενοῦς καί θά τήν καταδίδει ἠλεκτρονικά μέσω internet ἤ μέσω κινητοῦ στόν γιατρό…!  Οἱ ὑποκλοπές δεδομένων – παραβιάσεις προσωπικῶν ἀπορρήτων, εἶναι σχεδόν σίγουρες! Αὐτό ἄλλωστε γίνεται καθημερινά παγκοσμίως, ὄχι μόνο σέ δεδομένα ἁπλῶν πολιτῶν, ἀλλά καί σ’ αὐτά τά «ἄκρως ἀπόρρητα» Κυβερνητικά δεδομένα διαφόρων χωρῶν!
Ἀρκεῖ νά σερφάρει κανείς στό internet ταχτικά και θά συναντᾶ πληθώρα τέτοιων περιστατικῶν σέ ὅλο τόν κόσμο! Δέν εἶναι ὅμως μόνο αὐτό. Ποιός μᾶς λέει ὅτι δέν θά προκαλεῖ καρκίνο ὅπως ἤδη ἔχει ἀποδειχθεῖ σέ ζῶα; Ποιός μᾶς λέει ὅτι μέ κάποια ἔξωθεν ἐντολή δέν θά πάρει τή μορφή πού βλέπουμε στήν παραπάνω εἰκόνα καί δέν θά μᾶς σκοτώσει;

Ἐμεῖς ὡς ὀρθόδοξο χριστιανικό blog, προτείνουμε νά κοινωνεῖ ὁ ἄνθρωπος τό Ἄχραντο Σῶμα καί τό Τίμιο Αἷμμα τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί αὐτά μόνο νά βάζει ἄφοβα μέσα του, κατόπιν ἐξομολογήσεως! Γιατί ἡ Θεία Κοινωνία  εἶναι τό φάρμακο τῶν φαρμάκων! Φάρμακο τοῦ πνεύματος καί τοῦ σώματος! Εἶναι ὁ Ἴδιος ὁ Χριστός!
 
Διαβᾶστε ἀναλυτικά:

Λύπη καί ἀθυμία (Ἅγ. Ἰωάννης Χρυσόστομος)

Λύπη και αθυμία (Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος)
alopsis


Τη λύπη την έβαλε μέσα μας ο Θεός. Όχι, όμως, για να τη μεταχειριζόμαστε άσκοπα ή και βλαπτικά, σε ακατάλληλο χρόνο και σε αντίθετες συνθήκες στη φύση μας περιστάσεις, κλονίζοντας έτσι την υγεία της ψυχής και του σώματος, αλλά για ν’ αποκομίζουμε απ’ αυτήν όσο γίνεται μεγαλύτερο πνευματικό κέρδος. Γι’ αυτό, δεν πρέπει να λυπόμαστε όταν παθαίνουμε κάτι κακό, μα όταν κάνουμε κάτι κακό. Εμείς, ωστόσο, έχουμε αντιστρέψει τα πράγματα. Έτσι, και αμέτρητα κακά να διαπράξουμε, ούτε λυπόμαστε ούτε ντρεπόμαστε. Αν, όμως, πάθουμε και το παραμικρό κακό από κάποιον, τότε τα χάνουμε, βαριοθυμούμε, γινόμαστε συντρίμμια και δεν συλλογιζόμαστε πως οι θλίψεις και οι πειρασμοί φανερώνουν τη φροντίδα του Θεού για μας περισσότερο από τα ευχάριστα περιστατικά.


Αλλά γιατί αναφέρω τις θλίψεις αυτής της ζωής; Μήπως και η απειλή του αιωνίου κολασμού δεν αποτελεί τη φιλανθρωπία του Θεού καλύτερα από την υπόσχεσή Του για την ουράνια βασιλεία; Γιατί ,αν δεν υπήρχε η απειλή του αιωνίου κολασμού, λίγοι θα ήταν εκείνοι που θα κέρδιζαν τη σωτηρία. Δεν είναι, βλέπεις, αρκετή για μας, τους ράθυμους, η υπόσχεση των ουράνιων αγαθών. Ο φόβος της κολάσεως πιο πολύ μας παρακινεί στην αρετή.