Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος γιά τόν Παπισμό.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 12-3-2017 (Κυριακή, Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ) Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://HristosPanagia3.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube:
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2017/12/youtube.html
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018
«Ποία πνευματική ὠφέλεια θά ἔχουν οἱ πιστοί ἀπό τό Μοναστῆρι;»
Γέροντος
Ἐφραίμ Φιλοθεΐτου
Ἡ
ἱερά Μονή εἶναι τόπος προσευχῆς,
νηστείας, ἐντεύξεως, λατρείας, μυστηρίων.
Ἡ δυνατότητα τῶν πιστῶν νά ἔχουν
πρόσβασι σ᾿ ἕνα τέτοιο τόπο δέν μπορεῖ
παρά νά τούς ὠφελήση πνευματικά.
Οἱ
μέν συνειδητοί χριστιανοί εὑρίσκουν
εἰς τό Μοναστῆρι τήν εὐλάβεια, ἀγάπη,
πίστι καί ἀγωνιστική διάθεσι πού
χρειάζεται ὁ κάθε ἄνθρωπος στήν πρός
τόν Θεό πορεία τοῦ σάν στήριγμα καί
παραμυθία.
Οἱ
δέ ἄσχετοι ἐπισκέπται, οἱ ἑλκυόμενοι
ἀπό περιέργεια παρά ὁτιδήποτε ἄλλο,
χάριτι Θεοῦ, θά προβληματισθοῦν, θά
φωτισθοῦν, θά ἐκτεθοῦν σέ μιά ἄλλη
προοπτική στά πράγματα καί ἴσως τελικά
αὐτή τους ἡ ἐπίσκεψις γίνη σταθμός
στή ζωή τους.
Ἐπιπροσθέτως,
ὅλοι ἀναγνωρίζουμε σήμερα τήν δίψα
τῶν νέων ἀνθρώπων γιά ἀξίες καί τρόπους
ζωῆς πού ἀναστέλλουν τόν ὁλοκληρωτισμό
τοῦ ὑλισμοῦ καί τοῦ καταναλωτισμοῦ.
Οἱ νέοι καί οἱ νέες τῶν Ἡνωμένων
Πολιτειῶν πού χαρακτηρίζονται ἀπό
ἁπλότητα, ἀγαθότητα, εἰλικρίνεια θά
βροῦν στό Μοναστῆρι ὅ,τι τούς λείπει
γιά νά ἑδραιώσουν καί νά δυναμώσουν τό
φρόνημα τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς
Ὀρθοπραξίας.
Θά δοθῆ ἡ εὐκαιρία στούς
νέους νά πάρουν "ὑγιεῖς συμβουλές στά
ποικίλα φλέγοντα προβλήματά τους καί
νά ξανανακαλύψουν τήν πλούσια
Ἑλληνορθόδοξον παράδοσι τῆς Πατρίδος
μας, τῶν Ἁγίων, τῶν Ἡρώων καί τῶν
Φιλοσόφων. Ἔτσι καί ἡ δική τους ζωή θά
φωτισθῆ ἀπό τήν ἐπαφή τους μέ τό
Μοναστῆρι καί χαρά θά προσφέρουν σέ
γονεῖς καί ἱερό κλῆρο πού τούς γαλούχισαν
στά νάματα τῆς Ἑλληνορθοδόξου Παιδείας.
Σύγχρονοι ἅγιοι καί γέροντες μιλοῦν γιά τό κάπνισμα
1)Άγιος Σιλουανός Αθωνίτης
Το
1919, ο άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης, πέρασε από τη Ρωσία, όπου και
επισκέφθηκε διάφορες μονές. Σ’ ένα από τα ταξίδια του με τραίνο, καθόταν
απέναντι από ένα έμπορο. Αυτός άνοιξε μπροστά του μια ταμπακιέρα και
του προσέφερε τσιγάρο «φιλικά», ίσως ειρωνικά, αφού ο άθεος κομμουνισμός
είχε ήδη επικρατήσει, μα πάνω απ’ όλα δοκιμαστικά για το φρόνημα του
ασκητού.
Ο άγιος Σιλουανός ευχαρίστησε το συνεπιβάτη του και αρνήθηκε την προσφορά.
