Σελίδες

Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

The Evil Forces of Darkness, The terrible Deception part 4, Archim. Savvas Agioreitis

The Evil Forces of Darkness, The terrible Deception- St. Paisios the Athonite/part 4, 7-4-2024, Archim. Savvas Agioreitis


Ἡ ἐρημικὴ ζωὴ καὶ ἡ ἀποφυγὴ τῶν συναναστροφῶν ποὺ ἐξαγνίζει τὸν ἄνθρωπο, Ἅγιου Νείλου Σιναίτου- Λόγος Ἀσκητικὸς/Φιλοκαλία .Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἐρημικὴ ζωὴ καὶ ἡ ἀποφυγὴ τῶν συναναστροφῶν ποὺ ἐξαγνίζει τὸν ἄνθρωπο, Ἅγιου Νείλου Σιναίτου- Λόγος Ἀσκητικὸς/Φιλοκαλία τόμος Α', 8-4-2024, 
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ εγκράτεια- λιτὴ διατροφὴ ποὺ ἐξουδετερώνει τὰ πάθη, Ἅγιου Νείλου Σιναίτου- Λόγος Ἀσκητικὸς/Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ εγκράτεια- λιτὴ διατροφὴ ποὺ ἐξουδετερώνει τὰ πάθη, Ἅγιου Νείλου Σιναίτου- Λόγος Ἀσκητικὸς/Φιλοκαλία τόμος Α', 7-4-2024,
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Οἱ δοκιμασίες-θλίψεις στή ζωή μας Β΄, Ἁγ. Παϊσίου-Οἰκογενειακή ζωή, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Οἱ δοκιμασίες-θλίψεις στή ζωή μας Β΄, Ἁγ. Παϊσίου-Οἰκογενειακή ζωή, 7-4-2024 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ Τίμιος Σταυρὸς Β', Κυριακή Σταυροπροσκυνήσεως, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Τίμιος Σταυρὸς Β', Κυριακή Σταυροπροσκυνήσεως, 7-4-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ Τίμιος Σταυρὸς Α', Κυριακή Σταυροπροσκυνήσεως, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Τίμιος Σταυρὸς Α', Κυριακή Σταυροπροσκυνήσεως, 6-4-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ, 8-4-2024

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ, 8-4-2024 
https://www.youtube.com/live/IrqdYGE3T4U?si=CtHuAwPBrHykY7yj

Δὲν ὑπάρχει πουθενὰ σκοτάδι. Ἐμεῖς κλείνουμε τὰ μάτια μας Γέροντας Ἐφραὶμ τῆς Σκήτης τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέα


Δεν υπάρχει πουθενά σκοτάδι. Εμείς κλείνουμε τα μάτια μας

Γέροντας Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα

Ο Θεός είναι πανταχού παρών. Όπου ο Θεός εκεί είναι και το Άκτιστο Φως του. Ο Άκτιστος φωτισμός του Τριαδικού Θεού μας πληρεί τα πάντα. Δεν υπάρχει επομένως τόπος σκοτεινός. Όλα είναι πάμφωτα με τον Άκτιστο Φωτισμό του Τριαδικού Θεού μας ο Οποίος καθως εκπέμπει Φως εκπέμπει και άπειρη Θεία Αγάπη. Δηλ. μας βομβαρδίζει ο Θεός με άπειρους τόνους Θείας Αγάπης. Και αλίμονο σε όποιον δεν δέχεται αυτήν την Αγάπη. Διότι θα την βιώσει ως άπειρη κόλαση, ως άπειρο μίσος και άπειρο σκότος στην άλλη ζωή.
Με αυτήν τη διδαχή τακτοποιούνται όλοι οι λογισμοί των συγχρόνων ανθρώπων που λένε, εφόσον ο Θεός είναι άπειρη αγάπη πως είναι δυνατόν να δέχεται να μας κολάζει αιωνίως με τόσες κολάσεις; Ο Θεός ούτε κολάζει, ούτε εποίησε κόλαση ως δημιουργία. Ο Θεός από αγάπη εποίησε τα πάντα και ό,τι εποίησε είναι όλα φως και αγάπη. Σκότος και τιμωρία δεν εποίησε ο Θεός.Εμείς δημιουργησαμε με την αμαρτία τον θάνατο, το σκότος και την κόλαση.

