Σελίδες

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Ἡ διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν. Ἁγίου γέροντος Πορφυρίου.Ἀρχ Σάββας Ἁγιορείτης


Η ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 1 ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΞΗ
https://www.youtube.com/watch?v=5HOy5VFM0Is

Νοερά προσευχή. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Νοερά προσευχή Ἀρχ Σάββας Ἁγιορείτης
https://www.youtube.com/watch?v=42O7CxZRM6I

Ἠ ρίζα ὅλωνς τῶν κακῶν. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Π Σάββας 2009 06 17 Η ΡΙΖΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ
https://www.youtube.com/watch?v=etBLDc-G3TM

Χαρακτηριστικά τοῦ ὑγιοῦς καί ἀσθενοῦς πνευματικά ἀνθρώπου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Π Σάββας 2011 06 25 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΥΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
https://www.youtube.com/watch?v=jzAC66FjI0Q

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24-4-2020ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.00-21.30

https://youtu.be/GFspn7wW600

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24-4-2020

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)  20.00-21.30 

Τίτλος κηρύγματος : 

«Ἀνηρέθης, ἀλλ' οὐ διῃρέθης...»Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 24-4-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)


Τό ἱστορικό τοῦ Ναοῦ τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς (Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος)

Ο βασιλιάς Λέων ο μέγας, ο επονομαζόμενος Μακέλης, ήταν από γένος αρχοντικό, αλλά επειδή έμεινε ορφανός από μικρός και δεν είχε κάποιον να τον φροντίσει να γίνει κάτι καλύτερο, έγινε μακελάρης (χασάπης). Ήταν όμως άνθρωπος χριστιανικότατος και στολισμένος με πολλές αρετές, και εκ φύσεως συμπονετικός και εύσπλαχνος προς τους φτωχούς και πολύ ευλαβής και φιλακόλουθος. Δεν έλειπε από τις ιερές Ακολουθίες καθημερινά και δεν αμελούσε να ακούει και τις εξηγήσεις των θείων Γραφών, αν και ήταν αγράμματος εξαιτίας της ορφάνιας του. Είχε δίψα μεγάλη να ακούει τις εξηγήσεις των ιερών Γραφών· και ακούγοντάς τες, αγωνιζόταν πολύ να εφαρμόσει στην πράξη τις άγιες εντολές του Χριστού που αυτές περιείχαν.
Γι’ αυτό και ταπεινωνόταν περισσότερο απ’ όλους, και ό,τι αποκτούσε, το έδινε άφθονα στα χέρια των φτωχών· φρόντιζε τους φυλακισμένους, επισκεπτόταν τους ασθενείς, έντυνε τους γυμνούς και έτρεφε τους πεινασμένους, χειραγωγούσε τυφλούς με άκρα ταπείνωση και εκτελούσε πρόθυμα κάθε άλλη θεοπαράδοτη εντολή.
Κάποτε λοιπόν, περνώντας από το μέρος όπου είναι σήμερα η Ζωοδόχος Πηγή Κωνσταντινουπόλεως, βρήκε έναν άνθρωπο τυφλό, περιπλανώμενο εδώ κι εκεί, τον οποίο έπιασε από το χέρι και τον χειραγωγούσε στον δρόμο.
Επειδή όμως ο ταλαίπωρος εκείνος τυφλός, από τον κόπο που έκαμε περιπλανώμενος, δίψασε και άρχισε να λιποθυμά, και ο τόπος τότε ήταν έρημος, καλυμμένος με δέντρα και άνυδρος, ο Λέων τον σπλαχνίστηκε, και αφού τον άφησε εκεί στον δρόμο, προχώρησε στο πυκνό δάσος και ερευνούσε προσεκτικά μήπως και βρει νερό.
Δεν βρήκε όμως πουθενά και γύρισε λυπημένος και συλλογιζόμενος με ποιον τρόπο να ανακουφίσει τη δίψα του τυφλού. Καθώς λοιπόν ο Λέων ήταν σε μεγάλη αθυμία από την ευσπλαχνία του, άκουσε φωνή να του λέει: «Μη λυπάσαι, Λέων, διότι εδώ κοντά σου είναι το νερό, και ερεύνησε να το βρεις».
Γύρισε τότε με χαρά και περιήλθε τον τόπο εκείνο δυο και τρεις φορές, επειδή όμως δεν βρήκε το ποθούμενο νερό, ένιωσε περισσότερη λύπη, νομίζοντας ότι η φωνή που άκουσε ήταν από τον πονηρό. Γι’ αυτό γύρισε γρήγορα προς τον τυφλό, και περπατώντας άκουσε πάλι μια γυναικεία φωνή που του έλεγε:

