Σελίδες

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Εἶμαι ὁ πατέρας τοῦ κλέφτη...!

Από την Ιεραποστολή στην Κορέα
Παρακαλώ τους σεβαστούς αναγνώστες του περιοδικού να μου επιτρέψουν να παρουσιάσω ενα γεγονός, το οποίο μάς συγκλόνισε τον τελευταίο καιρό στην Κορέα. Πρόκειται για την πνευματική αντιμετώπιση, από Κορεάτες νεοφώτιστους Ορθόδοξους γονείς, ενός σοβαρού παιδαγωγικού προβλήματος. Πήρα την απόφαση να το καταγράψω, επειδή ίσως φανεί χρήσιμο και για τους Έλληνες γονείς.
Ο οκτάχρονος γιος της οικογένειας είναι πολύ ζωηρός. Και στο παρελθόν έχει προκαλέσει προβλήματα και ανησυχίες στους γονείς του. Αλλά η τελευταία πράξη του τους άφησε άναυδους.
Συνήθως, όταν ο Β. επιστρέφει από το σχολείο, η μητέρα του ελέγχει την σχολική του σάκα και συζητάει μαζί του πώς πέρασε στο σχολείο, τι μάθημα έκανε, τι βαθμό πήρε στην ορθογραφία κ.λπ. Μια μέρα στην σάκα η μητέρα βρήκε χρήματα. Μετά από αλλεπάλληλες ερωτήσεις τελικώς ο Β. ομολόγησε ότι τα έκλεψε. Η μητέρα κράτησε την ψυχραιμία της και προσπάθησε να εξακριβώσει τον τρόπο και τον λόγο της κλοπής.

Γιά τήν χριστιανική συνέπεια καί ἀσυνέπειά μας.β'μέρος



 
«Πατρικές Συμβουλές Γέροντος ΦιλοθέουΖερβάκου»
Ἀπό τό ἡμερολόγιο τοῦ ἐκδοτικοῦ οἴκου «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»
ἔτους 2010

Δεῖτε ἐδῶ: α' μέρος
Γιά τήν χριστιανική συνέπεια καί ἀσυνέπειά μας
  • ἀγάπη, εἰρήνη καί συμφωνία κάμνει τά μικρά μεγάλα, καθώς ἐπίσης ἔλλειψη αὐτῶν κάμνει τά μεγάλα μικρά... Καλότυχο καί εὐλογημένο τό σπίτι ἐκεῖνο στό ὁποῖο λάμπει καί ἀκτινοβολεῖ ἀγάπη, ὁμόνοια καί εἰρήνη... Μακάριο τό ἔθνος στό ὁποῖο βασιλεύει ἀγάπη. Μακάρια Ἐκκλησία καί Πολιτεία στίς ὁποῖες κατοικεῖ κατά Θεόν ἀγάπη, εἰρήνη καί συμφωνία ἀνάμεσα στούς προϊσταμένους, τούς ἄρχοντας καί ἀρχομένους. Τί εὐλογία Θεοῦ ἐκεῖ!...
κατά Θεόν ἀγάπη εἶναι ἀσταμάτητη πηγή εὐλογίας. Εἶναι στ’ ἀλήθεια μιά πληρέστατη ἀποθήκη μυρίων ἀγαθῶν γιά τήν πρόσκαιρη ζωή καί τήν αἰώνια... Χωρίς τήν ἀγάπη ὅλες οἱ ἀρετές εἶναι ἀνωφελεῖς.

Ἀνακοίνωση τῆς Ἱ. Μ. Γλυφάδας γιά τό «Πανελλήνιο Φεστιβάλ Πνευματικῆς Ἀφύπνισης»

logo3

Με αφορμή την διοργάνωση του «Πανελλήνιου Φεστιβάλ Πνευματικής Αφύπνισης» στα τέλη Ιουνίου στη Βουλιαγμένη, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι το εν λόγω φεστιβάλ, υπό τον τίτλο «Μεταμόρφωση και Αναγέννηση», αποτελεί εκδήλωση αποκρυφιστικού περιεχομένου που μπορεί να έχει απρόβλεπτες και επικίνδυνες συνέπειες για τους συμμετέχοντες.
Το φεστιβάλ διοργανώνεται από το «Angels House University» («Πανεπιστήμιο των Αγγέλων»), φορέα που διοργανώνει παρόμοια φεστιβάλ σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια. Τι αντιπροσωπεύει ο τίτλος του φορέα και τι νομική κάλυψη έχει αυτός ο φορέας; Πώς θα θεραπεύσουν «κινούμενοι μέσα από τον χώρο και τον χρόνο», όπως ισχυρίζονται; Πώς θα «εργαστούν με τις ενέργειες του Μελχισεδέκ», ποιες ενέργειες είναι αυτές και πώς «θα φέρουν τις νέες κωδικοποιήσεις του DNA;»

