Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
ΑΡΧΙΚΗ
ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
▼
Πρός μιά οὐδετέρου γένους κοινωνία
ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΓΕΝΟΥΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το ῦ Ἐ μμανου ὴ λ Παναγοπούλου ,
Ἀ μ . Ἐ πικ . Καθηγητοῦ Χειρουργικῆ ς
Πρ ὶ ν ἀ π ὸ δύο περίπου χρόνια τ ὸ World Economic Forum ἀ ναγνώρισε τ ὴ ν Σουηδία ὡ ς τ ὴ ν πρώτη χώρα το ῦ κόσμου σ ὲ ἐ πίπεδο ἰ σότητας τ ῶ ν φύλων , καθ ὼ ς ἡ χώρα α ὐ τ ὴ ἔ χει τ ὸ ὑ ψηλότερο ποσοστ ὸ ἐ ργαζομένων γυναικ ῶ ν στ ὸ ν κόσμο κα ὶ χορηγε ῖ γονικ ὴ ἄ δεια 460 ἡ μερ ῶ ν , ἀ π ὸ τ ὶ ς ὁ πο ῖ ες ο ἱ 60 γι ὰ το ὺ ς πατέρες .
Στ ὴ ν προσπάθειά της γι ὰ ἀ κόμη ὑ ψηλότερο ἐ πίπεδο ἰ σότητας τ ῶ ν φύλων , ἡ Σουηδία ἐ πέλεξε ν ὰ τ ὸ κάνει μέσ ῳ τ ῆ ς γλωσσικ ῆ ς ο ὐ δετερότητας το ῦ φύλου , γιατί ἡ γλώσσα ἀ ντανακλ ᾶ τ ὸ ν τρόπο μ ὲ τ ὸ ν ὁ πο ῖ ο ἀ ντιλαμβανόμαστε τ ὸ ν κόσμο .
Γι ὰ ν ὰ μ ὴ ν ὑ πάρχουν διακρίσεις μεταξ ὺ τ ῶ ν δύο φύλων , ε ἰ σήγαγε ἐ πίσημα μία νέα ἀ ντωνυμία ο ὐ δέτερη ὡ ς πρ ὸ ς τ ὸ φύλο , τ ὸ Hen, ἀ ντ ὶ τ ῆ ς ἀ ντωνυμίας Han ( α ὐ τ ὸ ς ) κα ὶ Ηο n ( α ὐ τή ). Ἡ λέξη hen ε ἰ σήχθη ἀ π ὸ Σουηδο ὺ ς γλωσσολόγους στ ὰ μέσα τ ῆ ς δεκαετίας το ῦ ᾽ 60, ἀ λλ ὰ περιέργως ε ἰ σήχθη στ ὴ ν on line ἔ κδοση τ ῆ ς Ἐ θνικ ῆ ς Ἐ γκυκλοπαίδειας τ ῆ ς Σουηδίας στ ὶ ς 8 Μαρτίου το ῦ 2012, πο ὺ ε ἶ ναι ἡ διεθν ὴ ς ἡ μέρα τ ῆ ς γυναίκας .
Στ ὴ ν Σουηδία ἡ κατάργηση τ ῶ ν ρόλων το ῦ φύλου ἀ ποτελε ῖ βασικ ὸ στοιχε ῖ ο το ῦ ἐ θνικο ῦ προγράμματος προσχολικ ῆ ς ἀ γωγ ῆ ς . Σ ὲ παιδικο ὺ ς σταθμούς της τ ὰ βιβλία , ἡ ἐ σωτερικ ὴ διακόσμηση κα ὶ τ ὰ παιχνίδια διαλέγονται μ ὲ πολλ ὴ προσοχή , ὥ στε ν ὰ μ ὴ ν περιορίζουν τ ὰ παιδι ὰ σ ὲ κάτι πο ὺ προέρχεται ἀ π ὸ τ ὰ στερεότυπα το ῦ φύλου , ἐ ν ῶ ὅ ταν τ ὰ παιδι ὰ παίζουν τ ὴ ν ο ἰ κογένεια στ ὰ σχολε ῖ α , ἐ νθαρρύνονται ν ὰ ἀ ναφέρονται στ ὴ ν ο ἰ κογένεια κα ὶ ὡ ς πατέρας – πατέρας , παιδί , ἢ ὡ ς μητέρα – μητέρα , παιδί , ἢ μ ὲ ὅ ποιον ἄ λλο μοντέρνο κα ὶ ἀ φύσικο συνδυασμό .
