Σελίδες

Κυριακή 10 Απριλίου 2022

Ὁ Κύριος Ἐγγύς (Α΄ Κορ. 16, 19-τελος), Ἑρμ. Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ο Κύριος εγγύς (Α΄ Κορ. 16, 19-τελος), Ἑρμ. Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 10-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ ἐλπίδα στόν Θεό εἶναι εὐρυχωρία τῆς καρδιᾶς, Ἀββᾶ Μᾶρκου -Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_328. Η ελπίδα στον Θεό είναι ευρυχωρία της καρδιάς, Αββα Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', 10-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ὅ,τι εἶναι τό σπίτι γιά τόν ἀέρα, ἔτσι εἶναι καί ὁ νοῦς γιά τή θεία χάρη, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_327. Ό,τι είναι το σπίτι για τον αέρα, έτσι είναι και ο νους για τη θεία χάρη, Αββα Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', 9-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ ταπεινοφροσύνη δέν εἶναι καταδίκη συνειδήσεως, εἶναι χάρη τοῦ Θεοῦ καί ἀκριβής πληροφορία τῆς συμπάθειάς Του, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_326. Η ταπεινοφροσύνη δεν είναι καταδίκη συνειδήσεως, είναι χάρη του Θεού και ακριβής πληροφορία της συμπάθειάς Του, Αββα Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', 9-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ- ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 10-4-2022

https://youtu.be/vEYfMrk2CcM
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ- ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 10-4-2022

Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης: "Οἱ Χαιρετισμοὶ τῆς Παναγίας ἔχουν πολλὴ Χάρη"

Ἀπό τό Βιβλίο Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου
ΛΟΓΟΙ ΣΤ' «Περὶ Προσευχῆς»
ἐκδόσεις ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ὁ ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ἡ εὐλάβεια πρὸς τὴν Παναγία

– Πέστε μας, Γέροντα, κάτι γιὰ τὴν Παναγία.

– Τί νὰ σᾶς πῶ; Μὲ φέρνετε σὲ πολὺ δύσκολη θέση. Γιὰ νὰ μιλήση κανεὶς γιὰ τὴν Παναγία, πρέπει νὰ Τὴν ζήση.

– Γέροντα, καὶ τὸ ὄνομα τῆς Παναγίας ἔχει δύναμη πνευματική, ὅπως τὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ;

– Ναί. Ὅποιος ἔχει πολλὴ εὐλάβεια στὴν Παναγία, ἀκούει τὸ ὄνομά Της καὶ ἀλλοιώνεται. Ἤ, ἂν τὸ βρῆ κάπου γραμμένο, τὸ ἀσπάζεται μὲ εὐλάβεια καὶ σκιρτάει ἡ καρδιά του. Μπορεῖ νὰ κάνη ὁλόκληρη Ἀκολουθία μὲ ἕναν συνεχῆ ἀσπασμὸ στὸ ὄνομα τῆς Παναγίας[1]. Καὶ ὅταν προσκυνᾶ τὴν εἰκόνα Της, δὲν ἔχει τὴν...αἴσθηση ὅτι εἶναι εἰκόνα, ἀλλὰ ὅτι εἶναι ἡ ἴδια ἡ Παναγία, καὶ πέ­φτει κάτω λειωμένος, διαλυμένος ἀπὸ τὴν ἀγάπη Της.

– Γέροντα, νὰ μᾶς λέγατε κάτι ἀπὸ τὸ προσκύνημά σας στὴν Παναγία τῆς Τήνου.

– Τί νὰ πῶ; Μιὰ τόσο μικρὴ εἰκόνα κι ἔχει τόση Χάρη! Δὲν μποροῦσα νὰ ξεκολλήσω ἀπὸ κοντά της. Παραμέρισα λίγο, γιὰ νὰ μὴν ἐμποδίζω τοὺς ἄλλους ποὺ ἤθε­λαν νὰ προσκυνήσουν.

– Μερικοί, Γέροντα, σκανδαλίζονται ἀπὸ τὰ πολλὰ ἀφιερώματα ποὺ ἔχουν οἱ θαυματουργὲς εἰκόνες τῆς Παναγίας.

– Νὰ σᾶς πῶ τί ἔπαθε μιὰ φορὰ ἕνας πολὺ ἁπλὸς καὶ εὐλαβὴς προσκυνητής. Πῆγε στὴν Μονὴ Ἰβήρων καὶ προσκύνησε τὴν Παναγία τὴν Πορταΐτισσα. Ἐκεῖ ἡ εἰκόνα εἶναι γεμάτη φλουριά. Στὸν γυρισμό, πηγαί­νοντας γιὰ τὴν Μονὴ Σταυρονικήτα, μπῆκε σὲ λογισμούς.

