ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024
Ἀββᾶς Ζωσιμάς: Ὁ ἀσκητὴς καὶ οἱ ληστές
Ἕνας ἀσκητὴς ἐπισκέφθηκε τὸν ὅσιο Ζωσιμὰ σὲ μοναστήρι της Τύρου. Κάθισαν καὶ διάβαζαν μαζὶ τὸ Γεροντικό. Ἀντλοῦσαν ἀπ’ αὐτὸ πνευματικὴ δύναμη.Προχωρῶντας στὴν ἀνάγνωση, ἔφθασαν στὸ περιστατικὸ τῆς ἐπιθέσεως ληστῶν σ’ ἕνα γέροντα καὶ τῆς ἁρπαγῆς ὅλων τῶν ὑπαρχόντων του. Σύμφωνα μὲ τὴ διήγηση, ὁ γέροντας, βλέποντας ὅτι οἱ ληστὲς παρέλειψαν νὰ τοῦ πάρουν ἕνα σακκίδιο, ἔτρεξε πίσω τους φωνάζοντας:Παιδιά μου, ξεχάσατε νὰ πάρετε κι αὐτό!Ἐκεῖνοι, παρ’ ὅλη τὴ σκληροκαρδία τους, θαύμασαν τὴν ἀκτημοσύνη τοῦ γέροντα. Ἀμέσως τοῦ ἐπέστρεψαν ὅλα ὅσα τοῦ εἶχαν ἁρπάξει, λέγοντας.. μετανοιωμένοι μεταξύ τους:Ἀληθινά, αὐτὸς εἶναι ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ!Στὸ σημεῖο αὐτὸ τῆς διηγήσεως τοῦ Γεροντικοῦ ὁ ἐπισκέπτης ἀσκητὴς εἶπε στὸν ὅσιο Ζωσιμά:Ξέρεις, ἀββᾶ μου, αὐτὸ τὸ περιστατικὸ πολὺ μὲ ὠφέλησε.Καὶ μὲ ποιό τρόπο; ρώτησε ὁ ὅσιος.
Ὀρθόδοξη Γαλλίδα Μοναχή, Ἀδελφὴ Ἰουλιανή: Τί ντροπή, τί φρίκη! Τί ταπείνωση γιὰ τὴ Γαλλία αὐτὴ ἡ παρωδία τῆς ἔναρξης τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων!
Ἐπιστολὴ Μοναχῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἀναλήψεως Δράμας πρὸς Πρεσβεία Γαλλίας γιὰ Τελετὴ Ἔναρξης τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων 2024.Θέμα: Τελετὴ Ἔναρξης τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων 2024Δρᾶμα, 30 Ἰουλίου 2024Κύριε Πρέσβη,Μὲ ὅλο τὸν σεβασμό, ἀπευθύνομαι σὲ ἐσᾶς καὶ συνεπῶς στὴν ἀγαπημένη μου πατρίδα, τὴ Γαλλία. Συγκλονισμένη ἀπὸ τὴν πολὺ μεγάλη θλίψη ποὺ ἔνιωσα κατὰ τὴν τελετὴ ἔναρξης τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων στὸ Παρίσι, δὲν μπορῶ νὰ παραμείνω σιωπηλή, διότι ἡ σιωπή, γιὰ μένα, θὰ ἦταν ἀποδοχὴ αὐτῆς τῆς φρίκης καὶ αὐτῆς τῆς βλασφημίας κατὰ τοῦ Μυστικοῦ Δείπνου τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ Κυρίου μου καὶ Θεοῦ μου. Ὡς Γαλλίδα πολίτης καὶ ὡς ὀρθόδοξη χριστιανὴ μοναχή, δὲν μπορῶ νὰ σιωπήσω μπροστὰ σὲ αὐτὴ τὴν ἀθλιότητα. Ζῶ στὴν Ἑλλάδα καὶ εἶμαι ἐγγεγραμμένη στὸ Γαλλικὸ Προξενεῖο στὴ Θεσσαλονίκη ἀπὸ τὸ 1985, χρονιὰ ποὺ ἔγινα δόκιμη καὶ στὴ συνέχεια μοναχὴ στὸ Μοναστήρι τῆς Ἀναλήψεως Στὴ Δράμα. Ἤμουν τότε 21 ἐτῶν καὶ μέχρι τότε ζοῦσα στὴ γενέτειρά μου, τὴ Γαλλία... Ὀφείλω πολλὰ στὴ Γαλλία, τὴ γλῶσσα της, τὸν πολιτισμό της ποὺ εἶναι τόσο λαμπρὸς καὶ τόσο βαθύς, τὴν παράδοσή της ποὺ μετράει χιλιετίες σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς καὶ πάνω ἀπ’ ὅλα τὴν πίστη ποὺ βρῆκα στὸν Ἰησοῦ Χριστό. Χάρη στὴ Γαλλία, μπόρεσα νὰ ἀπολαύσω ὅλα αὐτὰ τὰ ἀγαθά. Ἀλλὰ σήμερα πρέπει νὰ ἀντιμετωπίσω αὐτὴ τὴ σιχαμερὴ παρακμὴ τῶν ἠθῶν ποὺ δὲν ἔχουν καμία σχέση μὲ τὴ Γαλλία καὶ καμία σχέση μὲ αὐτοὺς τοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες.