Πέρα
ὅ μως ἀ π ὸ τὴ ν περίπτωση τῆ ς Σουηδίας, ὑ πάρχει μία εὐ ρύτερη
παγκόσμια τάση γιὰ
τὴ ν
δημιουργία μιᾶ ς
κοινωνίας χωρὶ ς
τὴ ν
διάκριση τοῦ
φύλου ἤ , ὅ πως ἀ ποκαλε ῖ ται , μίας μεταφυλικῆ ς κοινωνίας. Σὲ
δημόσια διάσκεψη τοῦ
Συλλόγου Ἐ κπαιδευτικ ῶ ν τῆ ς
Καλιφόρνιας τῶ ν
ΗΠΑ ὑ ποστηρίχθηκε ὅ τι οἱ διαφορὲ ς μεταξὺ ἄ νδρων καὶ γυναικῶ ν πρέπει νὰ ἀ παλειφθο ῦ ν γιὰ νὰ ἀ πελευθερώσουν τὰ παιδιὰ ἀ π ὸ τὰ μὴ ἀ ναγκα ῖ α στερεότυπα, σχετικὰ
μὲ
τὸ
τί σημαίνει νὰ εἶ σαι ἄ νδρας ἡ γυναίκα. Ἀ κόμη στοὺ ς
συμμετέχοντες δόθηκαν φυλλάδια μὲ κάποιες ὁ δηγίες πρὸ ς
αὐ τὴ τὴ ν κατεύθυνση,
τονίζοντας ὅ τι ἡ ἐ ξωτερικ ὴ ἐ μφάνιση τοῦ ἀ τόμου μπορεῖ
νὰ
μὴ ν
ἀ ντιστοιχε ῖ στὴ ν ἐ σωτερικ ὴ ταυτότητα τοῦ
φύλου του, καὶ
ἑ πομένως δὲ ν μποροῦ με νὰ καταλάβουμε τὸ φύλο κάποιου ἀ π ὸ τὴ ν
μορφολογία τοῦ
σώματος, ἀ π ὸ τὴ ν
φωνή, τὴ ν
ἐ μφάνιση ἢ τοὺ ς
τρόπους.
T ὸ Συμβούλιο τῆ ς Εὐ ρώπης
στὴ ν
τελευταία του Σύμβαση γιὰ τὸ φύλο καθόρισε τὸ φύλο ὡ ς µιὰ καθαρὰ
κοινωνικὴ
κατασκευή. Ἀ παλείφοντας τὶ ς βιολογικὲ ς διαφορὲ ς ὡ ς καθοριστικῶ ν
παραγόντων τοῦ
φύλου, τὸ
Σ.Ε. ἐ πανακαθόρισε τὸ φύλο ὡ ς σηµαῖ νον
«τοὺ ς
κοινωνικὰ
κατασκευασµένους ρόλους, συµπεριφορὲ ς καὶ δραστηριότητες, τοὺ ς
ὁ ποίους µιὰ δεδοµένη κοινωνία ἀ ποδίδει , θεωρώντας τους
κατάλληλους γιὰ
τὸ ν
ἄ νδρα καὶ τὴ ν γυναίκα».
Πολλ ὰ Κολλέγια καὶ Πανεπιστήµια στὴ ν
Ἀ µερική , µεταξὺ τῶ ν ὁ ποίων τὰ Πανεπιστήµια Stanford , Cornell καὶ Harvard , ἐ πέλεξαν νὰ ἐ φαρμόσουν
προγράμματα οὐ δετέρου
γένους φοιτητικῆ ς
διαμονῆ ς .