Ἐπί αἰῶνες κοινωνοῦσαν μέ τήν ἴδια λαβίδα…



Επί αιώνες κοινωνούσαν με την ίδια λαβίδα…

Στο βιβλίο «Από την 25η ώρα στην αιωνία ώρα» του Βιργίλιου Γκεωργκίου, Ορθόδοξου Ρουμάνου ιερέα αλλά και ονομαστού ποιητή και συγγραφέα, διαβάζουμε αυτά που γράφει και με ρέουσα απλότητα περιγράφει, όλα όσα γίνονταν καθημερινά στην ζωή της οικογένειάς του, με πρωταγωνιστή τον ιερέα πατέρα του. 
Μεταξύ των άλλων, κάτι που συνέβαινε πολύ συχνά, ήταν οι αλλεπάλληλες επισκέψεις των χωριανών του στο σπίτι τους, οι οποίοι προσέτρεχαν στον πατέρα του για καθετί έκτακτο που συνέβαινε στα σπίτια τους, ώστε να ζητήσουν την βοήθειά του. Το χωριό του ήταν μακριά, απομονωμένο σε βουνοπλαγιά με διακόσιους κατοίκους, διεσπαρμένους σε ακτίνα τριάντα χιλιομέτρων. Απλοί άνθρωποι, που πίστευαν πραγματικά στην δύναμη των Μυστηρίων.
Γράφει ο άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: «Γνωρίζετε ποια είναι η μεγαλύτερη αμάθεια; Αμαθείς είναι οι άνθρωποι, που δεν γνωρίζουν τον Θεό και τη δύναμή Του. Είπε ο Κύριος στους Σαδδουκαίους: «Πλανάσθε επειδή δεν γνωρίζετε ούτε την Αγία Γραφή, ούτε τη δύναμη του Θεού!» (Ματθ. 22:29). Οι Σαδδουκαίοι ήταν άνθρωποι που γνώριζαν τα πάντα, αλλά δεν πίστευαν στον Θεό και στην ανάσταση του Κυρίου. Γνώριζαν τα πάντα, εκτός από τον Θεό και τη δύναμή Του. Η γνώση του Θεού είναι σαν το αλάτι που αλατίζει κάθε φαγητό και του δίνει γεύση. Σαδδουκαίοι στα χρόνια μας είναι οι Ευρωπαίοι, οι βαπτισμένοι στο όνομα του Κυρίου Ιησού Χριστού! Οι Ευρωπαίοι, επειδή αρνήθηκαν τη βάπτισή τους και ντράπηκαν για το Χριστό, κατέχουν γνώσεις που είναι κατώτερες και από τις γνώσεις των απλών χωρικών. Μάταια περηφανεύτηκαν για τις γνώσεις τους και μάταια τις θεώρησαν σαν μέτρο της αξίας του ανθρώπου. «Αλλά ό,τι είναι υψηλό στους ανθρώπους, είναι ένα τίποτε μπροστά στο Θεό» (Λουκ. 16:15):
Διαβάζουμε:
«Όταν μπροστά στην πόρτα έφθανε ένας έφιππος χριστιανός, ξέραμε πως κάπου συνέβαινε κάτι σοβαρό.

