Σελίδες

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Ἐάν δέν ἐξομολογηθεῖς, ἐπειδή ντρέπεσαι...στή Δευτέρα Παρουσία, θά γίνεις παγκόσμιο ρεζίλι!Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Ο ΔΙΆΒΟΛΟΣ ΕΊΝΑΙ ΜΙΣΆΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ".! -"ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΊΣ ΕΠΕΙΔΉ ΝΤΡΈΠΕΣΑΙ...ΣΤΗΝ Β'ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΑ ΓΊΝΕΙΣ ΠΑΓΚΌΣΜΙΟ ΡΕΖΊΛΙ".! (Απόσπασμα από ομιλία του Αρχιμανδρίτου πατρός Σάββα του Αγιορείτου με τίτλο: "ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΚΟΊΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΏΠΟΥ".?!

Ἡ ἀνάγκη πνευματικοῦ ὁδηγοῦ. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 Ομιλία του Αρχιμανδρίτου πατρός Σάββα του Αγιορείτου με τίτλο:"Η ΑΝΆΓΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΎ ΟΔΗΓΟΎ".! α' μέρος.

Τί συμβαίνει μετά τήν κοίμηση τοῦ ἀνθρώπου;Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 - ΤΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΎΣ ΔΈΧΕΤΑΙ Η ΨΥΧΉ ΛΊΓΟ ΠΡΙΝ ΦΎΓΕΙ.! - Η ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΝΗΡΆ ΑΚΆΘΑΡΤΑ ΠΝΕΎΜΑΤΑ.! - Η ΠΆΛΗ ΠΟΥ ΈΧΕΙ Η ΨΥΧΉ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΆΝΟΔΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΌ.!(Απόσπασμα από ομιλία του Αρχιμανδρίτου πατρός Σάββα του Αγιορείτου με τίτλο:"ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΚΟΊΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΏΠΟΥ").?

Ἡ ἀλλαγή τῆς γλώσσας τῶν Ἀποστόλων ἀπό τό Ἅγιο Πνεῦμα Ε' ,Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ἀλλαγή τῆς γλώσσας τῶν Ἀποστόλων ἀπό τό Ἅγιο Πνεῦμα Ε'- ἡ ἀποβολή τῆς δειλίας καί τοῦ κοσμικοῦ φρονήματος, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Μελέτη 33η- Στήν Πεντηκοστή ὅπου  τό Ἅγιο Πνεῦμα μετέβαλε τό νοῦ, τήν καρδιά καί τή γλῶσσα τῶν Ἀποστόλων, 8-6-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ ἀλλαγή τῆς δικῆς μας καρδίας ἀπό τό Ἅγιο Πνεῦμα Δ' , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ἀλλαγή τῆς δικῆς μας καρδίας ἀπό τό Ἅγιο Πνεῦμα Δ'- Ἡ ἀποβολή τῆς δειλίας καί τοῦ κοσμικοῦ φρονήματος, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Μελέτη 33η- Στήν Πεντηκοστή ὅπου  τό Ἅγιο Πνεῦμα μετέβαλε τό νοῦ, τήν καρδιά καί τή γλῶσσα τῶν Ἀποστόλων, 7-6-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὅλος ὁ χρόνος τῆς ζωῆς μας νά εἶναι μία εὐλογημένη καί συνεχής συνομιλία μέ τόν Χριστό


Γέροντας Ευσέβιος Γιαννακάκης

ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

Η Ιερά Μονή του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου ήταν η νέα και τελευταία έπαλξη της επίγειας πορείας του π. Ευσεβίου, όπου έδωσε και την ύστατη ικμάδα του εαυτού του, για τη δόξα του Θεού και την άνθηση και καρποφορία του Γυναικείου Μοναχισμού. Με γνώση της μοναστικής παραδόσεως, με το οσιακό βίωμα και την αποστάζουσα Άγιο Πνεύμα διδαχή του έθεσε τα πνευματικά θεμέλια της Μονής, και τη στερέωσε με τα δάκρυα και τους αμέτρητους κόπους του.
Απερίσπαστος τώρα στο Μοναστήρι, τελούσε με πνευματική αγαλλίαση όλες τις μοναστηριακές ακολουθίες. Το πρωί, το Μεσονυκτικό, τον Όρθρο και τους Χαιρετισμούς της Θεοτόκου· το μεσημέρι, την ακολουθία των Ωρών· το απόγευμα, τον Εσπερινό και το βράδυ, το Απόδειπνο με το Θεοτοκάριο. Ως προς τις ακολουθίες, εφήρμοσε το τυπικό της Μονής της Μετανοίας του. Στον Όρθρο, συνήθως διάβαζε εκείνος το συναξάρι του Αγίου της ημέρας (1). Το βράδυ στο Απόδειπνο, εναλλάξ με τον αριστερό χορό, έψαλλε μπροστά στην εικόνα της Θεοτόκου με κατάνυξη τις δύο πρώτες ωδές από το Θεοτοκάριο (2). Καθιέρωσε να παίρνουν οι μοναχές συγχώρηση από τον Πνευματικό και μεταξύ τους, βάζοντας μετάνοια διαδοχικά η μία στην άλλη. «Ο Κύριος να συγχωρεί, να ελεεί και ν’ αγιάζει» έλεγε στην καθεμιά. Στο τέλος έκανε και εκείνος μετάνοια προς όλους. Αυτή η τακτική κατένυσσε τους τυχόν παρευρισκόμενους προσκυνητές, στους οποίους εξηγούσε:

