Ἅγιος Νεομάρτυς Φιλούμενος Φρέαρ Ἰακώβ 2020, 16-1-2020, Ἁρχ Σάββα Ἁγιορείτου
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020
Περί ἐγκρατείας καί σωφροσύνης, Ἁγίου Νεκταρίου (Γνῶθι σαυτόν), Ἀρχιμ. Σάββα
Περί ἐγκρατείας καί σωφροσύνης, Ἁγίου Νεκταρίου (Γνῶθι σαυτόν), 9-11-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)
Ὀλλανδία: Ἡ κυβέρνηση νομιμοποιεῖ τήν εὐθανασία καί γιά τά παιδιά κάτω τῶν 12 ἐτῶν
Ἡ Ὀλλανδία ανακοίνωσε σήμερα ὅτι σκοπεύει νά νομιμοποιήσει τήν ευθανασία καί γιά τά παιδιά ἡλικίας ἀπό ἑνός μέχρι 12 ἐτῶν πού πάσχουν ἀπό ἀνίατες ἀσθένειες στό τελευταῖο στάδιο.
Ὁ ὑπουργός Ὑγείας Χοῦγκο ντέ Γιόνγκε ἀνέφερε ὅτι θά ἀναθεωρήσει τήν ἰσχύουσα νομοθεσία, βασιζόμενος σέ μία μελέτη πού συνέταξαν εἰδικοί καί δείχνει ὅτι τά παιδιά πού πάσχουν ἀπό ἀνίατες ἀσθένειες ὑποφέρουν «ἀπελπιστικά».
Ἡ εὐθανασία εἶναι ἤδη νόμιμη στήν Ὀλλανδία γιά τούς ἀνηλίκους ἄνω τῶν 12 ἐτῶν πού μποροῦν νά δώσουν τή συγκατάθεσή τους καί γιά τά βρέφη κάτω τοῦ ἑνός ἔτους, μέ τή συγκατάθεση τῶν γονέων τους. Δέν ὑπάρχει ὅμως κάποια νομική κάλυψη γιά τούς ἀνηλίκους ἀπό 1 ἕως 12 ἐτῶν, καθώς οἱ ἀρχές...συνεχίζουν τή συζήτηση γιά τό ἄν τά παιδιά αὐτῆς τῆς ἡλικίας εἶναι σέ θέση νά λάβουν μία τέτοια ἀπόφαση.
Ὁ ντέ Γιόνγκε ἐξήγησε ὅτι μία ἔρευνα πού διενήργησαν εἰδικοί ἰατρικοί ἐμπειρογνώμονες, κατόπιν ἐντολῆς τοῦ ὑπουργείου, ἔδειξε ὅτι ὁ νέος κανονισμός θά μποροῦσε νά ἐφαρμόζεται σέ 5-10 παιδιά κάθε χρόνο.
Κάποιος λοιπὸν τὰ ἔφτιαξε καὶ δὲν εἶναι ἀποτέλεσμα τύχης…
Γέροντας Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος
Κάποτε στὸ εξωτερικό, σὲ μιὰ παρέα ἐπιστημόνων, ἔλεγαν μερικοὶ πώς έγινε τὸ σύμπαν: τυχαῖα, μὲ τὴν ἀέναο κίνησι τῶν σωματιδίων τῆς ὕλης κλπ. Ἕνας πιστὸς ἐπιστήμονας τοὺς λέει: Θὰ σᾶς πῶ μιὰ ἱστορία πού συνέβη πρὸ ἡμερῶν. Εἶχα πάει σ’ ἕνα φιλικὸ σπίτι καὶ ἔπαιζαν ζάρια. Ἕνας φίλος ρίχνει τὰ ζάρια ἕξι. Τὰ ρίχνει δεύτερη φορά ἕξι. Τὰ ρίχνει τρίτη· ἕξι. Τὰ ρίχνει τέταρτη· ἕξι. Ἑκατό, ἑκατόν πενήντα φορές τὰ ἔριξε καὶ ὅλο βγαῖναν ἑξάρια. Τοῦ λένε οἱ ἄλλοι ὅλοι:
Τὸ μεθύσι καὶ ἡ παράνοια τοῦ φόβου
Γράφει ὁ Γεώργιος Κ. Τζανάκης, Ἀκρωτήρι Χανίων
Στὶς μέρες μας παρατηροῦμε καὶ βιώνουμε, ἤ μᾶλλον βιώνουμε χωρὶς νὰ παρατηροῦμε καὶ νὰ ἀντιλαμβανόμεθα, ὅτι τὸ αἰώνιο καὶ τὸ ἱερὸ ἔχει ὑποταχθῇ στὴν ὑπηρεσία τῆς πρόσκαιρης ἱστορικῆς σκοπιμότητος.
Τρανταχτὴ ἀπόδειξις ἡ σύμπλευσις τῆς ἡγεσίας τῆς Ὀρθοδόξου ἐκκλησίας μὲ τὴν ἐφαρμογὴ τῶν παγκόσμιων σχεδιασμῶν τῆς Νέας Τάξεως πραγμάτων καὶ τῆς ἐπιβολῆς τους καὶ στὸ πλήρωμα τῆς ἐκκλησίας καὶ ἡ ὑποταγὴ τοῦ κλήρου σ᾿αὐτό.
Ἡ προσπάθεια ἐπιβολῆς μιᾶς πλανητικῆς δικτατορίας πλήρους ἐλέγχου καὶ ὑποταγῆς μὲ... τὴν ἐπιστράτευσι τοῦ φόβου, μέσῳ τῆς –παρουσιαζoμένης ὡς πανδημίας- μεθοδευμένης καὶ προγραμματισμένης χρησιμοποιήσεως τοῦ Κορωνοϊοῦ, βρῆκε τὴν μεγαλύτερη σύνοδοιπορία καὶ βοήθεια ἀπὸ τὶς θρησκεῖες γενικῶς (φυσικὸ αὐτὸ) καὶ ταυτόχρονα ἀπὸ τὴν ἡγεσία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας (γιατὶ ὡς θρησκεία ἀντιλαμβάνεται τὴν Ὀρθοδοξία).
Δὲν εἶναι καινούργια αὐτὴ ἡ στάσις μερίδας τῶν ἡγετῶν τῆς Ὀρθοδόξου ἐκκλησίας. Ἀπὸ τὴν ἐμφάνησι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀρχὲς τοῦ 20ου αἰώνα, ξεκίνησε αὐτὴ ἡ πορεία. Περιθωριακὴ στὴν ἀρχὴ μὲ ἐλαχίστους σκαπανεῖς κυρίως πατριάρχες καὶ κυρίως ἀπὸ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο (Μεταξάκης- Ἀθηναγόρας) σιγά σιγὰ φτάσαμε στὸ σημερινὸ κατάντημα ἡ περιθωριακὴ αὐτὴ τάσις τῶν ἐκκοσμικευμένων αὐτῶν προσώπων νὰ ἔχει ἐπιβληθεῖ στὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας, παρότι ὅπως λέγει γιὰ τοὺς φιλενωτικοὺς –οἰκουμενιστὲς ὁ ἁγίος Παΐσιος «Μετὰ λύπης μου ἀπὸ ὅσους φιλενωτικοὺς ἔχω γνωρίσει, δὲν εἶδα νὰ ἔχουν οὔτε ψίχα πνευματικὴ οὔτε φλοιό». (ἐπιστολὴ πρὸς π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο 23/1/1969)
Καὶ ὅμως αὐτὴ ἡ μερίδα κανοναρχεῖ καὶ ἐπιβάλλει στὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ τὴν ἀποδοχὴ τῶν πλέον παραλόγων, ἀνοήτων, ἀντορθοδόξων καὶ καταλυτικῶν τῆς πίστεως στάσεων ζωῆς.
Θά σοῦ βάζει ΧΗΜΙΚΑ πράγματα μέσα σου καί θά σοῦ ΠΑΡΑΛΥΕΙ ΤΟ ΝΟΥ - π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ: (Την περίοδο) των διωγμών αγαπητοί μου, ήταν βέβαια ένας βασανισμός του σώματος φρικώδης, όμως δεν υπήρχε επηρεασμός του νου και της ψυχής. Ενώ στα μαρτύρια των εσχάτων θα έχουμε επηρεασμό και της ψυχής και αι μέθοδοι θα είναι σατανικότερες. Γιατί; ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΖΕΙ ΧΗΜΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΛΥΕΙ ΤΟ ΝΟΥ, τη βούληση, θα σου παραμορφώνει το συναίσθημα και θα σου αποπροσανατολίζει το νου. Αυτά εδοκιμάστηκαν στην εποχή μας, είναι πασίγνωστα αυτά. Συνεπώς πώς θα μπορέσεις να ομολογήσεις Χριστόν και να μην προσκυνήσεις τον αντίχριστον; Φοβερόν το μαρτύριον ! Γι' αυτό είναι ανάγκη η φυγή ! Θα το πω άλλη μία φορά. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΦΥΓΗ !
"῾Η δὲ γυνὴ σωθήσεται διὰ τῆς τεκνογονίας" ἑρμηνεία ὑπό τοῦ Ἱεροῦ Φωτίου
᾿Ερώτησις οβ. (72)
῞Οταν ὁ θεσπέσιος Παῦλος λέει· "ὁ ᾿Αδάμ δέν ἐξαπατήθηκε, ἐνῷ ἡ γυναῖκα ἀφοῦ ἐξαπατήθηκε παρέβη τήν ἐντολή, θά σωθεῖ διά τῆς τεκνογονίας" κ.τ.λ. πῶς πρέπει νά ἐννοήσουμε τό, "ἡ γυναῖκα θά σωθεῖ διά τῆς τεκνογονίας".
Ὁ ᾿Αδάμ δέν ἐξαπατήθηκε
(Α) Τή διδασκαλία του περί τοῦ ὅτι ἡ γυναῖκα ὀφείλει νά ὑποτάσσεται στόν ἄνδρα καί νά μαθαίνει μᾶλλον παρά νά ἐπιχειρεῖ νά διδάσκει, ἐκεῖνος πού ἔγινε τά πάντα γιά ὅλους, δηλαδή ὁ Παῦλος, καί ἀπό ἄλλα πολλά ἀπέδειξε δίκαιη καί συμφέρουσα· καί γιατί, λέει, "πρίν ἀπό τή γυναῖκα πλάσθηκε ὁ ἄνδρας". Στή συνέχεια ἀναφέρει καί τή σπουδαιότερη...
αἰτία· "Καί ὁ ᾿Αδάμ δέν ἐξαπατήθηκε, παρά ἡ γυναῖκα" (Α᾿ Τιμ. β, 13-14), ἀφοῦ ἄνοιξε διάπλατα τήν ψυχή της στό δέλεαρ καί περιπλέχθηκε στά δίκτυα τῆς ἀπάτης, διεβίβασε τήν πληγή καί βλάβη ἀπό αὐτήν της τήν πράξη καί στόν ἄνδρα· γι᾿ αὐτό ἀκριβῶς εἶναι ἀταίριαστο στή γυναῖκα νά διδάσκει· ἐπειδή, ὅταν ἔβαλε τόν ἑαυτό της στήν τάξη τοῦ διδασκάλου, ὁδήγησε ἔξω ἀπό τόν παράδεισο τόν ἀρχηγό τοῦ γένους μας.
Γι᾿ αὐτό ἔχει λεχθεῖ πώς ὁ ᾿Αδάμ δέν ἐξαπατήθηκε, γιατί ὄχι αὐτός ἀλλά ἡ Εὔα, μέ τό νά χρηματίσει ὄργανο τοῦ ἐχθροῦ μετά τή δαιμονική προσβολή, ἔγινε ὁδηγός στήν ἀπάτη· δεύτερον, γιατί αὐτός (ὁ ᾿Αδάμ) δέν συγκατατέθηκε στούς ἀπατηλούς καί κολακευτικούς λόγους τοῦ ὄφεως· καί οὔτε βέβαια μπόρεσε νά πιστέψει ὅτι ὁ φιλάνθρωπος Δεσπότης καί Προνοητής τούς φθονοῦσε καί γιά ὅσα καλά ἀπελάμβαναν καί γιά τή θέωση· ἀλλά αὐτήν τήν παράνομη συμβουλή ἐναντίον τοῦ Πλάστη ἡ Εὔα τήν ἅρπαξε καί μέ τήν ἀκοή ἀλλά καί μέ ὅλη τή δύναμη τῆς ψυχῆς της, ἔφαγε ἀπό τό ἀπαγορευμένο δένδρο, καί προσκαλοῦσε καί τόν ἄνδρα νά δοκιμάσει.