Τότε
ο έμπορος ρώτησε αν ο λόγος της άρνησης ήταν η θεώρηση του καπνίσματος
ως «αμαρτία». Πρόσθεσε δε, ότι κατ’ αυτόν το κάπνισμα βοηθάει στην
πολυάσχολη ζωή, αφού είναι αναγκαίο να σταματάει κανείς την ένταση στην
εργασία και να αναπαύεται για λίγα λεπτά. Επίσης ανέφερε ότι διευκολύνει
την επαγγελματική ή τη φιλική συνομιλία και γενικά τη ροή της ζωής.
Συνέχισε δε, να προσθέτει και άλλα πλεονεκτήματα του καπνίσματος για να
πείσει τον ασκητή.
Ο
άγιος άκουγε αμίλητος και κάποια στιγμή είπε στο συνεπιβάτη του· «Κύριε
πριν καπνίσετε προσευχηθείτε κάθε φορά λέγοντας το ‘Πάτερ ημών’».
Ο έμπορος απάντησε ότι αυτό φαινόταν σ’ αυτόν ανάρμοστο.
Ο άγιος Σιλουανός τότε είπε· «Κάθε έργο προ του οποίου δεν αρμόζει η ατάραχος προσευχή καλύτερα να μη γίνεται».
Από το βιβλίο του Κων/νου Μαμμά, ιατρού χειρούργου, «Κάπνισμα; Οι επιπτώσεις του στην υγεία και οι τρόποι διακοπής του», Αθήνα 2009, σελ. 93
2)Αγιος Ιωάννης της Κροστάνδης
«Ο
άνθρωπος έχει διαστρέψει την ηδονή των αισθήσεων.Για την όσφρηση και
την γεύση ανακάλυψε έναν βρωμερό και πικρό καπνό που τον τραβάει σχεδόν
συνεχώς στο στήθος του.Έτσι χαλάει τον αέρα εντός και εκτός της
κατοικίας του και διαποτίζεται ο ίδιος από αυτήν την βρώμα.Ο καπνός που
καταπίνουν κάνει κακό όχι μόνο στην υγεία αλλά και στην λεπτότητα της
συναίσθησης της καρδιάς,κοινωνόντας σ'αυτήν τον σαρκικό χαρακτήρα,την
χοντράδα της και την υποδούλωση των αισθήσεωνὉ ἅγιος Πολύκαρπος ἔγραψε πρός τούς Φιλιππησίους γιά κάποιον ἱερέα, ὀνόματι Οὐαλεντίνο, ὁ ὁποῖος ἔπεσε στήν ἁμαρτία τῆς φιλαργυρίας καί ἀπέκρυπτε χρήματα πού ἀνῆκαν στήν Ἐκκλησία:
Ο άγιος Πολύκαρπος έγραψε προς τούς Φιλιππησίους
για κάποιον ιερέα, ονόματι Ουαλεντίνο, ο οποίος έπεσε στην αμαρτία της φιλαργυρίας
και απέκρυπτε χρήματα πού ανήκαν στην Εκκλησία: «Μεγάλη λύπη με συνέχει για τον
Ουαλεντίνο πού κάποτε ήταν πρεσβύτερος
εν μέσω ημών, διότι έχει ξεχάσει το αξίωμα πού του δόθηκε. Γι’ αυτό σας
ικετεύω, φυλαχθείτε από την απληστία και μείνετε αγνοί και δίκαιοι. Εγκρατεύεσθε, αποφύγετε κάθε ακολασία. Εκείνος πού δεν μπορεί ο ίδιος να εκρατευθεί, πώς θά μπορέσει να διδάξει άλλους να εγκρατεύονται;
Εκείνος πού
υποκύπτει στη, φιλαργυρία μολύνει τον εαυτό του με ειδωλομανία και κατατάσσει
τον εαυτό του στις τάξεις των ειδωλολατρών. Ποιος δεν έχει επίγνωση της κρίσεως
του Θεού; Όπως διδάσκει ο Παύλος: Δεν γνωρίζετε ότι οι άγιοι κρίνουν τον
κόσμο-, (Α' Κορινθ. 6:2).
Ἐπιστολή διαμαρτυρίας γονέων γιά τή δράση τοῦ ὑπουργείου “Happy Friday”
Προς τη Διεύθυνση του ….ου Δημοτικού Σχολείου ……..
