Σελίδες

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Who made God?

 
 The human mind cannot capture the without beginning and without end of God.
God, as God, is infinite in space and time, is without beginning and without end, is out of time and space. If God had a Creator or ancestors, then God would have had a beginning and it would have been created and thus not God.
God is not created, but creates. God before the creation of the material world, created the world of angels.

Περί ἀντιχρίστου (Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός)

Οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι ο αντίχριστος πρέπει να έλθει. Καθένας βέβαια που δεν παραδέχεται ότι ο Υιός του Θεού, και Θεός ο ίδιος, δεν έχει σαρκωθεί, ότι δεν είναι τέλειος Θεός και δεν έγινε τέλειος άνθρωπος παραμένοντας Θεός, αυτός είναι αντίχριστος.
Όμως ιδιαίτερα και ξεχωριστά Αντίχριστος ονομάζεται αυτός που θα έλθει στα τέλη των αιώνων. Πρώτα, δηλαδή, πρέπει το ευαγγέλιο να κηρυχθεί σε όλα τα έθνη, όπως είπε ο Κύριος, και τότε (ο Αντίχριστος) θα έλθει για να ελέγξει την ασέβεια των Ιουδαίων. Διότι ο Κύριος τους είπε: «Εγώ ήλθα απεσταλμένος από τον Πατέρα μου, και δεν με δέχεσθε· θα έλθει όμως άλλος από δική του πρωτοβουλία, και εκείνον θα τον δεχθείτε».

Οἱ ὀθόνες πού προξενοῦν τό "θάνατο"_mp3


Π. Σάββας 2015-11-14_Οἱ ὀθόνες πού προξενοῦν τό "θάνατο"_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 14-11-2015 (Συνάξεις ἀγοριῶν στόν Ι. Ν. Ἁγίων Ἀναργύρων Πενταπλάτανου Γιαννιτσῶν).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

''Ἡ κόλαση δέν εἶναι λόγια, εἶναι αἰωνιότης''.Μακαριστή γερόντισσα Χαριθέα Ἱ. Μ. Ἁγίου Ἠρακλείδου Λευκωσία Κύπρος.

Η ΚΟΛΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΟΤΗΣ.
Ό λόγος της παρηγορητικός για την μεγάλη Αγάπη τού Θεού και την συμπάθεια Του στο αμαρτωλό πλάσμα που μετανοεί, αλλά και αυστηρός συνάμα, για την μεγάλη ευθύνη πού έχει ό κάθε άνθρωπος, πού υποκύπτει, χωρίς να αντιστέκεται στα έργα τού διαβόλου. Γράφει με πολύ πόνο σε κάποιο παιδί πού παραστράτησε στην ζωή του:
Πήρα το γράμμα σου και το πώς αισθάνθηκα διαβάζοντας το, δεν μπορώ να σου το περιγράφω. Έμεινα άναυδη εκ των γραφόμενων σου. Η λύπη μου δεν περιγράφεται. Ένιωσα έναν πόνο στην καρδία μου, που είπα, δεν θα αντέξω. Είπα να σου γράψω. Τίνα σου γράψω; Τά είπαμε πολλάκις, χιλιάκις.
'Εφάνης πολύ αδύνατος, ενώ εχομεν Θεόν παντοδύναμο, δυνάμενο συμπαθήσαι ταις άσθενείαις ημών. Μία προσπάθεια σου λείπει και δεν την κάνεις να γλυτώσεις από τά χέρια τον πειρασμού. Δεν αναζητάς την βοήθεια τον Θεού, δεν πιστεύεις πώς είναι κοντά στον καθένα μας. Έμεινες έρμαιο τού σατανά, και έσκοτίστης τόσον πολύ, πού παραδόθηκες στα χέρια του. 