Τί ἔλεγε ἡ ἐπιστημονική βιβλιογραφία σχετικά μέ τίς μάσκες πρίν τό ζήτημα καταστεῖ πολιτικό
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ
Γράφει ὁ Daniel Horowitz, Δικηγόρος Νέας Ὑόρκης
Πῶς μᾶς ἔχουν πεῖ ψέματα τόσο τραγικά σχετικά μέ τίς μάσκες
Ἄν ψάχνετε γιά μία ἐπιστημονική λογική πίσω ἀπό τήν μασκοφορία παγκοσμίως σίγουρα δέν μπορεῖτε νά τή βρεῖτε τώρα πού τό ζήτημα ἔχει γίνει τόσο πολιτικό ὅσο ἡ ὁπλοφορία, οἱ ἐκτρώσεις καί ἡ φορολογία. Βρισκόμαστε στό σημεῖο πού ὁ ἐπικεφαλῆς δημόσιας ὑγείας τοῦ Καναδᾶ ζήτησε ἀπό τούς πολῖτες νά φοροῦν μάσκες κατά τή διάρκεια σεξουαλικῶν ἐπαφῶν καί βρέφη ἡλικίας 19 μηνῶν ἀναγκάζονται νά φοροῦν μάσκα στό ἀεροπλάνο. Δέν ὑπάρχει καμμία λογική σκέψη σέ μία πολιτική τάση. Ἀλλά τί ἔλεγε ἡ κυβερνητική καί ἡ ἐπιστημονική βιβλιογραφία σχετικά μέ τό ζήτημα πρίν αὐτό νά γίνει πολιτικό;
Στίς 3 Ἀπριλίου, ἤδη μερικές ἑβδομάδες μετά τήν ἔναρξη τοῦ πρωτόγνωρου lockdown λόγω τοῦ κορωνοϊοῦ, ἀλλά πρίν τή μεγάλη προώθηση τῆς παγκόσμιας μασκοφορίας ἀπό τά Μέσα Μαζικῆς Ἐπικοινωνίας, ἡ Διοίκηση Ἀσφάλειας καί Ὑγείας στήν Ἐργασία ἐξέδωσε ὁδηγίες γιά τήν προστασία τοῦ ἀναπνευστικοῦ συστήματος τῶν ἐργαζομένων πού ἐκτίθενται σέ ἄτομα πού ἔχουν τόν ἰό. Δήλωσε ξεκάθαρα τί εἶχαν πεῖ οἱ κυβερνήσεις ἐξ ἀρχῆς σχετικά μέ ἄλλες μορφές ἀερόβιας μόλυνσης, ὅπως τήν εἰσπνοή καπνοῦ : «Χειρουργικές μάσκες καί προστατευτικά ματιῶν (π.χ. ἀσπίδες προσώπου, γυαλιά) παρέχονται ὡς προσωρινό μέτρο γιά τήν προστασία ἀπό πιτσιλιές καί μεγάλα σταγονίδια (σημείωση : οἱ χειρουργικές μάσκες δέν εἶναι ἀναπνευστικές συσκευές καί δέν παρέχουν προστασία ἔναντι διαδικασιῶν παραγωγῆς ἀερολυμάτων).»
Γιάννης Ἰωαννίδης: Τό Lockdown σημαίνει ἔλλειψη στρατηγικῆς, δέν ἔσωσε οὔτε μία ζωή, ἦταν ἀφήγημα φανταστικῆς πανδημίας!
«Δέν πείθεις τήν κοινωνία μέ ἀπόψεις ὅτι μετά τά μεσάνυχτα ὁ ἰός γίνεται πιό ἐπιθετικός. Δέν μπορῶ νά συμφωνήσω οὔτε με μερικό Lockdown οὔτε μέ γενικό Lockdown. Τό ὁλικό Lockdown δέ θά ἦταν μία πραγματική καταστροφή, θά στοίχιζε πάρα πολλές ζωές καί σέ αὐτή τή φάση δέν θεωρῶ ὅτι μπορεῖ νά ἀνακόψει τήν πορεία τῆς πανδημίας. Δέν μποροῦμε νά παγώσουμε ὅλους τούς ἀνθρώπους, σοῦ κλείνουμε τόν διακόπτη, εἶσαι ἕνα ρομπότ, νά μείνεις παγωμένος ἐκεῖ πού βρίσκεσαι γιά δύο βδομάδες.»
