ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Κυριακή 3 Μαρτίου 2024
Κατάρα, εὐλογία, βασκανία- μάτι, Ἁγ.Παϊσίου- Μὲ πόνο καὶ ἀγάπη γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
π. Θεόδωρος Ζήσης, Μέ τήν ἀπόφαση τῆς Βουλῆς γιά τούς ὁμοφυλοφίλους προδώσαμε θεσμικά τήν Πίστη μας.
–https://www.youtube.com/watch?v=4pBFY89-9sc Katihisis
https://tasthyras.wordpress.com/2024/02/24/π-θεόδωρος-ζήσης-μέ-τήν-ἀπόφαση-τῆς-β/
Κυριακή τοῦ ἀσώτου. Ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας γιά τήν παραβολή τοῦ ἀσώτου
Νόμοι καὶ τρόποι ἀσύγκριτα χειρότεροι τῶν Σοδόμων καὶ Γαβαά.Οἱ νεοταξίτες ἐπιβάλλουν τὴν «υἱο-θυσία» καί «τεκνο-θυσία»…!!!
Κυριακή τοῦ ἀσώτου.«Ἀπόδημοι τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ». π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
Κυριακή τοῦ ἀσώτου.«Εἰς τὴν παραβολὴν περὶ τοῦ ἀσώτου».Ὁμιλία ἁγίου Ἰωάννου, ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου
Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς τοῦ Ἀσώτου.Παναγιώτης Τρεμπέλας
Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς τοῦ ἀσώτου. Παναγιώτης Τρεμπέλας
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ, 3-3-2024
3 Μαρτίου. ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΖ΄ ΛΟΥΚΑ (τοῦ Ἀσώτου). Εὐτροπίου, Κλεονίκου, Βασιλίσκου τῶν μαρτύρων. Θεοδωρήτου ἱερομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυριακῆς λδ΄ ἐπιστολῶν (Α΄ Κορ. ς´ 12-20).
Α Κορ. 6,12 Πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ᾿ οὐ πάντα συμφέρει· πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ᾿ οὐκ ἐγὼ ἐξουσιασθήσομαι ὑπό τινος.
Α Κορ. 6,12 Ολα μου επιτρέπεται να τα κάμω, όπως π.χ. να τρώγω και να πίνω χωρίς διακρίσεις, αλλά δεν είναι συμφέρον να πράττω όλα. Ολα μου επιτρέπονται, αλλ' εγώ δεν θα εξουσιασθώ και δεν θα υποδουλωθώ εις τίποτε.
Α Κορ. 6,13 τὰ βρώματα τῇ κοιλίᾳ καὶ ἡ κοιλία τοῖς βρώμασιν· ὁ δὲ Θεὸς καὶ ταύτην καὶ ταῦτα καταργήσει. τὸ δὲ σῶμα οὐ τῇ πορνείᾳ, ἀλλὰ τῷ Κυρίῳ, καὶ ὁ Κύριος τῷ σώματι·
Α Κορ. 6,13 Τα φαγητά είναι δια την κοιλίαν και η κοιλία δια τα φαγητά. Ο δε Θεός θα καταργήση και αυτά και εκείνην εις την μέλλουσαν ανάστασιν των σωμάτων. Δεν είναι η τροφή, που μας κάνει αμαρτωλούς ενώπιον του Θεού. Αυτό όμως δεν ισχύει προκειμένου περί της ηθικής καθαρότητος, διότι το σώμα δεν έχει γίνει δια την πορνείαν και τας σαρκικάς επιθυμίας, αλλά δια τον Κυριον, που είναι κεφαλή του πνευματικού σώματος της Εκκλησίας· και ο Κυριος είναι δια το σώμα, δια να κατοική εις αυτό και το αγιάζη.