Κοινωνοῦμε ἄξια; - Θαύματα καί ἀποκαλύψεις στή Θ. Λειτουργία, Ἐκδ. Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου, 17-10-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020
ΤΡΙΤΗ 20-10-2020 ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.30-01.30
https://youtu.be/U6dzVFHiTes
ΤΡΙΤΗ 20-10-2020
ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.30-01.30
Η ΠΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ 20.30- 22.00. Τίτλος κηρύγματος: 26. Ἡ Θεία Κοινωνία θεραπεύει τήν ψυχή καί τό σῶμα- Θαύματα καί ἀποκαλύψεις στή Θ. Λειτουργία, Ἐκδ. Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου, 21-10-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ:https://www.youtube.com/ channel/UCEtOr176QWbyqK_ H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι καί τήν ἐπιλογή ΟΛΕΣ τίς εἰδοποιήσεις)
Περί θλίψεων καί πειρασμῶν, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Περί θλίψεων καί πειρασμῶν, 21-1-2009, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ἡ αἵρεση περί μολυσμοῦ ἀπό τήν Θεία Κοινωνία, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου
Η αίρεση περί μολυσμού από την Θεία Κοινωνία, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 18-10-2020 (Απόσπασμα)
Ὁ ἐγωισμός καί ἡ ὑπερηφάνεια
– Ο εγωιστής έχει θέλημα, πείσμα, ενώ ο υπερήφανος μπορεί να μην έχη ούτε θέλημα ούτε πείσμα.
--- Τί να κάνω, Γέροντα, όταν πληγώνεται ο εγωισμός μου;
– Όταν πληγώνεται ο εγωισμός σου, μην τον περιθάλπης· άφησέ τον να πεθάνη.
Αν πεθάνη ο εγωισμός σου, θα αναστηθή η ψυχή σου.
--- Και πώς πεθαίνει, Γέροντα, ο εγωισμός;
– Πρέπει να θάψουμε το εγώ μας, να σαπίση και να γίνη κοπριά, για να
αναπτυχθή η ταπείνωση και η αγάπη.
--- Γέροντα, άλλο πάθος είναι η υπερηφάνεια και άλλο ο εγωισμός;
Ἀληθινή ἱστορία. Ὁ πλούσιος καί τά ὀρφανά!
Ο Μητροπολίτης Κοζάνης Διονύσιος, διατηρούσε στην Κοζάνη ένα ορφανοτροφείο και πολλοί κάτοικοι της πόλης, βοηθούσαν στη συντήρηση των ορφανών.
Ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της πόλης, παρουσιαζόταν κάθε φορά, παραμονές Χριστουγέννων και έδινε κάποια δωρεά, για τα ορφανά.
Ο Μητροπολίτης, έκανε πολλές εκκλήσεις για βοήθεια προς τα ορφανά και υπενθύμιζε, ότι αυτή η βοήθεια πρέπει να δίνεται, όσο το δυνατόν συχνότερα, γιατί τα ορφανά δεν έχουν ανάγκη και δεν τρώνε μόνο τις παραμονές των μεγάλων εορτών. Λίγοι όμως ανταποκρινόταν...
Έτσι κάποια φορά, που ο προαναφερόμενος πλούσιος εμφανίστηκε στον Μητροπολίτη, για να κάνει τη δωρεά του, για τα ορφανά, ο Μητροπολίτης που ήξερε, ότι το ενδιαφέρον του πλουσίου, δεν ήταν για τα ορφανά, αλλά για τον εφησυχασμό της συνείδησής του, του είπε:
Ἔρχεται διωγμός. Θέλουν νά ὑποτάξουν τήν ἐκκλησία. Πνευματική αὐτοκτονία ἀρχιερέων καί κλήρου.
ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΩΓΜΟΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ & ΚΛΗΡΟΥ
Διαγνωστική ἀ(να)κρίβεια τῶν Τέστ γιά COVID-19
Τοῦ κ. Κωνσταντίνου Βουγᾶ, Μοριακοῦ Βιολόγου
Αὐτὸ ποὺ ἀκοῦμε κάθε μέρα ἀπὸ τὰ Μέσα Μαζικῆς Ἀποβλάκωσης εἶναι ὅτι ὁ ἐκτεταμένος ἔλεγχος τοῦ πληθυσμοῦ μιᾶς χώρας γιὰ τὸν κορωναϊὸ μέσῳ τῶν μοριακῶν τέστ εἶναι σημαντικὸς προκειμένου νὰ δώσει στοὺς ἰθύνοντες μία σαφῆ εἰκόνα σχετικὰ μὲ τὴν ἔκταση τῆς διάδοσης τοῦ ἰοῦ στὴ χώρα, στοιχεῖο τὸ ὁποῖο ἐν συνεχείᾳ θὰ τοὺς βοηθήσει νὰ λάβουν τὶς ἀποτελεσματικότερες ἀποφάσεις γιὰ τὸν περιορισμό του.