Ὁ Γέροντας Παΐσιος καί ὁ δόκιμος μέ...τήν γραβάτα

...Τον Νοέμβριο του 1965 ήρθε στην Σκήτη, για να γίνει μοναχός, ένας νέος θεολόγος. Ο Πατήρ Παΐσιος, βλέποντάς τον να φοράει γραβάτα, του την έβγαλε και την έδεσε σε ένα γαϊδουράκι. Και στην συνέχεια προσπάθησε με διάφορους τρόπους να τον βοηθήσει να αποβάλει το κοσμικό πνεύμα και την τάση για εξωτερική προβολή, ώστε να μπορέσει να γίνει μοναχός.
  Μια φορά, για παράδειγμα, έκανε το εξής: Επειδή τον έβλεπε να χαίρεται, όταν άκουγε ότι υπήρχε η σκέψη να ανατεθεί η επάνδρωση κάποιων Μονών σε νέους θεολόγους, μεταξύ των οποίων έβαζε και τον εαυτό του, ο Πατήρ Παΐσιος πήρε και έγραψε μαζί και με άλλους μοναχούς -για να μη διακρίνεται ο γραφικός χαρακτήρας- ένα σημείωμα σε καθαρεύουσα γλώσσα σαν «επίσημη πρόσκληση». Το περιεχόμενό της ήταν περίπου το εξής:

"Ἑλλάς στό μεγαλεῖο σου":Ἀστρονομικά ποσά γιά τήν διδασκαλία τοῦ «Ἱεροῦ Κορανίου» ἀπό τό Ὑπουργεῖο Παιδείας!


Είναι από τις ειδήσεις που εξοργίζουν. Που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν ζεις στην Ελλάδα ή στην…Σαουδική Αραβία! Διότι δεν μπορεί εν μέσω κρίσης, με περικοπές από παντού και φοροκαταιγίδα στους πολίτες, κάποιοι να διαθέτουν ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ!!! Είναι πρόκληση πρώτου μεγέθους, αδιανόητη ενέργεια εκ μέρους των «εγκεφάλων» του Υπουργείου Παιδείας!
 Οι ίδιοι λοιπόν που ΠΟΛΕΜΟΥΝ με κάθε μέσο την Διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία, οι ίδιοι που δεν αναπληρώνουν τα τεράστια κενά σε Θεολόγους που υπάρχουν, οι ίδιοι που απαγόρεψαν εδώ και 5 χρόνια (!!!) την χειροτονία νέων Ορθόδοξων Ιερέων, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ δίνουν ένα σωρό λεφτά για την διδασκαλία του «Ιερού Κορανίου»!!!

 Και όχι μόνο αυτό, αλλά το…καυχώνται κιόλας (!!!) γράφοντας στην επίσημη ανακοίνωσή τους πως «Η αναβάθμιση αυτή θα καταστήσει την Ελλάδα πρωτοπόρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο σε θέματα διαχείρισης της μουσουλμανικής θρησκευτικής εκπαίδευσης ενώ συγχρόνως είναι απολύτως σύμφωνη με το Σύνταγμα και τις ευρωπαϊκές Συνθήκες.»

"Ἔξω οἱ κύνες"_mp3

Π. Σάββας 2015-11-14_Ἔξω οἱ κύνες_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 14-11-2015 (Σύναξη στὸ Ἀρχονταρίκι στόν Ι. Ν. Ἁγίων Ἀναργύρων Πενταπλάτανου Γιαννιτσῶν ).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Ἡ Ἀποστολική Διακονία ἐκδίδει βιβλίο οἰκουμενιστή καρδιναλίου καί τό διαφημίζει μέσα στή Φωνή Κυρίου

Οικουμενιστικός “αγώνας δρόμου” μεταξύ της Αποστολικής Διακονίας και την Εκδοτική Δημητριάδος - Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου

Στο φύλλο της 8ης Νοεμβρίου 2015 της Φωνής Κυρίου, λάβαμε πολλά μηνύματα για κάποιο βιβλίο ενός “ξένου”. Είτε πρόκειται για ανθρώπους μεγάλης ηλικίας, είτε για πολλούς άλλους που δεν έχουν θεολογική κατάρτιση, με αφορμή τα απλοϊκά εκείνα ερωτήματα που δεχτήκαμε για τον “ξένο” συγγραφέα, κάναμε και μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο.
Έκπληξη πρώτη: “Είναι καρδινάλιος”
Με αρχική πληροφόρηση από τον οργανισμό wikipedia, διαπιστώσαμε με μεγάλη έκπληξη πως πρόκειται για Γαλλικής καταγωγής ρωμαιοκαθολικό Καρδινάλιο και θεολόγο που έζησε και πέθανε μεταξύ των ετών 1905 - 1974.

