Ο ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ‘’ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
ΑΙΜΑΤΟΣ’’
Του Β.
Χαραλάμπους, θεολόγου
Oι
Παπικοί προέβαλαν και πάλι τον καλούμενο από αυτούς ‘’οικουμενισμό αίματος’’.
Όπως ανέφερε στις 12 Οκτωβρίου ο διαδικτυακός ιστότοπος www.news.va
(Vatican Radio), ο Πάπας Φραγκίσκος μίλησε και πάλι για τον ‘’οικουμενισμό
αίματος’’. Αποτελεί σχετικοποίηση της δογματικής ακρίβειας της Εκκλησίας, αν
εμείς ως Ορθόδοξοι αποδεχθούμε το νέο παπικό ολίσθημα.
Δεν
είναι η πρώτη φορά που οι παπικοί κάνουν αναφορά στον ‘’οικουμενισμό αίματος’’.
Τον ‘’οικουμενισμό αίματος’’ προέβαλαν και πριν λίγο καιρό παπικοί στο
‘’Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας’’ στο Bose. Να θυμίσουμε ότι
προηγήθηκε παρόμοιος χαρακτηρισμός από τον Πάπα Ιωάννη Παύλος Β΄, ο οποίος
αναφέρθηκε σε ‘’κοινωνία μαρτύρων’’.
Ο
Πάπας Φραγκίσκος αναφέρθηκε σε ‘’οικουμενισμό αίματος’’ και παλαιότερα, τον
οποίο μάλιστα χαρακτήρισε ‘’ως προφητεία της κοινωνίας, η οποία θέλουμε να
οδηγήσει στον Κύριο των εκκλησιών’’. Ξεκάθαρα αποτελεί διαχριστιανική
συγκρητιστική εκκλησιολογική στρέβλωση. Και μόνη η αναφορά σε ‘’Κύριο των
εκκλησιών’’, αρκεί για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του ολισθήματος. Ο
Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο οποίος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας, στον
διαχριστιανικό συγκρητισμό του σαρωτικού Οικουμενισμού, να αναφέρεται (άπαγε
της βλασφημίας) ως ‘’Κύριος των εκκλησιών’’ από τον Πάπα Φραγκίσκο;
Προ
καιρού οι αναφορές για το συνέδριο ‘’Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης
Πνευματικότητας’’, στο οικουμενιστικό συνοθύλευμα του Bose, έκαναν λόγο για
«εμπειρία των μαρτύρων του εικοστού αιώνα η οποία είναι μια πολύτιμη κληρονομιά
για όλες τις ευαγγελικές εκκλησίες και το σύνολο της ανθρωπότητας». Δεν είναι
εξάλλου τυχαίο ότι στην οικουμενιστική κοινότητα του Bose, συνέταξαν ένα
συγκρητιστικό οικουμενιστικό ‘’εορτολόγιο - μαρτυρολόγιο’’, το οποίο απεκάλεσαν
μάλιστα ‘’οικουμενικό μαρτυρολόγιο’’, το οποίο τιτλοφορείται «Εκκλησίες
θυμηθείτε».
Και
το χειρότερο είναι ότι αφορμούνται όπως ισχυρίζονται, από την εορτή των Αγίων
Πάντων, αν είναι δυνατό, η οποία θεσπίστηκε τον 4ον αιώνα στην Αντιόχεια,
λησμονώντας ότι στους Αγίου Πάντες δεν συμπεριλαμβάνοντο οι αιρετικοί. Θα
μπορούσε η Εκκλησία να δεχθεί το διαχριστιανικό συγκρητιστικό ολίσθημα του
καλούμενου από τους παπικούς ‘’οικουμενισμού αίματος’’;
Ο
διαχριστιανικός συγκρητισμός του καλούμενου από τους παπικούς ‘’οικουμενισμού
αίματος’’, σχετικοποιεί τις δογματικές αλήθειες της Εκκλησίας, καθότι μπορεί να
αναφέρεται σε μάρτυρες Αγγλικανούς, Παπικούς, Λουθηρανούς, Μαρωνίτες, Κόπτες
της Αιθιοπίας, Ορθοδόξους, Ουνίτες, της λεγόμενης ‘’Ασσυριακής εκκλησίας’’, της
λεγόμενης ‘’Συριακής καθολικής εκκλησίας’’ κλπ.
Ως
εκ τούτου είναι εύκολη η αναφορά σε ‘’εκκλησίες’’ και κατά το παπικό ατόπημα σε
‘’Κύριο των εκκλησιών’’. Δεν προβληματίζει ο διαχριστιανικός συγκρητισμός του
‘’οικουμενισμού αίματος’’; Αντί να ομιλούν για ‘’πνευμονικό οίδημα’’,
εξακολουθούν να ομιλούν για ‘’άλλο πνεύμονα’’;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου