Σελίδες

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022

Πηγαίνοντας νά συναντήσεις τούς ἄλλους, φανερώνεσαι ποιός εἶσαι, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 Απόσπασμα από την ομιλία Ὁ σκοπός τῶν συναναστροφῶν, Αββά Δωροθέου, 2-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/watch?v=GaMHU...

 ΚΗΡΥΓΜΑ_432. Τα αγαθά της νηψης, Άγιου Ησύχιου ο Πρεσβύτερου-Προς τον Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως και αρετής χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα αντιρρητικά και ευκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 3-10-2022

Ὅπως θέλετε νά σᾶς κάνουν οἱ ἄλλοι ἔτσι καί ἐσεῖς νά κάνετε (Γ'), 2-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Μήπως αγαπώντας και βοηθώντας όλους ζημιωθούμε; Όπως θέλετε να σας κάνουν οι άλλοι έτσι και εσείς να κάνετε σ' αυτούς (γ' μέρος), Αγ. Γρηγορίου Παλαμά- Β' Κυριακή Λουκά, 2-10-2022, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

έν εἰναι ΤΙ κάνεις, ἀλλά ΓΙΑΤΙ τό κάνεις (Ἱερός Χρυσόστομος), Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 Απόσπασμα από την ομιλία Ὁ σκοπός τῶν συναναστροφῶν, Αββά Δωροθέου, 2-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/watch?v=GaMHU...

Ὁ σκοπός τῶν συναναστροφῶν, Ἀββᾶ Δωροθέου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΟΜΙΛΙΑ_27. Ὁ σκοπός τῶν συναναστροφῶν, Αββά Δωροθέου, Α΄ Ἐπιστολή σέ Κελλιῶτες πού τόν ρώτησαν πῶς πρέπει νά ἀντιμετωπίζουν τίς συναναστροφές, 2-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὅπως θέλετε νά σᾶς κάνουν οἱ ἄλλοι ἔτσι καί ἐσεῖς νά κάνετε σ' αὐτούς (β' μέρος), Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ- Β' Κυριακή Λουκᾶ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Όπως θέλετε να σας κάνουν οι άλλοι έτσι και εσείς να κάνετε σ' αυτούς (β' μέρος), Αγ. Γρηγορίου Παλαμά- Β' Κυριακή Λουκά, 2-10-2022, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Ὁ ἅγιος Πατήρ ἡμῶν Ἰωάννης Καλαΐδης καί ὁ πνευματικός δεσμός του μέ τόν μακαριστό ἅγιο Ἐπίσκοπο Σιδηροκάστρου Ἰωάννη!


( Στήν φωτογραφία, ὁ π. Ἰωάννης ἀσπάζεται γιά τελευταῖα φορά τόν κεκοιμημένο Ἐπίσκοπο Ἰωάννη, κατά τήν ἐξόδιο ἀκολουθία! )


Ὁ πατήρ Ἰωάννης, ὅπως καί ὅλοι οἱ ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας, εἶχε πάντοτε ἀπόλυτο σεβασμό πρός τούς Ἀρχιερεῖς καί ποτέ δέν ἐξέφραζε ἀρνητική κρίση, δημόσια, γι' αὐτούς! Ἡ σχέση του μέ τόν μακαριστό ἐπίσκοπο Σιδηροκάστρου Ἰωάννη, ἦταν σχέση βαθιά πνευματική! Μᾶς ἔλεγε ὅτι ἔζησε πολλά θαυμαστά γεγονότα μέ τόν ἅγιο δεσπότη καί τόν εὐλαβοῦνταν πολύ! Αὐτό ξεκίνησε ἀπό τήν ἡμέρα τῆς ἐπιλογῆς του ὡς ἱερέως, ὅταν ὁ δεσπότης του εἶπε νά διαβάσει ἀπό τό Εὐαγγέλιο τό σημεῖο:
"Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τά ἔθνη...", κάτι τό ὁποῖο εἶχε δεῖ ὁ πατήρ Ἰωάννης πρίν ἀπό ἕξι μῆνες, ὡς ἐνύπνιο, μέ τήν διαβεβαίωση μάλιστα τοῦ ἐπισκόπου ὅτι θά τόν ἔκανε ἱερέα! Τό 1973 ὑπέφερε ἀπό ἰσχυρό πόνο στήν περιοχή τῆς κοιλιᾶς καί ὁ γιατρός του εἶπε ὅτι ἄμεσα θά ἔπρεπε νά ἐγχειριστεῖ! Ὅμως ὁ ἅγιος Πατήρ ἀρνήθηκε γιατί δέν ἤθελε νά ἀφήσει τό ποίμνιό του χωρίς ἐκκλησιασμό! Παρουσιάστηκε τότε πάλι στόν ὕπνο του ὁ δεσπότης καί τόν ρώτησε:" Πάτερ Ἰωάννη τί ἔχεις"; Καί ὁ Παππούλης του εἶπε:" Δέν μπορῶ Σεβασμιώτατε! Θέλω ἄδεια νά πάω γιά ἐγχείρηση "! "Δέν θά πᾶς πουθενά"! τοῦ εἶπε ὁ ἐπίσκοπος καί τό θαῦμα ἔγινε!