Συζυγία.α' μέρος

 «Μακάριοι οἱ εἰρηνοποιοί, ὅτι αὐτοί υἱοί Θεοῦ κληθήσονται» (Ματθ. Ε΄. 9)
Ἀπό τό βιβλίο «Πνευματικές Νουθεσίες»
Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα
(ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν)


1. Συζυγία
Τό σοβαρότερο πρόβλημα πού βγαίνει μέσ᾿ ἀπό τό γράμμα σου, εἶναι ἐκεῖνο ἀκριβῶς πού καθόλου δέν τονίζεις. Ἐκεῖνο, γιά τό ὁποῖο ποτέ δέν ζητᾶς συμβουλές. Ἐκεῖνο, γιά τό ὁποῖο πάντα μιλᾶς πλάγια καί μασημένα, κι ὅμως ἀποκαλύπτεται σέ κάθε ἀράδα. Ἐννοῶ τήν ἐχθρότητα, πού σιγά-σιγά ἀναπτύσσεται ἀνάμεσα σέ σένα καί τή γυναίκα σου.
Εἶναι ἕνα καρκίνωμα μέσα στό σπιτικό σας, πού, ἀπ᾿ ὅ,τι βλέπω, λίγες ἐλπίδες ὑπάρχουν νά ξεριζωθεῖ. Ἐκτός κι ἄν σταματήσετε καί οἱ δυό σας, πρόθυμα καί ἄμεσα, νά καταδικάζετε ἕνας τόν ἄλλον. Ἐσύ πιστεύειςεἶναι φανερόὅτι ἔχεις πάντα δίκιο. Κι ἐκείνη, βέβαια, πιστεύει τό ἴδιο γιά τόν ἑαυτό της. Ἐσύ τῆς φορτώνεις ἕνα πλῆθος ἀπό σοβαρές ἀσήμαντες κατηγορίες. Ἐκείνη κάνει τό ἴδιο σέ σένα. Ὥς ποῦ θά τραβήξει αὐτό; Καί ποῦ θά ὁδηγήσει;

Στόν Ἑσπερινό τῆς Συγχωρήσεως


 ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΩΣ - ΔΙΗΓΗΜΑ

῾Ο ᾿Αντώνης ὁ Μητσάκος ἦταν σκληρός ἄνθρωπος. Αὐτό τό ἄκουσα πολλές φορές ἀπό πολλούς. Κακός ὅμως δέν ἦταν. Κι αὐτό τό ἄκουσα. Κανέναν ποτέ δέν ἀδίκησε καί ἦταν καί φιλάνθρωπος.
῞Ενα σωρό ἄνθρωποι, κατά πώς λέγανε, εὐεργετήθηκαν ἀπό τόν ᾿Αντώνη καί τοῦ χρωστοῦσαν μεγάλη χάρη.Κι ὅμως, ὁ ᾿Αντώνης ὁ Μητσάκος ἦταν σκληρός, πολύ σκληρός σ᾿ ὅποιον τοῦ ἔφταιγε. «Δέν μπαίνω στά χωράφια κανενός», ἔλεγε στρίβοντας τό μουστάκι του, «καί δέ θέλω νά μπαίνει κανείς στά δικά μου». Κι ὅταν ἔλεγε «χωράφια» ἐννοοῦσε καθετί πού τόν ἀφοροῦσε. Μέ τόν πατέρα μου παλιότερα ἦταν πολύ καλοί φίλοι, μά κάποτε ψυχράθηκαν. Δηλαδή ὁ κυρ-Αντώνης ψυχράθηκε, ἐπειδή ὁ πατέρας μου τόλμησε σάν φίλος νά τόν συμβουλεύσει νά ἀφήσει τόν Μιχάλη, τόν γιό του, νά σπουδάσει δάσκαλος, πού ἦταν τό ὄνειρό του καί ὄχι πολιτικός μηχανικός, πού τόν ἤθελε ὁ πατέρας του. Τέλος πάντων, αὐτός ὁ καλός -κατά τά ἄλλα- ἄνθρωπος βρέθηκε νά εἶναι κακιωμένος μέ τό μισό χωριό.

