Σελίδες

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Ας δούμε το Θεό από φιλανθρωπία...να ψεύδεται!

11040_1150330526820_1484328068_336538_3836560_n.jpg
Ελάτε λοιπόν να ελκύσουμε το σκάφος στο πέλαγος της μετανοίας των Νινευιτών. Γιατί για κάθε ομάδα ανθρώπων χρειάζονται διαφορετικοί λόγοι, αλλά τα φάρμακα της μετανοίας νομίζω πως είναι ωφέλιμα σε όλους.
Επειδή δηλαδή κανένας δεν είναι αναμάρτητος, είναι φανερό, ότι δεν υπάρχει κανείς, που να μη έχει ανάγκη από μετάνοια. Σ' εκείνους που έχουν την ανάγκη της μετανοίας, είναι απαραίτητο το παράδειγμα των Νινευιτών, που έχουν σωθεί, διότι με τον ίδιο τρόπο οδηγεί και αυτούς στην υγεία.

Παράθυρο στον ουρανό.(Η μεταστροφή μιας Επισκοπελιανής κοινότητας στην Εκκλησία)

undefined
Η εικόνα!  Αγνοούσα τη σιωπηλή της επίδραση, που ενεργούσε μέσα μας, χωρίς εμείς να το γνωρίζουμε.  Σιωπηλά αλλά σταθερά, όπου κι αν πηγαίναμε. Oι εικόνες που συνέλεγα ως όμορφα δείγματα θρησκευτικής τέχνης ήταν οι μάρτυρες του ταξιδιού μας απ’ το σκοτάδι στο φως που είναι η Ορθοδοξία.
Ήταν για μένα μια αισθητική απόλαυση· αντικείμενα που κάθε καλό πρεσβυτέριο πρέπει να κατέχει.  Η θητεία μου στην ιστορία της τέχνης μού είχε διδάξει ότι οι εικόνες είναι «επίπεδοι, πρωτόγονοι προάγγελοι της Αναγέννησης –κατά την περίοδο της οποίας η Τέχνη δόξασε τον Άνθρωπο.»  Δεν είναι παράξενο που η αληθινή φύση και το νόημά τους ήταν άγνωστα σ’ εμένα.  Ακριβώς όμως λόγω αυτής της φύσεως, επιδρούσαν πάνω μας και μας περίμεναν υπομονετικά.

1)Πῶς θά βοηθήσουν οἱ γονεῖς τούς νέους νά ἀκολουθήσουν τήν κλίση τους;(π. Παΐσιος), 2)Ἡ εἰρήνη στήν οἰκογένεια ὡς παράγοντας ἀγωγῆς (mp3)

1)Π. Σάββας 2010-07-23_ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ ΤΟΥΣ_(Π. ΠΑΪΣΙΟΣ)



Ὁμιλίες τοῦ π. Σάββα στίς 23-07-2010 (Συνάξεις Νέων στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία  πατῆστε ἐδῶ  (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

2)Π. Σάββας 2010-05-28_Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΓΩΓΗΣ




Ὁμιλίες τοῦ π. Σάββα στίς 28-05-2010 (Συνάξεις Νέων στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία  πατῆστε ἐδῶ  (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Πρώην υπερασπιστής των αμβλώσεων, επικεφαλής του μεγαλύτερου κέντρου υπέρ της ζωής στις ΗΠΑ



Την εβδομάδα αυτή είχαν αφιέρωμα στη ζωή του σπουδαίου ιατρού Bernard Nathanson για τη δραματική μετατροπή του από ιατρό υπέρ των αμβλώσεων σε έναν ακλόνητο και ειλικρινή συνήγορο της ζωής των εμβρύων στη μήτρα.
Ο Δρ Nathanson μας υπενθυμίζει τους δεκάδες γυναικολόγους που σταμάτησαν να κάνουν αμβλώσεις και αφιέρωσαν τη ζωή τους στο να φέρνουν ζωή στον κόσμο αυτό και στην αυθεντική υγειονομική περίθαλψη.