Ἡ ἁγία Θέκλα ἡ πρωτομάρτυς καί ἱσαπόστολος

Η ΑΓΙΑ ΘΕΚΛΑ
Η ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΣ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

24 Σεπτεμβρίου

Η πρωτομάρτυς αγία Θέκλα καταγόταν από το Ικόνιο της Μ. Ασίας και ήταν θυγατέρα της ευγενούς ειδωλολάτρισσας Θεόκλειας. Όταν ήταν δεκαοκτώ ετών, αρραβωνιάσθηκε με επιφανή νέο, άρχοντα της πόλεως Θάμυρι, ο οποίος την αγαπούσε με πάθος. Την εποχή εκείνη ο απόστολος Παύλος περνώντας από το Ικόνιο φιλοξενήθηκε στον οίκο του Ονησιφόρου, δίπλα στην οικία της Θέκλας, και εκεί νύκτα και ημέρα δίδασκε τον λόγο του Θεού. Στους Ικονιείς που είχαν συγκεντρωθεί για να τον ακούσουν, έλεγε πως αν διαφυλάττουν την χάρη που λαμβάνουν στο άγιο βάπτισμα αποφεύγοντας τις απατηλές ηδονές της σαρκός και του κόσμου, θα γίνουν ναοί του Αγίου Πνεύματος, θα δοξασθούν με τον Χριστό μέσα στο φως, στα δεξιά του Πατρός, και θα απολαύσουν την αιώνια μακαριότητα.

Η Θέκλα, σαγηνευμένη από τα ουράνια λόγια, επί τρία ημερονύκτια άκουγε τον Απόστολο κρυμμένη πίσω από ένα παράθυρο. Η Θεόκλεια και ο Θάμυρις, βλέποντάς την έτσι απορροφημένη από τους λόγους του άγνωστου ξένου και να έχει λησμονήσει τελείως κάθε τι το γήινο, ανήσυχοι μήνυσαν στον ηγεμόνα ότι όλη η πόλη ήταν ανάστατη με τα κηρύγματα αυτού του ξένου, που αποτρέπει τις παρθένους από τον γάμο. Τότε ο Παύλος συνελήφθη αμέσως και φυλακίσθηκε. Την νύκτα η Θέκλα δώρισε τα χρυσά της κοσμήματα στους δεσμοφύλακες και εισήλθε στην φυλακή του· κάθισε δίπλα στα πόδια του μεγάλου Αποστόλου και, καθώς εκείνος της δίδασκε τα μεγαλεία του Θεού, αυτή με πολλή ταπείνωση καταφιλούσε τα δεσμά του.

Όταν την επομένη την ανακάλυψαν τετρωμένη από τον θείο έρωτα να κάθεται δίπλα στον Απόστολο, την οδήγησαν στον ηγεμόνα. Στις ερωτήσεις του η Θέκλα σιωπούσε και η μητέρα της εξοργισμένη αναφώνησε: «Κατάκαυσε την εχθρά του γάμου στο μέσον του θεάτρου!». Τότε εκείνος τον μεν Παύλο φραγγέλωσε και τον απέλασε από το Ικόνιο, την δε Θέκλα καταδίκασε στον διά πυρός θάνατο.