Ἂν μεταφέρουμε τὴν παραπάνω φράση στὴν πραγματικότητα θὰ διαπιστώσουμε ὅτι αὐτὰ τὰ στοιχεῖα χρησιμοποιοῦνται ἀπὸ τοὺς “εἰδικούς”, γιὰ νὰ πάρουν παράλογες ἀποφάσεις, ὅπως τὸ lock-down, τὴν ἀπόφαση γιὰ γενικευμένη χρήση μάσκας στοὺς κλειστοὺς χώρους ὅλης τῆς χώρας (θεσπίζοντας τὴ χρήση της ὡς ὑποχρεωτικὴ καὶ σὲ ἐξωτερικοὺς χώρους σὲ ἐπιλεγμένες περιοχὲς ποὺ ἔχουν “σηκώσει” ὑψηλὰ νούμερα) καὶ τέλος τὴν ἀπόφαση γιὰ χρήση μάσκας ἀπὸ τὰ παιδιά μας στὰ σχολεῖα ὅλης τῆς χώρας ἀπὸ τὸ νηπιαγωγεῖο!!!! Ὡστόσο, ὑπάρχει μιὰ δεύτερη πτυχὴ ὅσον ἀφορᾶ στὰ τέστ, ἡ ὁποία ἔχει, γιὰ λόγους σκοπιμότητος, ἀποσιωπηθεῖ ἀπὸ τὰ Μέσα καὶ τὴν Κυβέρνηση: Αὐτὴ τῆς ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ!
Πρὶν προχωρήσουμε στὶς λεπτομέρειες, ποὺ θὰ βοηθήσουν τοὺς ἀναγνῶστες νὰ κατανοήσουν τί ἀκριβῶς σημαίνει διαγνωστικὴ ἀκρίβεια, πῶς τὴ μετρᾶμε καὶ πῶς ἡ Κυβέρνηση τὴ χρησιμοποιεῖ, θὰ δώσουμε μερικὰ στοιχεῖα γιὰ τὰ διαφορετικὰ εἴδη τέστ ποὺ χρησιμοποιοῦνται γιὰ τὴν ἀνίχνευση τοῦ κορωναϊοῦ στὸν πληθυσμό. Ὑπάρχουν δύο βασικοὶ τύποι τέστ ποὺ χρησιμοποιοῦνται.
Περί ἀκηδίας καί μελαγχολίας (Ἅγιος Σεραφείμ τοῦ Σαρώφ)
«Αξίζει να σταματήσουμε για μια στιγμή για να προσέξουμε ιδιαίτερα αυτό το «χαρούμενο πνεύμα» στην ζωή του Οσίου. Ήταν η χαρακτηριστική του ιδιότητα, ιδιαίτερα αργότερα.
Αλλά ακόμη και αυτό το δώρο της χάριτος δεν το επέτυχε δίχως αγώνα, παρόλο ότι ήταν τόσο σωτήριο για τις βασανισμένες ψυχές όλων εκείνων που αργότερα συνέρρεαν δίπλα του. Υπάρχει λόγος να σκεφθούμε ότι το πνεύμα της ακηδίας του έκανε επίθεση στην αρχή της μοναχικής του ζωής.
«Είναι δύσκολο», λέει, «να αποφύγει αυτήν την ασθένεια κάποιος που μόλις έχει αρχίσει την μοναχική του ζωή, διότι είναι η πρώτη που του επιτίθεται. Επομένως, πριν από όλα πρέπει κανείς να φυλάγεται από αυτήν».
«Συμβαίνει μερικές φορές κάποιος που βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση του πνεύματος να σκέφτεται ότι θα ήταν πιο εύκολο για αυτόν να καταστραφεί ή να στερηθεί από κάθε αίσθημα και συνείδηση, παρά να παραμείνει περισσότερο σε αυτήν την ανεξήγητα βασανιστική κατάσταση του πνεύματος.
Δέν γνωρίζεις, ἄνθρωπέ μου, τό συμφέρον σου…
-------------------
Αν η γλώσσα μας προφέρει προσευχητικά λόγια και η διάνοιά μας ονειροπολεί, τίποτα δεν έχουμε να ωφεληθούμε…
Απεναντίας, θα κατακριθούμε, επειδή ακριβώς με μεγαλύτερη υπομονή και εντατικότερη προσοχή μιλάμε σε ανθρώπους παρά στον Κύριό μας.
