ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Τρίτη 16 Ιουνίου 2015
Τό συμπάσχειν καί τό ἄφθονον (ἡ ἀπουσία φθόνου).Ὁ πόθος γιά τήν ἐκδημία καί τήν συνάντηση μέ τόν Κύριο, τό «σύν Χριστῷ εἶναι»
Τά γνωρίσματα τοῦ καλοῦ χριστιανοῦ.Ποῖος εἶναι ὁ καλός, ὁ ἀληθινός χριστιανός;
Τό συμπάσχειν καί τό ἄφθονον (ἡ ἀπουσία φθόνου).
Οἱ Ἅγιοι κλαῖνε μέ αὐτούς πού κλαῖνε καί χαίρονται χωρίς νά φθονοῦν μέ
ὅσους χαίρονται. «Τέτοιες εἶναι οἱ ψυχές τῶν ἁγίων: Καί πονοῦν μαζί μέ
ὅσους κακοπαθοῦν, καί δέν φθονοῦν αὐτούς πού εὐτυχοῦν, ἀλλά καί
χαίρονται καί εὐφραίνονται καί εὐχαριστιοῦνται μαζί μέ αὐτούς πού
εὐεργετοῦνται ἀπό τόν Θεό»[34].
Οἱ πλάνες τῶν Ἰεχωβιτῶν περὶ τὴν Θεότητα τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ (2ον)
Ἐπὶ τῇ συμπληρώσει ἑνὸς ἔτους ἀπὸ τὴν
κοίμησιν τοῦ π. Γεωργίου Καψάνη παραθέτομεν ἀπὸ τὸ βιβλίον του «Η
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΙΕΧΩΒΙΤΩΝ» τὸ κεφάλαιον μὲ τίτλον
«Ἡ Θεότης τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ»:
Τρία χωρία ἐπιστρατεύουν οἱ Ἰεχωβίτες, γιὰ νὰ ἀποδείξουν τὶς πλάνες τους ὡς ἀληθεῖς:
α) «Τάδε λέγει ὁ ἀμήν, ὁ μάρτυς ὁ πιστὸς καὶ ἀληθινός, ἡ ἀρχὴ τῆς κτίσεως τοῦ Θεοῦ» (Ἀποκ. γ´ 14).
Ἀπὸ τὸ χωρίο αὐτὸ συνάγουν ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι κτίσμα τοῦ Πατρός. Ἀλλὰ ὁ
Ἀμὴν ἑβραϊστὶ σημαίνει «ὁ ἀληθινὸς» (Ἀμὴν = ἀληθῶς, ὁ Ἀμὴν ἐνάρθρως = ὁ
μόνος ἀληθινὸς) ἰδιότης ποὺ ἀποδίδεται μόνο στὸν Θεό.
Ἡ ἀρχὴ τῆς κτίσεως = ἡ δημιουργικὴ ἀρχή- αἰτία ἀπὸ τὴν ὁποία προῆλθε ἡ
κτίσις τοῦ Θεοῦ. Ἀγνοώντας τὴν ἑλληνικὴ γλώσσα οἱ ἰεχωβίτες ἢ μᾶλλον
θέλοντας νὰ τὴν ἀγνοοῦν, ἑρμηνεύουν τὸ τὴν ἀρχὴ τῆς κτίσεως, ὡς τὸ πρῶτο
κτίσμα. Δίνουν δηλαδὴ στὸ ἀρχὴ χρονικὴ σημασία, ἐνῶ στὴν ἑλληνικὴ ἔχει
καὶ τὴν ἔννοια τῆς αἰτίας, τοῦ ὀργάνου, τοῦ μέσου, τοῦ βασικοῦ νόμου καὶ
θεμελίου, τοῦ ἀρχηγοῦ, τῆς ἐξουσίας, τῆς κυριαρχίας κ.λπ.
Ὀρθὴ ἑρμηνεία:
«Αὐτός πού ἀποφεύγει θεληματικά τίς θλίψεις, γιά τήν ἀλήθεια, θέλοντας καί μή θά παιδευθεῖ σκληρά ἀπό τήν Θεία Πρόνοια» μέρος δ΄
Ἡ
ἀντιμετώπιση
τῶν
θλίψεων
καί
ἡμερολόγιο
τοῦ
2007
Ὁσίου
Μακαρίου τοῦ Ἀσκητοῦ
Οἱ
θλίψεις
προξενοῦν
στούς
ἀνθρώπους
τά
ἀγαθα,
ἐνῶ
μέ
τήν
κενοδοξία
καί
τίς
ἡδονές
προξενοῦνται
τά
κακά.