Καθ’ ον χρόνον τα παιδιά και οι νέες συνέλεγαν φρύγανα για την πυρά, η Θέκλα είδε τον Χριστό με το σχήμα του Παύλου. Ενώ δε σκεπτόταν, «επειδή είμαι μικρόψυχη, μου εμφανίσθηκε ο διδάσκαλός μου για να με ενθαρρύνει», ο Κύριος μπροστά στα μάτια της ανελήφθη πάλι στους ουρανούς. Όταν την έριξαν στο μέσον της πυράς, θεία δύναμη την ενίσχυσε και έμεινε άθικτη από τις φλόγες. Εν τω μεταξύ έπεσε δυνατή βροχή ανάμικτη με χαλάζι, και η αγία, βρίσκοντας ευκαιρία από την σύγχυση του όχλου, εξήλθε από την πόλη.

Οδηγημένη από τον Θεό, η Θέκλα βρήκε τον Παύλο που κρυβόταν μαζί με την οικογένεια του Ονησιφόρου σε νεόκτιστο τάφο, κοντά στο Ικόνιο, και τον ακολούθησε στην Αντιόχεια της Πισιδίας. Κατά την είσοδό τους στην πόλη κάποιος νεαρός άρχοντας, ονομαζόμενος Αλέξανδρος, αντικρίζοντας το κάλλος της αγίας, κυριεύθηκε από σατανικό έρωτα και στο μέσον της αγοράς την εναγκαλίσθηκε αναίσχυντα και την καταφιλούσε. Η Θέκλα, προσπαθώντας να αμυνθεί, του ξέσχισε την χλαμύδα και πέταξε το στεφάνι από την κεφαλή του. Για να αποπλύνει την δημόσια καταισχύνη του, ο Αλέξανδρος την παρέδωσε στον ανθύπατο ως ιερόσυλη και η αγία καταδικάσθηκε σε θηριομαχία στο στάδιο.

Ὁ Ἄρχων Ἀσηκρῆτις καὶ τὰ τάλαντα τῶν Ταντάλων, στὴ σκιὰ τοῦ ‘’Ἀμερικῆς’’ κ. Ἐλπιδοφόρου



Ὁ Ἄρχων Ἀσηκρῆτις καὶ τὰ τάλαντα τῶν Ταντάλων,

στὴ σκιὰ τοῦ ‘’Ἀμερικῆς’’ κ. Ἐλπιδοφόρου

π. Στυλιανὸς Ἐμμ. Καρπαθίου MD, MSc, PhD - Θεολόγος-Ἰατρός Ψυχίατρος

«Τί θέλετέ μοι δοῦναι καὶ ἐγώ

ὑμῖν παραδώσω αὐτόν» (Ματθ. 26,15-16)

Μένουμε ἐννεοὶ ἐνώπιον τῶν πληγῶν, ποὺ σταθερὰ καὶ κατ’ ἐξακολούθησιν δημιουργοῦν στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας μας, ὡς μὴ ὤφελλε, πνευματικοὶ Ταγοί, ἐπιλήσμονες τῶν Ἀρχιερατικῶν τους Ὅρκων, τῶν ὁποίων τὴν στήριξη στὶς ἀντικανονικὲς ἐνέργειές τους ἔχει ἀναλάβει ἐργολαβικῶς ὁ Ἄρχων Ἀσηκρῆτις (βυζαντινὸς κρατικὸς τίτλος, ποὺ σημαίνει τὸν ἐξ ἀπορρήτων- a secretis- αὐλικό ) τῆς ἱεραρχικῶς, πρώτης τοπικῆς Ἐκκλησίας τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐν Κωνσταντινουπόλει, δικηγόρος κ. Ἀναστάσιος Βαβοῦσκος.