Νοσεῖ μέ κορωνοϊό τουλάχιστον τό 10% τοῦ πληθυσμοῦ τῆς γῆς, λέει στό ράδιο 98,4 ὁ καθηγητής Ἰατρικῆς, Ἐπιδημιολογίας, Ὑγείας τοῦ Πληθυσμοῦ καί Στατιστικῆς καί κλινικός παθολόγος στό Πανεπιστήμιο τοῦ Stanford, ἕνας ἀπό τούς κορυφαίους παγκοσμίως Ἕλληνες ἐπιστήμονες, ὁ Γιάννης Ἰωαννίδης, μέ τή θνητότητα... στό 0,15% καί τό ποσοστό νά αὐξομειώνει ἀνάλογα μέ τά ἠλικιακά κριτήρια καί τά νοσήματα τῶν ἀσθενῶν, ἀκόμη καί 5 φορές πάνω σέ εἰδικές ὅμως κατηγορίες.
Ἅγιος Πορφύριος: «Ὁ Θεός ἐπέτρεψε νά κλείσει ἡ Χάλκη, διότι οἱ μαθητές μετά, στέλνονταν στά δυτικά πανεπιστήμια καί γινόντουσαν ἄθεοι θεολόγοι»!
Ἀπόσπασμα ἀπό τό βιβλίο: «Ἐγνώρισα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ», Μαρτυρίες γιά τίς συμβουλές καί τά θαύματα τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου, ἔκδοση «Ἡ Μεταμόρφωση τοῦ Σωτῆρος», Μήλεσι 2018.
Ὁ ἀείμνηστος Μητροπολίτης Σταυρουπόλεως Μάξιμος ἦταν οἰκογενειακός φίλος, καί μία μέρα ζήτησε ἀπό τόν πατέρα μου νά τόν πάει γιά νά γνωρίσει τόν Γέροντα Πορφύριο. Πῆγαν μαζί καί εἶπε στόν πατέρα μου ὅτι γιά «ἀστεῖο» θά ἔκρυβε τό ἐγκόλπιο, γιά νά μήν καταλάβει ὁ Γέροντας ὅτι ἦταν δεσπότης. Μπαίνοντας στό κελλάκι, λέει ὁ δεσπότης:
11 Νοεμβρίου. Τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Μηνᾶ, Βίκτωρος καί Βικεντίου. Τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Στεφανίδος· καί τοῦ Ὁσίου Πατρός ἡμῶν καί Ὁμολογητοῦ Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Τετ. κγ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Θεσ. β΄ 1-8).
ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Α' Β´ 1 - 8
1 Αὐτοὶ γὰρ οἴδατε, ἀδελφοί, τὴν εἴσοδον ἡμῶν τὴν πρὸς ὑμᾶς, ὅτι οὐ κενὴ γέγονεν, 2
ἀλλὰ προπαθόντες καὶ ὑβρισθέντες, καθὼς οἴδατε, ἐν Φιλίπποις,
ἐπαρρησιασάμεθα ἐν τῷ Θεῷ ἡμῶν λαλῆσαι πρὸς ὑμᾶς τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Θεοῦ
ἐν πολλῷ ἀγῶνι. 3 ἡ γὰρ παράκλησις ἡμῶν οὐκ ἐκ πλάνης οὐδὲ ἐξ ἀκαθαρσίας, οὔτε ἐν δόλῳ, 4
ἀλλὰ καθὼς δεδοκιμάσμεθα ὑπὸ τοῦ Θεοῦ πιστευθῆναι τὸ εὐαγγέλιον, οὕτω
λαλοῦμεν, οὐχ ὡς ἀνθρώποις ἀρέσκοντες, ἀλλὰ Θεῷ τῷ δοκιμάζοντι τὰς
καρδίας ἡμῶν. 5 οὔτε γάρ ποτε ἐν λόγῳ κολακείας ἐγενήθημεν, καθὼς οἴδατε, οὔτε ἐν προφάσει πλεονεξίας, Θεὸς μάρτυς, 6 οὔτε ζητοῦντες ἐξ ἀνθρώπων δόξαν, οὔτε ἀφ’ ὑμῶν, οὔτε ἀπὸ ἄλλων, δυνάμενοι ἐν βάρει εἶναι ὡς Χριστοῦ ἀπόστολοι, 7 ἀλλ’ ἐγενήθημεν ἤπιοι ἐν μέσῳ ὑμῶν, ὡς ἂν τροφὸς θάλπῃ τὰ ἑαυτῆς τέκνα· 8
οὕτως ὁμειρόμενοι ὑμῶν εὐδοκοῦμεν μεταδοῦναι ὑμῖν οὐ μόνον τὸ
εὐαγγέλιον τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ καὶ τὰς ἑαυτῶν ψυχάς, διότι ἀγαπητοὶ ἡμῖν
γεγένησθε.