ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022
π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Ὁ Γέρων Γαβριήλ γιά τους συλλειτουργοῦντες μέ τόν ψευδοκιέβου"
Τά ἀγαθά τῆς γῆς καί τοῦ οὐρανοῦ (γ' μέρος), Α΄ Κυριακή Λουκᾶ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΚΗΡΥΓΜΑ_Τά ἀγαθά τῆς γῆς καί τοῦ οὐρανοῦ (γ' μέρος)-Ὅποιος φεύγει μακρυά ἀπό τήν ἁμαρτία καί ἐργάζεται τήν ἀρετή ἀπολαμβάνει καί τά ἐπίγεια ἀγαθά, Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, (Α΄ Κυριακή Λουκᾶ), 25-9-2022, , Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
Τά ἀγαθά τῆς γῆς καί τοῦ οὐρανοῦ (β' μέρος) Α΄ Κυριακή Λουκᾶ, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΚΗΡΥΓΜΑ_Τά ἀγαθά τῆς γῆς καί τοῦ οὐρανοῦ (β' μέρος)-Ὅποιος τηρεῖ τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ ἀπολαμβάνει καί τά ἐπίγεια ἀγαθά, Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, (Α΄ Κυριακή Λουκᾶ), 25-9-2022, , Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης: "Ὁ Καλὸς Θεὸς οἰκονομάει γιὰ τὸν κάθε ἄνθρωπο ἕναν σταυρὸ ἀνάλογο μὲ τὴν ἀντοχή του, ὄχι γιὰ νὰ βασανιστῆ, ἀλλὰ γιὰ νὰ ἀνεβῆ ἀπὸ τὸν σταυρὸ στὸν Οὐρανὸ"
Ἡ πίστη στήν ἐποχή μας
Ποιμένες, διεσκορπίσθητε; Διασκορπισθήσονται καί τά πρόβατα!
Μετάσταση τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου:«Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος μπροστά στά μυστήρια τῆς ἱστορίας». π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
Ραγδαία καί ἀνησυχητική ἡ αὔξηση τῶν θανάτων!
Ἡ ἁγία Ἀριάδνη (ἡ καί Μαρία ὀνομαζομένη) ἡ ἐν Φρυγία
Μοναχός Θηκαράς. Προσευχές τοῦ 14ου αἰῶνα. Ἕκτη ὥρα. Εὐχή
26 Σεπτεμβρίου. † Ἡ μετάστασις τοῦ ἀποστόλου καὶ εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου τοῦ θεολόγου. Γεδεὼν τοῦ δικαίου (1350 π.Χ.). Ἀνάμνησις τῆς ἐπιστροφῆς τῆς τ. κάρας τοῦ ἀποστ. Ἀνδρέου καὶ τῶν ἐγκαινίων τοῦ νέου ἱ. ναοῦ αὐτοῦ ἐν Πάτραις (26.9.74). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό
ἀνάγνωσμα. Τοῦ εὐαγγελιστοῦ, 26 Σεπτεμβρίου (Α΄ Ἰω. δ΄ 12-19).
Α Ιω. 4,12 Θεὸν οὐδεὶς πώποτε τεθέαται· ἐὰν ἀγαπῶμεν ἀλλήλους, ὁ Θεὸς ἐν ἡμῖν μένει καὶ ἡ ἀγάπη αὐτοῦ τετελειωμένη ἐστὶν ἐν ἡμῖν.
Α Ιω. 4,12 Τον Θεόν κανείς ποτέ έως τώρα δεν έχει ιδεί και γνωρίσει εις όλην του την τελειότητα. Εάν όμως αγαπώμεν ο ένας τον άλλον, τότε ο αόρατος και ακατάληπτος Θεός μένει έντος ημών και η άπειρος αγάπη του παραμένει πλήρης και τελεία μέσα μας.