Ἡ ἔννοια τῆς λατρείας

 

  ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗ ΖΗΣΟΥΜΕ

 

 

1.   Η Εννοια τΗς λατρεΙας

Εἶναι ἡ Θεία Λατρεία τό ψηλότερο σκαλί τῆς ἀγάπης πρός τόν Θεό. Εἶναι ἡ πράξη μέ τήν ὁποία ὁ ἄνθρωπος ἀναγνωρίζει καί διακηρύττει τή μεγαλειότητα τοῦ Θεοῦ καί συνάμα ἐκδηλώνει τήν ἀγάπη του καί τήν ἀφοσίωσή του πρός Αὐτόν. Ἡ λατρεία πρός τόν Θεό γεννιέται ἀπό τήν συνειδητοποίηση τῶν δωρεῶν τοῦ Θεοῦ καί τήν εὐγνωμοσύνη, πού ἀρχίζει νά νιώθει ὁ ἄνθρωπος γι’ αὐτές, ἀπέναντί Του. Εἶναι ἡ ἔκφραση τῆς εὐγνωμοσύνης καί τῆς δοξολογίας καί τῆς εὐχαριστίας μας πρός τόν Θεό[6]. Εἶναι ἡ μυστική συνάντηση μαζί Του στό ἐσωτερικό ταμεῖο τῆς καρδιᾶς μας. «Σύ δέ ὅταν θέλεις νά προσευχηθεῖς εἴσελθε στό ταμεῖο σου, κλεῖσε τήν πόρτα σου καί προσευχήσου στόν Πατέρα σου κρυφά. Καί ὁ Πατέρας σου πού βλέπει στά κρυφά θά σοῦ ἀνταποδώσει στά φανερά»[7]. Ἡ λατρεία ἀποτελεῖ τρόπο ὑπάρξεως, προσα­να­τολισμένο πρός τόν Τριαδικό Θεό.

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Τετάρτης 19-06-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Ρωμαίους κεφ. η΄ 2 - 14

η΄ 2 - 14


Ευαγγέλιον: Κατά Ματθαίον Κεφ. Ι΄ 16 - 22

Ι΄ 16 - 22
                                                  
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

http://hristospanagia1.wordpress.com/

http://www.hristospanagia.gr/

13ο Κεφ. Νουθεσίες σέ μοναχούς καί ἱερεῖς,α' μέρος


 Βίος καί πολιτεία
τοῦ ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη
(10ο Μέρος – Τελευταῖο)
Ἀπό τό βιβλίο «Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης»


13ο Κεφ. Νουθεσίες σέ μοναχούς καί ἱερεῖς
Οἱ ἀθωνίτες μοναχοί, πού γνώριζαν πιά τί θησαυρό ἔκρυβε ταπεινή σπηλιά τῶν Καυσοκαλυβίων, τόν ἐκμεταλλεύονταν ἀκατάπαυστα. Καί ὅσιος, γεμάτος ἀσκητική πείρα, «μπαρουτοκαπνισμένος» στίς πολύμορφες μάχες τοῦ πνευματικοῦ ἀγώνα, ἀλλά καί χαριτωμένος μέ τά οὐρανόσταλτα δῶρα τῆς θείας χάριτος, τούς δίδασκε μέ λόγο αὐθεντικό. Ἀναφερόταν πολλές φορές σέ καίρια θέματα τῆς μοναχικῆς ζωῆς καί, ἀνάμεσα σέ ἄλλα, ἔλεγε:
» Ἀγωνίζεσθε μέ σθένος ἐσεῖς, οἱ βιαστές τῆς φύσεως καί μέτοχοι τῆς οὐράνιας βασιλείας. Ἀρματωθεῖτε σάν στρατιῶτες τοῦ Χριστοῦ ἐναντίον τοῦ κοσμοκράτορα ἐχθροῦ, μέ τ᾿ ἅρματα πού ἰδιαίτερα ἡ μοναχική ζωή σᾶς χαρίζει: τίς νηστεῖες, τίς ἀγρυπνίες, τίς προσευχές, τά δάκρυα, τήν ὑπομονή, τήν ὑπακοή σέ ὅλα.