Οἱ
κατηγορίες
τῶν
ἀνθρώπων
προξενοῦν
λύπη
στήν
καρδιά,
γίνονται
ὅμως
ἀφορμή
καθαρισμοῦ
σέ
αὐτόν
πού
ὑπομένει.
Ἐάν
τυχόν
ζημιώθηκες,
κατηγορήθηκες
καί
καταδιώχθηκες
ἀπό
κάποιον,
μή
σκέπτεσαι
τό
παρόν,
ἀλλά
βλέπε
στό
μέλλον·
καί
τότε
θά
ἀντιληφθῆς
ὅτι
αὐτά
σοῦ
ἔχουν
προξενήσει
πολλά
καλά,
ὄχι
μόνο
στήν
ἐδῶ
ζωή,
ἀλλά
καί
στήν
μέλλουσα
καί
χωρίς
τέλος...
Ὅπως
στούς
ἀρρώστους
εἶναι
ὠφέλιμα
τά
πικρά
φάρμακα,
ἔτσι
καί
στούς
κακοτρόπους
ἀνθρώπους·
ἄλλους
τούς
ὁδηγοῦν
οἱ
δοκιμασίες
σέ
ὑγεία
ψυχῆς
καί
ἄλλους
ἑτοιμάζει
ἡ
ἀρρώστεια
γιά
μετάνοια.
Ἅγιος Πορφύριος: «Πῶς φεύγει ἡ ἀνασφάλεια, ἡ ἀπελπισία, ἡ κατάθλιψη»
Τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου τοῦ Καυσοκαλυβίτου
Ὅλα τὰ κακὰ αἰσθήματα, ἡ ἀνασφάλεια, ἡ
ἀπελπισία, ἡ ἀπογοήτευση, ποὺ πᾶνε νὰ κυριεύσουν τὴν ψυχή, φεύγουν μὲ
τὴν ταπείνωση. Αὐτὸς ποὺ δὲν ἔχει ταπείνωση, ὁ ἐγωιστής, δὲν θέλει νὰ
τοῦ κόψεις τὸ θέλημα, νὰ τὸν θίξεις, νὰ τοῦ κάνεις ὑποδείξεις.
Στενοχωρεῖται, νευριάζει, ἐπαναστατεῖ, ἀντιδρᾶ, τὸν κυριεύει ἡ
κατάθλιψη. Ἡ κατάσταση αὐτὴ θεραπεύεται μὲ τὴ χάρη. Πρέπει ἡ ψυχὴ νὰ
στραφεῖ στὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ. Ἡ θεραπεία θὰ γίνει μὲ τὸ ν’ ἀγαπήσει τὸν
Θεὸ μὲ λαχτάρα. Πολλοὶ ἅγιοί μας μετέτρεψαν τὴν κατάθλιψη σὲ χαρὰ μὲ τὴν
ἀγάπη πρὸς τὸν Χριστό. Παίρνανε δηλαδὴ τὴν ψυχικὴ δύναμη, ποὺ ἤθελε νὰ
τὴ συντρίψει ὁ διάβολος, καὶ τὴ δίνανε στὸν Θεὸ καὶ τὴ μεταβάλλανε σὲ
χαρὰ καὶ ἀγαλλίαση. Ἡ προσευχή, ἡ λατρεία τοῦ Θεοῦ μεταβάλλει σιγὰ σιγὰ
τὴν κατάθλιψη καὶ τὴ γυρίζει σὲ χαρά, διότι ἐπιδρᾶ ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ. Ἐδῶ
χρειάζεται νὰ ἔχεις τὴ δύναμη, ὥστε ν’ ἀποσπάσεις τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ, ποὺ
θὰ σὲ βοηθάει νὰ ἑνωθεῖς μαζί του.
Μητρ. Πειραιῶς Σεραφείμ: «Μέ τό ὑπό διαβούλευση νομοθέτημα ὁλοκληρώνεται ἡ θεσμοθέτηση ἀπό τήν Ἑλληνική ἔννομη τάξη τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας»
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 12ῃ Ἰουνίου
2015
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
Ἡ δημοσιοποίηση ἀπό τό Ὑπουργεῖο
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων τοῦ Νομοσχεδίου γιά τό
Σύμφωνο Συμβίωσης πού ἐπεκτείνει τήν ἰσχύουσα ρύθμιση καί στά λεγόμενα «ὁμόφυλα
ζευγάρια» μᾶς ὑποχρεώνει νά ἀναφέρουμε:
1. Ὅτι ὁ ἱερός θεσμός τοῦ Γάμου
πού κατά τόν ἐκπληκτικό ὁρισμό τοῦ Ρωμαίου νομομαθοῦς Μοδεστίνου εἶναι «ἀνδρός
καί γυναικός συνάφεια καί συγκλήρωσις τοῦ βίου...