Y.N.Harari στόν A. Παπαχελά: «Ἡ πανδημία ἔκανε τόν κόσμο ψηφιακό - Ἡ παρακολούθηση τῶν ἀνθρώπων πρέπει νά φτάσει κάτω ἀπό τό δέρμα τους»!

Σοκάρουν οἱ δυστοπικές δηλώσεις πού ἔκανε ὁ κορυφαῖος σύμβουλος τοῦ Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ, Yuval Noah Harari.
Μιά ἀπόλυτα ἐφιαλτική καί διεστραμμένη δυστοπία περιέγραψε σέ συνέντευξη τοῦ ἀπέναντι στόν δημοσιογράφο Ἀλέξη Παπαχελά, ὁ ἱστορικός καί συγγραφέας Yuval Noah Harari, κορυφαῖος συμβοῦλος τοῦ Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ πού προεδρεύει ὁ Κλάους Σβάμπ, o ἐμπνευστής τῆς «Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης».
Ὁ ἰδεολογικός... ὑπασπιστής τοῦ Νεοταξικοῦ φασισμοῦ Harari, βλέπει τήν πανδημία ὡς τό σημεῖο μηδέν γιά τήν στροφή τῆς ἀνθρωπότητας πρός μιά παγκόσμια δικτατορία... τεχνοφασισμοῦ, ἀφοῦ δήλωσε πώς «σέ μερικές δεκαετίες θά λέμε ὅτι ὁ κορονοϊός ἦταν ἡ στιγμή πού ὁ κόσμος ἔγινε ψηφιακός καί συμφωνήσαμε νά μας παρακολουθοῦν ὅλη τήν ὥρα, ὄχι μόνο σέ αὐταρχικά καθεστῶτα, ἄλλα καί στίς δημοκρατίες. Εἶναι ἡ στιγμή πού ἡ παρακολούθηση πέρασε κάτω ἀπό τό δέρμα. Δέν ἔχουμε δεῖ τίποτα ἀκόμα».

«Γιά νά σταματήσουμε τήν πανδημία, δέν πρέπει μόνο νά παρακολουθοῦμε τούς ἀνθρώπους, ἄλλα πρέπει νά παρακολουθοῦμε τί συμβαίνει κάτω ἀπό τό δέρμα τους», εἶπε χωρίς κανένα δισταγμό ὁ «προφήτης» τοῦ ψηφιακοῦ φασισμοῦ Harari. Ἐνῶ συνέχισε τό ἀποκρουστικό μανιφέστο του, λέγοντας πώς «Τό νά μετατρέπουμε βιολογικά δεδομένα σέ ψηφιακά, εἶναι ἕνας τρόπος νά γνωρίσουμε τόν ἄνθρωπο καλύτερα ἀπ' ὅσο γνωρίζει ὁ ἴδιος τόν ἑαυτό του»!

10 Σημάδια ὅτι ὁ Πόλεμος στήν Οὐκρανία εἶναι μέρος τῆς Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης


ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

10 Σημάδια ότι ο Πόλεμος στην Ουκρανία είναι μέρος της Μεγάλης Επανεκκίνησης

Άρθρο του "Tyler Durden" από την ιστοσελίδα zerohedge.com / Το άρθρο στα ελληνικά από την ιστοσελίδα της ΕΟΝ. Μετάφραση, σχόλια και παραπομπές του άρθρου: Χαρίλαος Κ. Νικολόπουλος, Μηχανικός Βιοϊατρικής Τεχνολογίας / ΚΟ (ελάχιστες παρεμβάσεις)


Καλώς ήρθατε στη δεύτερη φάση του Great Reset: Πόλεμος.

Ενώ η πανδημία εγκλιμάτισε τον κόσμο στα lockdown, ομαλοποίησε την αποδοχή των πειραματικών φαρμάκων (και όχι εμβολίων), επιτάχυνε τη μεγαλύτερη μεταφορά πλούτου σε εταιρείες αποδεκατίζοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και προσάρμοσε τη μυϊκή μνήμη των εργασιακών λειτουργιών του εργατικού δυναμικού στο πλαίσιο της προετοιμασίας για ένα κυβερνητικό μέλλον (cybernetic future), απαιτήθηκε ένας επιπλέον φορέας για να επιταχυνθεί η οικονομική κατάρρευση προτού τα έθνη μπορέσουν να «χτίσουν ξανά καλύτερα» (BuildBack Better)