Ἀπάντηση σέ μομφές σχετικῶς μέ τόν Χριστιανισμό καί τή σχέση του μέ τόν Ἑλληνισμό, τήν Παλαιά Διαθήκη καί τόν Σιωνισμό


(Ἡ ἱερά Εἰκών τῆς Μεταμορφώσεως τοῦ Χριστοῦ, βάσει τοῦ σχετικοῦ γεγονότος τῆς Καινῆς Διαθήκης. Ὁ Κύριος ἐμφανίσθηκε μέ ὅλη τή λάμψη τῆς Θεότητός Του ἐνώπιον τῶν τριῶν ἐκλεκτῶν Μαθητῶν, καλώντας καί τόν Νομοδότη Μωϋσῆ καί τόν Προφήτη Ἠλία ἀπό τήν Παλαιά Διαθήκη, γιά νά δείξει ὅτι ὁ Ἴδιος εἶναι Θεός νεκρῶν καί ζώντων, ἀλλά καί ὅτι εἶναι ὁ Θεός ὄχι μόνον τῆς Καινῆς Διαθήκης, ἀλλά καί τοῦ Νόμου καί τῶν Προφητῶν τῆς Παλαιᾶς.)


«Ἑλλήνων χριστωνυμούμενον κλέος οὐ σβέννυται» 
 (Αὐτοκράτωρ Θεόδωρος Β΄ Λάσκαρις)
Ἀπάντηση σέ μομφές σχετικῶς μέ τόν Χριστιανισμό καί τή σχέση του μέ τόν Ἑλληνισμό, τήν Παλαιά Διαθήκη καί τόν Σιωνισμό
********
Ἐλάβαμε e-mail πού μᾶς ἔστειλε φίλος ἀναγνώστης σχετικά μέ τήν ἐσφαλμένη (κατ’ αὐτόν) ἀποδοχή σύνολης τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ἀπό τήν Ἐκκλησία μας καί τήν ὑποτιθέμενη εὔνοια τῆς Ἐκκλησίας μας πρός τόν Σιωνισμό, μαζί μέ ἄλλα ἥσσονα θέματα. Τήν ἀπάντησή μας τή δημοσιεύουμε, μέ ὅλες τίς ἐλλείψεις της, ὡς μία συνοπτική ἀπόκριση καί ἀντίσταση στίς μομφές πού ἐκτοξεύει ἡ - σκοτεινῆς προέλευσης – προπαγάνδα μιᾶς ὑποκινούμενης «ἑλληνολατρίας» ποικίλων διαβαθμίσεων, οἱ ὁποῖες κυμαίνονται ἀπό τήν τμηματική ἀπόρριψη τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης καί μιά περισσότερο «ἑλληνο-κεντρική» ἑρμηνεία τοῦ Χριστιανισμοῦ (π.χ. «ὁ Χριστός ἦταν Ἕλληνας ἀπό τή Γαλιλαία») μέχρι τήν παντελῆ ἀπόρριψη ὅλης τῆς Ἐκκλησίας, ὡς «ἑβραϊκῆς θρησκείας», ὑπεύθυνης γιά τήν καταστροφή τοῦ Ἑλληνισμοῦ ...   

Ἀγαπητέ.....,
 Κατ' ἀρχήν σέ εὐχαριστοῦμε γιά τήν εὐγένεια μέ τήν ὁποίαν γράφεις καί ἡ ὁποία σέ τιμᾷ ἰδιαιτέρως, δεδομένου ὅτι πολλοί ἀπό τούς συμπατριῶτες καί ἀδελφούς μας οἱ ὁποῖοι ἔχουν τούς ἴδιους μέ ἐσένα προβληματισμούς, πολλάκις διαπνέονται ἀπό ἕνα μικρό φανατισμό, ὁ ὁποῖος ἐκπηγάζει ἀπό τήν ἐσφαλμένη ἄποψή τους (λόγῳ ἀγνοίας, ἀλλά καί ἐπιπολαιότητος), ὅτι ὁ Χριστιανισμός διέπραξε νόθευση τοῦ Ἑλληνισμοῦ μέ ἀνάμειξη ἑβραϊκῶν στοιχείων καί ὅτι ἀποτελεῖ δούρειο ἵππο τῶν Ἑβραίων στήν Ἑλλάδα (ἐπέπρωτο νά τό ἀκούσουμε κι αὐτό !!!