Ὁ φίλος τῶν ἀρχαγγέλων


Ο Ιεραπόστολος της Αλάσκας άγιος Ιννοκέντιος Βενιαμίνωφ (1797-1879), με τη δυναμική προσωπικότητα και την πολυσχιδή δράση, ταξίδευε παράτολμα, με μια εύθραυστη βάρκα, στις Αλεούτες, από νησί σε νησί, για να μη στερούνται οι ιθαγενείς την πνευματική τους τροφή.


Το 1828, ταξιδεύοντας για πρώτη φορά στο νησί ‘Ακουν – διηγείται ο ίδιος – είδα όλους τους κατοίκους να στέκονται κατά μήκος της ακτής. Μόλις πάτησα το πόδι μου στην παραλία έτρεξαν με χαρά κοντά μου.

– Τι συμβαίνει; τους ρώτησα. Γιατί τόσο χαρούμενοι;

– Σας περιμέναμε, απάντησαν. Και θέλουμε να μείνετε μαζί μας όλη την ημέρα.

– Ποιος σας είπε ότι θα έρθω; ρώτησα έκπληκτος.

– Ο Σμιρενίκωφ, αποκρίθηκαν, ένας από τη φυλή μας, που είναι σαν αλλοπαρμένος.

– Να μου τον φέρετε εδώ.

Δήλωση Ἱερῶν Μονῶν καὶ Ἱερῶν Ἡσυχαστηρίων σχετικὰ μὲ τὴν ψήφιση στὴ Βουλὴ τοῦ νόμου περὶ γάμου ὁμοφυλοφίλων

 

ΔΗΛΩΣΗ
ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ

Μέ πολύ μεγάλη θλίψη, ἐμεῖς, Ἡγούμενοι καί Γερόντισσες Ἱερῶν Μονῶν καί Ἱερῶν Ἡσυχαστηρίων τῆς Πατρίδος μας, βιώσαμε τό οἰκτρό ὀλίσθημα τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως καί τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων.

Τά μεσάνυκτα τῆς 15ης Φεβρουαρίου 2024, στό Ἑλληνικό Κοινοβούλιο, συνετελέσθη μιά ἅλωση χειρότερη κι ἀπό τήν ἅλωση τῆς Πόλης: ὑπερψηφίστηκε ἀπό, κατά πλειονότητα, βαπτισμένους ὀρθοδόξους χριστιανούς, ὁ εἰδεχθής νόμος περί τῆς νομικῆς ἀναγνωρίσεως τῆς παρά φύσιν ἑνώσεως μεταξύ ὁμοφυλοφίλων ὡς γάμου, ἔχοντος ἴσα δικαιώματα ἀπέναντι στόν νόμο μέ τόν παραδοσιακό ὀρθόδοξο χριστιανικό γάμο. Ἡ παράλογη αὐτή ἀναγνώριση ἐπαναφέρει στήν ἡρωική καί ἁγιοτόκο Πατρίδα μας τή θεομίσητη αἵρεση τοῦ Νικολαϊτισμοῦ. Ἔφθασαν, δυστυχῶς, οἱ κυβερνῶντες στό σημεῖο νά ἐπιδιώκουν μανιωδῶς νά «ἀπελευθερωθοῦν» ἀπό κάθε ἠθικό νόμο καί φραγμό, καταφρονῶντας τόν Νόμο τοῦ Θεοῦ, μέ ἀποκορύφωμα τή νομιμοποίηση ἁμαρτίας, ἡ ὁποία εἶναι ἐκ διαμέτρου ἀντίθετη μέ τό ἅγιο θέλημά Του.

Ξεχνοῦν τά λόγια τοῦ Θεοῦ πρός τόν Ἐπίσκοπο τῆς Περγάμου, ὅπως κατεγράφησαν στό ἱερό βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως. Ἐκεῖ ἐκδηλώνεται ἐναργῶς ἡ ἀπέχθεια τοῦ Θεοῦ πρός τή φοβερή αἵρεση τοῦ Νικολαϊτισμοῦ, ἡ ὁποία θεωρεῖ τήν ἔκλυση τῶν ἠθῶν ὡς κάτι τό φυσιολογικό καί ἀποδεκτό ἀπό τόν Θεό, μέ ἀποκορύφωμα τήν ὁμοφυλοφιλία (Ἀποκ. 2, 14-16).

