ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2022
Τό μαρτυρικό τέλος τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ
Το μαρτυρικό τέλος του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
Είναι η 23η Αυγούστου του 1779. Ο ταπεινός ρασοφόρος Πατροκοσμάς βρίσκεται στο Κολικόντασι του Μπερατιού. «Εδώ κηρύσσει το ύστατον τον λόγον του Θεού. Το κήρυγμά του τούτο αποτελεί το κύκνειόν του άσμα. Λαός πολύς, ως πάντοτε συγκεντρούται, δια να ακούση τον ιεροκήρυκα». Οι στρατιώτες του Κουρτ πασά τον συνέλαβαν, χωρίς να του ανακοινώσουν καμμιά κατηγορία.
«Τότε εκατάλαβεν ο ευλογημένος διδάσκαλος, πως έχουν να τον θανατώσουν· όθεν εδόξασε, και ευχαρίστησε τον Δεσπότην Χριστόν, όπου τον ηξίωσε να τελειώση τον δρόμον του Αποστολικού κηρύγματος με Μαρτύριον. Έπειτα στραφείς προς τους καλογήρους, οπού τον συνόδευαν, τους λέγει εκείνον το ψαλμικόν: “Διήλθομεν δια πυρός και ύδατος και εξήγαγες ημάς εις αναψυχήν”· και όλην εκείνην την νύκτα εδοξολόγει με ψαλμούς τον Κύριον, χωρίς να δείξη ολότελα κανένα σημείον λύπης δια την στέρησιν της ζωής του, αλλά μάλιστα φαινόμενος χαριέστατος εις το πρόσωπον, ωσάν να επήγαινεν εις χαρές και ξεφαντώματα».
Όταν ξημέρωσε οι επτά δήμιοι τον οδήγησαν στο ποτάμι, τον Άψο. «Τον κάθησαν κοντά εις ένα δένδρον και ηθέλησαν να του δέσουν τα χέρια, αλλ’ εκείνος δεν τους άφησε, λέγοντάς τους ότι δεν αντιστέκεται, αλλά κρατεί σταυρωμένα τα χέρια του ωσάν να του τα είχαν δέσει»… «Καθώς προσευχόταν ευλόγησεν τον κόσμον σταυροειδώς και εκεί ήταν ένα δένδρον και εβγάνοντας το σχοινίον από το άλογον τον έδεσαν από τον λαιμόν και τον έπνιξαν, και έτσι παρέδωσεν την αγίαν του ψυχήν εις χείρας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ευθύς τον εγύμνωσαν από όλα τα φορέματα όπου είχεν, έξω από ένα παλαιοβράκι, όπου δεν το έβγαλαν και τον έρριψαν εις το ποτάμι», γράφει απλά και λιτά ο Ζηκο–Μπιστρέκης, ένας από τους μαθητές και ακολούθους του Πατροκοσμά, εκείνες τις δύσκολες ώρες.
Ν’ ἀγαπήσεις τόν Χριστό μας, ὅπως Τόν ἀγάπησαν οἱ Ἅγιοι, ὅπως ἡ Μαρία ἡ Μαγδαληνή.
Οσιος Ιερώνυμος της Αιγίνης
Του Ισαάκ του Σύρου τους Λόγους, μετά τις δέκα φορές πού θα τους διάβασης, θα τους καταλάβεις, δηλ. θα καταλάβεις την αξία του και θα τους αγαπήσεις περισσότερο. Μη τα διαβάζεις για να τελείωσης σύντομα, αλλά αργά και με προσοχή, και να βλέπεις, απ’ όλα αυτά εκεί μέσα, τί κάνεις εσύ και τί δεν κάνεις. Εκεί θα βρίσκεις ωφέλεια, εκεί να τρέχεις.
Και κοιμήσου όσο θέλεις, και τρώγε όσο θέλεις, αλλά πάντα να το θυμάσαι, την προσευχή μη αφήσεις. Πάντα ο νους σου εκεί να είναι. Τίποτα δεν θα σε βλάψει, αν έχεις τον νουν σου εις την προσευχή, εις τον Θεό. Προσευχή. Μερικοί, όταν περάσει λίγη ώρα και δεν προσευχηθούν, δεν αντέχουν και υποφέρουν. Ώς μαρτύριο θεωρούν τις στιγμές πού θέλουν να προσευχηθούν και δεν μπορούν.