Πρόκειται γιὰ τὸν φαντασιακὸ αὐλικὸ τῆς Πατριαρχικῆς Αὐλῆς, ὁ ὁποῖος κατὰ τὰ φαινόμενα ἔχει τὴν ἐντολή, νὰ χρησιμοποιήσει κάθε δικολαβικὸ μέσο, γιὰ τὴν στήριξη τοῦ διαβοήτου ἀρχιεπισκόπου (;) κ. Ἐλπιδοφόρου Λαμπρινιάδη, ὁ ὁποῖος φεῦ! ἀφέστηκε τῆς πίστεως καὶ ἐμπαίζει τὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας.

Ἡ νομικὴ ἐπιχειρηματολογία τοῦ κ. Ἀ. Βαβούσκου, εἶναι ξένη πρὸς τὸ γράμμα καὶ τὸ πνεῦμα τῆς Ἐκκλησίας μας, τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Ἱερῶν Κανόνων. Μὲ ἀνοίκεια μηχανεύματα, ἀχαρακτήριστα τερτίπια, παρόμοια πρὸς αὐτὰ τοῦ ΣτΕ, ποὺ παραμορφώνουν τὴν συνταγματικὴ τάξη, εἰς βάρος τῆς ἀλήθειας καὶ τοῦ δικαίου, - ὅπως τὸ νεότευκτον κακόηθες μόρφωμα τοῦ συνταγματικῶς ἀνεκτοῦ (;)-, ὁ Ἀρχων Ἀσηκρῆτις ἐπινοεῖ ἀντιστοίχους νομικισμούς, μὲ στόχο νὰ παραστήσει ὡς ''ἀθῴας περιστεράς'' τοὺς ἠθικοὺς καὶ φυσικοὺς αὐτουργοὺς τῆς κατάπτυστης τόλμας, νὰ βεβηλώσουν, μετά δόλου καὶ ἀνενδοιάστως, τὴν Κυριακὴ παρακαταθήκη περὶ τοῦ Μυστηρίου τοῦ Βαπτίσματος, ἀθετῶντας καὶ αὐτούς, τοὺς θεόθεν τεθέντας, φυσικοὺς νόμους.

Ἐν συνεχείᾳ, σταχυολογοῦμε τὰ σημαίνοντα ἀτοπήματα ἀπὸ τὰ δύο κείμενα τοῦ κ. Ἀ.Βαβούσκου, ποὺ εἶδαν τὸ φῶς τῆς δημοσιότητος, μετὰ «τὴν βάπτιση παιδιῶν γκέϊ ζευγαριοῦ, ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἐλπιδοφόρο», σύμφωνα μὲ τὴν ἀνάδειξη τοῦ θέματος ἀπὸ τὰ διάφορα εἰδησεογραφικὰ πρακτορεῖα. Τὰ κείμενα τοῦ κ. Ἀ. Βαβούσκου εἶναι: α. Ἡ βάπτιση στὴ Γλυφάδα καὶ ἡ κανονικὴ ἀποτίμησή της, καὶ β. Ἀνταπάντηση Ἀναστασίου Βαβούσκου στὸν ἀπαντῶντα Μητροπολίτη Γλυφάδας.

1.Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ ‘’Ἀρχιεπισκόπου’’ κ. Ἐλπιδοφόρου, πρὸς τὸν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Γλυφάδος κ. Ἀντώνιον.

Τὸ σκεπτικὸ τοῦ κ. Ἀ. Βαβούσκου ὑφαίνεται, κυρίως, γύρω ἀπὸ τὴν ἐπιστολὴ τὴν ὁποία ἀπέστειλε ὁ κ. Ἐλπιδοφόρος πρὸς τὸν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Γλυφάδος κ. Ἀντώνιον. Ἡ ἐπιστολὴ αὐτὴ πάσχει ὡς πρὸς τὴν ἐγκυρότητά της, στὰ ἑξῆς σημεῖα:

