Επιστολή προς τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση για τη δημόσια διαβούλευση για την "Κάρτα του Πολίτη" απέστειλε ο Καθηγητής της Δογματικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Δημήτριος Τσελεγγίδης. " Εμείς ως πολίτες, διακατεχόμεθα από πλήρη άγνοια για το τι είναι η «κάρτα του πολίτη». Πώς λοιπόν να προσέλθουμε στην διαβούλευση που μας καλείτε; Πώς να συμμετάσχουμε στην δημόσια συζήτηση για την «κάρτα του πολίτη»; Πώς να διατυπώσουμε απόψεις και προτάσεις για ένα θέμα για το οποίο κρατούμεθα σε πλήρη άγνοια;" διερωτάται ο καθηγητής του ΑΠΘ απευθυνόμενος στον υπουργό Εσωτερικών ενώ σε άλλο σημείο της επιστολής του σημειώνει: "Και ενώ τα στελέχη της κυβέρνησης διαβεβαίωσαν την Ιερά Σύνοδο ότι από τις αρχές του 2011 θα δοθεί το σχέδιο νόμου προς διαβούλευση, εσείς την ίδια ημέρα αναρτήσατε την δική σας ανακοίνωση και καλείτε τους πολίτες προς διαβούλευση. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι πέραν του ότι μας κρατάτε σε πλήρη άγνοια, επί πλέον μεθοδευμένα προβαίνετε και σε παραπληροφόρηση ενός από τους σπουδαιότερους φορείς, που είναι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και τα μέλη της εκφράζουν την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού Λαού". Ακολουθεί η επιστολή του Καθηγητή Δημητρίου Τσελεγγίδη: Προς το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Υπ’όψιν: Εντιμοτάτου κ. Υπουργού Κοινοποίηση προς: 1) Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος 2) Ημερήσιο τύπο Εντιμότατε κ. Υπουργέ, Μελετήσαμε την από 17 Νοεμβρίου 2010 ανακοίνωση που αναρτήσατε στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Υπουργείου σας http://www.opengov.gr/ypes με τίτλο «Δημόσια διαβούλευση για την βέλτιστη αξιοποίηση της Κάρτας του Πολίτη». |
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010
Επιστολή Τσελεγγίδη στον Ραγκούση για την "Κάρτα του Πολίτη"
Πάρτε όλοι ενεργό μέρος στην ηλεκτρονική διαβούλευση για την Κάρτα Πολίτη. Οδηγίες και παράδειγμα σχολιασμού
Πατώντας στο http://www.opengov.gr/ypes/?p=863#consnav μπορούμε να πάρουμε μέρος στην διαβούλευση -συζήτηση για την Κάρτα Πολίτη τις ανθρώπινες ελευθερίες μας, και την θρησκευτική μας συνείδηση.
Μπείτε και γράψτε τα σχόλιά σας τα οποία αν δεν σβηστούν θα διαβάζονται και από τους υπολοίπους. Αν είναι τέτοιος ο αριθμός θα δημιουργήσουν μοχλό πίεσης όπως οι υπογραφές για την μη αποδοχή Κάρτας Πολίτη.
ΕΊΝΑΙ ΔΗΛΑΔΉ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
ΕΊΝΑΙ ΔΗΛΑΔΉ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
Οδηγίες :
Αφού μπούμε πάμε κάτω στην σελίδα στο
Κάρτα του Πολίτη χωρίς προσωπικά δεδομένα;
Η είδηση όπως την διαβάσαμε στο Βήμα 23/11
____________________
____________________
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκαν στους δικτυακούς τόπους www.ypes.gr και www.opengov.gr/ypes οι αρχές που θα διέπουν την Κάρτα του Πολίτη, τα προσωπικά δεδομένα που θα περιλαμβάνει και οι τεχνικές προδιαγραφές που θα υιοθετηθούν για την προστασία της ασφάλειας των πολιτών. Στο κείμενο της διαβούλευσης, η οποία θα διαρκέσει ως τις 12 Δεκεμβρίου, επισημαίνεται κατηγορηματικά ότι η Κάρτα του Πολίτη θα αξιοποιείται για τη φυσική ταυτοποίηση των πολιτών αντικαθιστώντας το υπάρχον Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας. Ο πολίτης θα έχει μόνο την Κάρτα του Πολίτη, η οποία θα χρησιμοποιείται σε όλο το εύρος της καθημερινής ζωής του και θα οδηγήσει στη σταδιακή αντικατάσταση πληθώρας προσωπικών εγγράφων και πιστοποιητικών στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.