Σὲ
σχολεῖ ο
στοιχειώδους ἐ κπαιδεύσεως στὸ Oakland τῆ ς
Καλιφόρνιας διδάσκουν στὰ παιδιὰ ὅ τι δὲ ν ὑ πάρχουν δύο φύλα, ἀ λλ ὰ ἕ να φάσμα φύλων καὶ ὅ τι μποροῦ ν
τὰ
παιδιὰ
νὰ
διαλέξουν νὰ
εἶ ναι
ἀ γόρι ἢ κορίτσι ἢ καὶ τὰ δύο. Ἡ ὁ μοσπονδία τῶ ν καθηγητῶ ν τῆ ς British
Columbia ἐ νέκρινε γιὰ τοὺ ς
καθηγητὲ ς
βιβλίο μὲ
τίτλο: Τὸ
Φάσμα τοῦ
Φύλου· τί χρειάζεται νὰ γνωρίζουν οἱ
καθηγητές. Στὴ ν
ὑ πηρεσία διαβατηρίων τοῦ Ὑ πουργείου
Ἐ σωτερικ ῶ ν τοῦ Ἡ νωµένου Βασιλείου συζητεῖ ται
ἡ ἀ πάλειψη τοῦ
φύλου ἀ π ὸ τὰ
διαβατήρια. Στὸ
κουτάκι ποὺ
ἀ ντιστοιχε ῖ στὸ φύλο θὰ γράφεται τὸ Χ. Πρόσφατα τὸ Πανεπιστήµιο τῆ ς Ὀ ξφόρδης ξανάγραψε τὸ ν
κώδικα ποὺ
διέπει τὴ ν
ἀ καδηµαϊκ ὴ ἐ νδυµασία . Μὲ τὴ ν νέα ρύθµιση οἱ σπουδαστὲ ς
στὶ ς
ἐ ξετάσεις τους καὶ στὶ ς ἐ πίσηµες ἐ κδηλώσεις
δὲ ν
ὑ ποχρεο ῦ νται νὰ φοροῦ ν
τὴ ν
ἐ πίσηµη στολὴ ποὺ ἀ ντιστοιχε ῖ στὴ ν ἐ νδυµασία τοῦ
φύλου τους.
Πολ ὺ πρόσφατα (Μάιος
2012) ἡ Ἀ ργεντιν ὴ ψήφισε τὸ νόµο τῆ ς ταυτότητας τοῦ φύλου, ὁ ὁ πο ῖ ος δίνει τὸ δικαίωµα στοὺ ς πολίτες νὰ καθορίζουν τὸ
φύλο τους στὰ δηµοτολόγια , ὅ ταν τὰ
φυσικά τους χαρακτηριστικὰ δὲ ν ταυτίζονται µ ὲ τὸ πως οἱ ἴ διοι βλέπουν τὴ ν ταυτοτητά τους.
Ε ἶ ναι ἤ δη γνωστὸ ὅ τι ὁ ρισµένα κράτη ἔ χουν ἀ παλείψει ἀ π ὸ τὰ ἐ πίσηµα ἐ γγραφά τους, ὅ πως τὸ
διαβατήριο καὶ
τὸ
πιστοποιητικὸ
γέννησης, τὸ ν
ὅ ρο πατέρας καὶ μητέρα καὶ τοὺ ς
ἔ χουν ἀ ντικαταστήσει μὲ τοὺ ς ὅ ρους γονέας-1 καὶ
γονέας-2.
Ο ἱ ὑ περασπιστ ὲ ς τῆ ς ἄ φυλης κοινωνίας προσπαθοῦ ν
νὰ
κάνουν πλύση ἐ γκεφάλου στὰ παιδιά μας γιὰ νὰ πιστέψουν ὅ τι ἡ οὐ δετερότητα τοῦ φύλου ( ἀ νδρόγυνο ) εἶ ναι
τὸ
νέο ἰ δε ῶ δες γιὰ τὴ ν σημερινὴ κοινωνία. Διδάσκουν ὅ τι τὸ
φύλο εἶ ναι
ἕ να φάσμα καὶ ἡ ταυτότητα τοῦ
φύλου εἶ ναι
μιὰ
κατάσταση τοῦ
νοῦ ,
μιὰ
κονωνικὴ
κατασκευή. Θεωροῦ ν
ὅ τι τὰ στερεότυπα τοῦ φύλου ἐ ξακολουθο ῦ ν νὰ ὑ πάρχουν καὶ γι᾽ αὐ τὸ
ἡ ἀ λλαγ ὴ τῆ ς
κατάστασης πρέπει νὰ
ἀ ρχίσει ἀ π ὸ τὴ ν προσχολικὴ ἡ λικία καὶ ἀ π ὸ τὸ ν
τρόπο ἀ νατροφ ῆ ς τῶ ν παιδιῶ ν .