Εἶναι γνωστό τοῖς πᾶσι τό κατάντημα τῶν Σοδόμων, τό ὁποῖο δέν ἀφήνει περιθώρια ἀμφιβολίας ὅτι τά ἐπίχειρα τῆς τοιαύτης ἁμαρτίας εἶναι θάνατος, ὄλεθρος καί καταστροφή. Ἡ βουβή καί συνάμα φρικτή εἰκόνα τῆς Νεκρᾶς Θαλάσσης ἐλέγχει ἀμείλικτα εἰς τούς αἰώνας τούς ὑβριστάς τοῦ Θεοῦ. Εἶναι ἀψευδής μάρτυρας τῆς ἀπολύτου ἀποστροφῆς Του πρός αὐτήν τήν ἁμαρτία καί τῆς συνακόλουθης καταστροφῆς καί τιμωρίας τῶν ἐνόχων.

Παρ᾿ ὅλες, ὅμως, αὐτές τίς ἀδιαμφισβήτητες ἀλήθειες, οἱ ἐκλεγμένοι στή Βουλή ἐκπρόσωποι τοῦ λαοῦ μας ἅπλωσαν βέβηλο χέρι στά αἰώνια καί ἀμετακίνητα ὅρια τῆς ὀρθοδόξου Πίστεως, ἠθικῆς καί ἀνθρωπολογίας, παρά τήν ἐγνωσμένη ἀντίθεση τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν πρός τό ἐπαίσχυντο νομοσχέδιο.

Ἄραγε, συναισθάνονται ὅτι κάποτε ἀναπόφευκτα θά παρουσιαστοῦν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ Κριτοῦ; Πῶς θά σταθοῦν τότε ἐνώπιον τοῦ φοβεροῦ Βήματος, ὅταν σήμερα μέ τόση ἀναίδεια ἀδιαφοροῦν καί λοιδωροῦν τόν Θεό καί τόν λαό; Ξεχνοῦν ὅτι «ὁ Θεός οὐ μυκτηρίζεται»;

Καὶ ἐμεῖς, ὡς βαπτισμένοι ὀρθόδοξοι χριστιανοί, τί λόγο ἄραγε θά δώσουμε, τή στιγμή πού ἀνεχόμαστε νά θριαμβεύει καί νά νομιμοποιεῖται μιά τέτοια ἁμαρτία; Τί λόγο θά δώσουμε, ὅταν, ἐνῶ ὡς Ἔθνος ἔχουμε πολλάκις εὐεργετηθεῖ στό διάβα τῆς Ἱστορίας ἀπό τόν Θεό, δέν ὀρθώνουμε τό ἀνάστημά μας, γιά νά ὑπερασπιστοῦμε τά δικαιώματά Του ; Ἡ ἀνοχή μας ἤ ἡ σιωπή μας ἀπέναντι σέ τέτοια ἄνομα νομοθετήματα μᾶς καθιστᾶ αὐτόχρημα συνενόχους.

Κυριακή Γ Νηστειῶν (Σταυροπροσκύνησις). Πρεσβυτέρου Ἀθανασίου Μηνᾶ


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ’ ΝΗΣΤΕΙΩΝ

(ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΣ)

ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ

Οἱ ἄκτιστες ἐνέργειες ἀκτινοβολοῦνται στή ζωή τῶν Ἁγίων. Οἱ Ἅγιοι θυσίασαν τήν ζωή τους διά τήν ὁμολογία τοῦ Ἰησοῦ καί τήν ὑπακοή σ’Αὐτόν. Δέν δίστασαν· καί ἐνέταξαν τό «ἐγώ», στό «Ἐσύ Κύριε». Πλημμύρισαν ἀπό τήν ἀγάπη τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ, μέ χαρά δέ καί λαχτάρα μιμήθηκαν τά παθήματα καί τήν ὑπομονήν τοῦ Θεανθρώπου, ἵνα μείζονα ζωήν κληρονομήσωσιν. Διότι πίστευαν: «Τί θά ὡφελήσει τόν ἄνθρωπον, ἐάν κερδίσει τόν κόσμον ὅλον καί πεθάνει μέσα στό «ἐγώ» του, στήν κόλασή του, χωρίς τήν κοινωνία μέ τόν Χριστόν καί τούς ἀδελφούς του, ἀπορρίπτοντας τήν σταυροαναστάσιμη ἐλευθερία τῶν τέκνων τοῦ Θεοῦ καί τήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ»;