Τό παρεκκλήσι τοῦ Ἀδάμ*

Αγίου Νείλου του Ασκητή - Στον Συγκλητικό Πτολεμαίο επιστολή δεύτερη

Πολλές φορές παρακαλώντας την ταπεινότητα μου με παρακινείς να σου γράφω και εγώ δεν τεμπελιάζω για τον σκοπό αυτόν. Κάποιος λοιπόν πριν από εμάς είπε, ότι στην Εκκλησία διασώζεται μια τέτοια άγραφη παράδοση, ότι δήθεν πρώτη η Ιουδαία απέκτησε άνθρωπο κάτοικο της τον πρωτόπλαστο Αδάμ, ο όποιος εγκαταστάθηκε σ’ αυτήν μετά την εξορία του από τον Παράδεισο, για να παρηγορηθεί γι’ αυτά πού στερήθηκε. Η Παλαιστίνη επομένως δέχτηκε και τον πρώτο νεκρό άνθρωπο, επειδή εκεί ο Αδάμ πλήρωσε την καταδίκη του. Φαινόταν λοιπόν παράξενο στους τότε ανθρώπους να βλέπουν το κόκκαλο του κεφαλιού του, το όποιο απέμεινε από τη σάρκα του και αφού έθαψαν το κρανίο του σε κάποιον τόπον, τον ονόμασαν τόπο του Κρανίου. Και ήταν φυσικό ούτε ο Νώε να λησμονήσει τον τάφο του αρχηγού όλων των ανθρώπων, με αποτέλεσμα μετά τον κατακλυσμό να διατηρηθεί από αυτόν η παράδοση.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24-4-2020 ΣΑΒΒΑΤΟ 25-4-2020


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24-4-2020

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.00-21.30 
Τίτλος κηρύγματος : 
«Ἀνηρέθης, ἀλλ' οὐ διῃρέθης...»Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 24-4-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Ἡ Ἀθεΐα ἐνάντια στήν Ἐπιστήμη.



Η Aθεϊστική Πίστη, στην προσπάθεια της να πολεμήσει τις υπόλοιπες θρησκείες, πολλές φορές, προσπάθησε να οικειοποιηθεί τα πορίσματα της Επιστήμης. Όμως, όπως όλες οι πίστεις, επειδή είναι βαθύτατα μισαλλόδοξη, προσπάθησε με την μέθοδο του Προκρούστη, να φέρει στα μέτρα της, τα όσα ανακαλύφθηκαν. Έτσι, κατά καιρούς άθεοι πολέμησαν τόσο την θεωρία της Σχετικότητας, όσο και τις ανακαλύψεις της Γενετικής.
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ως μέλη του σώματος Χριστού, της Εκκλησίας, του αληθινού ψυχοθεραπευτηρίου, παρατηρήσαμε αυτή την διαμάχη με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Διαφωνούμε, βεβαίως, με το να αποκαλείται ο Χριστιανισμός «Θρησκεία», αλλά παρόλα αυτά, το άρθρο είναι ενδιαφέρον. Μόνο ο θρησκειοποιημένος «Χριστιανισμός» (που είναι κίβδηλος Χριστιανισμός), μπορεί να αποκαλεστεί έτσι. Η Ορθοδοξία, είναι η επιστήμη (αλήθεια) που θεραπεύει την Θρησκεία. Και ως τέτοια, ουδέποτε είχε προβλήματα και αντιθέσεις με τις υπόλοιπες επιστήμες, όπως είχαν οι Θρησκείες.
Μεταξύ Χριστού και αντιχρίστου, πίστεως και απιστίας, διεξάγεται ανέκαθεν συνεχής αγώνας. Στον αγώνα αυτόν η απιστία στρατολογεί όλα τα μέσα που έχει στην διάθεσή της, και αναζητεί εντυπωσιακούς συμμάχους. Ιδιαιτέρως στέφεται και ζητεί στηρίγματα από την επιστήμη και υποστηρίζει – εντελώς αυθαίρετα- ότι η επιστήμη είναι μεγάλος και ισχυρός ανταγωνιστής του Χριστιανισμού. Δεν παύει δε από το να εκμεταλλεύεται κάθε ευκαιρία, για να παρουσιάσει ως πραγματικότητα τον ανταγωνισμό αυτό. Ας δούμε μερικούς τέτοιους τρόπους.
Αρχικά πρέπει να λεχθεί, ότι είναι βαθύς, έντονος και διακαής πόθος της απιστίας να δει την επιστήμη και την θρησκεία να αντιμάχονται η μία την άλλη. Ο Ηenri Lecomte (Ανρί Λεκόντ), Γάλλος βοτανολόγος και μέλος της Παρισινής Ακαδημίας των Επιστημών, όταν ερωτήθηκε εάν η θρησκεία συμβιβάζεται με την επιστημονική έρευνα, απάντησε: «Ο ανταγωνισμός μεταξύ επιστήμης και θρησκείας υπάρχει μόνο στο πνεύμα εκείνων, που επιμόνως το θέλουν. Στην πραγματικότητα η επιστήμη και η θρησκεία εξελίσσονται με τα μέσα τους η κάθε μία, σε εδάφη που είναι ουσιωδώς διάφορα. Το να θέλει κανείς να αντιτάσσει την μία κατά της άλλης, αποδεικνύει απλώς ότι παραγνωρίζει και τις δύο»(1). Ώστε δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Ο ανταγωνισμός υπάρχει μόνο στη σκέψη των καλοθελητών, οι οποίοι αποβλέπουν σε αμφίβολους, σκοτεινούς και δόλιους σκοπούς.

