ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021
Μαρτυρίες γιά τήν μετά θάνατον ζωή (γέρων Σωφρόνιος τοῦ Ἔσσεξ)
Έχουμε ήδη τόσες πολλές μαρτυρίες για την πέραν του τάφου ζωή
Και με τον Σιλουανό υπήρξαν πολλές εμφανείς μαρτυρίες ότι μας βλέπει και ακούει τις προσευχές μας. Πολλοί εξεπλάγησαν στο Άγιον Όρος πόσο γρήγορα και με πόση ακρίβεια προβλέπει ακόμη και τη σκέψη μας. Είναι πολύ αυστηρότερος μαζί μου και επιεικέστερος με τους άλλους.
Η μητέρα μου πέθανε κατά την περίοδο του Β' Παγκοσμίου πολέμου, κατά τις αρχές του '40 Η αδελφή μου Αικατερίνη πέθανε κατά τη δεκαετία του '60 από καρκίνο. Η άλλη αδελφή μου, η Μαρία, βρισκόταν στο νοσοκομείο δίπλα της, όταν η Αικατερίνη ήταν σε κωματώδη κατάσταση από φοβερούς πόνους. Και ξαφνικά η Αικατερίνη σηκώνεται από το προσκέφαλο και εντελώς καθαρά λέει:
«Μόλις είδα τη μητέρα και μου είπε ότι θέλει να πεθάνουμε όλοι με πίστη».
Η Αικατερίνη δεν ήταν άνθρωπος της Εκκλησίας. Δεν γνωρίζω αν πίστευε ή δεν πίστευε, αλλά αυτό είναι γεγονός, είπε αυτά τα λόγια. Και μόλις το είπε, έπεσε πάλι στο προσκέφαλο ήδη νεκρή. Συνεπώς, η κοινωνία με τους κεκοιμημένους είναι δυνατή. Δεν είναι απλό πράγμα ούτε εύκολο, αλλά είναι οπωσδήποτε πραγματικό.
Και πόσες περιπτώσεις υπήρξαν, κατά τις οποίες η προσευχή για τους κεκοιμημένους άλλαξε τη μεταθανάτια κατάστασή τους!
Μου συνέβη κάποτε να τελέσω τρισάγιο στον τάφο κάποιας Ρουμάνας κυρίας, η οποία ήταν γνωστή στη βασιλική αυλή. Αυτό έγινε στην Ιταλία, όταν φιλοξενήθηκα από την οικογένειά της. Κατά τη διάρκεια της προσευχής ήταν παρούσα και η κυρία X. Αργότερα, όταν ήδη βρισκόμουν στην Αγγλία, επισκέφθηκε την κυρία X κάποια γνωστή της που γνώριζε την αποθανούσα Ρουμάνα και είπε:
«Είδα την κυρία αυτή για την οποία προσευχηθήκατε. Ήρθε χαρούμενη λέγοντας ότι όλα άλλαξαν τελείως».
Και ανέφερε την ημέρα και την ώρα της προσευχής μας. Σκεφτείτε, η νεκρή γυναίκα μπόρεσε να πληροφορήσει γι’αυτό τη φίλη της, την ίδια μάλιστα ώρα! Τόσο ακατάληπτα σχετίζονται όλοι αυτοί οι δεσμοί και η ζωή μας συνδέεται με τον Σιλουανό. 'Ω, τί πατέρα μας έδωσε ο θεός!
Όλα αυτά είναι τόσο ζωντανά! Εγώ πεθαίνω τώρα σιγά-σιγά -δεν γνωρίζω πότε θα γίνει αυτό-, όμως κουράστηκα πια να ζω. Και σας παρακαλώ, προσεύχεσθε ώστε να μου δώσει ο Κύριος ειρηνικό, χριστιανικό και ανώδυνο τέλος. Και τότε, ίσως θα είμαι ακόμη περισσότερο συνδεδεμένος μαζί σας παρά τώρα.
1. Βλ. Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου, Γράμματα στή Ρωσία, εκδ.Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου, Έσσεξ 2009, σ. 16.
(αρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ, Οικοδομώντας τον ναό του Θεού, τόμος Β, σελ. 129-131)
http://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/10/blog-post_76.html
«Σώπα,τόν ἅρπαξε ἡ Θεία Χάρη»! Μαρτυρίες γιά τή Θεία Λειτουργία
Στη Μονή του Αγίου Σάββα (στα Ιεροσόλυμα) γνώρισα και τον ιερομόναχο Γερμανό. Αυτός καταγόταν από την Κέρκυρα και ασπάσθηκε τον μοναχισμό από νεαρής ηλικίας. Απλός, άκακος, απονήρευτος, μειλίχιος, ταπεινός και υπόδειγμα αληθινού μοναχού.