α. Παρέχει ἐξόχως πλημμελεῖς πληροφορίες ἀναφορικὰ μὲ τὴν οἰκογένεια στὴν ὁποία ἀνήκουν τὰ παιδιά. Ἔγραψε, ὅτι αἰτοῦμαι τὴν ἄδεια ὅπως «ἱερουργήσω ... (καὶ) τελέσω τὴν βάπτιση τῶν δύο τέκνων τῆς ἐκ Σικάγου ὁρμωμένης ὁμογενειακῆς οἰκογένειας Μπούση», ἐνῶ θὰ ἔπρεπε ἀνδρείως καὶ ὄχι ὡς κλέπτης ἐν νυκτί, νὰ συντάξει τὸ ἐπιστολικὸ κείμενό του, ὡς ἀκολούθως: «αἰτοῦμαι τὴν ἄδεια ὅπως ἱερουργήσω ...(καὶ) τελέσω τὴν βάπτιση τῶν δύο τέκνων τῆς οἰκογενείας τοῦ κ. Τάδε καὶ τῆς κυρίας Τάδε». Κάθε παιδί, ὡς γνωστόν, ἔχει δύο γονεῖς, ποὺ προέρχονται ἀπὸ δύο ξεχωριστὲς οἰκογένειες καὶ ὄχι ἀπὸ μία.

β. Ἀποφεύγει νὰ δηλώσει ποιᾶς φύσεως Γάμος τελέσθηκε, θρησκευτικὸς ἢ πολιτικὸς (συμπεριλαμβανομένου καὶ τοῦ συμφώνου συμβίωσης), καὶ ἐπὶ πλέον, ποιὸ εἶναι τὸ δόγμα στὸ ὁποῖο ἀνήκουν οἱ συζευχθέντες, ὥστε νὰ κριθεῖ ἐὰν ὁ τελεσθεὶς Γάμος εἶναι ἔγκυρος.

Ὁ ἀπόστολος Ἰωάννης παρὰ τὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου

Ἀρχιμανδρίτου Ἰωήλ Γιαννακοπούλου

(Ἰωάν. ιθ΄ 25-27, κα΄ 24-25)

Πλησιάζουσι τὸν σταυρὸν ὁ Ἰωάννης ὁ Εὐαγγελιστὴς καὶ ὡς ἀναφέρει ὁ Ἰωάννης «εἱστήκεσαν παρὰ τῷ σταυρῷ τοῦ Ἰησοῦ» εἶναι ὄρθιοι πλησίον τοῦ σταυροῦ 1) «ἡ μήτηρ αὐτοῦ» 2) «ἡ ἀδελφή τῆς μητρὸς αὐτοῦ, Μαρία ἡ τοῦ Κλωπᾶ καὶ» 3) «Μαρία ἡ Μαγδαληνή». Ἡ Μαρία ἡ τοῦ Κλωπᾶ, εἶναι ἡ σύζυγος τοῦ Κλωπᾶ καὶ μήτηρ τοῦ Ἰακὼβ καὶ Ἰωσήφ. Ὁ Κλωπᾶς ἤ Ἀλφαῖος ἦτο κατὰ τὸν Ἠγήσιππον παρὰ τῷ ἱστορικῷ Εὐσεβίῳ καὶ κατὰ τὸν Ἐπιφάνιον ἀδελφός τοῦ μνήστορος Ἰωσήφ. Ἑπομένως ἡ σύζυγός του Μαρία ἦτο συνυφάδα τῆς Θεοτόκου... καὶ ὀνομάζεται ἐνταῦθα «ἀδελφὴ» ἐν εὐρείᾳ ἐννοίᾳ. Ἤδη οἱ δολοφόνοι Φαρισαῖοι εἶναι εὐχαριστημένοι ἀπὸ τὸν ἑαυτόν τους καὶ τοὺς ξένους ἐκτελεστάς τῶν φονικῶν των διαθέσεων. Ἔβλεπον τὸ αἷμα ἐκ τῶν χειρῶν τοῦ Ἰησοῦ νὰ πίπτῃ κατὰ σταγόνας εἰς τὴν γῆν. Τὸ δὲ αἷμα τῶν ποδῶν Του νὰ ἀφίνῃ κόκκινες γραμμὲς εἰς τὴν βάσιν τοῦ σταυροῦ. Δὲν φεύγει πλέον, εἶναι καρφωμένος! Περιμένουν τὸ βλάσφημον στόμα Του νὰ ἀνοίξῃ μετ’ ὀλίγον ἐν τῇ ἀγωνίᾳ, ἀλλὰ θὰ μείνῃ διὰ πάντα ἄδειο ἀπὸ λόγια. Ἐσκέπτοντο, ὅτι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἐδηλητηρίασε τὸν λαὸν καὶ ἦτο ἐχθρός τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ ἐμπορίου, εἶναι καρφωμένος μὲ τέσσαρα καρφιὰ εἰς τὸ ξύλον τῆς αἰσχύνης !

«Ἰησοῦς οὖν ἰδὼν τὴν μητέρα καὶ τὸν μαθητὴν παρεστῶτα, ὅν ἠγάπα, λέγει τῇ μητρὶ αὐτοῦ˙ γύναι, ἴδε ὁ Υἱὸς σου˙ εἶτα λέγει τῷ μαθητῇ˙ ἰδοὺ ἡ μήτηρ σου. Καὶ ἀπ’ ἐκείνης τῆς ὥρας ἔλαβεν ὁ μαθητὴς αὐτὴν εἰς τὰ ἴδια». Ὅταν ὁ Ἰησοῦς εἶδε τὴν μητέρα Του καὶ τὸν μαθητὴν Του Ἰωάννην εὑρισκομένους ἐκεῖ, ἀναθέτει εἰς τὸν παρθένον μαθητὴν Του τὴν Παρθένον μητέρα Του διὰ τῶν ἑξῆς φράσεων : «Γύναι, ἰδοὺ ὁ Υἱός σου». Κατόπιν στραφείς πρὸς τὸν μαθητὴν λέγει: «ἰδοὺ ἡ μήτηρ σου». Αἱ δύο αὗται φράσεις εἶναι ὁ τρίτος λόγος τοῦ Κυρίου ἐπὶ τοῦ σταυροῦ. Ὁ Κύριος ἐκάλεσε μὲ τὴν λέξιν «γύναι» τὴν μητέρα Του καὶ ὄχι μὲ τὴν γλυκεῖαν λέξιν «μητέρα», διὰ νὰ μὴ τῆς αὐξήσῃ τὸν πόνον. Ἄλλως τε ἡ λέξις γύναι ἦτο ἀρκετὰ τιμητικὴ τὴν ἐποχὴν ἐκείνην. Τὸν Ἰωάννην ἀμείβων διὰ τὴν τόλμην του ἀναθέτει ὁ Κύριος εἰς αὐτὸν τὴν μητέρα Του. Ἐξ αὐτοῦ φαίνεται, ὅτι ὁ Ἰωσὴφ θὰ εἶχεν ἀποθάνει, διότι ἐν ἐναντίᾳ περιπτώσει εἶναι ἀδικαιολόγητος ἡ ἀνάθεσις τῆς μητρὸς τοῦ Κυρίου εἰς τὸν Ἰωάννην. Ὁ Ἰωάννης ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης παρέλαβε τὴν μητέρα τοῦ Κυρίου κατ’ ἰδίαν ὡς πνευματικὴν μητέρα εἰς τὸ σπίτι του, μαζὶ μὲ τὴν Σαλώμην, τὴν σαρκικὴν μητέρα Του.

Πόσην θηριωδίαν καὶ κοροϊδίαν ἔδειξαν οἱ σταυρωταί Του καὶ πόσην ἠρεμίαν ἐν μέσῳ τῆς θηριωδίας καὶ κοροϊδίας δεικνύει ὁ Κύριος, ἀφοῦ λησμονεῖ τοὺς πόνους Του καὶ φροντίζει διὰ τὸν ληστὴν καὶ μητέρα Του!

«Οὗτος ἐστιν ὁ μαθητὴς ὁ μαρτυρῶν περὶ τούτων καὶ γράψας ταῦτα καὶ οἴδαμεν, ὅτι ἀληθὴς ἐστιν ἡ μαρτυρία αὐτοῦ». Μετὰ πάσης βεβαιότητας βεβαιοῖ ὁ Ἰωάννης, ὅτι ὅσα γράφει εἶναι ἀληθῆ, διότι εἶναι αὐτόπτης καὶ αὐτήκοος μάρτυς. Καὶ τελειώνει˙ «ἔστι δὲ καὶ ἀλλὰ πολλὰ ὅσα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς, ἅτινα ἐὰν γράφηται καθ’ ἕν οὐδὲ αὐτὸν οἶμαι τὸν κόσμον χωρῆσαι τὰ γραφόμενα βιβλία. Ἀμήν». Τὸ εὐαγγέλιον ἀποτελεῖται ὄχι ἀπὸ βιβλία πολλά, τόμους μεγάλους, τοὺς ὁποίους μόνον θεολόγοι θὰ ἠδύναντο νὰ μελετήσουν, ἀλλὰ εἶναι σύντομον εὐαγγέλιον, τὸ ὁποῖον δύναται νὰ μελετᾷ πᾶς χριστιανός.

Θέμα : Θηριωδία – Κοροϊδία – Ἠρεμία.

Ἑβραῖοι ἱερεῖς, Φαρισαῖοι καὶ οἱ λοιποὶ φίλοι τῆς ἀγρίας χαρᾶς, τῶν αἱματηρῶν θεαμάτων εἶχον ἔλθει μέχρι τοῦ Γολγοθά, διὰ νὰ ἀνοίξωσι τὴν ὄρεξίν των μὲ τὸ θέαμα τριῶν ἀγωνιώντων μελλοθανάτων. Πόσα νευρικά, ἀνήσυχα ἐπὶ τοῦ ἐδάφους ποδοπατήματα μέχρις ὅτου ἀρχίσῃ ἡ θηριωδία καὶ κοροϊδία, ἡ ἀγρία των χαρά! Μὲ πόσους σαρκασμοὺς δὲν θὰ παρεκίνουν τὴν τυχὸν ἀργοπορίαν τῶν Ρωμαίων σταυρωτῶν! Ἡ ἀγρία τῶν χαρὰ ἀρχίζει διὰ πραγμάτων καὶ λόγων.

Ἔκκληση τοῦ Μητρ. Μπαντσέν Λογγίνου στόν Ζελένσκι νά σταματήσουν οἱ αὐθαιρεσίες τῶν τοπικῶν ἀρχῶν καί οἱ ἐπιθέσεις τῶν ἐπιδρομέων τοῦ Ντουμένκο κατά τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας (βίντεο)

 

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ο Μητρ. Μπαντσέν Λογγίνος, κάνει έκκληση στον Ζελένσκι για τα δικαιώματα των πιστών της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Ονουφρίου που καταπατώνται και για τις κατασχέσεις των Ναών από τους επιδρομείς του Ντουμένκο και τις αυθαιρεσίες των τοπικών αρχών. Ποιός όμως θέλει να ξέρει για τους σύγχρονους μάρτυρες της Ορθοδοξίας στην Ουκρανία; Εδώ δεν ήθελαν να τους ξέρουν πριν από τον πόλεμο, όταν πάθαιναν τα ίδια και έχαναν τους Ναούς τους, θα θέλουν να τους ξέρουν τώρα; Τώρα είναι που όλοι θα τους θάψουνε στα μπάζα του πολέμου… φταίει ο πόλεμος!… φταίει ο Πούτιν!… θα λένε.

Διαμαρτυρία ὀρθοδόξων χριστιανῶν Φθιώτιδας γιά τό ἀνίερο συλλείτουργο μέ τόν σχισματικό Ἐπιφάνιο «ἐπίσκοπο» Ὀλβίας


ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ OΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Πρός τόν Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Συμεών