Περί τῶν Ἁγίων καί τῆς τῶν λειψάνων αὐτῶν τιμῆς



Περί τῶν Ἁγίων καί τῆς τῶν λειψάνων αὐτῶν τιμῆς
Ἐπιμέλεια: Μιχάλη Νικολάου, Θεολόγου
Ὅσοι δέ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι».Ὀφείλουμε νά τιμοῦμε τούς Ἁγίους ὡς φίλους του Χριστοῦ, ὡς παιδιά καί κληρονόμους τοῦ Θεοῦ, ὅπως λέει ὁ Εὐαγγελιστής καί Θεολόγος Ἰωάννης.
Ἄν ὁ Δημιουργός τῶν πάντων καί Κύριος ὀνομάζεται «Βασιλεύς αὐτῶν ποῦ βασιλεύουν καί Κύριος αὐτῶν ποῦ ἔχουν ἐξουσίαν» καί Θεός τῶν Θεῶν, ὁπωσδήποτε καί οἱ Ἅγιοι ὀνομάζονται θεοί καί κύριοι καί βασιλεῖς. Ὀνομάζονται θεοί καί βασιλεῖς καί κύριοι, ὄχι κατά τή φύση τους, ἀλλά ἐπειδή ἔγιναν βασιλεῖς καί κύριοι τῶν παθῶν τους. Διαφύλαξαν ἀπαραχάρακτη τήν ὁμοίωση τῆς θείας εἰκόνας, σύμφωνα μέ την ὁποία εἶχαν δημιουργηθεῖ -διότι βασιλεύς ὀνομάζεται καί τό ὁμοίωμα τοῦ βασιλέως- καί ἐπειδή ἑνώθηκαν μέ τόν Θεό σύμφωνα με τήν προαίρεσή τους. Τόν δέχθηκαν νά κατοικήσει μέσα τους και ἔτσι, μέ τήν κοινωνία μαζί Του, ἔγιναν, κατά Χάριν, αὐτό πού εἶναι ὁ Ἴδιος κατά φύσιν.

«...ἡ Πόλη θά ἀνοικοδομηθεῖ ἀπ΄ τήν ἀρχή...»

 «Κάποια άλλη παρέα είχε πάει στον Γέροντα. Ένας απ' αυτούς σπούδαζε πολιτικός μηχανικός στο Πολυτεχνείο της Ξάνθης. Σε μια στιγμή, γυρίζει ο Γέροντας, τον δείχνει με το δάκτυλο - αυτός, σημειωτέον, πήγαινε στον γέροντα για πρώτη φορά και του λέει: "Εσύ ,σαν πολιτικός μηχανικός, θα συμβάλλεις στην ανοικοδόμηση της Πόλης, γιατί η Πόλη θα ανοικοδομηθεί απ΄ την αρχή"».
(Γέροντας Παΐσιος)
«Γιατί η Πόλις (=Κωνσταντινούπολη) θα καή και ουδείς θα απομείνη / κάτοικος ζων εντός αυτής.
Μον' ο Ναός θα μείνη / (ο οίκος ούτος και Ναός της του Θεού Σοφίας / όστις θα μείνει αείφωτος φάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας / εξ ού το φως θα ξαπλωθή σ' όλη την Οικουμένη / της Βασιλείας του Χριστού που ο κόσμος αναμένει)»

Ἄρρηκτη ἡ σχέση μαγείας καί ὁμοιοπαθητικῆς



ΑΡΡΗΚΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ 
ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΡΟ! 


     Σας παρουσιάζουμε μια εύπεπτη μικρή εργασία μας ώστε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι ότι πίσω από την λεγομένη εναλλακτική «ιατρική» δεν θα βρείτε καμιά επιστημονική αρχή ή αξίωμα παρά μαγεία και αποκρυφισμό. Τα κείμενα που παραθέτουμε μιλούν από μόνα τους και δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε τίποτα πέρα από ελάχιστα σημεία τα οποία χρίζουν διευκρινήσεων.
 1Καμία τύχη! Όλα ξεκινούν από τον κυριότερο νόμο της μαγείας, το «νόμο της συμπάθειας» Η κεντρική ιδέα ήταν πως …το όμοιο διώχνει το …όμοιο!