Δόμησαν οἱ σεσωσμένοι τήν προσωπικότητά τους, στό ἁγιασμένο καί ἡρωϊκό ἰδεῶδες· καί μέ ἱδρῶτα πού γινόταν μῦρον, στό μυροδοχεῖον τῆς καρδιᾶς των, ἔβρεχαν μέ λεπτότητα καί διάκριση τούς πόδας τοῦ Ἰησοῦ.

Συσταυρωμένοι μέ τόν Χριστό στόν Σταυρόν, ἄκουγαν, πρόσεχαν, μάθαιναν, παραμένοντες πάντοτε, καρφωμένοι στόν Τίμιον Σταυρόν, ὅπου τά πονηρά βέλη τοῦ Βεελζεβούλ, γίνονται καταγέλαστα. «Ἰδού ἔστηκα ἐπί τήν θύραν καί κρούω», λέει ὁ Κύριος· ὁ κόσμος παρέρχεται· ἡ Ἀλήθεια ἐλήλυθε· ὁ Χριστός μένει εἰς τόν αἰῶνα. Συνεπῶς ἡ εἰλικρίνεια, ἡ αὐθεντικότητα καθώς καί ἡ θυσιαστική ἀγάπη πού ἀπορρέουν ἀπό τόν Τίμιον Σταυρόν, γι’ αὐτούς πού Τόν προσκυνοῦν ἐπάξια σήμερα, εἶναι τό αὐθεντικό κριτήριο ὅτι ὁ Θεός Πατήρ εἶναι ἀληθής· ἐπίσης ὅτι ὁ Χριστός εἶναι ὁ μοναδικός Σωτῆρας καί Λυτρωτής τοῦ κόσμου.

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ -Τό πρῶτο μήνυμα ἁγιορείτη ἐρημίτη .

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ -Το πρώτο μήνυμα αγιορείτη ερημίτη . Ο ασκητής Βλάσιος στέλνει τις ευχές του και υπογραμμίζει:
΄΄ Αγαπητά παιδιά μου, τέκνα του τριαδικού Ζώντος Θεού . Είμαστε σε μεγάλο πειρασμό που επέτρεψε ο Πανάγαθος που μόνο εκείνος γνωρίζει γιατί… Βέβαια, οι πνευματικές απαντήσεις είναι πολλές αλλά ας δείξουμε ταπείνωση και να μην προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε τον Θεό.

Ἡ Μαρία ἦταν παιδί κι ἔμεινε παιδί σ᾿ ὅλη της τή ζωή ἐπειδή ἦταν ἁγνή καί ἀθώα....

«Καί εἰσελθών ὁ ἄγγελος πρός αὐτήν εἶπε· χαῖρε, κεχαριτωμένη· ὁ Κύριος μετά σοῦ· εὐλογημένη σύ ἐν γυναιξίν» (Λουκ. α',28)
«Ἡ δέ ἰδοῦσα διεταράχθη ἐπί τῷ λόγῳ αὐτοῦ, καί διελογίζετο ποταπός εἴη ὁ ἀσπασμός οὗτος» (Λουκ. α’ 29).
Τί παιδικότητα!Ἡ Μαρία εἶναι πραγματικά ἕνα παιδί.
Ὁ Κύριος εἶπε: «Ἐάν μή στραφῆτε καί γένησθε ὡς τά παιδία, οὐ μή εἰσέλθητε εἰς τήν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν» (Ματθ. ιη’ 3).
Ὁ κόσμος αὐτός, μέ τούς πειρασμούς καί τίς ἐπιθυμίες του, γερνᾶ γρήγορα τόν ἄνθρωπο.
Ἡ παιδική μας ἡλικία εἶναι πολύ μικρή, σύντομη καί στήν ἐποχή μας συντομεύεται ἀκόμα περισσότερο.
Ποιός μπορεῖ νά γυρίσει καί νά ξαναγίνει παιδί;

Νὰ μὴν κατακρίνουμε, διότι ὁ Θεὸς θὰ ἐπιτρέψει νὰ πέσουμε κι ἐμεῖς στὶς ἴδιες ἁμαρτίες