Διωγμοί κανονικῆς Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας - Ὅταν ἡ «πολιτικὴ ὀρθότητα» γυρίζει τὸν κόσμο σὲ ἐποχὲς ἀπάνθρωπης βαρβαρότητας!
Ἀναφορὰ στούς, νόμιμους πλέον, διωγμοὺς κατὰ τῆς κανονικῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας!
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝἘν Πειραιεῖ τῇ 16ῃ Σεπτεμβρίου 2024Πέρασαν 1700 χρόνια ἀφ' ὅτου ὁ πρῶτος ρωμαῖος χριστιανὸς αὐτοκράτορας Μ. Κωνσταντῖνος (πρὶν γίνει ἐπίσημα χριστιανὸς) θέσπισε τὴν ἀνεξιθρησκία, μὲ τὸ περίφημο «Διάταγμα τῶν Μεδιολάνων» (313 μ. Χ.), μὲ τὸ ὁποῖο ἔθεσε τέλος στούς, ἐπὶ 300 χρόνια, φοβεροὺς καὶ ἐξοντωτικοὺς διωγμοὺς τοῦ εἰδωλολατρικοῦ ρωμαϊκοῦ κράτους καὶ τῶν σκοταδιστικῶν εἰδωλολατρικῶν ἱερατείων κατὰ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν χριστιανῶν, περισσότερων τῶν 11.000.000 Μαρτύρων.Πρόκειται γιὰ ἕνα ἀπὸ τὰ σημαντικότερα διατάγματα ὅλων τῶν ἐποχῶν, πρωτοπόρο τοῦ παγκόσμιου πολιτισμοῦ, τὸ ὁποῖο δίνει τὴν θεόσδοτη ἐλευθερία σὲ κάθε ἄνθρωπο νὰ ἐκδηλώνει ἐλεύθερα τὶς θρησκευτικές του πεποιθήσεις καὶ νὰ ἀσκεῖ ἀκώλυτα τὴν λατρεία ποὺ τοῦ ὑπαγορεύουν αὐτές. Εἶναι ἡ ἐφαρμογὴ στὴν πράξη τῆς ἐντολῆς τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, «ὅστις θέλει ὀπίσω μου... ἀκολουθεῖν» (Μάρκ.8,34).Φυσικά, ὁ ἐντολοδόχος τῆς κακίας διάβολος, ὁ ὁποῖος μισεῖ θανάσιμα τὸν ἄνθρωπο καὶ περισσότερο ἀπ’ ὅλους τὸν πιστὸ χριστιανὸ καὶ πασχίζει γιὰ τὴν καταστροφή του, ἐγείρει κατὰ καιροὺς ἄρχοντες, μὲ δαιμονικὸ φρόνημα, νὰ καταδιώκουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καὶ τοὺς χριστιανούς. Σὲ ὅλο τὸ διάβα τῶν δύο χιλιάδων χρόνων τῆς ἱστορικῆς πορείας τῆς Ἐκκλησίας, πάντα ὑπῆρχαν ἀντίθεοι καὶ ἀντίχριστοι κυβερνῆτες τὴν ἐδίωκαν καὶ συνεχίζουν νὰ τὴν διώκουν.Βρισκόμαστε στὴν αὐγὴ τοῦ 21ου μ. Χ. αἰῶνα, στὴν ἐποχὴ τοῦ ἄκρατου φιλελευθερισμοῦ καὶ τοῦ ἀκραίου δικαιωματισμοῦ, ὅπου ἡ ἀπαίτηση γιὰ ἐλευθερία ἀγγίζει τὰ ὅρια τῆς ἀσυδοσίας.
Περὶ τῶν ἔγγιστα τοῦ Θεοῦ ζώντων καὶ ἐν τῇ ζωῇ τῆς γνώσεως τὰς ἡμέρας.
Όσιος Ισαάκ ο ΣύροςΑσκητικάΛόγος ΛΖ΄:Περί των έγγιστα του Θεού ζώντων και εν τη ζωή της γνώσεως τας ημέρας.Γέρων τις έγραψεν εις τα τείχη του κελλίου αυτού λόγους και εννοίας πολυτρόπους και ηρωτήθη, τι εστί ταύτα;Και είπεν:Ούτοι εισίν οι λογισμοί της δικαιοσύνης, οι ερχόμενοι υπό του Αγγέλου του παραμένοντος μοι, και οι διαλογισμοί της φύσεως οι ευθείς, οι κινούμενοι εν εμοί. Και διαγράφω αυτούς εν τω καιρώ αυτών της κινήσεως, όπως εν τω καιρώ της σκοτώσεώς μου αδολεσχήσω εν αυτοίς και λυτρώσωνταί με της πλάνης.Άλλος γέρων μακαριζόμενος υπό των εαυτού λογισμών, ότι, Αντί του παρερχομένου κόσμου ηξιώθης της μη αφανιζομένης ελπίδος, Άπεκρίθη ο γέρωνΑκμήν εν όσω ειμί εν τη οδώ, μάτην επαινείτε με. Ακμήν ουκ ετελείωσα την οδόν.Εάν ποίησης αρετήν καλήν και μη αισθανθής της γνώσεως της αντιλήψεως αυτής, μη θαυμάσης. ‘Έως γαρ αν ταπεινωθή ο άνθρωπος, ου λαμβάνει τον μισθόν της εαυτού έργασίας, η δε αμοιβή ου τη εργασία δίδοται, αλλά τη ταπεινώσει. Ό αδικών την δευτέραν, την πρώτην απόλλυσιν.
Ἐπίσκοποι ἰχθύος ἀφωνότεροι.
Ἡ σιωπὴ ἐξασφαλίζει τὴν νομὴν τῆς ἐξουσίαςΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΙΧΘΥΟΣ ΑΦΩΝΟΤΕΡΟΙὉ Προκαθήμενος καὶ οἱ Ἱεράρχαι δὲν ἀναλογίζονται ὅτι θὰ στιγματισθοῦν ὡς οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἡγέται, οἱ ὁποῖοι ἐπὶ τῶν ἡμερῶν τους κατηργήθη τὸ Αὐτοκέφαλον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος;Ἡ καθημερινότητα καταδεικνύει ὅτι ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος βρίσκεται σέ πλήρη ἀφασία καί ὅτι ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος ἔχει ἐκχωρήσει τίς ἁρμοδιότητές της στόν Προκαθήμενο τῆς Ἐκκλησίας. Ὅτι οἱ ἱεράρχες διστάζουν καί φοβοῦνται νά ἀναμετρηθοῦν μέ τήν πραγματικότητα, μέ ἐπακόλουθο τά προβλήματα τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος νά χρονίζουν καί νά μένουν ἄλυτα. Ἀποκλειστικό μέλημα, τό ὁποῖο ἀπασχολεῖ τά μέλη τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος εἶναι νά μή προκαλέσουν τόν Καίσαρα, εἴτε αὐτός εἶναι ὁ πολιτικός ἐξουσιαστής εἴτε ὁ Καίσαρας τοῦ Φαναρίου. Τήν ἴδια στιγμή ἡ ἀγωνία γιά τά προβλήματα τοῦ ποιμνίου ἔχει ἐκμηδενισθῆ, ὁ πόθος γιά τήν διατήρηση τοῦ ἀποστολικοῦ πνεύματος ἔχει πρό πολλοῦ ἀτονήσει καί τό ἐνδιαφέρον γιά τόν εὐαγγελισμό τῶν “ἐγγύς” καί τῶν “μακράν” ἀποτελεῖ πιά διεργασία μακρινῆς ἐποχῆς.Καί ἐνῶ ἡ ἐποπτεία πού ἐξασκοῦσε ἡ Πολιτεία μέχρι πρόσφατα στήν Ἐκκλησία περιοριζόταν στά ἐξωτερικά ζητήματά της, τά τελευταῖα χρόνια, ἀπό τήν ἐποχή τοῦ κορωνοϊοῦ καί μετά, ἡ ἐπέμβαση στά ἐσωτερικά της θέματα, τά ὁποῖα ἔχουν νά κάνουν πρωτίστως μέ τίς ἁρμοδιότητες τῶν ἐπισκόπων γιά τήν διαφύλαξη τῆς ὀρθῆς πίστεως καί ζωῆς τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας, ἀποτελεῖ καρκίνωμα πού ταλαιπωρεῖ τήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία, σέ σημεῖο πού τό σύστημα τῆς νόμῳ κρατούσης Πολιτείας νά ἔχη μεταβληθῆ σέ μία ἄκρατη πολιτειοκρατία.
Ἡ κοινότης Taizé καθιστᾶ δευτερεύουσαν τὴν ἀλήθειαν τῆς Πίστεως
Η κοινότης Taizé καθιστά δευτερεύουσαν την αλήθειαν της ΠίστεωςΤου Β. Χαραλάμπους, θεολόγουΗ οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé», έχει επεκτείνει τα οικουμενιστικά ολισθήματά της και σε διαθρησκειακό επίπεδο. Αυτό καθιστά τη οικουμενιστική δράση της ακόμα πιο επικίνδυνη. ‘’Ο Οικουμενισμός έχει δαιμόνια’’, τόνισε ο Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, μετά από διάπυρο προσευχή.Η οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé» ως γνωστό παρουσιάζεται σάν ‘’μοναστική’’ κοινότητα. Σκοπίμως αποκαλείται ‘’μοναστική’’. Είναι μια από αυτές τις κοινότητες, που με βάση το Βατικάνειο «Κώδικα Κανονικού Δικαίου» (Codise di Diritto Canonico), θεωρούνται «Ιδιωτικές ενώσεις πιστών» (Associazones private di fedeli).Η οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé» βρίσκεται στην περιοχή της Γαλλικής Bourgogne (Βουργουνδίας), Saône et Loire. Η «Κοινότητα Taizé» αριθμεί πάνω από 100 άτομα. Είναι κατ’ εξοχή οικουμενιστική κοινότητα.Καλείται σκοπίμως οικουμενική και όχι οικουμενιστική κοινότητα, ενώ κατ’ ουσία είναι οικουμενιστική κοινότητα. Τη κοινότητα αυτή αποτελούν άνθρωποι διαφόρων ομολογιών, από 30 χώρες. Τη συναποτελούν Παπικοί, Προτεστάντες και ‘’Ορθόδοξοι’’. Το τι έχουν σοφισθεί είναι ολοφάνερο.
Τὸ δεξὶ χέρι τῆς Ἁγίας Παρθενομάρτυρος Ἐλπίδας
Φυλάσσεται στην Ιερά Μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρουςhttps://proskynitis.blogspot.com/2024/09/blog-post_322.html
24 Σεπτεμβρίου. Θεοτόκου τῆς «Μυρτιδιωτίσσης» ἐν Κυθήροις, Θέκλης μεγαλομάρτυρος. Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτου (†1938). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Μεγαλομάρτυρος, Κυριακῆς λγ´ ἐπιστολῶν (Β´ Τιμ. γ´ 10-15).
Β Τιμ. 3,10 Σὺ δὲ παρηκολούθηκάς μου τῇ διδασκαλίᾳ, τῇ ἀγωγῇ, τῇ προθέσει, τῇ πίστει, τῇ μακροθυμίᾳ, τῇ ἀγάπῃ, τῇ ὑπομονῇ,
Β Τιμ. 3,10 Συ όμως έχεις παρακολουθήσει την διδασκαλίαν, την συμπεριφοράν και αναστροφήν μου, τας αγνάς μου διαθέσεις, την φωτισμένην και ζωντανήν πίστιν μου, την μακροθυμίαν μου, την αγάπην και την υπομονήν μου.
Β Τιμ. 3,11 τοῖς διωγμοῖς, τοῖς παθήμασιν, οἷά μοι ἐγένοντο ἐν Ἀντιοχείᾳ, ἐν Ἰκονίῳ, ἐν Λύστροις, οἵους διωγμοὺς ὑπήνεγκα! καὶ ἐκ πάντων με ἐῤῥύσατο ὁ Κύριος.
Β Τιμ. 3,11 Εχεις παρακολουθήσει ακόμη εκ του πλησίον και είδες τους διωγμούς και τα παθήματα, που μου έγιναν εις την Αντιόχειαν, στο Ικόνιον, εις τα Λυστρα. Ποσον φοβερούς διωγμούς υπέφερα τότε! Και όμως από όλους με εγλύτωσεν ο Κυριος!