Ἅγιος Παΐσιος: Τήν Κωνσταντινούπολη οἱ Ἕλληνες πρέπει νά τήν φυλάξουν

Την Κωνσταντινούπολη οι Έλληνες πρέπει να την φυλάξουν. Και, έτσι, ο Θεός θα την χαρίσει σε εμάς. Θα μας βοηθήσει ο Θεός, γιατί είμαστε ορθόδοξοι ’

‘Υπάρχει η μαγιά και αυτή η μαγιά κρατάει την Εκκλησία και την Ελλάδα. Γι αυτή τη μαγιά ο Κύριος θα κάμει ότι θα κάμει’.

Πρώτα θα γίνει ένας μεγάλος πόλεμος. Πολύ μεγάλος! Θα χυθεί πολύ αίμα. Θα πάρουμε και την Πόλη. Θα χυθεί, όμως, πολύ αίμα! Όπως λέει και η προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, τριών χρονών δαμάλι θα κολυμπάει στο αίμα. Αυτός ο πόλεμος θα είναι πολύ μεγάλος˙ θα είναι γενικός πόλεμος. Τέτοιος πόλεμος δε θα έχει ξαναγίνει…. Θα βγάλη απόφαση η Κυβέρνηση να μη στείλη στρατό. Θα κρατήση στρατὸ μόνο στα σύνορα. Και, θα είναι μεγάλη ευλογία ποὺ δεν θα πάρη μέρος… όποιος πάρει μέρος σ΄ αυτόν τον πόλεμο (εν. τον ευρωπαϊκό), χάθηκε… Πολύς κόσμος θα σκοτωθή, πολλά εκατομμύρια. Τότε, επειδή ο κόσμος στην Ελλάδα θα φοβηθή πολύ, πολλοί θα στραφούν προς την Εκκλησία, προς τον Θεό, και, απʼ τον φόβο τους, θα μετανοήσουν. Γι’ αυτό, λέει, επειδή θα υπάρξη μετάνοια, δεν θα πάθουμε κακό οι Ελληνες. Ο Θεός θα λυπηθή την Ελλάδα..
Θα γίνει σύγκρουση στο Αιγαίο . «Όταν η Τουρκία νομίσει πως απέκτησε δύναμη στην περιοχή, θα «ξυθεί» στην γκλίτσα του τσοπάνη». Τότε θα γίνει κάτι, και, με μία ευκαιρία που θα δοθεί, θα μας πάρουν ξαφνικά και γρήγορα δύο νησιά. Τότε οι Ρώσοι θα βρουν την αφορμή τάχα να βοηθήσουν, αν και στην πραγματικότητα θα κινηθούν για δικό τους συμφέρον. Ωστόσο, θα χτυπήσουν πράγματι την Τουρκία. Θα εμπλακούν μάλιστα και επτά δυτικά κράτη και θα χυθεί πολύ αίμα.

Τό Εὐρωπαϊκό Κοινοβούλιο στηρίζει τήν πολεμική κατά τοῦ Χριστοῦ! (Σχόλιο σέ ἀσεβή καί βλάσφημη ἔκθεση «τέχνης»)


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 29η Μαΐου 2023.

ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

(Σχόλιο σε ασεβή και βλάσφημη έκθεση «τέχνης»)

Ο άγιος Νικόλαος Αχρίδος (Βελιμίροβιτς) (1880-1956), ο μεγάλος αυτός Σέρβος Ιεράρχης και ομολογητής, δίκαια είχε χαρακτηρίσει την Ευρώπη ως «Λευκή Δαιμονία», για την πολύπλευρη αποστασία της, την λυσσαλέα εχθρότητά της για τον Χριστό και κυρίως την πλήρη αποστροφή της για την χριστιανική πίστη.

Έχουμε πολλές φορές αναλύσει σε ανακοινώσεις μας την σημερινή κατάντια της «Γηραιάς Ηπείρου», η οποία έχει επιστρέψει δυναμικά στον προχριστιανικό ευρωπαϊκό παγανισμό. Και τούτο διότι η ειδωλολατρία θωπεύει τα ανθρώπινα πάθη, προωθεί τον ηδονισμό και «νομιμοποιεί» την αμαρτία, ως «θεόσταλτο δώρο»! Ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς (1894-1979), ο κορυφαίος θεολόγος και σύγχρονος Πατέρας, έγραψε για την ειδωλοποίηση της Ευρώπης ότι: «την άθεον παιδείαν επενόησεν η Ευρώπη εις την ανθρωπιστικήν ειδωλολατρίαν της. Είναι αδιάφορον εάν η ειδωλολατρία αυτή εκδηλούται εις την θεοποίησιν του πάπα, ή εις την θεοποίησιν της κουλτούρας, της επιστήμης, της πολιτικής, της μόδας. Παντού η κυρία επιδίωξις είναι να οργανωθή και ο άνθρωπος και η κοινωνία και ο κόσμος άνευ του Θεού, άνευ του Χριστού»[1]. Δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε τα αίτια της ευρωπαϊκής αποστασίας της. Εδώ τούτο μόνο τονίζουμε, ότι τεράστια ευθύνη σ’ αυτό το κατάντημα φέρει η έκπτωση του Δυτικού Χριστιανισμού στην κατάσταση της αιρέσεως, η ανάπτυξη του Σχολαστικισμού στη Δυτική Θεολογία με την αποθέωση της ανθρώπινης λογικής και τα διαχρονικά εγκλήματα του Παπισμού κατά της ανθρωπότητας.
Ώριμος καρπός αυτής της πολύπλευρης αποστασίας υπήρξε και η νομιμοποίηση της ασέβειας και της αμαρτίας από τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πιο συγκεκριμένα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο των Βρυξελλών έφθασε δυστυχώς στο κατάντημα να εμπαίζει χωρίς τον παραμικρό δισταγμό και να απομειώνει το πανάγιο Πρόσωπο του Σωτήρα μας Χριστού. Αδιαφορεί προκλητικά για το σκάνδαλο, στοχεύοντας στην απαξίωση των ιερών προσώπων της χριστιανικής πίστεως και των αρχών της.

Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος: Δάνεισε κι ἐσύ δὐο ὧρες στόν Θεό...


“Μα είμαι αμαρτωλός”, λες και δεν τολμώ ν΄ αντικρίσω τον Άγιο”.

Ακριβώς επειδή είσαι αμαρτωλός έλα εδώ, για να γίνεις δίκαιος.

Ή μήπως δεν γνωρίζεις ότι και αυτοί που στέκονται μπροστά στο ιερό Θυσιαστήριο έχουν διαπράξει αμαρτίες;

Γι΄ αυτό οικονόμησε ο Θεός να υποφέρουν και οι ιερείς από κάποια πάθη, ώστε να κατανοούν την ανθρώπινη αδυναμία και να συγχωρούν τους άλλους.
“Αφού όμως δεν τήρησα όσα άκουσα στην εκκλησία”, θα μου πει κάποιος, “πώς μπορώ να έρθω πάλι;”.

Έλα να ξανακούσεις τον θείο λόγο. Και προσπάθησε τώρα να τον εφαρμόσεις.

Αν βάλεις φάρμακο πάνω στο τραύμα σου και δεν το επουλώσει την ίδια μέρα, δεν θα ξαναβάλεις και την επόμενη;

Αν ο ξυλοκόπος, που θέλει να κόψει μια βελανιδιά δεν κατορθώσει να τη ρίξει με την πρώτη τσεκουριά, δεν τη χτυπάει και δεύτερη και πέμπτη και δέκατη φορά; Κάνε κι εσύ το ίδιο.

Αλλά, θα μου πεις, σ΄ εμποδίζουν να εκκλησιαστείς η φτώχεια και η ανάγκη να εργαστείς. Δεν είναι εύλογη ούτε τούτη η πρόφαση.

Εφτά μέρες έχει η εβδομάδα. Αυτές τις εφτά μέρες τις μοιράστηκε ο Θεός μαζί μας. Και σ΄ εμάς έδωσε έξι, ενώ για τον εαυτό Του κράτησε μόνο μία.

Ἅγιες μορφές. Οἱ γείτονες τοῦ Ὁσίου Γεωργίου Καρσλίδη ἀπό τά διπλανά χωριά!


ΆΓΙΕΣ ΜΟΡΦΈΣ.ΟΙ ΓΕΊΤΟΝΕΣ ΤΟΥ ΟΣΊΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΣΛΙΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΠΛΑΝΑ ΧΩΡΙΑ!