Αίτηση – Δήλωση
Του
……………………………….. και ………………………………. …………… ως ασκούντων από κοινού τη γονική
μέριμνα των ανηλίκων τέκνων τους …………….. μαθητών αντίστοιχα της …ης, ….ης και
.ης τάξης του …..ου Δημοτικού Σχολείου ………………
/////////////////////////////////////////
Δια
της παρούσας αιτήσεως σας υποβάλλουμε αίτημα όπως τα τέκνα μας παραλάβουν τις
σχολικές τους τσάντες μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας και να μην
παραμείνουν στην αίθουσα του σχολείου για τους παρακάτω λόγους:
1)
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με σχετική δήλωση στην εφημερίδα Καθημερινή ( έντυπη
έκδοση 29-11-2017) του Διευθυντού Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του
Υπουργείου Παιδείας κ. Γιώργου Πολίτη η συμμετοχή στην εν λόγω δράση δεν είναι
υποχρεωτική.
2)
Δεδομένου ότι τη Δευτέρα το πρόγραμμα των παιδιών μας μεταβάλλεται σε σχέση με
αυτό της Παρασκευής, είναι αυτά υποχρεωμένα να έρχονται στο σχολείο κουβαλώντας
τα βιβλία τους και τα προσωπικά τους αντικείμενα σε σακούλες ώστε μάλιστα
να επιβαρύνεται ακολούθως η τσάντα τους κατά την αποχώρησή τους το μεσημέρι
της Δευτέρας. Η μη μελέτη σχολικών μαθημάτων των τέκνων μας κατά το
Σαββατοκύριακο θα μπορούσε να εξασφαλισθεί απλά με την αντίστοιχη τροποποίηση
της διδασκαλίας των μαθημάτων και της ύλης που θα παραδοθεί από τους
διδασκάλους των τέκνων μας την Παρασκευή χωρίς να είναι απαραίτητη η παραμονή
της σάκας των μαθητών στο χώρο του σχολείου.
«Πῶς νά προσευχόμαστε». Ἡ ἡμέρα τοῦ Κυρίου
ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ
ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΣΟΦΙΑΣ
Βασισμένα
σέ κείμενα τοῦ ὁσίου Συμεών τοῦ Νέου
Θεολόγου
- Ἡ ἡμέρα τοῦ Κυρίου
Εἶναι
δύσκολο
νά
μιλήσει
κανείς
γιά
τή
μέλλουσα
κρίση.
Ἐπειδή
δέν
θά
πεῖ
γιά
τά
παρόντα
καί
ὁρατά,
ἀλλά
γιά
τά
μέλλοντα
καί
ἀόρατα.
Καί
ἐγώ,
πού
θά
μιλήσω,
καί
ἐσεῖς,
πού
θά
μέ
ἀκούσετε,
χρειαζόμαστε
πολλές
προσευχές
καί
καθαρότητα
τοῦ
νοῦ
καί
φόβο
Θεοῦ.
Ἐγώ
γιά
νά
μιλήσω
σωστά,
κι
ἐσεῖς
γιά
ν᾿
ἀκούσετε
προσεκτικά.
Τό
θέμα
αὐτοῦ
τοῦ
λόγου
εἶναι
«ἡ
ἡμέρα
τοῦ
Κυρίου»,
τότε
πού
ὁ
Ἰησοῦς
Χριστός,
ὁ
Κύριος
μας,
θά
ἔρθει
πάλι,
ὄχι
ὅμως
πιά
σά
λυτρωτής,
μά
σάν
κριτής,
«ὅς
ἀποδώσει
ἑκάστῳ
κατά
τά
ἔργα
αὐτοῦ».
Τότε, ὅταν θ᾿ ἀστράψει ἡ ὑπερουράνια
λάμψη τῆς Θεότητός Του, ὁ αἰσθητός
ἥλιος θά σκεπαστεῖ ἀπό τή λαμπρότητα
τοῦ Δεσπότου τῆς κτίσεως, τ᾿ ἀστέρια
θά σβηστοῦν καί ὅλα θά δώσουν τόπο στόν
Ποιητή τους. «Ὥσπερ γάρ ἡ ἀστραπή
ἀστράπτουσα ἐκ τῆς ὑπ᾿ οὐρανόν εἰς
τήν ὑπ᾿ οὐρανόν λάμπει, οὕτως ἔσται
καί ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ ἡμέρᾳ
αὐτοῦ». Τότε ὁ Θεός θά τά γεμίσει ὅλα
μέ τό φῶς Του, καί θά ᾿ναι πιά, μόνος
Αὐτός, Ἡμέρα μαζί καί Θεός.
Ἐνῶ ὅμως γιά τούς δίκαιους καί τούς μετανοημένους ὁ Κύριος θά εἶναι Ἡμέρα ἀνέσπερη, ἀτέλειωτη καί γεμάτη χαρά παντοτινή, στούς ἁμαρτωλούς καί ἀμετανόητους θά εἶναι ἀπρόσιτος καί ἀθέατος, ἐπειδή στήν παρούσα ζωή δέν φρόντισαν νά καθαριστοῦν, γιά νά δοῦν καί ν᾿ ἀπολαύσουν τό φῶς τῆς δόξας Του. Δίκαια, ἑπομένως, θά τό στερηθοῦν. Γιατί ὁ πανάγαθος Θεός χάρισε στούς προπάτορές μας – καί διαμέσου αὐτῶν καί σέ μᾶς – τό αὐτεξούσιο, ἔτσι πού νά κάνουμε τό καλό ὄχι μέ γογγυσμό ἤ μέ βία, ἀλλά μέ τήν ἐλεύθερη προαίρεσή μας. Θέλησε καί θέλει νά τηροῦμε τίς ἐντολές Του μέ χαρά καί προθυμία, ἀφοῦ, ἐκπληρώνοντας πάντα τό ἀγαθό, πραγματοποιοῦμε τό «καθ᾿ ὁμοίωσιν», μοιάζουμε δηλαδή στό ἀπόλυτο Ἀγαθό, σ᾿ Ἐκεῖνον, τόν Θεό, γινόμαστε χαρισματικά Θεοί, κληρονομοῦμε τήν οὐράνια βασιλεία.
Ἐνῶ ὅμως γιά τούς δίκαιους καί τούς μετανοημένους ὁ Κύριος θά εἶναι Ἡμέρα ἀνέσπερη, ἀτέλειωτη καί γεμάτη χαρά παντοτινή, στούς ἁμαρτωλούς καί ἀμετανόητους θά εἶναι ἀπρόσιτος καί ἀθέατος, ἐπειδή στήν παρούσα ζωή δέν φρόντισαν νά καθαριστοῦν, γιά νά δοῦν καί ν᾿ ἀπολαύσουν τό φῶς τῆς δόξας Του. Δίκαια, ἑπομένως, θά τό στερηθοῦν. Γιατί ὁ πανάγαθος Θεός χάρισε στούς προπάτορές μας – καί διαμέσου αὐτῶν καί σέ μᾶς – τό αὐτεξούσιο, ἔτσι πού νά κάνουμε τό καλό ὄχι μέ γογγυσμό ἤ μέ βία, ἀλλά μέ τήν ἐλεύθερη προαίρεσή μας. Θέλησε καί θέλει νά τηροῦμε τίς ἐντολές Του μέ χαρά καί προθυμία, ἀφοῦ, ἐκπληρώνοντας πάντα τό ἀγαθό, πραγματοποιοῦμε τό «καθ᾿ ὁμοίωσιν», μοιάζουμε δηλαδή στό ἀπόλυτο Ἀγαθό, σ᾿ Ἐκεῖνον, τόν Θεό, γινόμαστε χαρισματικά Θεοί, κληρονομοῦμε τήν οὐράνια βασιλεία.
Ὁ μακαριστός ἀρχιμανδρίτης π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος γράφει γιά τήν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ στό βιλίο του ''Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ'':
Ο οικουμενισμός, όπως αποδεικνύεται από στοιχεία σοβαρά και αδιάσειστα, που θα διαβάσεις, αναγνώστα, στη συνέχεια, είναι ένα σατανικό κατασκεύασμα των σκοτεινών Δυνάμεων. Είναι μία μεγάλη, φοβερή και τρομερή αίρεση ή μάλλον παναίρεση. Είναι μία σύνθεση θρησκειών, φιλοσοφιών και παραδόσεων σε μια τραγελαφική ενότητα.
Είναι μια δόλια πλάνη, καταστρωμένη με σατανικό σχέδιο, η οποία υποστηρίζει, ότι πουθενά δεν υπάρχει η μοναδική, η απόλυτος, η ενιαία Αλήθεια. Ούτε και στην Ορθοδοξία!
Έτσι ο Οικουμενισμός καταντά ένα τέρας, που καταβροχθίζει τα πάντα.
Έχουμε ταχθεί όλοι, Κληρικοί και λαϊκοί, από τον Θεό, ακοίμητοι φρουροί και σκοποί άγρυπνοι για την φύλαξη του πολυτιμότερου θησαυρού της ανθρωπότητας: της Αλήθειας, την οποία έφερε στον κόσμο ο Θεός. Πρέπει ν’ αντισταθούμε για να μη χάσουμε τον θησαυρό της Ορθοδόξου Πίστεως, που μας ενεπιστεύθη ο Κύριος.