Παρακάτω παρουσιάζω διάφορους τρόπους με τους οποίους η τρέχουσα σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας είναι ο επόμενος καταλύτης για την ατζέντα της Μεγάλης Επαναφοράς (Επανεκκίνησης) του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, που διευκολύνεται από έναν διασυνδεδεμένο ιστό παγκόσμιων ενδιαφερομένων και ένα διάχυτο δίκτυο συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

1. Ο πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας προκαλεί ήδη άνευ προηγουμένου αναστάτωση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, επιδεινώνοντας τις ελλείψεις καυσίμων και προκαλώντας χρόνια επίπεδα πληθωρισμού.

Καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις μεταμορφώνονται σε μια παρατεταμένη σύγκρουση μεταξύ του ΝΑΤΟ και του άξονα Κίνας-Ρωσίας, μια δεύτερη συρρίκνωση μπορεί να βυθίσει την οικονομία σε Στασιμοπληθωρισμό (stagflation).

Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς γιά τή θεάρεστη νηστεία καί τήν ψυχοσωτήρια ἐλεημοσύνη

Ε΄ ΚΥΡΙΑΚH ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΣΩΤΗΡΙΑ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ

Υπάρχουν μερικά θαλάσσια μέρη που τρέφουν μεγάλα κητώδη θηρία. Όσοι λοιπόν πλέουν σε αυτά τα μέρη κρεμούν κώδωνες στα πλευρά των πλοίων, ώστε τα θηρία τρομαγμένα από τον ήχο τους να φεύγουν. Και του δικού μας βίου η θάλασσα τρέφει πολλά και φοβερότερα θηρία, τα πονηρά πάθη δηλαδή και τους εφόρους των παθών, τους δαίμονες, που είναι πονηρότεροι. Επιπλέει σε αυτή τη θάλασσα σαν πλοίο η Εκκλησία του Θεού και αντί για κώδωνες έχει τους πνευματικούς διδασκάλους, ώστε με τον ιερό ήχο της διδασκαλίας τους νʼ απομακρύνει τα νοητά θηρία. Αυτό προφανώς προτυπώνοντας η στολή του Ααρών, είχε εύηχους κώδωνες ραμμένους στα άκρα της και σύμφωνα με όσα είχαν θεσμοθετηθεί, έπρεπε να ακούγεται ο ήχος τους, όταν λειτουργούσε ο Ααρών.

Και εμείς από την άλλη, μεταφέροντας καλά τους τύπους στην πνευματική τους διάσταση, ας ηχήσουμε τώρα σε σας πνευματικά, και μάλιστα κατά τον καιρό της νηστείας, οπότε επιτίθενται αγρίως φανερά και αφανή θηρία• φανερά μεν η γαστριμαργία, η μέθη και τα παρόμοια, ενώ άλλα που ενεδρεύουν αφανώς, η κενοδοξία και η υπερηφάνεια, η υπεροψία και η υποκρισία. Ο ίδιος λοιπόν ήχος είναι και φυγαδευτήριο των θηρίων τέτοιου είδους και φυλακτήριο των όσων ασκούν τη νηστεία.

Είναι λοιπόν η νηστεία και η ακρασία αντίθετα μεταξύ τους, όπως η ζωή και ο θάνατος. Η νηστεία είναι εντολή ζωής, που είναι συνομήλικη της ανθρώπινης φύσεως, αφού δόθηκε από τον Θεό στον Αδάμ κατά την αρχή στον παράδεισο, για διαφύλαξη της ζωής και της θείας χάριτος που είχε δοθεί σʼ αυτόν από τον Θεό. Η δε ακρασία είναι συμβουλή για τον θάνατο σώματος και ψυχής, που δόθηκε δολίως από τον Διάβολο στον Αδάμ διά της Εύας για έκπτωση της ζωής και απομάκρυνσή της από τον Θεό θείας χάριτος• διότι ο Θεός θάνατο δεν δημιούργησε, ούτε ευχαριστείται με την απώλεια των ζώντων. Ποιος άνθρωπος λοιπόν θέλει να βρει ζωή και χάρη στον Θεό από τον Θεό; Ας αποφύγει την θανατηφόρο ακρασία και ας προστρέξει στη θεοποιό νηστεία και εγκράτεια, για να επανέλθει χαρούμενος στον παράδεισο.