Τὰ
παιδιὰ
πρέπει νὰ
κοινωνικοποιηθοῦ ν
μὲ
τὰ
μὴ
ἀ ναγκα ῖ α στερεότυπα τοῦ
φύλου. Τὸ
νὰ
εἶ σαι
ἢ νὰ
φαίνεσαι μὲ
τὸ ν
στερεότυπο τρόπο πρέπει νὰ ἀ λλάξει . Μπορεῖ ς νὰ εἶ σαι ἢ νὰ φαίνεσαι ὅ πως ἐ πιθυμε ῖ ς .
Δ ὲ ν ὑ πάρχει ἀ μφιβολία ὅ τι ἡ νέα αὐ τὴ ὁ ρολογία θὰ
προκαλέσει σύγχυση στὰ
παιδιὰ
καὶ
ὁ ὑ παινιγμ ὸ ς ὅ τι ὑ πάρχει καὶ τρίτο φύλο θὰ διασπάσει τὴ ν φυσιολογικὴ
ἀ νάπτυξη τοῦ φύλου τους. Ἡ οὐ δετερότητα τοῦ φύλου εἶ ναι
μία κοινωνικὴ
αὐ ταπάτη
καὶ
μία περίεργη ἄ ρνηση τοῦ πραγματικοῦ γεγονότος ὅ τι τὸ ἀ νθρώπινο εἶ δος
εἶ ναι
ἕ να εἶ δος ποὺ ἔ χει δύο γένη, τὸ ἀ ρσενικ ὸ καὶ τὸ
θηλυκό. Ἄ λλωστε ἡ ὅ λη κοινωνικὴ
κατασκευὴ
σὲ
κάθε κοινωνία βασίστηκε στὴ ν διάκριση τῶ ν φύλων. Ὁ Θεὸ ς δὲ ν δημιούργησε ἕ να φύλο ἀ λλ ὰ δύο. «Καὶ ἐ ποίησεν ὁ Θεὸ ς τὸ ν ἄ νθρωπον , κατ᾽
εἰ κόνα
Θεοῦ
ἐ ποίησεν αὐ τόν , ἄ ρσεν καὶ θῆ λυ
ἐ ποίησεν αὐ τούς » (Γέν . α´
27).
Ὅ μως τὸ
βασικότερο καὶ
οὐ σιαστικότερο
ἐ ρώτημα εἶ ναι ποῦ τελικὰ στοχεύει αὐ τὴ ἡ παγκόσμια τάση ἀ πάλειψης τῶ ν
φύλων καὶ
δημιουργίας ἄ φυλης κοινωνίας; Ἡ ἀ πάντηση βρίσκεται στὰ ὅ σα ἀ ναφέρει ἡ Lotta Rajalin ,
διευθύντρια τοῦ
σχολείου προσχολικῆ ς
ἀ γωγ ῆ ς Egalia στὴ ν
Σουηδία. Στὸ
σχολεῖ ο
ἀ ποφεύγονται , εἶ πε , οἱ λέξεις αὐ τὸ ς καὶ αὐ τὴ
καὶ
τὰ
παιδιὰ
ἀ ποκαλο ῦ νται φίλοι. Τὸ σχολεῖ ο
δίνει εἰ δικὴ σημασία στὸ νὰ δημιουργεῖ
περιβάλλον ἀ νεκτικ ὸ στοὺ ς ὁ μοφυλόφιλους ,
τοὺ ς
ἀ μφιφυλόφιλους καὶ τοὺ ς τρανσέξουαλ . Σχεδὸ ν
ὅ λα τὰ παιδικὰ βιβλία τοῦ σχολείου αὐ τοῦ ἀ ναφέρονται
σὲ
ὁ μοφυλόφιλα ζευγάρια, σὲ μονογονεϊκὲ ς οἰ κογένειες , σὲ υἱ οθετημένα
παιδιὰ
καὶ
σὲ
ἄ λλες παρόμοιες καταστάσεις. Ἄ λλωστε στὴ ν
Σουηδία ἐ πιτρέπεται ὁ γάμος ὁ μοφυλόφιλων
ἀ νδρ ῶ ν καὶ γυναικῶ ν .