παντός, θείου τε καί ἀνθρωπίνου
δικαίου κοινωνία», ἀντιμετωπίζεται θεσμικά καί πάλι σάν δικαιοπρακτική ἐνέργεια
καί ἀποϊεροποιεῖται πλήρως.
2. Εἶναι ἐμφανέστατη ἡ προσπάθεια
τοῦ ἁρμοδίου Ὑπουργείου νά ὑποκαταστήσει τόν ἱερό θεσμό τοῦ γάμου μέ νομικές
προβλέψεις πού ἀντιμετωπίζουν τήν κακοδαιμονία τοῦ ἰσχύοντος νομικοῦ πλαισίου
γιά τό σύμφωνο συμβίωσης ἑτεροφύλων πού ἔχει μεταβάλει τό τιμιώτατο ἀνθρώπινο
πρόσωπο σέ χρηστικό ἀντικείμενο πού μετά τή χρήση μπορεῖς εὔκολα νά πετάξεις
στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων.
Ἀνάπαυσις τῆς ψυχῆς κοντά στόν Κύριο
«ΑΝΑΠΑΥΣΙΣ
ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ»
Ἀπό
τό βιβλίο «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ»
Ἁγίου
Δημητρίου τοῦ Ροστώφ
Ὅσο καί ν᾿ ἀναζητᾶς
ἀνάπαυσι καί παρηγορία σ᾿ αὐτόν τόν
πρόσκαιρο κόσμο δέν θά τήν βρεῖς. Τήν
εἰρήνη καί τήν παρηγορία μπορεῖ νά τή
δώσει στήν ψυχή μόνον ὁ Κύριος, μέ τή
χάρι Του, ὅπως ὁ Ἴδιος εἶπε: «Εἰρήνην
ἀφίημι ὑμῖν, εἰρήνην τήν ἐμήν δίδωμι
ὑμῖν· οὐ καθώς ὁ κόσμος δίδωσιν, ἐγώ
δίδωμι ὑμῖν»Ἰω. 14. 27).
Σκέψου, ποῦ καί σέ
ποιά γήϊνη ἀπόλαυσι θά βρεῖς τήν εἰρήνη
καί τήν ἀνάπαυσι; Ποῦ θά βρεῖς τήν
ἐσωτερική γαλήνη καί τή μόνιμη χαρά;
Μήπως στή δόξα; Ἀλλά σήμερα εἶσαι
τιμημένος καί αὔριο ἀτιμασμένος. «Πᾶσα
δόξα ἀνθρώπου ὡς ἄνθος χόρτου· ἐξηράνθη
ὁ χόρτος, καί τό ἄνθος ἐξέπεσε» (Ἡσ.
40. 6-7). Ἀλλά μήπως στόν πλοῦτο; Ὄχι μόνο
εἰρήνη καί ἀνάπαυσι δέν σοῦ χαρίζει,
ἀλλ᾿ ἀντίθετα πολλή μέριμνα καί
ἀνησυχία καί ἀνασφάλεια, μέρα καί
νύχτα. Οἱ ἄνθρωποι σέ φθονοῦν καί σέ
ἀντιπαθοῦν, κι ἐσύ πάλι δέν εἶσαι ποτέ
ἱκανοποιημένος μέ ὅσα ἔχεις. Θέλεις
ν᾿ ἀποκτᾶς ὅλο καί περισσότερα,
ξεχνώντας πώς τίποτε ἀπ᾿ τόν πλοῦτο
σου δέν θά σοῦ μείνει.
" Ἀγαπητοί μου ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές, ἀνοῖξτε τὴν καρδιά σας, γιὰ νὰ χαράξει ἐκεῖ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ"
Γέροντος Σωφρονίου Σαχάρωφ
«Ὁ
καθηγιασμένος γάμος, ὁ πειθαρχημένος,
ὁ χωρὶς διαστροφήν, διατηρεῖ τὸν
ἄνθρωπον φυσικῶς καὶ ἠθικῶς, ἐνῷ
πᾶσα ἄλλη μορφὴ σαρκικῆς ἀπολαύσεως,
ἔστω καὶ ὑπὸ ὀνειρώδη μόνον μορφήν,
διαφθείρει ὁλόκληρον τὸν ἄνθρωπον,
ἤτοι τὴν ψυχὴν καὶ τὸ σῶμα».
(Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Περὶ Πνεύματος καὶ ζωῆς»)
Ἀγαπητοί μου ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές, ἀνοῖξτε τὴν καρδιά σας, γιὰ νὰ χαράξει ἐκεῖ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ. Τότε θὰ γίνετε σιγὰ-σιγὰ ἱκανοὶ νὰ ἔχετε μέσα σας τὴ χαρὰ καὶ τὸ πένθος, τὸ θάνατο καὶ τὴν ἀνάσταση.
Κοιτάξτε τὸ μεγαλειῶδες θέαμα ποὺ ὁ Θεός μας φανέρωσε στὴ δημιουργία τοῦ κόσμου, στὴν κατασκευὴ τοῦ ἀνθρώπου «κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁμοίωσίν» Του. Ἐκεῖνο ποὺ ἀναζητοῦμε δὲν περιορίζεται στὴ μικρή μας καθημερινὴ ζωή. Ἀναζητοῦμε νὰ εἴμαστε μὲ τὸν Θεὸ καὶ νὰ ἀποκτήσουμε μέσα μας τὴ ζωὴ σὲ ὅλο τὸ πλάτος, τὸ κοσμικὸ καὶ τὸ θεῖο.
(Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Περὶ Πνεύματος καὶ ζωῆς»)
Ἀγαπητοί μου ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές, ἀνοῖξτε τὴν καρδιά σας, γιὰ νὰ χαράξει ἐκεῖ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ. Τότε θὰ γίνετε σιγὰ-σιγὰ ἱκανοὶ νὰ ἔχετε μέσα σας τὴ χαρὰ καὶ τὸ πένθος, τὸ θάνατο καὶ τὴν ἀνάσταση.
Κοιτάξτε τὸ μεγαλειῶδες θέαμα ποὺ ὁ Θεός μας φανέρωσε στὴ δημιουργία τοῦ κόσμου, στὴν κατασκευὴ τοῦ ἀνθρώπου «κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁμοίωσίν» Του. Ἐκεῖνο ποὺ ἀναζητοῦμε δὲν περιορίζεται στὴ μικρή μας καθημερινὴ ζωή. Ἀναζητοῦμε νὰ εἴμαστε μὲ τὸν Θεὸ καὶ νὰ ἀποκτήσουμε μέσα μας τὴ ζωὴ σὲ ὅλο τὸ πλάτος, τὸ κοσμικὸ καὶ τὸ θεῖο.
Ἀδάμ-Χριστός.Π.Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
'' ΑΔΑΜ - ΧΡΙΣΤΟΣ ''. Πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος
https://www.youtube.com/watch?t=14&v=RpsTw4-b_Qo«Ὅρος Δ΄ Οἰκουμένικῆς Συνόδου»
Ἀκολουθώντας λοιπὸν τοὺς ἁγίους Πατέρες, ἀπὸ συμφώνου ὅλοι μας διακηρύττουμε
τὴν ὁμολογία ὅτι ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι ἕνας καὶ μόνον Υἱός, ὁ ἴδιος
τέλειος ὡς πρὸς τὴ θεότητά του
«Ἄν θέλεις νά διδάξεις τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, μή λές λόγια...»
«Ἄν
θέλεις νά διδάξεις τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ,
μή λές λόγια. Προσπάθησε νά εἶσαι πάντα
εὐγενικός καί ἀξιαγάπητος».
Ἅγιος
Νικόλαος Καβάσιλας
Τέλος καί τῇ Τρισηλίῳ Θεότητι
κράτος, αἶνος καί δόξα εἰς τού ς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Ἀμήν.
16 Ιουνίου Συναξαριστής. Τύχωνος Θαυματουργού, Μάρκου Ιερομ., Των Αγίων 5 Μαρτύρων, Των Αγίων 40 Μαρτύρων, Ανακομιδή Λειψάνων Αγίου Θεοδώρου Συκεώτου, Σύναξις Της Υπεραγίας Θεοτόκου εν Διακοναίς, Μνημονίου Επισκόπου, Ελαππά,Ἅγιος Μνημόνιος, Ἅγιοι Φερραίολος καὶ Φερρούκιος , Ἁγίες Ἀκτινέα καὶ Γρεσινιάνα, Ἅγιος Σιμιλιανὸς, Ἅγιος Κεττίνος, Κολμανὸς, Κουρίγγος, Ἰσμαὴλ, Αὐρηλιανὸς, Ὅσιος Σάββας, Τύχων ο εν Μεντὺν,Ὅσιος Τύχων- Λούκωφ, Ὅσιοι Νίκων, Βασίλειος καὶ Τύχων ,Ὅσιος Τύχων , Καουαϊκχόρσος,Ὅσιος Μωυσῆς, Ἑρμογένης.
