ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021
62. Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἰατρός Δ΄ μέρος, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, 9-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
https://youtu.be/Vp6jGKewkO0 Συν Θεω σε λίγο ζωντανή μετάδοση Διαδικτυακής ομιλίας με τίτλο: 62. Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἰατρός Δ΄ μέρος, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα», 9-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἰατρός Γ΄ μέρος, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα», 8-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἰατρός Γ΄ μέρος, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Τά πάθη-Βιβλίο «Φῶς στά Φῶτα», 8-9-2021, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Σύν Θεῷ ἄν ὑπάρχουν ἐρωτήσεις παρακαλούμε στείλτε τες μας στό: AgiaTrias.erotiseis@gmail.com Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com Κάνετε ἐγγραφή στό κανάλι μας "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO...
Ου γαρ απέστειλεν ο Θεός τον υιόν αυτού εις τον κόσμον ίνα κρίνη τον κόσμον, αλλ' ίνα σωθή ο κόσμος δι' αυτού. Ο πιστεύων εις αυτόν ου κρίνεται, ο δε μη πιστεύων ήδη κέκριται, ότι μη πεπίστευκεν εις το όνομα του μονογενούς υιού του Θεού. [Διότι δεν έστειλε ο Θεός τον Υιόν του στον κόσμο για να κρίνει και να καταδικάσει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος με την θυσία Αυτού. Καθένας που πιστεύει σε Αυτόν, δεν καταδικάζεται. Όποιος όμως δεν πιστεύει, έχει καταδικαστεί από τώρα, ακριβώς διότι δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενούς Υιού του Θεού, και με την απιστία του απέκλεισε τον εαυτόν του από την σωτηρία.] (ΚατάΙωάννην 3,17-18) Ο πιστεύων εις τον υιόν έχει ζωήν αιώνιον· ο δε απειθών τω υιώ ουκ όψεται ζωήν, αλλ' η οργή του Θεού μένει επ' αυτόν. Αμήν αμήν λέγω υμίν ότι ο τον λόγον μου ακούων και πιστεύων τω πέμψαντί με έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν ουκ έρχεται, αλλά μεταβέβηκεν εκ του θανάτου εις την ζωήν. [Αυτός που πιστεύει στον Υιό, έχει εξασφαλίσει την αιώνια ζωή. Εκείνος που δεν πιστεύει και δεν υπακούει στον Υιό, δεν θα δει την μακαρία ζωή, αλλά η οργή του Θεού θα μένει συνεχώς πάνω του. Σας διαβεβαιώνω, ότι εκείνος ο οποίος ακούει την διδασκαλία Μου και πιστεύει στον Πατέρα, που Με έστειλε, αυτός έχει κερδίσει την αιώνια ζωή και δεν θα περάσει από δίκη και Κρίση, αλλά έχει μεταβεί πλέον από τον πνευματικό θάνατο της αμαρτίας στην αιώνισ ζωή.] (ΚατάΙωάννην 3,36 και 5,24) Ο μη τιμών τον υιόν ου τιμά τον πατέρα τον πέμψαντα αυτόν. [Εκείνος που δεν τιμά τον Υιόν, δεν τιμά ούτε τον Πατέρα, ο Οποίος Τον έστειλε στον κόσμο.] (ΚατάΙωάννην 5,23) Τα ρήματα α εγώ λαλώ υμίν, πνεύμα έστι και ζωή έστιν. [Τα λόγια, τα οποία Εγώ σας διδάσκω, είναι πνεύμα Θεού, γι' αυτό έχουν και μεταδίδουν ζωή.] (ΚατάΙωάννην 6,63) Εγώ είμι ο άρτος της ζωής· ο ερχόμενος πρός με ου μη πεινάση, και ο πιστεύων εις εμέ ου μη διψήση πώποτε. [Εγώ Είμαι το ψωμί της ζωής. Όποιος έρχεται σε Μένα, δεν θα πεινάσει και όποιος πιστεύει σε Μένα, δεν θα διψάσει ποτέ.] (Κατά Ιωάννην 6,35) Ουδείς δύναται ελθείν προς με, εάν μη ο Πατήρ ο πέμψας με ελκύση αυτόν, και εγώ αναστήσω αυτόν τη εσχάτη ημέρα. Αμήν αμήν λέγω υμίν, ο πιστεύων εις εμέ έχει ζωήν αιώνιον. [Κανένας δεν μπορεί να έρθει κοντά Μου, εάν δεν τον ελκύσει ο Πατέρας, που Με έστειλε. Και Εγώ θα τον αναστήσω την ημέρα της μεγάλης κρίσεως. Σας διαβεβαιώνω, ότι εκείνος που πιστεύει σε Εμένα έχει την αιώνια ζωή.] (ΚατάΙωάννην 6,44 και 6,47) Εγώ είμι το φως του κόσμου· ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία, αλλ' έξει το φως της ζωής. [Εγώ Είμαι το φως όλου του κόσμου, εκείνος που Με ακολουθεί πιστά δεν θα περπατήσει στο σκότος με άμεσο τον κίνδυνον να γκρεμιστεί στα βάραθρα, αλλά θα έχει το πνευματικό φως που ακτινοβολείται από τον Θεό, την πηγή της ζωής.] (ΚατάΙωάννην 8,12) Εάν γαρ μη πιστεύσητε ότι εγώ είμι, αποθανείσθε εν ταις αμαρτίαις υμών. [Εάν δεν πιστέψετε, ότι εγώ είμαι ο Μεσσίας, ο αληθινός και μοναδικός Σωτήρας, θα πεθάνετε βυθισμένοι στις αμαρτίες σας.] (Κατά Ιωάννην 8,24) Εγώ είμι η ανάστασις και η ζωή. [Εγώ Είμαι η Ανάσταση και η Ζωή.] (ΚατάΙωάννην 11,25) Ο πιστεύων εις εμέ ου πιστεύει εις εμέ, αλλ' εις τον πέμψαντά με. [Εκείνος που πιστεύει σε Μένα, δεν πιστεύει σε Μένα, αλλά στον Θεόν που Με έστειλε.] (ΚατάΙωάννην 12,44) Εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή. [Εγώ είμαι ο ασφαλής δρόμος, που οδηγεί στον Ουρανό, Εγώ είμαι η απόλυτος και καθαρή Αλήθεια, που φωτίζει τον άνθρωπο για την σωτηρία, Εγώ είμαι η Ζωή και Ο χορηγός της Αιωνίου Ζωής, για όλους τους πιστούς.](ΚατάΙωάννην 14,6) https://isychastis7.webnode.gr/peri-o...
π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης - Οἱ εμβολιασμένοι μεταδίδουν νόμιμα καί οἱ ἀνεμβολίαστοι παράνομα
Ἐκπομπὴ μὲ τὸν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη ποὺ μεταδίδεται ἀπὸ τὰ κανάλια Altas TV καὶ Ἀχελῶος TV
(Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021)
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2021/09/blog-post_152.html
Ὁ πατὴρ Γεώργιος Μεταλληνὸς γιὰ τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ
Ὁ ὁμότιμος καθηγητὴς τῆς Θεολογικῆς σχολῆς τῶν Ἀθηνῶν πρωτοπρεσβύτερος πατὴρ Γεώργιος Μεταλληνὸς (†) μιλάει γιὰ τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλό...
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2021/08/blog-post_778.html
Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς πρό τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ.Παναγιώτης Τρεμπέλας
H AΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ
ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
Προς Γαλάτας, κεφάλαιο ΣΤ΄, εδάφια 11-18
11῎Ιδετε πηλίκοις ὑμῖν γράμμασιν ἔγραψα τῇ ἐμῇ χειρί. 12 ὅσοι θέλουσιν εὐπροσωπῆσαι ἐν σαρκί, οὗτοι ἀναγκάζουσιν ὑμᾶς περιτέμνεσθαι, μόνον ἵνα μὴ τῷ σταυρῷ τοῦ Χριστοῦ διώκωνται. 13 οὐδὲ γὰρ οἱ περιτετμημένοι αὐτοὶ νόμον φυλάσσουσιν, ἀλλὰ θέλουσιν ὑμᾶς περιτέμνεσθαι, ἵνα ἐν τῇ ὑμετέρᾳ σαρκὶ καυχήσωνται. 14 ἐμοὶ δὲ μὴ γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, δι' οὗ ἐμοὶ κόσμος ἐσταύρωται κἀγὼ τῷ κόσμῳ. 15 ἐν γὰρ Χριστῷ ᾿Ιησοῦ οὔτε περιτομή τι ἰσχύει οὔτε ἀκροβυστία, ἀλλὰ καινὴ κτίσις. 16 καὶ ὅσοι τῷ κανόνι τούτῳ στοιχήσουσιν, εἰρήνη ἐπ' αὐτοὺς καὶ ἔλεος, καὶ ἐπὶ τὸν ᾿Ισραὴλ τοῦ Θεοῦ. 17 Τοῦ λοιποῦ κόπους μοι μηδεὶς παρεχέτω· ἐγὼ γὰρ τὰ στίγματα τοῦ Κυρίου ᾿Ιησοῦ ἐν τῷ σώματί μου βαστάζω. 18 ῾Η χάρις τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ μετὰ τοῦ πνεύματος ὑμῶν, ἀδελφοί· ἀμήν.
Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν.Τρεμπέλα
11 Δείτε με πόσο μεγάλα γράμματα σάς έγραψα με το ίδιο μου το χέρι. 12 Όσοι θέλουν να κάνουν καλή εντύπωση και να αρέσουν στους ανθρώπους για πράγματα που αναφέρονται στα σάρκα, αυτοί σας παρακινούν και σας παρασύρουν να περιτέμνεστε, μόνο και μόνο για να μην καταδιώκονται απ’ τους Ιουδαίους για το κήρυγμα που αναφέρεται στον σταυρό του Χριστού.
Δέν μπορεῖς...
Κοιτάξτε τον εαυτό σας σύμφωνα με το Ευαγγέλιο και όχι με τα μάτια των άλλων.
Ποιός σου είπε ότι δεν μπορείς;
Πότε, ποιός και γιατί σου είπε ότι δεν μπορείς;
Δεν μπορείς να γνωρίσεις τον Θεό.
Δεν μπορείς να κάνεις νηστεία.
Δεν μπορείς να κάνεις προσευχή.
Δεν μπορείς να αντέξεις όλη την διάρκεια του εκκλησιασμού.
Δεν μπορείς να ακούσεις μια πνευματική ομιλία.
Δεν μπορείς να διαβάσεις ένα πνευματικό βιβλίο.
Δεν μπορείς να εξομολογηθείς.
Ὁ ἅγιος Πατήρ ἡμῶν Ἰωάννης Καλαΐδης. - ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΕΝΥΠΝΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ τοῦ Ἁγίου Πατρός ἡμῶν Ἰωάννη Καλαΐδη, μόλις σήμερα!
Σήμερα το μεσημέρι δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από την νότια Ελλάδα, από έναν ευλαβή χριστιανό, ο οποίος μου ανέφερε τα στοιχεία του, την επαγγελματική του ιδιότητα και συγκινημένος, κατέθεσε την παρακάτω μαρτυρία:
" Όνειρο... Σε ένα μονοπάτι περπατούσα. Ξαφνικά έρχεται προς το μέρος μου ένα γεροντάκι τελείως άγνωστο. Πλησιάζοντας μου λέει: Να βάλεις μετάνοια από μένα στην Παναγία την Οδηγήτρια. Τον ρωτώ: Ποιος είσαι Γέροντα; Μου απαντά: Ο Παπα-Γιάννης από τις Σέρρες. Τίποτε άλλο δεν είπε και κατευθύνθηκε σε αντίθετη κατεύθυνση. Προσωπικώς δεν γνωρίζω κανέναν ιερέα από Σέρρες. Ξύπνησα αμέσως. Μπήκα στο διαδίκτυο και πέφτω επάνω στον Πατέρα Ιωάννη τον Καλαΐδη. Όπως φαντάζεσθε τα έχασα. Ήταν ο Γέροντας στο Όνειρό μου! Θέλημα της Θεοτόκου, καθώς φυλάττουμε ένα χαριτωμένο εικόνισμα της Παναγίας, της Οδηγήτριας, ως οικογένεια, με πολλά θαυμαστά γεγονότα. Έτσι λοιπόν έγινε η γνωριμία μου με τον Γέροντα στις 3-9-2021 ξημερώματα με την μορφή ονείρου. Ας έχω ως αμαρτωλός την ευχή του. "
Ἐμβρυικά πολυδύναμα βλαστοκύτταρα καί «ἀναγεννητικές θεραπεῖες»
Τα ανεπιθύμητα αγέννητα παιδιά της εξωσωματικής θυσιάζονται στην έρευνα.
Από «Αφήστε με να ζήσω!»
Μπορεί γίνει το αγέννητο παιδί πηγή ανθρώπινων «ανταλλακτικών»; Είναι δυνατόν να συμφωνήσουν γονείς και ερευνητές, ώστε κάποια παιδιά χαρακτηρισμένα ως «ανεπιθύμητα» να θυσιαστούν και να γίνουν «εργαλεία» για υποτιθέμενες θεραπείες; Αναφερόμαστε στις πειραματικές «αναγεννητικές θεραπείες» που αναπτύσσουν μεγάλα ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού, οι οποίες γίνονται με τη χρήση εμβρυικών πολυδύναμων βλαστοκυττάρων. Οι ανεπίσημες αυτές αγωγές προσελκύουν πλήθος πασχόντων που προσέρχονται οικειοθελώς για να υποβληθούν σε ό,τι «προοδευτικότερο» διατίθεται θεραπευτικά.