Ε ἶ ναι προφανὲ ς ὅ τι ὁ ἀ πώτερος στόχος αὐ τῆ ς
τῆ ς
τάσης εἶ ναι
νὰ
δημιουργήσει μία κοινωνία ὄ χι ἁ πλ ῶ ς πλήρως ἀ νεκτική , ἀ λλ ὰ καὶ ἔ μμεσα προτρεπτικὴ στὴ ν ὁ μοφυλοφιλία καὶ στὶ ς ἄ λλες σεξουαλικὲ ς « ἰ διαιτερότητες », στοὺ ς γάμους τῶ ν ὁ μοφυλοφίλων , στὴ ν
υἱ οθέτηση
παιδιῶ ν
ἀ π ὸ αὐ τούς , στὴ ν
ἐ κ πεποιθήσεως μονογονεϊκὴ
οἰ κογένεια ,
ἀ φο ῦ , γιὰ τὴ ν ἀ πόκτηση παιδιῶ ν ,
ὁ γάμος καὶ ἡ συζυγία, δὲ ν θεωροῦ νται , κατὰ τὴ ν νέα ἀ ντίληψη , ἀ παραίτητες προϋποθέσεις . Ν ὰ δημιουργήσει μία
κοινωνία ἀ νοικτ ὴ στὴ ν ἀ πενοχοποίηση τῆ ς
διαστροφῆ ς
καὶ
τοῦ
παθολογικοῦ . Νὰ ἐ μπεδώσει στὰ παιδιά, ἀ π ὸ τὴ ν προσχολικὴ
ἀ κόμη ἡ λικία , νὰ εἶ ναι καὶ νὰ φαίνονται ὅ πως ἐ πιθυμο ῦ ν καὶ ὄ χι ὅ πως καθορίζει τὸ φύλο τους. Οἱ
κοινωνίες ποὺ
συζητοῦ ν
τὴ ν
μετάλλαξή τους σὲ
οὐ δετέρου
γένους κοινωνίες, εἶ ναι
οἱ
κοινωνίες ποὺ
ἔ χουν ἢ πρόκειται νὰ
νομιμοποιήσουν τὴ ν
συμβίωση καὶ
τὸ ν
γάμο τῶ ν
ὁ μοφυλοφίλων . Ἀ νοικτ ὰ μπορεῖ νὰ ὑ ποστηρίζεται ὅ τι ἡ νέα αὐ τὴ ἀ ντίληψη στοχεύει στὴ ν
ἰ σότητα τῶ ν δύο φύλων, ἀ λλ ὰ δὲ ν ἀ ποκρύπτεται
καὶ
ὁ στόχος τῆ ς ἱ κανοποίησης
τῶ ν
τρανσέξουαλ . Ἄ λλωστε , στὶ ς
δυτικὲ ς
κοινωνίες, ἡ ἰ σότητα τῶ ν
φύλων ἔ χει ἐ πιτευχθε ῖ σὲ πολὺ μεγάλo βαθμό, ὥ στε δὲ ν μπορεῖ
νὰ
χρησιμοποιηθεῖ
ὡ ς ἐ πιχείρημα γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὴ ν στροφὴ πρὸ ς τὴ ν μετα -φυλικὴ
κοινωνία. Θὰ
πρέπει ἐ πίσης νὰ τονισθεῖ ὅ τι ὅ λη αὐ τὴ
ἡ κίνηση, σὲ σημαντικὸ
βαθμό, χρηματοδοτεῖ ται
καὶ
προωθεῖ ται
ἀ π ὸ ὁ μοφυλοφιλικ ὲ ς ὀ ργανώσεις .
Ὅ πως ὀ ρθ ὰ παρατηρεῖ
ἢ Fay Voshell σὲ ἄ ρθρο της ποὺ ἀ ναρτήθηκε στὸ ν ἱ στότοπ o American Thinker στίς 19.10.20 l 2, ἐὰ ν ἡ κοινωνία μας ἀ π o δεχθε ῖ τὸ ν ἐ παναπροσδιορισμ ὸ τοῦ
φύλου ὡ ς κοινωικῆ ς μόνο κατασκευῆ ς , αὐ τὸ θὰ σημάνει τὸ τέλος τοῦ πολιτισμοῦ ,
ὅ πως τὸ ν γνωρίζουμε, ὄ χι ἁ πλ ῶ ς τὴ ν ἀ ναμόρφωση
ἢ τὸ ν
μετασχηματισμό του, ἀ λλ ὰ τὴ ν ἐ ξάλειψη αὐ τοῦ τοῦ ἴ διου τοῦ πολιτισμοῦ .
Περιοδ . «Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ »,
τ. 507, Μάρτιος 2013, σελ. 114-116
Ἠ λ . Στοιχειοθεσία
«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»
http://www.alopsis.gr/alopsis/oudetero.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου