Ὅτι οὐ δεῖ τόν Μοναχόν ἄνευ ἀνάγκης λούεσθαι ἤ ὅλως γυμνοῦσθαι, Εὐεργετινός Γ΄ τόμος- Ὑπόθεσις ΙΣτ΄, 14-8-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Σάββατο 14 Αυγούστου 2021
ΩΡΕΣ- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΚΟΙΜΉΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥΘΕΟΤΟΚΟΥ- ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ, 14-8-2021
.Ὁ λόγος πού ἔχει νοῦ καί εἶναι ψυχωφελής εἶναι δῶρο τοῦ Θεοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΚΗΡΥΓΜΑ_104. Ὁ λόγος πού ἔχει νοῦ (λογική σκέψη) καί εἶναι ψυχωφελής εἶναι δῶρο τοῦ Θεοῦ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ-ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, Φιλοκαλία τόμος Α΄, 14-8-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comΦώτης Κόντογλου - Ὁ Ἅγιος Νικάνωρ καὶ τὸ Μοναστήρι του στὴ Ζάμπορδα
Ἕνα κράτος ἀθεΐας ἀπαγόρευσε τίς λιτανεῖες στήν Ἑλλάδα – Καί νά πού ἀποδείχθηκε πῶς δέν πρέπει νά σταματοῦν ποτέ
Ἡ κοίμησις τῆς Θεοτόκου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο
Λόγος στή Μεταμόρφωση τοῦ Κυρίου Ἅγιος Ἰωάννης (Μαξιμόβιτς)
206. Ὅτι οὐ δεῖ τόν Μοναχόν ἄνευ ἀνάγκης λούεσθαι ἤ ὅλως γυμνοῦσθαι, Εὐεργετινός Γ΄ τόμος- Ὑπόθεσις ΙΣτ΄, 14-8-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Τὸ μοναστήρι τῆς Σουρωτῆς «ἔπεσε»!!!
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 14-8-2021
Μὲ τὴν Χάρι τοῦ Θεοῦ κατορθώνουμε κάθε ἀγαθὸ
14 Αὐγούστου. Προεόρτια τῆς κοιμήσεως τῆς ύπεραγίας Θεοτόκου, Μιχαΐου τοῦ προφήτου (η' π.Χ. αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Σαβ. η΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. ιγ´ 1-10).
Ρωμ. 13,1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω. οὐ γάρ ἔστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν.
Ρωμ. 13,1 Καθε άνθρωπος, ας υποτάσσεται εις τας ανωτέρας εξουσίας της πολιτείας, τους άρχοντας δηλαδή, που είναι φορείς αυτής της εξουσίας, (εφ' Οσον αι εντολαί των δεν αντίκεινται στο θέλημα του Θεού)· διότι δεν υπάρχει εξουσία μέσα εις την κοινωνίαν, που να μη απορρέη από τον Θεόν· οι άρχοντες, που ασκούν σήμερον τας εξουσίας, έχουν ταχθή από τον Θεόν (έστω και κατ' ανοχήν).