Ο Μωυσής, νηστεύοντας επάνω στο όρος σαράντα ημέρες, πέταξε σε ύψος θεοπτίας και δέχθηκε πλάκες θεοσέβειας• ο δε λαός των Εβραίων κάτω μεθώντας, εξέπεσαν σε ασέβεια και κατασκεύασαν είδωλο μόσχου σε ομοίωμα του αιγυπτίου θεού Άπιδος, και αν δεν στεκόταν μεσίτης προς τον Θεό, αφού με την ανηλεή εξόντωση των ομογενών του που προηγήθηκε, τον εξιλέωσε, δεν θα τους λυπόταν καθόλου ο Θεός[Έξ.32,1 κ.ε.].

Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Ε Νηστειῶν. Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Κατά Μάρκον, κεφ. Ι΄, εδάφια 32-45

32 ῏Ησαν δὲ ἐν τῇ ὁδῷ ἀναβαίνοντες εἰς ῾Ιεροσόλυμα· καὶ ἦν προάγων αὐτοὺς ὁ ᾿Ιησοῦς, καὶ ἐθαμβοῦντο, καὶ ἀκολουθοῦντες ἐφοβοῦντο. καὶ παραλαβὼν πάλιν τοὺς δώδεκα ἤρξατο αὐτοῖς λέγειν τὰ μέλλοντα αὐτῷ συμβαίνειν, 33 ὅτι ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς ῾Ιεροσόλυμα καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδοθήσεται τοῖς ἀρχιερεῦσι καὶ γραμματεῦσι, καὶ κατακρινοῦσιν αὐτὸν θανάτῳ καὶ παραδώσουσιν αὐτὸν τοῖς ἔθνεσι, 34 καὶ ἐμπαίξουσιν αὐτῷ καὶ μαστιγώσουσιν αὐτὸν καὶ ἐμπτύσουσιν αὐτῷ καὶ ἀποκτενοῦσιν αὐτόν, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἀναστήσεται.

35 Καὶ προσπορεύονται αὐτῷ ᾿Ιάκωβος καὶ ᾿Ιωάννης υἱοὶ Ζεβεδαίου λέγοντες· διδάσκαλε, θέλομεν ἵνα ὃ ἐὰν αἰτήσωμεν ποιήσῃς ἡμῖν. 36 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· τί θέλετε ποιῆσαί με ὑμῖν; 37 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν σου καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου. 38 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐκ οἴδατε τί αἰτεῖσθε. δύνασθε πιεῖν τὸ ποτήριον ὃ ἐγὼ πίνω, καὶ τὸ βάπτισμα ὃ ἐγὼ βαπτίζομαι βαπτισθῆναι; 39 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· δυνάμεθα. ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· τὸ μὲν ποτήριον ὃ ἐγὼ πίνω πίεσθε, καὶ τὸ βάπτισμα ὃ ἐγὼ βαπτίζομαι βαπτισθήσεσθε· 40 τὸ δὲ καθίσαι ἐκ δεξιῶν μου καὶ ἐξ εὐωνύμων οὐκ ἔστιν ἐμὸν δοῦναι, ἀλλ᾿ οἷς ἡτοίμασται.

41 Καὶ ἀκούσαντες οἱ δέκα ἤρξαντο ἀγανακτεῖν περὶ ᾿Ιακώβου καὶ ᾿Ιωάννου. 42 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς προσκαλεσάμενος αὐτοὺς λέγει αὐτοῖς· οἴδατε ὅτι οἱ δοκοῦντες ἄρχειν τῶν ἐθνῶν κατακυριεύουσιν αὐτῶν καὶ οἱ μεγάλοι αὐτῶν κατεξουσιάζουσιν αὐτῶν· 43 οὐχ οὕτω δὲ ἔσται ἐν ὑμῖν, ἀλλ᾿ ὃς ἐὰν θέλῃ γενέσθαι μέγας ἐν ὑμῖν, ἔσται ὑμῶν διάκονος, 44 καὶ ὃς ἐὰν θέλῃ ὑμῶν γενέσθαι πρῶτος, ἔσται πάντων δοῦλος· 45 καὶ γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι, καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

32 Προχωρούσαν λοιπόν και ανέβαιναν τον δρόμο προς τα Ιεροσόλυμα. Και ο Ιησούς προχωρούσε μπροστά από τους μαθητές Του και αυτοί θαμπώνονταν από θαυμασμό και δέος, καθώς Τον έβλεπαν τόσο άφοβα και με τόσο θαρραλέα απόφαση να προχωρά προς την πόλη όπου τόσα θα πάθαινε.