Στη Μονή του Αγίου Σάββα υπάρχει η συνήθεια, στη λειτουργία, όταν γίνει η μεγάλη είσοδος, ο νεωκόρος να τραβάει τα παραπετάσματα που είναι δεξιά και αριστερά της αγίας τράπεζας, και ο λειτουργός ιερέας κλείνεται, κατά κάποιο τρόπο, στην αγία τράπεζα. Αυτό γίνεται για να αφιερωθεί εντελώς ο λειτουργός ιερέας στην τέλεση του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας.
Κατά την τετάρτη Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής το έτος 1888 ιερουργούσε στον καθολικό (κεντρικό) ναό ο ιερομόναχος Γερμανός. Εγώ ήμουν στον δεξιό χορό μαζί με τους ψάλτες. Κοντά μου στεκόταν ο ιερομόναχος Κύριλλος, αδελφός της Μονής, ηλικίας εβδομήντα ετών. Αφού έγινε η μεγάλη είσοδος και εισήλθε στο θυσιαστήριο (το άγιο βήμα) με τα τίμια δώρα ο λειτουργός ιερομόναχος Γερμανός, έσυρε ο νεωκόρος τα δεξιά και αριστερά της αγίας τράπεζας παραπετάσματα.
Όταν ο ιερουργών Γερμανός εξήλθε στη βασιλική θύρα, για να ευλογήσει το εκκλησίασμα, μου φάνηκε το πρόσωπό του ως φλόγα πυρός. Νόμισα ότι κάτι δυσάρεστο του συνέβη και είπα με συγκίνηση προς τον ιερομόναχο Κύριλλο που στεκόταν κοντά μου:
«Τι έπαθε ο παπα-Γερμανός;»
«Σώπα», μου λέει, «τον άρπαξε η θεία χάρη. Δεν είναι πλέον πνευματικά σε αυτό τον κόσμο, βρίσκεται πνευματικά στον ουρανό· δεν βλέπεις ότι μηχανικά και σαν αφηρημένος κάνει τις κινήσεις;»
Του λέω: «Πρώτη φορά το έπαθε αυτό ή και άλλοτε;»
7 μέτρα γιά τό σπάσιμο τῆς βούλησης καί τή δημιουργία ὑπακοῆς σύμφωνα μέ τό διάγραμμα ἐξαναγκασμοῦ τοῦ Biedermann...
7 μέτρα για το σπάσιμο της βούλησης και τη δημιουργία υπακοής σύμφωνα με το διάγραμμα εξαναγκασμού του Biedermann...
...ή με άλλα λόγια
η συστηματική καταστροφή της ανθρώπινης ψυχής κατά το διάγραμμα του εξαναγκασμού τού Biedermann,
πού είναι μία πολύ αναγνωρισμένη μέθοδος πολέμου για την υποταγή αιχμαλώτων!
1. Απομόνωση
Ή Απομόνωση σημαίνει στέρηση ενός ατόμου από κάθε κοινωνική υποστήριξη από άλλα άτομα, προκειμένου να διαπεράσει την ικανότητα να φέρει αντίσταση. Για να το κάνετε αυτό, αποτρέπετε την άμεση επαφή με άλλα άτομα. Ζείτε μόνος ή με πολύ λίγα άλλα άτομα, χωρίς επαφή με τον έξω κόσμο.
Η απομόνωση σάς αναγκάζει να ασχοληθείτε εντατικά με τον εαυτό σας. Όπως γνωρίζει η ψυχολογία, η συνεχής απασχολήσει με τον εαυτό μας, οδηγεί στο αίσθημα τής ενοχής πού προάγει την υποταγή και την υπακοή.
<=> *Lockdown, social distancing*
«Προσοχή στὰ παιδιά!» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου
Ἀπόσπασμα 19/09/21
Πρίν ποῦμε τὸ δι’ εὐχῶν, ἤθελα να πῶ δυὸ λόγια στὴν ἀγάπη σας, μὲ ἀφορμὴ κάποια ἔγκυρη ἰατρικὴ πληροφόρηση ποὺ ἔχω ὅσον ἀφορᾶ τὸ πολὺ ἐπίκαιρο θέμα τῶν ἐμβολιασμῶν, καὶ μάλιστα τῶν παιδιῶν.
