ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022
Ἐρωτήσεις καί ἀπαντήσεις γιά σύγχρονα θέματα (οἱ ἐρωτήσεις μέ λεζάντες), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Εἰς τά Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου, ἀγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (κήρυγμα)
Εἰς τά Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου, ἀγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ, 21-11-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (κήρυγμα)
Εἰσαγωγή στούς Ἀσκητικούς λόγους τοῦ Ἁγ. Ἰσαάκ Σύρου, «Τά εὑρεθέντα ἀσκητικά» τοῦ Ὁσίου Ἰσαάκ του Σύρου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁμιλία 2. Εἰσαγωγή στούς Ἀσκητικούς λόγους τοῦ Ἁγ. Ἰσαάκ Σύρου, «Τά εὑρεθέντα ἀσκητικά» τοῦ Ὁσίου Ἰσαάκ του Σύρου, 20-11-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
«Κύριε, Ἰησοῦ Χριστέ, Υἱέ τοῦ Θεοῦ, μέ τίς προσευχές τῆς ἀμόλυντης Μητέρας Σου καί ὅλων τῶν ἁγίων, ἐλέησόν μέ τον ἁμαρτωλό!».
Μοῦ ἦρθε μία εὐωδιά, τόσο γλυκιά τόσο ὄμορφη! Δέν εἶχα ξαναμυρίσει κάτι τόσο ὄμορφο ποτέ στή ζωή μου!
Ἄλλες ἐπαναστάσεις ἀπέτυχαν - Ὁ βίος τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου εἶναι μιά ἀνεξίκακη ἐπανάσταση πού ἔμεινε στούς αἰῶνες
Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου:«Τό γεγονος τῆς ἑορτῆς καί τά ἐξ αὐτοῦ συμπεράσματα». π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
Εἰς τά Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου, ἀγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου
Εἰς τά Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου, ἀγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ, 21-11-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου (κήρυγμα)
Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῶν Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου. Παναγιώτης Τρεμπέλας
Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς ἑορτῆς τῶν εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου. Παναγιώτης Τρεμπέλας
'Ὅσο πιό συχνά μετέχουμε στήν θεία κοινωνία, τόσο πιό κοντά εἶναι ὁ φύλακας Ἄγγελος μας...
21 Νοεμβρίου. † ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΜΑΡΙΑΣ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό
ἀνάγνωσμα. Τῆς ἑορτῆς, 21 Νοεμ. (Ἑβρ. θ΄ 1-7).
Εβρ. 9,1 Εἶχε μὲν οὖν καὶ ἡ πρώτη σκηνὴ δικαιώματα λατρείας τό τε Ἅγιον κοσμικόν·
Εβρ. 9,1 Λοιπόν η πρώτη διαθήκη, που εσυμβολίζετο από την σκηνήν του μαρτυρίου, είχε λατρευτικάς διατάξεις, όπως επίσης και το επίγειον θυσιαστήριον.
Εβρ. 9,2 σκηνὴ γὰρ κατεσκευάσθη ἡ πρώτη, ἐν ᾗ ἥ τε λυχνία καὶ ἡ τράπεζα καὶ ἡ πρόθεσις τῶν ἄρτων, ἥτις λέγεται Ἅγια.
Εβρ. 9,2 Διότι είχε κατασκευασθή το πρώτον τμήμα της σκηνής, όπου υπήρχε η επτάφωτος χρυσή λυχνία και η τράπεζα και οι άρτοι, τους οποίους απέθεταν επάνω εις αυτήν ως προσφοράν προς τον Θεόν. Και αυτό το πρώτον τμήμα της σκηνής, που εκλείετο προς την αυλήν με το πρώτον παραπέτασμα, ελέγετο Αγια.