Ἡ εἰκόνα τῆς Βαϊοφόρου

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΒΑΪΟΦΟΡΟΥ

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου, ἀπό τήν ἱστοσελίδα floga.gr, στά πλαίσια τῶν μαθημάτων ἁγιογραφίας τῶν Ἁγίων εἰκόνων τῆς Ὀρθοδοξίας μας, πού ἔγινε τήν Παρασκευή 20-1-2006.

Νά ἀναλύσουμε σήμερα τήν εἰκόνα τῆς λεγομένης Βαϊοφόρου, δηλαδή τῆς εἰσόδου τοῦ Χριστοῦ τήν ἡμέρα τῶν Ἱεροσολύμων στήν πόλη αὐτή, πού ἀκολούθησε μετά ὁ σταυρός καί ὅλα τά γεγονότα τοῦ πάθους.

Βέβαια, ἐπειδή μπαίνουμε ἤδη στά γεγονότα τοῦ πάθους, ὅλη ἡ ζωή τοῦ Χριστοῦ εἶναι ἕνα ἀποκαλυπτόμενο μυστήριο. Ὅ,τι κάνει ὁ Θεός εἶναι μυστήριο, ἀλλά ἀποκαλυπτόμενο καί τό μυστήριο αὐτό τό κατανοοῦμε κατά τά μέτρα τῶν ἀνθρωπίνων δυνατοτήτων πού ἔχουμε, κατά τά μέτρα τῆς καθάρσεως πού ἔχουμε καί πολλά ἄλλα σημεῖα δέν τά κατανοοῦμε. Ἔτσι μπαίνουμε σέ ἕνα χῶρο καταληπτοῦ τε καί ἀκαταλήπτου. Ὅλα εἶναι ἔτσι. Ἀλλά θέλω νά πῶ ὅτι ὅσο πλησιάζουμε στά γεγονότα τά κορυφαῖα τῆς Σταυρώσεως καί τοῦ πάθους τοῦ Χριστοῦ μας, τά γεγονότα γίνονται πιό ἀκατάληπτα καί χρειάζονται ἀκόμα περισσότερο κάθαρση γιά νά τίς καταλάβουμε αὐτές τίς ἐκφράσεις. Βλέπετε οἱ μαθητές ἄκουγαν τόν Χριστό ὅταν ἐκήρυττε. Μερικά δέν τά καταλάβαιναν καί τοῦ ἔλεγαν δέν καταλαβαίνουμε καί γιατί τά λές καί μέ παραβολές μάλιστα; Ἐνῶ ὁ Χριστός ἔλεγε τίς παραβολές γιά νά ἦταν πιό εὔκολα, πιό βατά, πιό διδακτικά. Αὐτοί οὔτε τίς παραβολές δέν καταλάβαιναν κι ὁ Χριστός ἑρμήνευε τίς παραβολές καί αὐτοί καταλάβαιναν λίγα. Πόσω μᾶλλον ὅταν φτάνουμε στό ἀκατανόητο τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ καί τῆς ἀναστάσεώς Του. Ὅσο λοιπόν, προχωροῦμε τά πράγματα ἑρμηνευτικά γίνονται πιό δύσκολα καί χρειάζεται περισσότερη κάθαρση ἡ κατανόηση.
Θέλω νά πῶ τώρα γιά μᾶς, πού ἄν κάποτε γίνετε ἁγιογράφοι καί ἁγιογραφεῖτε τά γεγονότα αὐτά, ἀκόμη καί ἡ περιγραφή τῶν γεγονότων πρέπει νά σᾶς κάνει νά στέκεστε μέ πολύ σεβασμό πρός τά γεγονότα καί χρειάζεται πολλή προσευχή καί πολλή κάθαρση. Δέν λές ξεκινῶ τήν εἰκόνα νά τήν κάνω ἔτσι. Πραγματικά χρειάζεται μιά ἐμβάθυνση στά γεγονότα κατά τά μέτρα τοῦ δυνατοῦ. Νά δοῦμε αὐτά τά μέτρα τοῦ δυνατοῦ πού ἔχουμε στήν εἰκόνα τῆς Βαϊοφόρου.