Λοιπόν, ὑπάρχουν οἱ ἐπιστήμονες οἱ ὁποῖοι δὲν τοὺς ἐπιτρέπεται νὰ βγοῦν στὸ ἐπίσημο διαδίκτυο καὶ στὰ ἐπίσημα μέσα μαζικῆς ἐξαπάτησης, γιατὶ ἀκριβῶς εἶναι σιωνοκρατούμενα καὶ δὲν ἐξυπηρετεῖται ὁ στόχος αὐτῶν τῶν παγκοσμιοποιητῶν. Αὐτοὶ ὅμως εἶναι πολὺ μεγάλοι ἐπιστήμονες καὶ ἔχουν φιμωθεῖ, ὅπως γιὰ παράδειγμα εἶναι αὐτὸς ὁ Ταϋλανδὸς, ὁ κύριος Bhakdi, ὁ ὁποῖος ἀγαπάει πολὺ καὶ τὴν Ἑλλάδα καὶ πάρα πολὺ τὴν ἐλευθερία. Καὶ γι’αὐτὸ ἔλεγε, «ἄφησα τὴν πατρίδα μου καὶ ἦρθα στὴν Εὐρώπη, γιατὶ θεωροῦσα ὅτι ἡ Εὐρώπη εἶναι ἐλεύθερη καὶ ἐπειδὴ ὑπάρχει καὶ ἡ Ἑλλάδα». Καὶ μιλάει πάρα πολὺ θερμὰ καὶ ξεσηκώνει ἐμᾶς τοὺς Ἕλληνες καὶ μᾶς λέει νὰ θυμηθοῦμε τὴν ἱστορία μας, καὶ νὰ πάψουμε νὰ φερόμαστε δουλικὰ.
Ὑπάρχει ὁ κ. Montagnier, ποὺ ἔχει βραβεῖο Nobel, καὶ πολλοὶ ἄλλοι, ἴσως τοὺς γνωρίζετε καὶ ἐσεῖς, ὅπως ὁ ἀντιπρόεδρος τῆς Pfizer, οἱ ὁποῖοι λένε ἐντελῶς ἀντίθετα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ μᾶς λένε τὰ συστημικὰ μέσα ἐνημέρωσης τὰ ὁποῖα ἔχουν κατατρομοκρατήσει τοὺς ἀνθρώπους καὶ μᾶς ἔχουν βάλει τὸν φόβο ὅτι ὁ ἰὸς εἶναι φονικότατος. Λοιπὸν, ἐπίσημα καὶ ὑπεύθυνα σᾶς λέω καὶ ἐγὼ σὰν ἰατρὸς ἀλλὰ καὶ ἀναπαράγοντας αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους ὅτι δὲν εἶναι καθόλου φονικὸς ὁ ἰὸς. Ἡ ἐπίσημη θνητότητα τοῦ ἰοῦ εἶναι τρεῖς στοὺς δέκα χιλιάδες. Δηλαδὴ, ἡ ἐπιβίωση, νὰ τὸ ποῦμε ἀλλοιῶς, εἶναι πάνω ἀπὸ 99%. Δηλαδὴ, μιλᾶμε γιὰ ἀστεῖα πράγματα. Πολὺ μεγαλύτερη εἶναι ἡ ἐπικινδυνδυνότητα τοῦ ἐμβολίου. Ὁ ἰὸς δὲν σκοτώνει. Τὸ ἐμβόλιο σκοτώνει. Ἤδη ἐπίσημα ἔχουμε πάνω ἀπὸ 23.000 θανάτους ἐπίσημα καταγεγραμμένους ἀπὸ τὸ Γραφεῖο τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης ποὺ καταγράφει αὐτοὺς τοὺς θανάτους ἀπὸ τὸ ἐμβόλιο, καὶ πάνω ἀπὸ 2.000.000 παρενέργειες. Καὶ αὐτὰ εἶναι μόνο τὸ 1- 10% ἀπὸ ὅσα δηλώνονται. Γιατὶ ὅταν ὁ ἄλλος πεθαίνει, δὲν ἔχει τὸν νοῦ του νὰ πάει νὰ δηλώσει στὸ Γραφεῖο ὅτι πέθανε ὁ ἄνθρωπός του. Δηλαδὴ, μπορεῖ νὰ ἔχουμε καὶ 230.000 θανάτους καὶ ἴσως καὶ ἑκατομμύρια, οἱ ὁποῖοι ὅμως δὲν εἶναι καταγεγραμμένοι.
Δικάζομαι...
Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Πάτρα, 7.10.2021
Ὅπως ἔχει ἀνακοινωθεῖ μοῦ ἀσκήθηκε δίωξη καί πρόκειται νά δικαστῶ ἐνώπιον τοῦ Μονομελοῦς Πλημμελειοδικείου Πατρῶν τήν προσεχῆ Δευτέρα 11.10.2021, διότι πέρσι την 25η Μαρτίου 2020, ἑορτή τοῦ Εὐαγγελισμοῦ, ἐπιτέλεσα τό ἱερατικό καί ἐφημεριακό μου καθῆκον ὡς ἐπιτάσσει ἡ ἐκκλησιαστική μας παράδοση καί ἡ συνείδησή μου.Νά ὑπενθυμίσω ὅτι σύμφωνα μέ τήν τότε κυβερνητική ἀπόφαση (ΚΥΑ 2867/16.3.20, ΚΥΑ Δ1ά/ΓΠ.οικ. 21285/28.3.20) ἀπό 16.3. - 11.4.2020 ἀπαγορευόταν... τελείως ἡ τέλεση τῆς Θ. Λειτουργίας σέ ὁλόκληρη τήν Ἑλληνική Ἐπικράτεια (ἀκόμα καί στίς Ι. Μονές καί στό Ἅγιο Ὄρος!). Ἀποτελοῦσε ποινικό ἀδίκημα καί μόνο ἡ ἁπλή τέλεση τῆς Θ. Λειτουργίας ἀνεξάρτητα ἀπό τήν παρουσία ἡ μή τῶν πιστῶν στούς ναούς...
Κατά τή διάρκεια τῆς 28ετοῦς ἱερατικῆς μου διακονίας ἔχω ἀξιωθεῖ ἄλλες τέσσερις φορές νά βρεθῶ ἐγκαλούμενος καί κατηγορούμενος διότι δέν ὑπέκυψα σέ πιέσεις καί θέλησα νά προασπιστῶ τά συμφέροντα τῆς ἐνορίας Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν, στήν ὁποία εἶχα τότε ὡς πρόεδρος τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Συμβουλίου τήν εὐθύνη τῆς διοικητικῆς καί οἰκονομικῆς διαχείρισης. Τό διακύβευμα τότε (1995-2000) ἦταν τῆς τάξεως τῶν 100.000.000 δρχ! Καί τίς τέσσερις φορές ἀθωώθηκα καί τελικά δικαιώθηκε ἀπολύτως ὁ Ναός στό σύνολο τῶν ἀπαιτήσεών του κατά τήν τότε πολυετῆ διένεξη.
Ἄν τότε διακυβεύονταν κάποια σοβαρά ὑλικά συμφέροντα, στήν παροῦσα περίπτωση διακυβεύεται ἡ ἴδια ἡ προσωπική καί ἱερατική τιμή καί ἀξιοπρέπεια, τό συνταγματικό δικαίωμα τῆς θρησκευτικῆς λατρείας τοῦ λαοῦ μας καί κυρίως ἡ ἱερατική διακονία καί ἀξιοπρέπεια τοῦ Ὀρθοδόξου-Ἕλληνα παπᾶ.
Τό χέρι πού κρατοῦσε τό κομποσκοίνι, προφανῶς λέγοντας τήν εὐχή, ἦταν ἄθικτο!!! (Νέα Σκήτη Ἁγίου Ὄρους)
Στη Ν. Σκήτη στο Άγιον Όρος εκοιμήθη πρόσφατα ο π. Ευσέβιος. Επειδή επί 3-4 μέρες δεν είχε φανεί, οι άλλοι πατέρες από διπλανά κελιά (σπίτια), μπήκαν στο κελί του όπου έμενε μόνος και τον βρήκανε νεκρό (υπέστη ανακοπή καρδιάς)....
Οἱ τρεῖς τρόποι σωτηρίας
«Τρεις τρόποι σωτηρίας υπάρχουν: Ο πρώτος, του να μην αμαρτάνουμε πιά. Ο δεύτερος, να μετανοήσει κανείς επάξια, και ο τρίτος, γι’ αυτούς που αμάρτησαν, οι δοκιμασίες και οι θλίψεις και η υπομονή…»
Άγιος Αναστάσιος ο Σιναΐτης
11 Ὀκτωβρίου. Φιλίππου ἀποστόλου ἐκ τῶν ἑπτά. Θεοφάνους ὁμολογητοῦ τοῦ Γραπτοῦ, ἐπισκόπου Νικαίας (♰850). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἀποστόλου, Πέμ. γ΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. η΄ 26-39).
Πραξ. 8,26 Ἄγγελος δὲ Κυρίου ἐλάλησε πρὸς Φίλιππον λέγων· ἀνάστηθι καὶ πορεύου κατὰ μεσημβρίαν ἐπὶ τὴν ὁδὸν τὴν καταβαίνουσαν ἀπὸ Ἱερουσαλὴμ εἰς Γάζαν· αὕτη ἐστὶν ἔρημος.
Πραξ. 8,26 Αγγελος δε Κυρίου ελάλησε στον Φιλιππον και του είπε· “σήκω και προχώρησε προς νότον στον δρόμον, ο οποίος κατεβαίνει από την Ιερουσαλήμ εις την Γαζαν· αυτός ο δρόμος είναι έρημος, δεν έχει κίνησιν”.