Στο κάτω-κάτω, κι αν ακόμα δεν πάρουμε τίποτε απ’ Αυτόν, το να βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία μαζί Του μικρό καλό είναι;
Αν ωφελούμαστε πολύ, όταν συζητάμε μ’ έναν ενάρετο άνθρωπο, πόσο θα ωφεληθούμε, αλήθεια, συνομιλώντας με τον Πλάστη, τον Ευεργέτη, το Σωτήρα μας, έστω κι αν δεν μας δίνει ό,τι Του ζητάμε;
Γιατί, όμως, δεν μας δίνει; Θα το τονίσω γι’ άλλη μια φορά: Γιατί συνήθως Του ζητάμε πράγματα βλαβερά, νομίζοντας πως είναι καλά και ωφέλιμα. Δεν γνωρίζεις, άνθρωπέ μου, το συμφέρον σου… Εκείνος, που το γνωρίζει, δεν εισακούει την παράκλησή σου, γιατί φροντίζει περισσότερο από σένα για την σωτηρία σου.
Αν οι γονείς δεν δίνουν πάντα στα παιδιά τους ό,τι τους ζητούν, όχι βέβαια επειδή τα μισούν, μα επειδή, απεναντίας, υπερβολικά τα αγαπούν, πολύ περισσότερο θα κάνει το ίδιο ο Θεός, ο οποίος και περισσότερο από τους γονείς μας μας αγαπά και καλύτερα απ’ όλους γνωρίζει ποιο είναι το καλό μας.
Ἐάν μία ἀμετανόητη κακή ψυχή φτάσει στόν Θεό...
Η κόλαση απέχει από τον Θεό.
Το κακό είναι μια έλλειψη καλού.
Ο Θεός δεν δημιούργησε βασανισμό για τον άνθρωπο.
Για ένα αμαρτωλό άτομο, η κόλαση είναι η χάρη του Θεού.
Όταν ένα άτομο είναι πολύ αναστατωμένο, προτιμά να κτυπήσει το κεφάλι του στον τοίχο - ο τοίχος του δίνει ανακούφιση, αν και το κεφάλι του πονάει.
Μέ τό διάβασμα, μέ τήν πνευματική συζήτηση, τήν προσευχή, τήν νηστεία, τήν ἀγρυπνία....
τον εχθρό τον κτυπάς
εις το κεφάλι, εις τα πόδια,
εις τα χέρια τρόπον τινά.
Με την νοερά προσευχή,
τον κτυπάς εις την καρδιά, δια τούτο και αντιδρά τόσο έντονα.
20 Ὀκτωβρίου. Τοῦ Ἁγίου Μεγαλομάρτυρος Ἀρτεμίου, τῆς Ὁσίας Μητρός ἡμῶν Ματρώνης τῆς Χιοπολίτιδος καί τοῦ Ὁσίου Πατρός ἡμῶν Γερασίμου τοῦ ἐν Κεφαλληνίᾳ. Τοῦ Ἁγίου Ὁσιομάρτυρος Ἀνδρονίκου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Τρ. κ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Φιλιπ. β΄ 16-23).
ΠΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ Β´ 16 - 23
16 λόγον ζωῆς ἐπέχοντες, εἰς καύχημα ἐμοὶ εἰς ἡμέραν Χριστοῦ, ὅτι οὐκ εἰς κενὸν ἔδραμον οὐδὲ εἰς κενὸν ἐκοπίασα. 17 Ἀλλ’ εἰ καὶ σπένδομαι ἐπὶ τῇ θυσίᾳ καὶ λειτουργίᾳ τῆς πίστεως ὑμῶν, χαίρω καὶ συγχαίρω πᾶσιν ὑμῖν· 18 τὸ δ’ αὐτὸ καὶ ὑμεῖς χαίρετε καὶ συγχαίρετέ μοι. 19 Ἐλπίζω δὲ ἐν Κυρίῳ Ἰησοῦ Τιμόθεον ταχέως πέμψαι ὑμῖν, ἵνα κἀγὼ εὐψυχῶ γνοὺς τὰ περὶ ὑμῶν· 20 οὐδένα γὰρ ἔχω ἰσόψυχον, ὅστις γνησίως τὰ περὶ ὑμῶν μεριμνήσει· 21 οἱ πάντες γὰρ τὰ ἑαυτῶν ζητοῦσιν, οὐ τὰ Χριστοῦ Ἰησοῦ. 22 τὴν δὲ δοκιμὴν αὐτοῦ γινώσκετε, ὅτι ὡς πατρὶ τέκνον σὺν ἐμοὶ ἐδούλευσεν εἰς τὸ εὐαγγέλιον. 23 τοῦτον μὲν οὖν ἐλπίζω πέμψαι ὡς ἂν ἀπίδω τὰ περὶ ἐμὲ ἐξαυτῆς·