Ἔχουμε μπροστά μας τό Χριστό, ὅπως τό περιγράφει τό κείμενο τό εὐαγγελικό. Ὁ Χριστός κάθεται πάνω στό γαϊδουράκι, κάποιοι ἄνθρωποι τόν ὑποδέχονται στήν πόλη καί πίσω ἀπό Αὐτόν εἶναι οἱ μαθητές Του. Κάποια παιδιά στρώνουν τά ἱμάτια αὐτῶν καί [ἐπίσης φαίνεται] ἡ ἁγία Πόλις. Νά δοῦμε ἕνα πρός ἕνα τά γεγονότα.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ἀπό νοσοκόμα τοῦ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ « Πῶς ἔσωσε ὁ ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ τήν Μονή Πετράκη ἀπό τρομοκρατικό κτύπημα»

Να πάμε στην μαρτυρία αμέσως της Νοσοκόμας
« απόγευμα Λαμπροδευτέρας είχα βάρδια στην πτέρυγα …»
« όλη αυτή η κατάσταση με την επιδημία μας έχει εξουθενώσει»
« πολλές φορές το άκουσμα της καμπάνας και του σήμαντρου( αν και δεν ακούγεται πολλές φορές ) από τις Ακολουθίες που γίνονται στην διπλανή μας Ιερά Μονή Πετράκη για εμάς αλλά και για τους ασθενείς είναι μια παρηγοριά»
« φέτος τίποτε , νέκρα»
« την Λαμπροδευτέρα νέκρα επικρατούσε και στον θάλαμο που είχα υπηρεσία»
« εκείνη την ώρα δεν ακουγόταν τίποτε»
« βγήκα στον διάδρομο για να πάω στο γραφείο της Προισταμένης»
« στο βάθος του διαδρόμου φάνηκε η φιγούρα ενός κληρικού»
« όσο πλησίαζε έβλεπα καλύτερα τα χαρακτηριστικά του»
« ήταν ψηλός με φαρδιές πλάτες»
« ήταν πολύ αυστηρός και σαν να έψαχνε κάτι»
« Τον ρώτησα: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ πάτερ αλλά γιατί δεν φοράτε μάσκα ;»
« και αυτός μου είπε μονολεκτικά: δεν την χρειάζομαι»
« Μα πάτερ δεν μπορείτε να είστε έτσι , του απάντησα»
« τότε είδα το πρόσωπο του να χαμογελάει και να μου λέει:»
- Κόρη μου , καλά κάνεις και θέλεις να προστατεύσεις τους ασθενείς σου, αλλά και εγώ τους προστατεύω καλύτερα για αυτό βρίσκομαι εδώ.
« είδα το ιλαρό πρόσωπο του κληρικού και έσκυψα από ντροπή»
« πάτερ μου του είπα , δεν θέλω να σας φέρω σε δύσκολη θέση, αλλά αυτό λέει το πρωτόκολλο»
« πάτερ μου, πως σας λένε, τον ρώτησα»
« ΡΑΦΑΗΛ, μου είπε»
« αχ πάτερ μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για αύριο που γιορτάζεται»
«ο κληρικός μου ζήτησε το συγκεκριμένο πρόσωπο ενός ασθενή που νοσηλεύαμε για να του διαβάσει ΕΥΧΗ»
« πάλι όμως εγώ επέμενα ¨ πάτερ να φορέσετε πρώτα μάσκᨻ
« Τότε είδα κάτι συγκλονιστικό