1)Η παρουσία του Χριστιανού είναι ομολογία πίστεως, 2)Η πνευματική ειλικρίνεια χαρακτηρίζεται από την αγάπη

Η παρουσία του Χριστιανού είναι ομολογία πίστεως

- Γέροντα, τα διάφορα κινήματα, οι διαμαρτυρίες που γίνονται από τους Χριστιανούς έχουν κάποιο αποτέλεσμα;
-Η παρουσία των Χριστιανών είναι πλέον ομολογία πίστεως. Μπορεί κανείς με την προσευχή να βοηθήση περισσότερο , αλλά την σιωπή του θα την εκμεταλλευτούν οι άλλοι και θα πουν: « Ο τάδε και ο τάδε δεν διαμαρτυρήθηκαν, επομένως είναι με το μέρος μας. Συμφωνούν μαζί μας. » . Αν δεν αρχίσουν μερικοί να κτυπούν το κακό, να ελέγχουν δηλαδή αυτούς που σκανδαλίζουν τους πιστούς, θα γίνη μεγαλύτερο κακό. Έτσι θα τονωθούν λίγο οι πιστοί , αλλά και θα εμποδιστούν λίγο όσοι πολεμούν την Εκκλησία. Η Εκκλησία δεν είναι δικό τους καΐκι , να κάνουν βόλτες. Είναι το σκάφος του Χριστού. Αυτοί είναι κατακριτέοι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν μεγάλο μισθό, πολυτελές αυτοκίνητο, να τρέχουν στις διασκεδάσεις … Και ύστερα κάνουν νόμο να παντρεύωνται με πολιτικό γάμο, νομιμοποιούν τις αμβλώσεις…Τι θα κάνη ο Θεός, άλλο θέμα.

Τα πολλά θελήματα και οι επιθυμίες, που υπάρχουν στον άνθρωπο και η μάχη που υπάρχει ανάμεσά τους.( Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτου)

undefined
Γνώριζε ότι στον πόλεμο αυτό, δύο θελήσεις υπάρχουν μέσα μας αντίθετες αναμεταξύ τους· η μία, του λογικού και γι’ αυτό λέγεται, θέληση λογική, και ανώτερη· η άλλη, της αισθήσεως και γι’ αυτό ονομάζεται, θέληση αισθητική και κατώτερη, η οποία ακόμη πιο συνηθισμένα, ονομάζεται θέληση άλογη, θέληση διαθέσεως σάρκας και πάθους· με την ανώτερη και λογική θέληση επιθυμούμε όλα τα καλά· και με την κατώτερη και παράλογη θέληση, επιθυμούμε όλα τα κακά· λοιπόν, όταν εμείς θέλουμε κανένα πράγμα με μόνον την αίσθηση, έως που δεν ταιριάζουμε με την ανώτερη και λογική θέληση να το θέλουμε, δεν λογαριάζεται, ότι το θέλουμε σ’ αλήθεια. Οπότε όλος ο αόρατος πόλεμος, πρώτα σε αυτό μένει, δηλαδή, στο να μη γέρνει η ανώτερη θέληση στη κατώτερη. Γιατί, η λογική θέληση, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στη θέληση του Θεού, που μένει πάνω της και σε εκείνη της αισθήσεως, που είναι κάτω της, πολεμείται πάντα και από τη μία και από την άλλη. Επειδή και κάθε μία από αυτές θέλει να την παρασύρει και να την υποτάξει στον εαυτό της.

Ὁμοιοπαθητική: Ἡ ὑπέρτατη ἀπάτη

ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ:
Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΠΑΤΗ
Απόσπασμα από το άρθρο του Stephen Barrett, M.D.
 Homeopathy: The Ultimate Fake
        Τα ομοιοπαθητικά «φάρμακα» απολαμβάνουν ένα μοναδικό status στην αγορά της υγείας (στις ΗΠΑ).Είναι η μόνη κατηγορία κομπογιαννίτικων προϊόντων που προωθούνται νόμιμα στην αγορά σαν φάρμακα. Αυτή η κατάσταση είναι το αποτέλεσμα δυο αιτιών. Πρώτον, η Ομοσπονδιακή Πράξη Τροφίμων, Φάρμακων και Κοσμητικής του 1938 που προωθήθηκε στο Κογκρέσο από έναν ομοιοπαθητικό ιατρό που ήταν Γερουσιαστής, αναγνωρίζει σαν φάρμακα όλες τις ουσίες που περιέχονται στην Ομοιοπαθητική Φαρμακοποιία Των Ηνωμένων Πολιτειών. Δεύτερον η Αμερικανική Ένωση Τροφίμων και Φαρμάκων δεν έχει θέσει τα ομοιοπαθητικά φάρμακα στα ίδια στάνταρ με τα άλλα φάρμακα. Σήμερα προωθούνται στην αγορά σε μαγαζιά υγιεινής διατροφής, σε φαρμακεία, σε γραφεία ομοιοπαθητικών από διανομείς πολλαπλών επιπέδων, διαμέσου του ταχυδρομείου και στο Ιντερνετ.

