ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021
ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ 8-8-2021
Αὐτός πού δέν εἶναι καλός ὁπωσδήποτε εἶναι κακός καί ......., Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
. Αὐτός πού δέν εἶναι καλός ὁπωσδήποτε εἶναι κακός καί φιλοσώματος, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ-ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, Φιλοκαλία τόμος Α΄, 7-9-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com Κάνετε ἐγγραφή στό κανάλι μας "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO...Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ ἐρημίτης καί ὁμολογητής
ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΣΥΝ ΘΕῼ ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 7-9-2021
θά τελεσθεῖ
ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ 20.30-01.00
ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι μέ τήν ἐπιλογή ΟΛΕΣ τίς εἰδοποιήσεις)
Ἡ Πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 20.30 ἕως τίς 22.30Καί ὅμως ἀπεκόπη, τήν ὥρα πού τά προσκυνούσατε. Ἀσφαλῶς ἀνήκει σέ ἐσᾶς!
Τό Γενέσιο τῆς Θεοτόκου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο
«Τό αἴσθημα τῆς καθολικότητας καὶ τῆς προσωπικῆς πανυπευθυνότητας», Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ὁ Ἅγιος Ἄνθιμος ὁ Ἱερομάρτυρας ἐπίσκοπος Νικομήδειας
Ἡ ἀποστολική περικοπή τοῦ Γενεσίου τῆς Θεοτόκου.Παναγιώτης Τρεμπέλας
Βλέπετε Γέροντα, αὐτό τό παιδί; Μιά μέρα, θά γίνει Ἅγιος!
7 Σεπτεμβρίου. Προεόρτια τῆς γεννήσεως τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Σῴζοντος μάρτυρος (+304), Δανιὴλ ὁσίου τοῦ Κατουνακιὡτου (+1929). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Τρ. ιβ´ ἑβδ. ἐπιστ. (Β´ Κορ. ε´ 15-21).
Β Κορ. 5,15 κρίναντας τοῦτο, ὅτι εἰ εἷς ὑπὲρ πάντων ἀπέθανεν, ἄρα οἱ πάντες ἀπέθανον· καὶ ὑπὲρ πάντων ἀπέθανεν, ἵνα οἱ ζῶντες μηκέτι ἑαυτοῖς ζῶσιν, ἀλλὰ τῷ ὑπὲρ αὐτῶν ἀποθανόντι καὶ ἐγερθέντι.
Β Κορ. 5,15 Εσχηματίσαμεν δε ακλόνητον το φρόνημα και την πεποίθησιν, ότι εάν ένας, ο Χριστός, απέθανεν υπέρ όλων και ως αντιπρόσωπος όλων, άρα όλοι απέθανον και απέθανεν υπέρ όλων ίνα, όσοι ζουν και ευρίσκονται ακόμη εις την παρούσαν ζωήν, μη ζουν πλέον δια τον εαυτόν των, αλλά δι' εκείνον, ο οποίος εθυσιάσθη επί του σταυρού και ανεστήθη προς χάριν αυτών.