Τώρα ίσως δεν τα καταλαβαίνεις αυτά πού σου λέγω, αργότερα ισως. Αν στο μαγκάλι δεν προσθέσουμε κάρβουνα, η φωτιά θα σβήσει. Προσοχή να μη σβήσει η φωτιά. Και δεν θα σβήσει, αν δεν κόψης την προσευχή.
Ν‘ αγαπήσεις τον Χριστό μας, όπως Τον αγάπησαν οι Άγιοι, οι μάρτυρες και ακόμη πιο πολύ, όπως η Μαρία η Μαγδαληνή. «Πού έβαλαν τον Κύριο μου;». Είπε με πόνο. Κλαίγω όταν το διαβάζω αυτό, γιατί καταλαβαίνω πώς θα το είπε. Αλλά άκουσε μετά την γλυκεία φωνή: «Μαρία!»…
Βλάβες ἀγγείων καί ὀργάνων πού προκαλοῦνται ἀπό τά προϊόντα mRNA: Ἀδιάσειστα ἀποδεικτικά στοιχεῖα.
Των Michael Palmer, MD και Sucharit Bhakdi, MD
Αύγουστος 2022 – https://doctors4covidethics.org
Περίληψη
Το παρόν άρθρο συνοψίζει στοιχεία από εργαστηριακές μελέτες και από αυτοψίες ασθενών που απεβίωσαν μετά τον “εμβολιασμό” κατά της Covid. Τα συλλογικά ευρήματα καταδεικνύουν ότιΤα εμβόλια mRNA δεν μένουν στο σημείο της ένεσης, αλλά αντίθετα μεταδίδονται σε όλο το σώμα και συσσωρεύονται σε διάφορα όργανα,
τα εμβόλια COVID με βάση το mRNA προκαλούν μακροχρόνια έκθεση του SARS-CoV-2 σε πολλά όργανα,
η επαγόμενη από το εμβόλιο εκδήλωση της πρωτεΐνης spike προκαλεί αυτοάνοση φλεγμονή,
Η επαγόμενη από το εμβόλιο φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στα όργανα, ιδίως σε αγγεία, μερικές φορές με θανατηφόρο αποτέλεσμα.
Σημειώνουμε ότι ο μηχανισμός βλάβης που προκύπτει από τις μελέτες αυτοψίας δεν περιορίζεται μόνο στα εμβόλια COVID-19, αλλά είναι εντελώς γενικός-αναμένεται ότι θα συμβεί το ίδιο με τα εμβόλια mRNA κατά οποιουδήποτε άλλου μολυσματικού παθογόνου. Αυτή η τεχνολογία έχει αποτύχει και πρέπει να εγκαταλειφθεί.
Ενώ οι κλινικές αναφορές περιστατικών (π.χ. [1, 2]) και οι στατιστικές αναλύσεις συσσωρευμένων αναφορών ανεπιθύμητων ενεργειών (π.χ. [3, 4]) παρέχουν πολύτιμες αποδείξεις για βλάβες που προκαλούνται από εμβόλια COVID-19 με βάση το mRNA, είναι σημαντικό να τεκμηριωθεί η αιτιώδης σχέση σε μεμονωμένες περιπτώσεις.
Η παθολογία παραμένει ο χρυσός κανόνας για την απόδειξη της αιτιώδους συνάφειας της νόσου. Σε αυτό το σύντομο έγγραφο θα συζητηθούν ορισμένα βασικά ευρήματα σχετικά με υλικά αυτοψίας από ασθενείς που πέθαναν εντός ημερών έως αρκετών μηνών μετά τον εμβολιασμό. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται επίσης εν συντομία ορισμένες εργαστηριακές μελέτες.