Ο Γέροντας συμβούλευε να μην κατακρίνουμε τους άλλους για τις αμαρτίες τους, διότι ο Θεός θα επιτρέψει να πέσουμε κι εμείς στις ίδιες αμαρτίες. Μου έλεγε: “Έτσι, μια νοικοκυρά σ’ ένα χωριό, την ώρα που άναβε φωτιά στο φούρνο της για να ψήσει ψωμί, ευχήθηκε να μπορούσε να σουβλίσει και να κάψει ζωντανή στο φούρνο της μια κοπέλα από γειτονικό χωριό, που έμεινε έγκυος με κάποιο άγνωστο.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ/ΑΓΑΒΟΥ,ΡΟΥΦΟΥ,ΦΛΕΓΟΝΤΟΣ, ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΥ ΑΠΟΣΤΌΛΩΝ ΕΚ ΤΩΝ Ο', 8-4-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ/ΑΓΑΒΟΥ,ΡΟΥΦΟΥ,ΦΛΕΓΟΝΤΟΣ, ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΥ ΑΠΟΣΤΌΛΩΝ ΕΚ ΤΩΝ Ο', 8-4-2024
https://www.youtube.com/live/WiOgbl9UcqM?si=nQpTj4DJiziTOhlq

Ὁ Ἅγ. Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης γράφει:

Ὁ Ἅγ. Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης γράφει: «Ποιός εἶναι αὐτός πού ἔχωσε τό τάλαντο; Εἶναι ἐκεῖνος πού φροντίζει μόνο γιά τή δική του ὠφέλεια, καί ὄχι γιά  τήν ὠφέλεια τῶν ἄλλων· εἶναι ἐκεῖνοι πού ἔχουν μυαλό εὐφυές καί ἐπιτήδειο, μεταχειρίζονται ὅμως τήν εὐφυΐα καί τήν ἐπιτηδειότητά τους, ὄχι σε κοινωφελῆ καί πνευματικά πράγματα, ἀλλά σέ πραγματεῖες καί κοσμικές ὑποθέσεις· αὐτοί καταχώνουν τό τάλαντο τοῦ Κυρίου τους στή γῆ: δηλ. σέ γήινα πράγματα, κατά τήν ἑρμηνεία τοῦ Ἱεροῦ Θεοφυλάκτου»

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/03/blog-post_960.html

8 Ἀπριλίου. Ἀγάβου, Ῥούφου, Φλέγοντος, Ἑρμοῦ κ.λπ. ἀποστόλων. Κελεστίνου Ῥώμης (†432), Ἰωάννου νεομάρτυρος τοῦ ἐν Κῷ (†1669). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας ΙΔ΄ 24-32).

Ησ. 14,24          τάδε λέγει Κύριος σαβαώθ· ὃν τρόπον εἴρηκα, οὕτως ἔσται, καὶ ὃν τρόπον βεβούλευμαι, οὕτως μενεῖ,

Ησ. 14,24                  Αυτά λέγει Κυριος των δυνάμεων, ο παντοκράτωρ· όπως είπα και όπως απεφάσισα, έτσι και θα γίνη και έτσι θα μείνη.

Ησ. 14,25          τοῦ ἀπολέσαι τοὺς Ἀσσυρίους ἀπὸ τῆς γῆς τῆς ἐμῆς καὶ ἀπὸ τῶν ὀρέων μου, καὶ ἔσονται εἰς καταπάτημα, καὶ ἀφαιρεθήσεται ἀπ᾿ αὐτῶν ὁ ζυγὸς αὐτῶν, καὶ τὸ κῦδος αὐτῶν ἀπὸ τῶν ὤμων ἀφαιρεθήσεται.

Ησ. 14,25                  Θα καταστρέψω τους Ασσυρίους από την χώραν μου την Ιουδαίαν και από τα ιδικά μου όρη· θα νικηθούν και θα καταπατηθούν με περιφρόνησιν από τους ανθρώπους, θα αφαιρεθή από τον λαόν μου ο ζυγός της δουλείας των. Ο εξευτελισμός και το όνειδός των, που ώσαν βαρύ φορτίον εβαρυνε τους ώμους των, θα αφαιρεθή”.