Ὁ Ἅγιος Τύχων ὁ Θαυματουργός Ἐπίσκοπος Ἀμαθοῦντος Κύπρου
Ὁ Ἅγιος Τύχων καταγόταν ἀπὸ τὴν Κύπρο καὶ ἐγεννήθηκε ἀπὸ γονεῖς εὐσεβεῖς στὴν Ἀμαθούντα τῆς Κύπρου, τὴν σημερινὴ Παλαιὰ Λεμεσό. Ἤκμασε κατὰ τοὺς χρόνους τῶν αὐτοκρατόρων Ἀρκαδίου καὶ Ὀνωρίου (395 – 423 μ.Χ.).
Ἀφιερωθεὶς ὑπὸ τῶν φιλοθρήσκων γονέων του στὸν Θεό, ἔλαβε ἄρτια μόρφωση καὶ διακρίθηκε στὴ μελέτη τῶν Ἁγίων Γραφῶν. Γιὰ τὴν καθαρότητα τοῦ βίου καὶ τὴν ἁγνότητά του ἐχειροτονήθηκε ὑπὸ τοῦ Ἐπισκόπου Ἀμαθούντος Μνημονίου διάκονος καὶ στὴ συνέχεια πρεσβύτερος.
Ἡ ἱκανότητα, ὁ θερμὸς ζῆλος ὑπὲρ τοῦ θείου κηρύγματος καὶ οἱ πολλαπλὲς ἀρετές του τὸν ἀνέδειξαν, μετὰ τὸ θάνατο τοῦ Μνημονίου, διάδοχό του, χειροτονηθεὶς ὑπὸ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου Ἁγίου Ἐπιφανίου († 12 Μαΐου). Ὡς Ἐπίσκοπος, ὁ Τύχων διακρίθηκε γιὰ τὰ φιλανθρωπικὰ ἔργα, τὴν ἀδιάλειπτη διδασκαλία καὶ τὴν ὑπὲρ τῆς ἐξαπλώσεως τῆς Χριστιανικῆς πίστεως μέριμνά του.
Ἔτσι, μετέστρεψε πολλοὺς εἰδωλολάτρες, κατέστρεψε ναοὺς εἰδωλολατρικοὺς καὶ εἴδωλα καὶ ἀνήγειρε Χριστιανικὲς ἐκκλησίες.
Ὁ Ἅγιος Τύχων καταγόταν ἀπὸ τὴν Κύπρο καὶ ἐγεννήθηκε ἀπὸ γονεῖς εὐσεβεῖς στὴν Ἀμαθούντα τῆς Κύπρου, τὴν σημερινὴ Παλαιὰ Λεμεσό. Ἤκμασε κατὰ τοὺς χρόνους τῶν αὐτοκρατόρων Ἀρκαδίου καὶ Ὀνωρίου (395 – 423 μ.Χ.).
Ἀφιερωθεὶς ὑπὸ τῶν φιλοθρήσκων γονέων του στὸν Θεό, ἔλαβε ἄρτια μόρφωση καὶ διακρίθηκε στὴ μελέτη τῶν Ἁγίων Γραφῶν. Γιὰ τὴν καθαρότητα τοῦ βίου καὶ τὴν ἁγνότητά του ἐχειροτονήθηκε ὑπὸ τοῦ Ἐπισκόπου Ἀμαθούντος Μνημονίου διάκονος καὶ στὴ συνέχεια πρεσβύτερος.
Ἡ ἱκανότητα, ὁ θερμὸς ζῆλος ὑπὲρ τοῦ θείου κηρύγματος καὶ οἱ πολλαπλὲς ἀρετές του τὸν ἀνέδειξαν, μετὰ τὸ θάνατο τοῦ Μνημονίου, διάδοχό του, χειροτονηθεὶς ὑπὸ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου Ἁγίου Ἐπιφανίου († 12 Μαΐου). Ὡς Ἐπίσκοπος, ὁ Τύχων διακρίθηκε γιὰ τὰ φιλανθρωπικὰ ἔργα, τὴν ἀδιάλειπτη διδασκαλία καὶ τὴν ὑπὲρ τῆς ἐξαπλώσεως τῆς Χριστιανικῆς πίστεως μέριμνά του.
Ἔτσι, μετέστρεψε πολλοὺς εἰδωλολάτρες, κατέστρεψε ναοὺς εἰδωλολατρικοὺς καὶ εἴδωλα καὶ ἀνήγειρε Χριστιανικὲς ἐκκλησίες.
Το αγιογραφικό ανάγνωσμα της Tρίτης 16-06-2015
Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2015. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.
Ι΄ 9 - 15
Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.