Ἡ αὐτοδιάθεσι τῶν πληροφοριῶν: ἕνα χαμένο δικαίωμα
Η Ευθύνη της επιλογής μας. «5. Ἐκτίμησι τῆς καταστάσεως »- «α. Ἡ αὐτοδιάθεσι τῶν πληροφοριῶν: ἕνα χαμένο δικαίωμα »Μέρος Α΄
ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΗ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΗ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ
Κεφάλαιο Β΄
5. «Ἐκτίμησι τῆς καταστάσεως » (σελ. 106-108)
«α. Ἡ αὐτοδιάθεσι τῶν πληροφοριῶν: ἕνα χαμένο δικαίωμα »Μέρος Α΄ (σελ. 108- 123)
«α. Ἡ αὐτοδιάθεσι τῶν πληροφοριῶν: ἕνα χαμένο δικαίωμα »Μέρος Α΄ (σελ. 108- 123)
Ἡλεκτρονικές ταυτότητες
666Bar code
RFID
Smart cards
Ἐμφυτευόμενα μικροτσιπς
5. Ἐκτίμησι τῆς καταστάσεως (σελ.106-108)
Τά παραπάνω ἐκτεθέντα εἶναι μιά ἀμυδρή εἰκόνα τῶν ὅσων συνέβησαν γιά τό ὑπ’ ὅψιν θέμα κατά τήν τελαιταία 25ετία . Ἡ Συνθήκη Σένγκεν, ὄπως ἀναφέραμε, προϋποθέτει τή χρῆσι ἑνός ἠλεκτρονικοῦ συστήματος πληροφοριῶν μέ τή συλλογή καί ἐπεξεργασία προσωπικῶν στοιχειῶν τῶν πολιτῶν. Αὐτό ἔχει σάν ἄμεσο ἀποτέλεσμα τήν ἐγκατάστασι μιᾶς Εὐρωπαϊκῆς ὑπερ-εξουσίας, ἡ ὁποία θά πραβιάζῃ καί θά καταργῇ τά κυριαρχικά δικαιώματα τῶν πολιτῶν μέ τήν προσβολή καί τή στέρησι θεμελειακῶν ἀτομικῶν τους ἐλευθεριῶν42.
Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ - Μέρος Γ΄ Κεφάλαιο 1 «Να δουλεύουμε σωστά το μυαλό»
Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Να δουλεύουμε σωστά το μυαλό
- Γιατί όμως, Γέροντα, συχνά λέτε ότι η μόρφωση είναι καλή προϋπόθεση για τον Μοναχισμό;
- Κοίτα να σου πω, ένας μορφωμένος μπορεί να πάρη να διαβάση ένα Πατερικό και με λίγη προσπάθεια, επειδή θα το καταλάβη, να προχωρήση γρήγορα. Ένας αγράμματος, αν δεν έχη ευλάβεια, δύσκολα θα προχωρήση. Ο αγράμματος πρέπει να φθάση να έχη βιώματα και θεία γεγονότα και μέσα από αυτά να κατανοήση μετά τα όσα διαβάζει. Ενώ ο μορφωμένος, λίγη προσπάθεια αν κάνη, γρήγορα θα προχωρήση, φθάνει να δουλεύη το μυαλό του και να μην πιάνεται μόνον από την θεωρία και τον κλέβει η θεωρία. Δεν λέω να θέλη να γνωρίση τα μυστήρια του Θεού με το μυαλό.
- Δηλαδή, Γέροντα, να χρησιμοποιή το μυαλό του κατά των παθών;
- Όχι μόνον αυτό, αλλά και γενικώτερα. Βλέπει τις ευεργεσίες του Θεού, το σύμπαν όλο και δοξολογεί, ευχαριστεί τον Θεό. Βλέπεις, πρώτα ο Αβραάμ αναζήτησε τον Θεό και ύστερα ο Θεός τον Αβραάμ.
- Πώς δηλαδή;
23 Νοεμβρίου Συναξαριστής. Αμφιλοχίου Επισκόπου, Γρηγορίου Επισκόπου, Σισινίου Ομολογητού, Ισχυρίωνος Επισκόπου, Ελένου Επισκόπου, Διονυσίου Πατριάρχου, Μερόπης, Deiniol.
Ὁ Ἅγιος Ἀμφιλόχιος Ἐπίσκοπος Ἰκονίου
Ἦταν Καππαδόκης, σύγχρονός του Μ. Βασιλείου καὶ φίλος του.
Διακεκριμένος γιὰ τὴν μεγάλη του μόρφωση καὶ εὐσέβεια, ἀναδείχθηκε ἐπίσκοπος Ἰκονίου τὸ ἔτος 344. Ὑπῆρξε ἄριστος ἐπίσκοπος καὶ μετεῖχε στὴ Β’ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅπου καὶ διέπρεψε.
Ὁ Ἀμφιλοχίας δὲν εἶχε κύρος μόνο στὴ δική του Ἐκκλησία, ἀλλὰ τὸ ἠθικὸ κύρος του εἶχε ἐπεκταθεῖ καὶ σὲ ἄλλες περιοχές. Ἔτσι, παρενέβαινε καὶ σὲ Ἐκκλησίες κοντινές, ὅπου διασφάλιζε τὴν εἰρήνη καὶ ὀρθοτομοῦσε τὸν λόγο τῆς ἀληθείας. Διότι στὸ ἔργο του, εἶχε ὁδηγὸ τὰ θεόπνευστα λόγια τοῦ Ἀπ. Παύλου: «Σπούδασον σὲ αὐτὸν δόκιμον παραστῆσαι τῷ Θεῷ, ἐργάτην ἀνεπαίσχυντον, ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας». Δηλαδή, λέει ὁ Ἀπ. Παῦλος, προσπάθησε νὰ παραστήσεις τὸν ἑαυτό σου στὸ Θεὸ δοκιμασμένο καὶ τέλειο ἐργάτη, ποὺ δὲν τὸν ντροπιάζει τὸ καλοφτιαγμένο ἔργο του, καὶ διδάσκει ὀρθὰ τὸν λόγο τῆς ἀληθείας.
Στὴν πρὸς Ἀμφιλοχία ἐπιστολὴ ὁ Μ. Βασίλειος φανερώνει τὴν λαμπρὴ ἠθικὴ φυσιογνωμία τοῦ Ἀμφιλοχίου. Τὸν παρακαλεῖ νὰ παραστεῖ στὴν τιμητικὴ γιορτὴ ὑπὲρ τῶν μαρτύρων τῆς Καισαρείας, γιὰ νὰ ἀποβεῖ αὐτὴ σεμνότερη, διότι ὁ λαὸς τῆς Καισαρείας τὸν ἀγαπᾶ, ὅσο κανένα ἄλλο ἐπίσκοπο.
Ὁ Ἀμφιλοχίας συνέταξε ἀρκετοὺς λόγους γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία μας, καὶ πέθανε εἰρηνικὰ τὸ ἔτος 394.
Ἦταν Καππαδόκης, σύγχρονός του Μ. Βασιλείου καὶ φίλος του.
Διακεκριμένος γιὰ τὴν μεγάλη του μόρφωση καὶ εὐσέβεια, ἀναδείχθηκε ἐπίσκοπος Ἰκονίου τὸ ἔτος 344. Ὑπῆρξε ἄριστος ἐπίσκοπος καὶ μετεῖχε στὴ Β’ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅπου καὶ διέπρεψε.
Ὁ Ἀμφιλοχίας δὲν εἶχε κύρος μόνο στὴ δική του Ἐκκλησία, ἀλλὰ τὸ ἠθικὸ κύρος του εἶχε ἐπεκταθεῖ καὶ σὲ ἄλλες περιοχές. Ἔτσι, παρενέβαινε καὶ σὲ Ἐκκλησίες κοντινές, ὅπου διασφάλιζε τὴν εἰρήνη καὶ ὀρθοτομοῦσε τὸν λόγο τῆς ἀληθείας. Διότι στὸ ἔργο του, εἶχε ὁδηγὸ τὰ θεόπνευστα λόγια τοῦ Ἀπ. Παύλου: «Σπούδασον σὲ αὐτὸν δόκιμον παραστῆσαι τῷ Θεῷ, ἐργάτην ἀνεπαίσχυντον, ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας». Δηλαδή, λέει ὁ Ἀπ. Παῦλος, προσπάθησε νὰ παραστήσεις τὸν ἑαυτό σου στὸ Θεὸ δοκιμασμένο καὶ τέλειο ἐργάτη, ποὺ δὲν τὸν ντροπιάζει τὸ καλοφτιαγμένο ἔργο του, καὶ διδάσκει ὀρθὰ τὸν λόγο τῆς ἀληθείας.
Στὴν πρὸς Ἀμφιλοχία ἐπιστολὴ ὁ Μ. Βασίλειος φανερώνει τὴν λαμπρὴ ἠθικὴ φυσιογνωμία τοῦ Ἀμφιλοχίου. Τὸν παρακαλεῖ νὰ παραστεῖ στὴν τιμητικὴ γιορτὴ ὑπὲρ τῶν μαρτύρων τῆς Καισαρείας, γιὰ νὰ ἀποβεῖ αὐτὴ σεμνότερη, διότι ὁ λαὸς τῆς Καισαρείας τὸν ἀγαπᾶ, ὅσο κανένα ἄλλο ἐπίσκοπο.
Ὁ Ἀμφιλοχίας συνέταξε ἀρκετοὺς λόγους γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία μας, καὶ πέθανε εἰρηνικὰ τὸ ἔτος 394.