Τα περισσότερα στοιχεία που παρουσιάζονται εδώ προέρχονται από το έργο του καθηγητή παθολογίας, Arne Burkhardt, MD
Ο καθηγητής Burkhardt είναι ένας πολύ έμπειρος παθολόγος από το Reutlingen της Γερμανίας. Με τη βοήθεια του συναδέλφου του καθηγητή Walter Lang, έχει μελετήσει πολυάριθμες περιπτώσεις θανάτου που συνέβησαν μέσα σε λίγες ημέρες έως αρκετούς μήνες μετά τον εμβολιασμό. Σε κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις, η αιτία θανάτου είχε πιστοποιηθεί ως “φυσική” ή “άγνωστη”. Ο Burkhardt παρενέβη μόνο επειδή οι οικογένειες των θανόντων αμφέβαλαν για αυτές τις ετυμηγορίες και αναζήτησαν μια δεύτερη γνώμη.
Είναι αξιοσημείωτο, επομένως, ότι ο Burkhardt διαπίστωσε ότι όχι μόνο μερικές αλλά η πλειονότητα αυτών των θανάτων, οφείλεται στον εμβολιασμό.
Τό μοναστήρι ὡς «Πανεπιστήμιο τῆς Ἐκκλησίας», Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης
[Μᾶρκ. 9, 33:41]
Στό «Πανεπιστήμιο τῆς Ἐκκλησίας» πού εἶναι ὁ μοναχισμός ἐφοίτησε ὁ Ἅγιος Πορφύριος καί πάρα πολλοί Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἦταν σκοπός τῆς ζωῆς τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου νά κτίσει ἕνα μοναστήρι, γι' αὐτό καί ἐργαζότανε σκληρά μαζί μέ τήν ἀδελφή του συγκεντρώνοντας χρήματα. «Ἐγώ τότε», λέγει, «πού σκεπτόμουνα νά φτιάξω τό μοναστήρι τό γυναικεῖο, πολλές σκέψεις ἐρχόντουσαν στόν νοῦ μου. Ἡ πιό σπουδαία σκέψη μου ἦταν νά μαζέψω μερικές ἀδελφές μοναχές καί νά εἶναι ὅλες κοντά μου, νά μ' ἀγαπᾶνε ἐν Χριστῷ καί νά τίς ἀγαπάω ἐν Χριστῷ. Θά ἤθελα ὅλες νά εἶναι μοναχές ἀληθινές, νά ἔχουνε πνεῦμα μοναχικῆς ζωῆς, χωρίς ζήλειες, χωρίς τέτοια πράγματα πού ἔχουν συνήθως οἱ γυναῖκες. Νά ἔχουν ἀγάπη μεταξύ τους καί τάξη. Ἐπίσης, θά ἤθελα νά κάναμε κι ἕνα ἐργόχειρο, μιά τέχνη πού νά κρατάει δύο-τρεῖς ὧρες τήν ἡμέρα, τίς πρωινές.
Τό κέντρο τοῦ βάρους ὅμως, θά ἤθελα νά τό ρίξουμε στό «Πανεπιστήμιο τῆς Ἐκκλησίας». Κι ἐννοῶ στούς ὕμνους, κανόνες, μεσονυκτικά, μεσώρια, Ψαλτήρι, Παρακλητική, Μηναῖο, Θεοτοκάριο, Τριώδιο, Πεντηκοστάριο»[1]. Ὅλα αὐτά εἶναι βιβλία πού χρησιμοποιοῦμε στήν Λατρεία τῆς Ἐκκλησίας μας καθημερινῶς καί περιέχουν μέσα τους ὅλη τήν Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας μας ὅλη τήν διδασκαλία τοῦ Κυρίου καί εἶναι πολύ βοηθητικά γιά τήν πνευματική ζωή. Οὐσιαστικά εἶναι μιά κατήχησις εἰς τήν ὀρθόδοξη πνευματική ζωή καί στήν ὀρθόδοξη δογματική, στήν ὀρθόδοξη πίστη.