Οἱ ἕξι ἐμφανίσεις τοῦ Χριστοῦ ἀνήμερα τῆς Ἀναστάσεώς του


Ανήμερα της Αναστάσεως του Χριστού, ο Κύριος έκανε 6 εμφανίσεις. Πέντε αναφέρονται στην Αγία Γραφή και μία στην Ιερά Παράδοση.
Η Γραφή αναφέρει ότι τον αναστημένο Χριστό, πρώτα τον είδε α) η Μαρία η Μαγδαληνή, έπειτα β) οι Μυροφόρες, γ) ο Πέτρος (έκανε ειδική εμφάνιση σ' αυτόν για να τον στερεώσει στην πίστη και να μην αυτοκτονήσει επειδή Τον αρνήθηκε), έπειτα δ) στον Κλεόπα και στον Λουκά (προς Εμμαούς) και στ) το βράδυ κεκλεισμένων των θυρών στους Μαθητές Του (απουσία του Θωμά).

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΤΗΣ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ) 24-4-2020 ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟ-ΟΡΘΡΟΣ- ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)

https://youtu.be/BpDir13KUuc

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΤΗΣ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ) 24-4-2020 

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟ-ΟΡΘΡΟΣ- ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)  07.00-11.00 

Τίτλος κηρύγματος : 

«Θεοφανείας σου Χριστέ, τῆς πρός ἡμᾶς συμπαθῶς γενομένης...» Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 24-4-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Ὁ Θεός ποτέ δέν ἐπιτρέπει νά μᾶς βρεῖ ἕνα φορτίο τόσο βαρύ πού νά μᾶς γονατίσει


Ο Θεός ποτέ δεν επιτρέπει να νας βρει ένα φορτίο τόσο βαρύ που να μας γονατίσει, χωρίς να απλώσει το χέρι Του για να μας βοηθήσει και να νας κρατήσει όρθιους! 

Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης.

24 Ἀπριλίου. ♰ Παρασκευή τῆς διακαινησίμου. "Τά ἐγκαίνια τοῦ ναοῦ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου, τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς". Τῆς ὁσίας Ἐλισάβετ τῆς θαυματουργοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς ἡμέρας. (Πρξ. γ΄ 1-8).
Πραξ. 3,1           Ἐπὶ τὸ αὐτὸ δὲ Πέτρος καὶ Ἰωάννης ἀνέβαινον εἰς τὸ ἱερὸν ἐπὶ τὴν ὥραν τῆς προσευχῆς τὴν ἐνάτην.
Πραξ. 3,1                  Ο Πετρος δε και ο Ιωάννης ανέβαιναν μαζή στον ναόν μίαν από τας ημέρας εκείνας, κατά την τρίτην απογευματινήν, που ήτο ώρα προσευχής.