Ὁ π. Στυλιανός Καρπαθίου τέλεσε τούς τελευταίους Χαιρετισμούς μαζί μέ τούς ὑγειονομικούς ἀπεργούς πείνας

Ὁ π. Στυλιανός Καρπαθίου τέλεσε τούς τελευταίους Χαιρετισμούς ἔξω ἀπό τό Ὑπουργεῖο Ὑγείας μαζί μέ τούς ὑγειονομικούς ἀπεργούς πείνας πού βρίσκονται σέ ἀναστολή ! Παρά τήν ἐξάντληση τούς, ἔψαλαν ὅλοι μαζί στήν Ὑπεραγία Θεοτόκο ζητῶντας Της νά χαρίσει τήν ἐλευθερία σέ ὅλους μας!

Ἄς τά βλέπουμε μπάς καί ἀντιληφθούμε τί δέν κάνουμε ἐμεῖς σωστά...

Εδώ, στην Αγιοτόκο Ελλάδα - με τους λαμπρούς Ι.Ναούς, με την ασφάλεια του να παρακολουθήσουμε μιά οποιαδήποτε τελετή, με την γρήγορη πρόσβαση με κάθε μέσο, με την άμεση κατανόηση των μυστηρίων λόγω της βιωματικής γνωριμίας μας με την πατρώα πίστη - γκρινιάζουμε πολλές φορές για το "πως θα πάμε", "τί ώρα είναι αυτή", "πού θα παρκάρουμε", "πόση ώρα θα μείνουμε όρθιοι", "αυτά είναι ξεπερασμένα" κλπ

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Μ. ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ-ΚΥΡΙΑΚΗ Ε' ΝΗΣΤΕΙΩΝ (ΟΣΙΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΑΙΓΥΠΤΙΑΣ), 10-4-2022

https://youtu.be/TpCl0q271fM
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Μ. ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ-ΚΥΡΙΑΚΗ Ε' ΝΗΣΤΕΙΩΝ (ΟΣΙΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΑΙΓΥΠΤΙΑΣ), 10-4-2022

Μπορῶ νά πῶ ὅτι ἡ κορυφή τῶν ἐγκλημάτων ἀπό τήν γλώσσα ξεκινάει (Γέροντας Ἐφραίμ)

H γλώσσα είναι ένα εργαλείο, που μας δόθηκε από τον Θεό, για να Τον ευλογούμε, να Τον δοξολογούμε, να Τον ευχαριστούμε. Μπορώ να πω ότι η κορυφή των εγκλημάτων από την γλώσσα ξεκινάει. Έρχεται ο κακός δαίμονας και την μεταστρέφει σε ύβρη του Θεού και σε χλευασμό. Παρασύρει τον ταλαίπωρο άνθρωπο να διαπράττει το μεγαλύτερο έγκλημα στον κόσμο, κι αυτό είναι να υβρίζει τον Θεό.

Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεϊτης


https://proskynitis.blogspot.com/2022/04/blog-post_78.h

10 Ἀπριλίου. † ΚΥΡΙΑΚΗ Ε ́ ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ. «Μαρίας ὁσίας τῆς Αἰγυπτίας». Τερεντίου, Πομπηίου, Μαξίμου, Ἐπαμεινώνδου, Μιλτιάδου καὶ ἑτέρων 35 μαρτύρων (γ ́ αἰ.). Γρηγορίου Ε ́ ΚΠόλεως ἱερομάρτυρος († Πάσχα 4 Ἀπριλίου 1821). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυρ. ε΄ νηστειῶν (Ἑβρ. θ΄ 11-14).

Εβρ. 9,11           Χριστὸς δὲ παραγενόμενος ἀρχιερεὺς τῶν μελλόντων ἀγαθῶν διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς, οὐ χειροποιήτου, τοῦτ᾿ ἔστιν οὐ ταύτης τῆς κτίσεως,

Εβρ. 9,11                   Και πράγματι ο Χριστός, όταν ήλθεν ως Αρχιερεύς των αγαθών, τα οποία δια την Π. Διαθήκην ήσαν μέλλοντα, εισήλθε δια της μεγαλυτέρας και τελειοτέρας σκηνής, που δεν είχε κατασκευασθή από ανθρώπινα χέρια, δηλαδή όχι δια μέσου των υλικών κτισμάτων, αλλά με το άγιον και τίμιον σώμα δια της αειπαρθένου Μαρίας. (Αυτό το σώμα ήτο η μεγαλυτέρα και τελειοτέρα σκηνή του Θεού).