Οταν τα έχουμε όλα, ξεχνάμε και την προσευχή και τη νηστεία...

thumb_epif1.jpg
Όταν πονούσε έλεγε: Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν.

Ο Θεός επιτρέπει να υποφέρουν από φρικτές αρρώστιες δίκαιοι και ενάρετοι άνθρωποι για να καθαριστούν και από τα ελάχιστα ίχνη των παθών τους και για να πάρουν μεγαλύτερο στεφάνι στον ουρανό.

Εξ άλλου, αφού στον Υιό του τον αγαπητό επέτρεψε να υποφέρει και να πεθάνει επί του σταυρού, τι να πούμε για τους ανθρώπους, οι οποίοι, όσο άγιοι κι αν είναι, έχουν ρύπους και κηλίδες από αμαρτίες.

17 Μαρτίου Συναξαριστής: Ἀλεξίου Ὁσίου, Λαζάρου Δικαίου, Μαρίνου Μάρτυρος, Πατρικίου Ἀποστόλου, Θεοστηρίκτου Ὁμολογητοῦ, Παύλου Ὁσιομάρτυρα, Μνήμη μεγάλου σεισμοῦ, Παύλου Ὁσιομάρτυρα, Μακαρίου Ὁσίου, Γαβριὴλ τοῦ Μικροῦ, Θεοδούλου Σιναΐτου.


Ὁ Ὅσιος Ἀλέξιος ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ (ἑορτὴ Ἀλέξιος, Ἀλεξία)
 

Ὁ Ὅσιος Ἀλέξιος γεννήθηκε στὴ Ρώμη κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορα Ἀρκαδίου (395-408 μ.Χ.) καὶ Ὀνωρίου (395-423 μ.Χ.) ἀπὸ εὐσεβεῖς καὶ εὔπορους γονεῖς. Ὁ πατέρας του Εὐφημιανὸς ἦταν συγκλητικός, φιλόπτωχος καὶ συμπαθής, ὥστε καθημερινὰ τρεῖς τράπεζες παρέθετε στὸ σπίτι του γιὰ τὰ ὀρφανά, τὶς χῆρες καὶ τοὺς ξένους ποὺ ἦταν πτωχοί.
Ἡ γυναῖκα του ὀνομαζόταν Ἀγλαΐς καὶ ἦταν ἄτεκνη. Στὴ δέησή της νὰ ἀποκτήσουν παιδί, ὁ Θεὸς τὴν εἰσάκουσε. Καὶ τοὺς χάρισε υἱό. Ἀφοῦ τὸ παιδὶ μεγάλωσε καὶ ἔλαβε τὴν κατάλληλη παιδεία, ἔγινε σοφότατος καὶ θεοδίδακτος. Ὅταν ἔφθασε στὴ νόμιμη ἡλικία, τὸν στεφάνωσαν μὲ θυγατέρα ἀπὸ βασιλικὴ καὶ εὐγενικὴ γενιά.

17.3.2011 - Τὸ μήνυμα τῆς ἡμέρας

Ἀπὸ τὸν Μικρὸ Εὐργετινό

Ἀντιόχου τοῦ Πανδέκτη:

Νηστεία εἶναι ἡ λήψη τροφῆς ὄχι μόνο σὲ μεγάλα χρονικὰ διαστἠματα ἀλλὰ καὶ σὲ μικρὴ ποσότητα. Καὶ ἄσκηση δὲν εἶναι τὸ νὰ τρώει κανεὶς κάθε δὺο ἢ τρεῖς ἡμέρες, ἀλλὰ τὸ νὰ μὴν τρώει ποικιλία φαγητῶν.

Ἄσκηση δηλαδὴ σημαίνει γεῦμα λιτό, μὲ ἕνα μόνο φαγητό. Ἡ νηστεία πάλι εἶναι ἄλογη, ἂν νηστεύει κανείς στὸν καθορισμένο καιρό τὴν ὥρα ὅμως τοῦ γεύματος ὁρμάει ἀσυγκράτητα στὸ τραπέζι καὶ δένει μαζί μὲ τὴν σάρκα καὶ τὸν νοῦ στὴν ἀπόλαυση τῶν φαγητῶν.