Father Savvas the Athonite is a hieromonk in the Monastery of Holy Trinity, Edessa, Macedonia, Greece. He has a degree in Dentistry and in Theology.
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022
Τί εἶναι ὁ Σταυρός, Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ-Στόν Τίμιο καί Ζωοποιό Σταυρό (Στ' μέρος), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΚΗΡΥΓΜΑ_Τι είναι ο Σταυρός, Αγ. Γρηγορίου Παλαμά-Στον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό (Στ' μέρος), 18-9-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comὉ Κύριος γιά τόν Σταυρό, Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ-Στόν Τίμιο καί Ζωοποιό Σταυρό (Ε' μέρος), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΚΗΡΥΓΜΑ_Ο Κύριος για τον Σταυρό, Αγ. Γρηγορίου Παλαμά-Στον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό (Ε' μέρος), 17-9-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comΤοῦ ἁγίου νεομάρτυρος ΜΑΞΙΜΟΥ ΣΑΝΤΟΒΙΤΣ τοῦ πρεσβυτέρου.
.ἔβλεπε ἀπό τήν εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Γοργοϋπηκόου, πού ὑπάρχει στό κελλί της, νά βγαίνη μία παιδούλα μέ πλεξοῦδες σέ ἡλικία δώδεκα ἐτῶν...
Ἅγιος Δανιήλ Κατουνακιώτης
Κυριακή μετά τήν Ὕψωση.«Ἡ ζημία τῆς ψυχῆς». π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς μετά τήν Ὕψωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Παναγιώτης Τρεμπέλας
Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς μετά τήν Ὕψωση. Παναγιώτης Τρεμπέλας
Τότε μόνο ὁ νοητός ἥλιος θά θερμάνει τήν ἑλληνική γῆ...
18 Σεπτεμβρίου. † ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΙΝ. Εὐμενίου ἐπισκόπου Γορτύνης Κρήτης (ζ ́ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό
ἀνάγνωσμα. Κυρ. μετά τήν ὓψωσιν, Κυρ. κα΄ ἐπιστ. (Γαλ. β΄ 16-20).
Γαλ. 2,16 εἰδότες δὲ ὅτι οὐ δικαιοῦται ἄνθρωπος ἐξ ἔργων νόμου ἐὰν μὴ διὰ πίστεως Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ ἡμεῖς εἰς Χριστὸν Ἰησοῦν ἐπιστεύσαμεν, ἵνα δικαιωθῶμεν ἐκ πίστεως Χριστοῦ καὶ οὐκ ἐξ ἔργων νόμου, διότι οὐ δικαιωθήσεται ἐξ ἔργων νόμου πᾶσα σάρξ.
Γαλ. 2,16 Επειδή όμως εγνωρίσαμεν καλά ότι ο άνθρωπος δεν γίνεται δίκαιος, δεν αποκτά την δικαίωσιν ενώπιον του Θεού από τας τυπικάς διατάξστου μωσαϊκού Νομου, αλλά μόνον δια της φωτισμένης ενεργείας και ενεργού πίστεως στον Ιησούν Χριστόν, και ημείς επιστεύσαμεν στον Χριστόν Ιησούν, δια να γίνωμεν δίκαιοι από την πίστιν και με την πίστιν στον Χριστόν και όχι από τα έργα του μωσαϊκού Νομου. Διότι, όπως άλλωστε έχει γραφή και εις την Παλαιάν Διαθήκην, “δεν θα δικαιωθή ποτέ κανείς από τα έργα του Νομου”.