1)Ο π.Αλέξιος ΠΑΡΑΣΚΕΎΟΦ του Παύλου γενν.1871 χωριό Γκούνια-καλά της Τσάλκας στην Γεωργία. Καθηγητής στο χωριό Μετσετλί, διευθυντής στο χωριό Κιζίλ-Κίλισα, Πρωτοπρεσβύτερος στον ιερό ναό Αγίου Αλεξάνδρου Νιέφσκι στην Τιφλίδα, Ιεραπόστολος στο Κάρς της τότε Αρμενίας και μετέπειτα Ρωσίας (σημερινή Τουρκία), και μέλος στην Σλαβική Πανρωσική σύνοδο στην Μόσχα το 1917 - 1918. Νυμφεύθηκε την Ξένια Πολίτοβα και είχε 4 παιδιά την Ευτυχία, την Ελπίδα, την Ελένη και τον Βαλεριανό. Τον εκτέλεσαν δια του τυφεκισμού (πυροβολισμός) στην Τιφλίδα κατά τη διάρκεια της καταστολής του Στάλιν.

2)Ο π.Κωνσταντίνος ΠΑΡΑΣΚΕΎΟΦ του Δανιήλ γενν.1877 χωριό Γκούνια-καλά της Τσάλκας στην Γεωργία. Λειτουργούσε ως Ιερέας στο χωριό Κουμπάτ 1919 - 1920. Ήταν αρχηγός του Ελληνικού εθνικού συντάγματος στο Μανγκλίσι. Νυμφεύθηκε την Νίνα Αριστάρχοβα και είχε 6 παιδιά την Ειρήνη, τον Θεόκτιστο, την Ευγενία, την Μητροδώρα, τον Λεόντιο και την Όλγα. Μετά τον θάνατο της πρεσβυτέρας ασπάστηκε τον μοναχισμό και έγινε αρχιμανδρίτης. Τον εκτέλεσαν δια του τυφεκισμού (πυροβολισμός) κατά τη διάρκεια της καταστολής του Στάλιν.

3)Ο π.Ιωάννης ΠΑΡΑΣΚΕΎΟΦ του Νικολάου γενν.1901 χωριό Ολιάνκ της Τσάλκας στην Γεωργία. Ιερέας Πρωτοπρεσβύτερος στον Καθεδρικό ιερό ναό των τριών ιεραρχών του χωριού Ολιάνκ. Ήταν πολύ καλός άνθρωπος και είχε εξαίσια φωνή. Νυμφεύθηκε την Αρετή Κέσοβα είχε 5 παιδιά τον Νικόλαο, την Αντιγόνη, τον Παύλο, τον Ιωάννη και την Ηλιάνα. Τελούσε την Θεία Λειτουργία στην Ελληνική γλώσσα. Πέθανε σε ηλικία 63 ετών από καρκίνο του εντέρου.

Ἡ Ἀνάσταση συνδέεται μέ ὅλους τούς ἀνθρώπους, ἐνῶ ἡ Ἀνάληψη μέ τούς ἁγίους.

"Η Ἀνάσταση συνδέεται μὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους, ἐνῶ ἡ Ἀνάληψη μὲ τοὺς ἁγίους.
Μὲ τὴν Ἀνάστασή Του ὁ Χριστὸς νίκησε τὸν θάνατο καὶ ἔδωσε σὲ ὅλους τὸ δῶρο τῆς 'Ἀναστάσεως. Ὅλοι θὰ ἀναστηθοῦν κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς Δευτέρας Παρουσίας τοῦ Χριστοῦ, καὶ δίκαιοι καὶ ἁμαρτωλοὶ· τὴν ἀνάληψη ὅμως δὲν θα ἐπιτύχουμε ὅλοι, ἀλλὰ μόνο ἐκεῖνοι γιὰ τοὺς ὁποίους ἡ ζωὴ εἶναι ὁ Χριστὸς καὶ ὁ θάνατος εἶναι κέρδος (Φιλ. 1,21), ὅσοι πρὶν ἀπὸ τὸν θάνατο σταύρωσαν τὴν ἁμαρτία μὲ τὴν μετάνοια καὶ τὴν εὐαγγελικὴ διαγωγή.

8 Ἰουνίου. Ἀνακομιδὴ ἱ. λειψάνων Θεοδώρου τοῦ στρατηλάτου μεγαλομάρτυρος (†319), Καλλιόπης μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ. α΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. α΄ 28 - β΄ 9).

Ρωμ. 1,28          Καὶ καθὼς οὐκ ἐδοκίμασαν τὸν Θεὸν ἔχειν ἐν ἐπιγνώσει, παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα,

Ρωμ. 1,28                  Και καθώς δεν έκριναν καλόν και δεν ηθέλησαν να κατέχουν την αληθή και σοφήν γνώσιν περί του Θεού, παρεχώρησεν ο Θεός να παραδοθούν και υποδουλωθούν εις νουν ανίκανον να διακρίνη το ορθόν, με αποτέλεσμα να διαπράττουν αυτά τα απρεπή και επαίσχυντα.