.............................. .............................. .............................. .............................
Βραχύ ἀπόσπασμα ἀπό τό βιβλίο περιέχεται στό συνημμένο.
--
Ο μακαριστός Αρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος για τον Οικουμενισμό
Παραθέτουμε παρακάτω τη γνώμη του δραστηριότατου συγγραφέως, Θεολόγου και ιδρυτή του Ορθοδόξου Τύπου, Μακαριστού Αρχιμανδρίτου Χαραλάμπους Βασιλοπούλου (για τον άκρως ενδιαφέροντα βίο και τη δράση του πατήστε εδώ) για τον Οικουμενισμό όπως παρουσιάστηκε στο βιβλίο του «Ο Οικουμενισμός χωρίς Μάσκα». Πρόκειται για πραγματικό κόλαφο εναντίον της Παναίρεσης του Οικουμενισμού ο οποίος επεκτείνεται σύμφωνα με το Μακαριστό, ακόμη και στα εθνικά θέματα. |
Τό 90% τῶν γονέων τῶν μαθητῶν τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου Βερδικούσιας ἐπέστρεψαν τούς Φακέλους τῶν Θρησκευτικῶν
Επιστροφή βιβλίων (Φακέλων Θρησκευτικών)
Οι γονείς του
δημοτικού σχολείου της κοινότητας Βερδικούσιας Λάρισας, διαμαρτυρόμενοι
για τα νέα βιβλία («φακέλους μαθημάτων») των θρησκευτικών, τα οποία είναι ξένα προς το ορθόδοξο
χριστιανικό πνεύμα, αφού ενημερωθήκαμε από καθηγητή θεολόγο για την
ακαταλληλότητα των βιβλίων αυτών, αποφασίσαμε σε Γενική Συνέλευση του
Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με συντριπτική πλειοψηφία (περίπου 90%) να
τα επιστρέψουμε στο Υπουργείο Παιδείας.
Ηχητικό Αγιολόγιο 5 Μαρτίου
Ακούστε το βίο των Αγίων της Ορθοδοξίας που εορτάζουν σήμερα 5 Μαρτίου
Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)
ΣΤΑΡΕΤΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΚΟΥΡΙΑΝΟΒ. Τό πνεῦμα τοῦ σκότους προκαλεῖ πνευματικές πληγές στούς ἀνθρώπους, ἐπιδιώκει νά ...
Το πνεύμα του σκότους
προκαλεί πνευματικές πληγές στους ανθρώπους, επιδιώκει να εκφοβίσει και να
κάνει την ανθρωπότητα να σκεφτεί και να μιλήσει μόνο γι 'αυτόν και τη
φανταστική του παντοδυναμία ...
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2018/02/blog-post_645.html?m=1
5 Μαρτίου Συναξαριστής. Κόνωνος τοῦ Ἰσαύρου, Νέστορος Μάρτυρος, Θεοφίλου Ἱερομάρτυρα, Κόνωνος τοῦ Κηπουροῦ, τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἀρχελάου, Κυρίλλου, Φωτίου καὶ τῶν σὺν αὐτοίς, Εὐλαμπίου Μάρτυρος, Εὐλογίου Μάρτυρος, Κόνωνος ἐκ Κύπρου, Μάρκου τοῦ Ἀθηναίου, τῶν Ὁσίων Μαρτύρων Ἀδριανοῦ καὶ Λεωνίδου ἐκ Ρωσίας, Ἰωάννου Νεομάρτυρος, Γεωργίου ἐκ Ραψάνης, Ἀνακομιδὴ Λειψάνων Ἁγίου Θεοδώρου, Νικολάου Ἐπισκόπου
Ὁ Ἅγιος Κόνων ὁ Ἴσαυρος
Ὁ Ἅγιος Κόνων γεννήθηκε περὶ τὰ τέλη τοῦ 1ου αἰῶνα μ.Χ. στὴ Βαδινή, χωριὸ τῆς Ἰσαυρίας τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ ἔζησε στοὺς Ἀποστολικοὺς χρόνους. Οἱ γονεῖς του, Νέστωρ καὶ Νάδα ἦταν ἀρχικὰ εἰδωλολάτρες. Σὲ νεαρὴ ἡλικία ἔγινε Χριστιανὸς καὶ ὅταν οἱ γονεῖς του τὸν πίεσαν νὰ νυμφευθεῖ, συμφώνησε μὲ τὴ σύζυγό του νὰ ζοῦν ὡς ἀδελφοὶ ἀφιερωμένοι στὸν Θεό.
Στὸ Συναξάρι ἀναφέρεται, ὅτι τὸν Ἅγιο καθοδηγοῦσε ὁ Ἀρχιστράτηγος Μιχαήλ, ὁ ὁποῖος καὶ τὸν βάπτισε, τοῦ δίδαξε τὸ Ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος, μετέδωσε τὰ Θεία Μυστήρια σὲ αὐτόν, μέχρι τέλους τῆς ζωῆς του, τοῦ συμπαραστεκόταν καὶ τοῦ χορήγησε μάλιστα καὶ τὴ χάρη τῶν παράδοξων θαυμάτων.
Ὁ Ἅγιος Κόνων ὁδήγησε στὴν Χριστιανικὴ πίστη καὶ τοὺς γονεῖς του, ὁ δὲ πατέρας του Νέστωρ μαρτύρησε γιὰ τὸν Χριστό. Ἀλλὰ καὶ τοὺς Ἕλληνες, ποὺ ἀντιστέκονταν σὲ αὐτὸν καὶ ἔλεγαν ὅτι δὲν ὑπάρχει ἄλλος Θεὸς ἐκτὸς τῶν εἰδώλων, τοὺς ἔπεισε καὶ τοὺς προετοίμασε νὰ ὁμολογήσουν μὲ μεγάλη φωνὴ τὸν Χριστὸ καὶ νὰ βαπτισθοῦν.
Μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ, ὁ Ἅγιος ὑπέταξε καὶ τοὺς δαίμονες καὶ ἄλλοι μὲν μὲ ἐντολή του προστάτευαν τοὺς ἀγρούς, ἄλλοι δὲ ἐγκλείστηκαν σὲ πιθάρια.
Ὁ Ἅγιος Κόνων γεννήθηκε περὶ τὰ τέλη τοῦ 1ου αἰῶνα μ.Χ. στὴ Βαδινή, χωριὸ τῆς Ἰσαυρίας τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ ἔζησε στοὺς Ἀποστολικοὺς χρόνους. Οἱ γονεῖς του, Νέστωρ καὶ Νάδα ἦταν ἀρχικὰ εἰδωλολάτρες. Σὲ νεαρὴ ἡλικία ἔγινε Χριστιανὸς καὶ ὅταν οἱ γονεῖς του τὸν πίεσαν νὰ νυμφευθεῖ, συμφώνησε μὲ τὴ σύζυγό του νὰ ζοῦν ὡς ἀδελφοὶ ἀφιερωμένοι στὸν Θεό.
Στὸ Συναξάρι ἀναφέρεται, ὅτι τὸν Ἅγιο καθοδηγοῦσε ὁ Ἀρχιστράτηγος Μιχαήλ, ὁ ὁποῖος καὶ τὸν βάπτισε, τοῦ δίδαξε τὸ Ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος, μετέδωσε τὰ Θεία Μυστήρια σὲ αὐτόν, μέχρι τέλους τῆς ζωῆς του, τοῦ συμπαραστεκόταν καὶ τοῦ χορήγησε μάλιστα καὶ τὴ χάρη τῶν παράδοξων θαυμάτων.
Ὁ Ἅγιος Κόνων ὁδήγησε στὴν Χριστιανικὴ πίστη καὶ τοὺς γονεῖς του, ὁ δὲ πατέρας του Νέστωρ μαρτύρησε γιὰ τὸν Χριστό. Ἀλλὰ καὶ τοὺς Ἕλληνες, ποὺ ἀντιστέκονταν σὲ αὐτὸν καὶ ἔλεγαν ὅτι δὲν ὑπάρχει ἄλλος Θεὸς ἐκτὸς τῶν εἰδώλων, τοὺς ἔπεισε καὶ τοὺς προετοίμασε νὰ ὁμολογήσουν μὲ μεγάλη φωνὴ τὸν Χριστὸ καὶ νὰ βαπτισθοῦν.
Μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ, ὁ Ἅγιος ὑπέταξε καὶ τοὺς δαίμονες καὶ ἄλλοι μὲν μὲ ἐντολή του προστάτευαν τοὺς ἀγρούς, ἄλλοι δὲ ἐγκλείστηκαν σὲ πιθάρια.