Προσωπικός Θεός ή ἀπόκρυφες δυνάμεις;

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ή ΑΠΟΚΡΥΦΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ;
Από τον  π. Ανδρέα Γκατζέλη 

                 Η πνευματική ζωή έχει σαν σκοπό την τέλεια αυτοπροσφορά μας στο Θεό. Με απόλυτη εμπιστοσύνη/πίστη στο πρόσωπό Του, αφήνουμε/εγκαταλείπουμε τον εαυτό  μας και τους άλλους και όλη μας την ζωή στα στοργικά Του χέρια. Αυτό εκφράζουμε όταν σε κάθε λειτουργική σύναξη και σε κάθε ακολουθία προσευχόμαστε λέγοντας: «Ἑαυτούς καί ἀλλήλους καί πᾶσαν τήν ζωήν ἡμῶν Χριστῷ τῷ Θεῷ παραθώμεθα».
            Αυτού του είδους η εμπιστοσύνη/πίστη, για την οποία γράφει ο Απόστολος Ιωάννης ότι, «αὕτη ἐστὶν ἡ νίκη ἡ νικήσασα τὸν κόσμον, ἡ πίστις ἡμῶν ( Α Ιωαν. 5,4)»,  προϋποθέτει την ακριβή γνώση του προσώπου του Θεού. Γνώση που πηγάζει από προσωπική σχέση και όχι από εγκεφαλική/διανοητική εργασία, από φιλοσοφικό στοχασμό. Εξ άλλου και η Αγία Γραφή όταν αναφέρεται στη γνώση μεταξύ των προσώπων την εννοεί ως «κοινωνία εν τη υπάρξη». Ως υπαρξιακή (συμ)μετοχή στον τρόπο ζωής και ύπαρξης του άλλου προσώπου και αυτό ακόμη και στο σωματικό επίπεδο.

Ευδοξία Αὐγουστίνου, Ἡ μόδα τῆς ἀθεΐας


Ἡ μόδα τῆς ἀθεΐας
 
Εὐδοξία Αὐγουστίνου. Φιλόλογος - Θεολόγος 
 
Φοριέται ὅλο καί πιό πολύ. Κοντά στά ἄλλα πρόσφατα καινοφανῆ φαινόμενα, τῶν ὁποίων ὑπήρξαμε μάρτυρες, παρα­κολουθοῦμε καί τίς ὁλοένα αὐξανόμενες ἐπιθετικές ἐκδηλώσεις τοῦ ἐγχώριου ἀ­θεϊσμοῦ: Πολιτικοί, δημόσιοι λειτουρ­γοί, ὁμάδες καί σύλλογοι βάλλουν ποικιλο­τρόπως κατά τῆς πίστης. Ἐπιδιδόμενοι σέ ἕνα ἀκατάπαυστο σφυροκόπημα κατά τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπαιτοῦν «χωρισμό κράτους -Ἐκκλησίας».
 Ὁμάδα, μάλιστα, ἀθέων ἔγινε δεκτή ἀπό ἐπίσημα πρόσωπα τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας. Συζήτησαν μέ τούς ἁρμόδιους γιά τήν κατάργηση τῶν ἁγιασμῶν, ἐκ­κλη­σιασμῶν, εἰκόνων στά σχολεῖα, τῆς ἀνα­φο­ρᾶς τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν, τήν ἀπαλλα­γή ἀπό τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν καί τήν ἀντικατάστασή του ἀπό μάθημα φιλοσοφίας τῶν θρησκειῶν σέ μία τάξη τοῦ Λυκείου, συμπεριλαμβανομένης καί τῆς ἀθεϊστικῆς προσέγγισης. Ἡ ὁμάδα ἔλαβε διαβεβαιώσεις γιά ἱκανοποίηση τῶν αἰτημάτων της.

Κυριακή Η' Λουκᾶ (Ἡ παραβολή τοῦ καλοῦ Σαμαρείτου) : Ἀπόστολος-Εὐαγγέλιο-Ὁμιλία γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου


ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΓΟΥΡΙΑΣ - ΣΑΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΒΙΒΟΣ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΙΤΕΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ Β´ 14 - 22
14 αὐτὸς γάρ ἐστιν ἡ εἰρήνη ἡμῶν, ὁ ποιήσας τὰ ἀμφότερα ἓν καὶ τὸ μεσότοιχον τοῦ φραγμοῦ λύσας, 15 τὴν ἔχθραν, ἐν τῇ σαρκὶ αὐτοῦ τὸν νόμον τῶν ἐντολῶν ἐν δόγμασι καταργήσας, ἵνα τοὺς δύο κτίσῃ ἐν ἑαυτῷ εἰς ἕνα καινὸν ἄνθρωπον ποιῶν εἰρήνην, 16 καὶ ἀποκαταλλάξῃ τοὺς ἀμφοτέρους ἐν ἑνὶ σώματι τῷ Θεῷ διὰ τοῦ σταυροῦ, ἀποκτείνας τὴν ἔχθραν ἐν αὐτῷ· 17 καὶ ἐλθὼν εὐηγγελίσατο εἰρήνην ὑμῖν τοῖς μακρὰν καὶ τοῖς ἐγγύς, 18 ὅτι δι’ αὐτοῦ ἔχομεν τὴν προσαγωγὴν οἱ ἀμφότεροι ἐν ἑνὶ Πνεύματι πρὸς τὸν πατέρα. 19 ἄρα οὖν οὐκέτι ἐστὲ ξένοι καὶ πάροικοι, ἀλλὰ συμπολῖται τῶν ἁγίων καὶ οἰκεῖοι τοῦ Θεοῦ, 20 ἐποικοδομηθέντες ἐπὶ τῷ θεμελίῳ τῶν ἀποστόλων καὶ προφητῶν, ὄντος ἀκρογωνιαίου αὐτοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, 21 ἐν ᾧ πᾶσα ἡ οἰκοδομὴ συναρμολογουμένη αὔξει εἰς ναὸν ἅγιον ἐν Κυρίῳ· 22 ἐν ᾧ καὶ ὑμεῖς συνοικοδομεῖσθε εἰς κατοικητήριον τοῦ Θεοῦ ἐν Πνεύματι.

ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Ι. ΚΟΛΙΤΣΑΡΑ
ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ Β´ 14 - 22
14 Διότι αυτός είναι η ειρήνη όλων μας, ο οποίος τον Ιουδαϊσμόν και τον Εθνισμόν, τα δύο αυτά τα έκαμεν ένα, εκρήμνισε και διέλυσε το μεσότοιχον του Νομου, που σαν ανυπέρβλητος φραγμός εχώριζε τους δύο λαούς·

«Τελευταῖο ὅπλο τοῦ σατανᾶ»

Διαβάστε το κείμενο του Π.Αυγουστίνου Καντιώτη  το 1976 που προέβλεψε όλα όσα θα συμβούν σημερα

Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτου

Ὁ Χριστόφορος ὁ Καλύβας, ἕνας ἐπιστήθιος φίλος μου, σπουδαία φυσιογνωμία, ἱστορική φυσιογνωμία, μοῦ ἔλεγε πρό ἐτῶν πού συζητούσαμε·
«Αὐγουστῖνε, δέν κατάλαβες τί θά γίνη; Ὁ σατανᾶς θά μεταχειρίσθή ὅλα τά μέσα γιά νά διαλύσῃ τήν Ἐκκλησία. Θά μεταχειριστῇ εἰς τούς ἔσχατους καιρούς καί ἕνα τελευταῖο ὅπλο.

Χωρίς ντροπή καί δισταγμό.

20151111-4

Η εξομολόγηση είναι θεληματική και ειλικρινής των αμαρτημάτων που διαπράχθηκαν – χωρίς ντροπή και δισταγμό, αλλά με αυτομεμψία και συντριβή καρδιάς- ενώπιον του προσώπου που η Εκκλησία έχει ορίσει για τη συγχώρεση των αμαρτιών.