Κοινοποίηση Διαδίκτυο

Σεβασμιώτατε,

Πληροφορηθήκαμε ἀπό τήν ἐπίσημη ἱστοσελίδα τῆς Μητροπόλεώς μας γιά τό ἀνίερο συλλείτουργο μέ τόν σχισματικό Ἐπιφάνιο «ἐπίσκοπο» Ὀλβίας στίς 11-09-2022. Λυπηθήκαμε βαθύτατα γιατί ὡς τώρα εἴχατε μόνο -ἔστω- παρευρεθεῖ, συναντηθεῖ καί ὑποδεχθεῖ τούς σχισματικούς. Τώρα δυστυχῶς συλλειτουργήσατε κιόλας τό ὁποῖο, ὅπως γνωρίζετε, ἀποτελεῖ μέγα ἀτόπημα βάσει τῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας (ΜΕ΄(45ος), ΜΣΤ΄ (46ος), ΞΕ΄ (65ος) Ἀποστολικοί Κανόνες καί ὁ ΛΓ΄ (33ος) τῆς ἐν Λαοδικίᾳ Συνόδου). Αὐτό μᾶς ἐμποδίζει στό ἑξῆς νά παρευρεθοῦμε σέ τόπο πού λειτουργεῖτε ἐσεῖς ἤ οἱ ὑπόλοιποι ἱερεῖς (οἱ δύο ἱερεῖς τῆς ἐνορίας στά Καμένα Βούρλα, ὁ ἱερέας τῆς ἐνορίας στόν Μῶλο καί ὁ ἱερέας τῆς ἐνορίας στό Ρεγκίνι) πού συμμετεῖχαν στό ἀναφερόμενο γεγονός.

Εἶναι ἀλήθεια ὅτι πολλές φορές ἀναβάλαμε ἐλπίζοντας σέ κάτι καλύτερο νά ἀπευθυνθοῦμε στό πρόσωπό σας ὅσον ἀφορᾶ τό κλείσιμο τῶν ἐκκλησιῶν, ἐπιβολῆς ὑποχρεωτικῆς μάσκας μέσα στούς ναούς (ἐμμέσως πλήν σαφῶς μέσῳ τῶν ἐπιτρόπων) κ.λπ. Ἐπίσης, δέν ἐντοπίσαμε πουθενά νά ἀποδοκιμάζετε τό ἀνεπίτρεπτο ἀπό ὀρθοδόξου θέσεως πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας (βαπτίσεις παιδιῶν ὁμοφυλόφιλων ζευγαριῶν μέσα σέ ὀρθόδοξους ναούς), τήν ἀντικατάσταση τοῦ ὀνόματος μητέρας καί πατέρα σέ γονέα Α καί Β, τά προωθούμενα στά σχολεῖα θρησκειολογικά μαθήματα ἀντί τῶν θρησκευτικῶν κ.λπ. τά ὁποῖα ὅλα βρίσκονται σέ πνευματική ἀντίφαση μέ τόν λόγο τοῦ Θεοῦ.

Tρεῖς εἶναι οἱ μεγάλοι φράχτες πού κρατοῦν τόν ἄνθρωπο μακριά ἀπό τήν ἁμαρτία...


Tρεις είναι οι μεγάλοι φράχτες που κρατούν τον άνθρωπο μακριά από την αμαρτία:
η συνείδηση,ο φόβος του Θεού και η ντροπή του κόσμου.
Αν αυτούς τους φράχτες τους ξεπεράσουμε και τους αγνοήσουμε, χαθήκαμε!


Άγιος Βησσαρίων ο Αγαθωνίτης.


https://proskynitis.blogspot.com/2022/09/t.html

3 Ὀκτωβρίου. Διονυσίου ἀρεοπαγίτου ἱερομάρτυρος, ἐπισκόπου καὶ πολιούχου Ἀθηνῶν (†96). ̔Ρουστικοῦ, Ἐλευθερίου καὶ Δαμάριδος (α ́ αἰ.) μαρτύρων τῶν Ἀθηναίων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἱερομάρτυρος, Ὀκτ. 3 (Πρξ. ιζ΄ 16-34).

Πραξ. 17,16       Ἐν δὲ ταῖς Ἀθήναις ἐκδεχομένου αὐτοὺς τοῦ Παύλου, παρωξύνετο τὸ πνεῦμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ θεωροῦντι κατείδωλον οὖσαν τὴν πόλιν.

Πραξ. 17,16              Ενώ δε ο Παύλος επερίμενε αυτούς εις τας Αθήνας, εξερεθίζετο το πνεύμα του, διότι έβλεπε την πόλιν να είναι γεμάτη είδωλα.