Τα εμβρυικά βλαστoκύτταρα και τα παράγωγά τους παρουσιάζονται από τα εν λόγω κέντρα ως πολλά υποσχόμενες πειραματικές αγωγές με ευρύτατο «θεραπευτικό» φάσμα: ν. Alzheimer's, ν.Charcot, νοσήματα του μυοσκελετικού, των νεφρών, του αναπνευστικού, του ανοσοποιητικού, αυτισμός, τύφλωση, κώφωση, νεοπλασίες διαφόρων τύπων, HIV / AIDS, ν. του Huntington, ν. του Parkinson, σκλήρυνση κατά πλάκας, τραυματισμοί του νωτιαίου μυελού, αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια.....ατελείωτος ο κατάλογος για τις πειραματικές «θεραπείες» (1)
Τι είναι, όμως, τα πολυδύναμα βλαστοκύτταρα και ποιες είναι οι χρήσεις τους;
Τα βλαστικά κύτταρα είναι τα πρωταρχικά πολυδύναμα κύτταρα του ανθρώπου από όπου προκύπτουν όλα τα άλλα κύτταρα του οργανισμού με τις εξειδικευμένες τους λειτουργίες. Απαντώνται κυρίως στα πρώτα στάδια της ενδομήτριας ανάπτυξης, (εμβρυικά πολυδύναμα βλαστοκύτταρα), όταν το έμβρυο είναι ηλικίας λίγων ημερών και αποτελείται μόνο από αυτά τα αδιαφοροποίητα κύτταρα. Η ικανότητά τους να μετατρέπονται σε οποιοδήποτε τύπο ιστού τα καθιστά υποψήφια για τις καλούμενες επανορθωτικές θεραπείες (αναγεννητική ιατρική), αλλά και για άλλες θεραπευτικές διαδικασίες π.χ. μελέτη διαδικασίας εμφάνισης νόσων, δράση φαρμάκων κτλ. (2)
Περί τῶν φαρμάκων τῆς ἰατρικῆς (Μέγας Βασίλειος)
ΕΡΩΤΗΣΙΣ 55
Εάν είναι σύμφωνον με το ιδεώδες της ευσεβείας να χρησιμοποιούμεν τα φάρμακα της Ιατρικής.
ΑΠΟΚΡΙΣΙΣ
Κάθε τέχνη μας έχει δοθή από τον Θεόν ως βοήθεια προς την ασθενή φύσιν μας. Παραδείγματος χάριν, η γεωργία μας έχει δοθή, επειδή τα αυτοφυή δεν επαρκούν προς ικανοποίησην των αναγκών μας, η υφαντική, επειδή χρειαζόμεθα κατ’ ανάγκην σκεπάσματα, διά να είμεθα κόσμιοι και να μη προσβαλλώμεθα από τον αέρα, και η οικοδομική διά παρόμοιον λόγον. Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με την Ιατρικήν. Επειδή το σώμα μας, που υπόκειται εις την ασθένειαν, προσβάλλεται από διαφόρους βλάβας, προερχομένας από έξω και από μέσα (διά των τροφών), και καταπονείται και από την υπερβολήν και από τας ελλείψεις, η ιατρική παρεχωρήθη από τον Θεόν, που κανονίζει όλην την ζωήν μας, διά να μας υποδεικνύη, προτυπούσα την θεραπείαν της ψυχής, την απομάκρυνσιν του περιττού και την πρόσθεσιν του ελλείποντος.
Λέγομεν δε ότι παρεχωρήθη, διότι, όπως δεν θα είχαμεν ανάγκην της εφευρετικότητος και του μόχθου της γεωργίας, εάν παρεμέναμεν εις τον παράδεισον της τρυφής, κατά τον ίδιον τρόπον δεν θα εχρειαζόμεθα καθόλου την βοήθειαν τής ιατρικής προς παρηγοριάν, εάν παρεμέναμεν άτρωτοι από την ασθένειαν, σύμφωνα με το χάρισμα πού μάς εδόθη κατά την δημιουργίαν προ της παρακοής. Αλλ’ όπως μετά την εξορίαν εις τον τόπον τούτον και αφού ηκούσαμεν το– «εν ιδρώτι τού προσώπου σου θα τρώγης τον άρτον σου», τότε, με την μακράν πείραν και την ταλαιπωρίαν εις την γην, επενοήσαμεν την τέχνην της γεωργίας προς μείωσιν των δυσχερείων αυτής της κατάρας, διότι ο Θεός μας εχάρισε την γνώσιν και κατανόησιν αυτής της τέχνης, έτσι, και επειδή διετάχθημεν να επιστρέψωμεν πάλιν εις την γην, από την οποίαν ελήφθημεν, και επειδή ηνώθημεν με την οδυνηράν σάρκα, που εξ αιτίας της αμαρτίας είναι καταδικασμένη εις θάνατον και υπόκειται διά τούτο εις τας ασθενείας αυτάς, μας εδόθη και η βοήθεια της ιατρικής, μικρά ή μεγάλη, που προσφέρεται εις τους ασθενούντας.