Συγκλονιστικό: 11.000 νεομάρτυρες Κληρικοί καί Μοναχοί πυροβολήθηκαν τό 1918 στή Μονή Ὀράνκι τῆς Ρωσίας ἀπό τούς κομμουνιστές



Λίγα λόγια για την Ιερά Μονή Οράνκι
        
Η Ιερά Μονή Οράνκι της Ρωσίας ιδρύθηκε τον 18ο   αιώνα κοντά  στο ποτάμι  Βόλγα για τους Ρώσους αριστοκράτες. Λειτούργησε μέχρι την επανάσταση του 1918, οπότε και κλείστηκε από τους αθέους και μετατράπηκε σε φυλακή.
        Τους τοίχους του Ναού τους έβαψαν με ασβέστη για να σκεπαστούν οι τοιχογραφίες. Την μετέβαλαν σε φυλακή γυναικών. Το 1942 έγινε στρατόπεδο συγκεντρώσεως για τους αιχμαλώτους πολέμου. Τώρα είναι πάλι γυναικεία φυλακή. 
 -Πείτε μας, πάτερ Δημήτριε, κάτι για το στρατόπεδο συγκεντρώσεως στη Μονή Οράνκι, και για τους μοναχούς που μαρτύρησαν εκεί;
       -Οράνκι ήταν το Μοναστήρι των Ρώσων αριστοκρατών και βρισκόταν στο κέντρο της Ρωσίας, κοντά στον ποταμό Βόλγα. Το 1918 οι κομουνιστές το κατάργησαν και έκαναν εκεί το στρατόπεδο συγκεντρώσεως για τους μοναχούς, μαζεύοντας εκεί πάνω από 11.000 μοναχούς από όλα τα μοναστήρια της Ρωσίας. Ήταν και ιερομόναχοι αλλά και παντρεμένοι ιερείς, με επικεφαλής έναν Επίσκοπον.

20 Ιουνίου Συναξαριστής. Μεθοδίου Ιερομ., Νικολάου Καβάσιλα, Καλλίστου Πατριάρχου, Των Δύο Ασκητών, Αθανασίου Οσίου, Σύναξις της Υπεραγίας Θεοτόκου της Οδηγήτριας,Κατάθεσις ἱερῶν λειψάνων τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων Ἀνδρέου, Θωμᾶ καὶ Λουκᾶ, τοῦ Μάρτυρος Λαζάρου καὶ τοῦ Προφήτου Ἐλισαίου,Ἅγιοι Ἰννᾶς, Πιννᾶς καὶ Ριμμᾶς,Ἅγιος Σιλβέριος,Ὅσιος Ναούμ,Ἅγιος Μηνᾶς,Ἅγιος Γκλὲμπ,Ἀνακομιδὴ Τιμίων Λειψάνων Ἁγίου Γουρία Ἀρχιεπισκόπου Καζάν.

Ὁ Ἅγιος Μεθόδιος ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Ὀλύμπου


Εἶναι ἄγνωστο ἀπὸ ποῦ καταγόταν ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυς Μεθόδιος, ὁ ὁποῖος ἄθλησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.). Ὑπῆρξε κατ’ ἀρχὰς μὲν Ἐπίσκοπος τοῦ ἐν Λυκίᾳ Ὀλύμπου, ἔπειτα δὲ Ἐπίσκοπος Τύρου (τῆς Φοινίκης), κατ’ ἄλους δὲ Ἐπίσκοπος Φιλίππων τῆς Μακεδονίας.

Τὸ ἀναφερόμενο ὅτι διετέλεσε Ἐπίσκοπος Πατάρων εἶναι ἀναληθές, προελθὸν ἐκ τοῦ περὶ Ἀναστάσεως διαλόγου του, ὁ ὁποῖος ἔλαβε χώρα στὰ Πάταρα. Διαπρεπὴς ἀρχιερεὺς καὶ πλατωνικὸς φιλόσοφος, διακρινόταν γιὰ τὴν ἐμμονή του στὴν πίστη καὶ τὴν παράδοση καὶ κατατάσσεται στοὺς κορυφαίους θεολόγους τῆς ἐποχῆς του, ἀγωνισθεὶς σφοδρῶς κατὰ τοῦ Ὠριγένους καὶ τῶν ὀπαδῶν αὐτοῦ.
Κατὰ τὸν ἐπὶ Διοκλητιανοῦ ἐναντίον τῶν Χριστιανῶν κηρυχθέντα διωγμό, συνελήφθη καὶ ὑπέστη μαρτυρικὸ θάνατο, τὸ 311 μ.Χ., στὴ «Χαλκίδα τῆς Ἑλλάδος καὶ οὐχὶ τῆς Συρίας», κατὰ νεώτερες ἐπιστημονικὲς ἔρευνες. Κατ’ ἄλλους, ἀσθενῶν, ἐφονεύθη διὰ μαχαίρας ὑπὸ ὑπηρέτου, τὸν ὁποῖο οἱ Ὠριγενιστὲς εἶχαν δώσει σὲ αὐτόν.