«Ἤθελα», λέγει ὁ Ἅγιος, «νά τά διαβάζομε ὅλα, εἰ δυνατόν, ὅσα γράφει τό Τυπικό. Καί τά ψαλτήρια νά τά διαβάζουμε ἀκόμη πρίν τό μεσημέρι, γιά οἰκονομία. Νά μήν τά διαβάζουμε τή νύχτα καί κουράζονται οἱ ἀδελφές. Ἡ ἀφοσίωση, ἡ ἀπασχόληση μέ τούς ὕμνους καί τά ἀναγνώσματα εἶναι μεγάλο πράγμα γιά μένα, πολύ μεγάλο. Γιατί ἁγιάζεται ὁ ἄνθρωπος χωρίς νά τό καταλάβει. Ἀποκτάει καί ἀγάπη καί ταπείνωση καί ὅλα ἀκούγοντας τῶν ἁγίων τά λόγια, τοῦ Μηνιαίου, τῆς Παρακλητικῆς κ.λπ.»[2]. Εἶναι ἕνας πολύ εὔκολος τρόπος νά ἁγιάσει κανείς, ὅταν μέ ἀφοσίωση μελετᾶ τά ἅγια βιβλία τῆς Ἐκκλησίας μας πού χρησιμοποιοῦμε στήν καθημέρα λειτουργική καί λατρευτική πράξη.
Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς ΙΒ Ματθαίου.Παναγιώτης Τρεμπέλας
Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΒ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ
Κατά Ματθαίον, κεφάλαιο ΙΘ΄, εδάφια 16-26
16 Καὶ ἰδοὺ εἷς προσελθὼν εἶπεν αὐτῷ· διδάσκαλε ἀγαθέ, τί ἀγαθὸν ποιήσω ἵνα ἔχω ζωὴν αἰώνιον; 17 Ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ· τί με λέγεις ἀγαθόν; Οὐδεὶς ἀγαθὸς εἰ μὴ εἷς ὁ Θεός. Εἰ δὲ θέλεις εἰσελθεῖν εἰς τὴν ζωήν, τήρησον τὰς ἐντολάς. 18 Λέγει αὐτῷ· ποίας; Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπε· τὸ οὐ φονεύσεις, οὐ μοιχεύσεις, οὐ κλέψεις, οὐ ψευδομαρτυρήσεις, 19 τίμα τὸν πατέρα καὶ τὴν μητέρα, καὶ ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν. 20 Λέγει αὐτῷ ὁ νεανίσκος· πάντα ταῦτα ἐφυλαξάμην ἐκ νεότητός μου· τί ἔτι ὑστερῶ; 21 Ἒφη αὐτῷ ὁ ῾Ιησοῦς· εἰ θέλεις τέλειος εἶναι, ὕπαγε πώλησόν σου τὰ ὑπάρχοντα καὶ δὸς πτωχοῖς, καὶ ἕξεις θησαυρὸν ἐν οὐρανῷ, καὶ δεῦρο ἀκολούθει μοι. 22 Ἀκούσας δὲ ὁ νεανίσκος τὸν λόγον ἀπῆλθε λυπούμενος· ἦν γὰρ ἔχων κτήματα πολλά.
23 ῾Ο δὲ ᾿Ἰησοῦς εἶπε τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι δυσκόλως πλούσιος εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. 24 Πάλιν δὲ λέγω ὑμῖν, εὐκοπώτερόν ἐστι κάμηλον διὰ τρυπήματος ῥαφίδος διελθεῖν ἢ πλούσιον εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν. 25 Ἀκούσαντες δὲ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ἐξεπλήσσοντο σφόδρα λέγοντες· τίς ἄρα δύναται σωθῆναι; 26 Ἐμβλέψας δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· παρὰ ἀνθρώποις τοῦτο ἀδύνατόν ἐστι, παρὰ δὲ Θεῷ πάντα δυνατά ἐστι.
Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα
16 Και ιδού, κάποιος τον πλησίασε και του είπε: «Διδάσκαλε αγαθέ, τί αγαθό και τι καλό να κάνω για να αποκτήσω την αιώνια ζωή;». 17 Κι ο Κύριος τού είπε: «Αφού απευθύνεσαι σε μένα θεωρώντας ότι είμαι ένας απλός άνθρωπος, γιατί με ονομάζεις αγαθό;
Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς ΙΒ Ματθαίου.Παναγιώτης Τρεμπέλας
Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΒ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ
Α’ προς Κορινθίους, κεφάλαιο ΙΕ΄, εδάφια 1-11
1Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον ὃ εὐηγγελισάμην ὑμῖν, ὃ καὶ παρελάβετε, ἐν ᾧ καὶ ἑστήκατε, 2 δι᾿ οὗ καὶ σῴζεσθε, τίνι λόγῳ εὐηγγελισάμην ὑμῖν εἰ κατέχετε, ἐκτὸς εἰ μὴ εἰκῆ ἐπιστεύσατε. 3 Παρέδωκα γὰρ ὑμῖν ἐν πρώτοις ὃ καὶ παρέλαβον, ὅτι Χριστὸς ἀπέθανεν ὑπὲρ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν κατὰ τὰς γραφάς, 4 καὶ ὅτι ἐτάφη, καὶ ὅτι ἐγήγερται τῇ τρίτη ἡμέρᾳ κατὰ τὰς γραφάς, 5 καὶ ὅτι ὤφθη Κηφᾷ, εἶτα τοῖς δώδεκα· 6 ἔπειτα ὤφθη ἐπάνω πεντακοσίοις ἀδελφοῖς ἐφάπαξ, ἐξ ὧν οἱ πλείους μένουσιν ἕως ἄρτι, τινὲς δὲ καὶ ἐκοιμήθησαν· 7 ἔπειτα ὤφθη ᾿Ιακώβῳ, εἶτα τοῖς ἀποστόλοις πᾶσιν· 8 ἔσχατον δὲ πάντων ὡσπερεὶ τῷ ἐκτρώματι ὤφθη κἀμοί. 9 Ἐγὼ γάρ εἰμι ὁ ἐλάχιστος τῶν ἀποστόλων, ὃς οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς καλεῖσθαι ἀπόστολος, διότι ἐδίωξα τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ· 10 χάριτι δὲ Θεοῦ εἰμι ὅ εἰμι· καὶ ἡ χάρις αὐτοῦ ἡ εἰς ἐμὲ οὐ κενὴ ἐγενήθη, ἀλλὰ περισσότερον αὐτῶν πάντων ἐκοπίασα, οὐκ ἐγὼ δέ, ἀλλ᾿ ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ ἡ σὺν ἐμοί. 11 Εἴτε οὖν ἐγὼ εἴτε ἐκεῖνοι, οὕτω κηρύσσομεν καὶ οὕτως ἐπιστεύσατε.
Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα
1 Σας γνωστοποιώ λοιπόν, αδελφοί, το Ευαγγέλιο που σας δίδαξα, το οποίο και παραλάβατε και στο οποίο μένετε αμετακίνητοι από τότε. 2 Μ’ αυτό και θα σωθείτε, εάν το κρατάτε στερεά, όπως εγώ σας το κήρυξα˙ εκτός αν μάταια και χωρίς λόγο πιστέψατε. Λησμονήσατε όμως μια ουσιώδη αλήθεια του Ευαγγελίου μου αυτού.
Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, Νέον Μαρτυρολόγιον
https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/08/blog-post_509.html
4 Σεπτεμβρίου. † ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ ́ ΜΑΤΘΑΙΟΥ. Βαβύλα ἱερομάρτυρος (†251), Μωυσέως προφήτου (1460 π.Χ.). Ἑρμιόνης (†117) θυγατρὸς τοῦ ἀποστ. Φιλίππου· Ἰερουσαλὴμ καὶ τῶν υἱῶν αὐτῆς τῶν ἐν Βεροίᾳ μαρτύρων· Ἀνθίμου ὁσίου τοῦ ἐν Κεφαλληνίᾳ (†1781). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό
ἀνάγνωσμα. Κυρ. ιβ΄ ἐπιστ. (Α΄ Κορ. ιε΄ 1-11).
Α Κορ. 15,1 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον ὃ εὐηγγελισάμην ὑμῖν, ὃ καὶ παρελάβετε, ἐν ᾧ καὶ ἑστήκατε,
Α Κορ. 15,1 Αδελφοί, σας υπενθυμίζω το Ευαγγέλιον, το οποίον εκήρυξα εις σας και το οποίον σεις παρελάβατε με πίστιν, στο οποίον και στέκεσθε σταθεροί και ακλόνητοι,