"Κάνετε ὅ,τι θέλετε μέ τήν Ἑλλάδα, ἀρκεῖ νά ξεφορτωθεῖτε τόν Καποδίστρια".
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΣ
Ο Αγγλος πρωθυπουργός Wellington για τον Καποδίστρια.
Ποια τα αιτια αυτής της εχθρότητας;; Ποιοι ευθύνονται για την δολοφονία;
Η άκρως αποκαλυπτική αναφορά του Άγγλου ιστορικού Γουντχάουζ.(Woodhouse). Eν όψει των εκδηλώσεων διαλόγου με την ιστορία που συντομα θα ανακοινώσουμε.
Ο Woodhouse (1917-2001).Tου Πανεπιστημιου της Οξφόρδης και βετεράνος του Αγγλικου στρατου. Mε ενεργή σημαντική συμμετοχή στην Αντισταση κατα των Γερμανων..(πχ Γοργοπόταμος}, αλλά και στα Ελληνικου Εμφυλιου.
Ο Γουέλινγκτον (Wellington πρωθυπουργός της Αγγλιας,Ο αρχιστρατηγος νικητής του Ναπολέοντα έβαλε κάποτε τις φωνές στον Γάλλο πρέσβη:«Κάνετε ότι θελετε με την Ελλάδα αρκεί να ξεφορτωθείτε τον Καποδίστρια».(Κρίστοφερ Μ. Γουντχαουζ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Ο θεμελιωτής της Ανεξαρτησίας της Ελλάδας. σελ 616-619.),.
Ιδιαίτερα αποκαλυπτική και αξιοσημείωτη για την σύγκρουση Καποδίστρια Αγγλικής εξωτερικής πολιτικής στο ζήτημα των Ελληνικών συνόρων είναι και η αναφορά του Woodhouse.Ο Άγγλος ιστορικός και βαθύς γνωστης της Αγγλικης εξωτερικής πολιτικής τονίζει ότι :«….Οι περισσότερες από τις αγωνίες του Καποδίστρια προέρχονται από τους ενοχλητικούς όρους του πρωτοκόλλου του Λονδίνου της 22ας Μαρτίου του 1829,ολη η δραστηριότητα και η ικανότητα του Καποδίστρια σε μια καθυστερημενη προσπάθεια να το ανατρέψει…
Πρίν τό τέλος τοῦ κόσμου...(Ἅγ.Ἰωάννης Μαξίμοβιτς)
"Πρίν τό τέλος τοῦ κόσμου, θά ὑπάρξει σύγχυση, πόλεμοι, ἐμφύλια διαμάχη, λιμοί καί σεισμοί. Οἱ ἄνθρωποι θά ὑποφέρουν ἀπὸ τὸν τρόμο· θά ἐκπνέουν ἀπό τόν φόβο ἐπερχομένων συμφορῶν. Δέν θά ὑπάρχει ζωή, ἤ χαρά τῆς ζωῆς, ἀλλὰ μία βασανιστική κατάσταση ἀπουσίας ζωῆς.
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΠΑΤΟΡΩΝ ΙΩΑΚΕΙΜ ΚΑΙ ΑΝΝΗΣ 9-9-2021
https://youtu.be/WvpnNW6gENc
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΠΑΤΟΡΩΝ ΙΩΑΚΕΙΜ ΚΑΙ ΑΝΝΗΣ 9-9-2021
9 Σεπτεμβρίου. Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννης τῶν θεοπατὁρων, Σεβηριανοῦ μάρτυρος. Μνήμη τῆς ἐν Ἐφέσῳ Γ΄ Οἰκουμενικῆς συνόδου (431). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῶν ἁγίων, Σεπτ. 23 (Γαλ. δ. 22-27).
Γαλ. 4,22 γέγραπται γὰρ ὅτι Ἀβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας.
Γαλ. 4,22 Διότι εκεί έχει γραφή, ότι ο Αβραάμ απέκτησε δύο παιδιά, ένα παιδί από την δούλην του, την Αγαρ, και ένα παιδί από την ελευθέραν, από την Σαρραν.