Σελίδες

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Τότε θὰ εἶναι ποὺ ὁ Χριστὸς θὰ ἀφαιρέσει ἀπὸ τὴν μνήμη τῶν σεσωσμένων τὴν μνήμη τῶν κολασμένων...


Την φοβερή ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού, θα ξεχωρίσουν οριστικά οι δίκαιοι από τους άδικους, οι αμαρτωλοί από τους μετανοημένους αμαρτωλούς και τα ερίφια από τα αρνιά.
Τότε όλοι οι άνθρωποι θα βλέπονται μεταξύ τους και άλλοι θα είναι εκ δεξιών και άλλοι θα είναι εκ αριστερών. Και θα βλέπουν πολλοί άνθρωποι τους συγγενείς τους να είναι εκ αριστερών...
Τότε όπως λένε οι Προφήτες, θα καθίσει μετά Δόξης στον θρόνο του ο Χριστός και ποταμός πύρινος θα ρέει από τον θρόνο του Κυρίου.
Και οι πονηροί άγγελοι-δαίμονες θα σπρώχνουν τους εξ αριστερών ανθρώπους στον πύρινο αυτόν ποταμό, ο οποίος θα τους παίρνει και θα τους βυθίζει κάτω στον βυθό της κολάσεως.

"Κοίταξε νὰ δεῖς τώρα σὲ λίγο θὰ πεθάνει ὁ πατὴρ Ἰάκωβος τῆς Εὐβοίας καὶ μόλις ἀκούσεις ὅτι πέθανε μετὰ θὰ φύγω ἐγώ....


Ήταν Νοέμβριος του 1991.Η γερόντισσα Πορφυρία η κατά κόσμον Χαρίκλεια και κατά σάρκα αδελφή του γέροντος Πορφυρίου η πρώτη γερόντισσα του μοναστηρίου του στο Μήλεσι του Ωρωπού στο ιερό Ησυχαστήριο της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος ...

...μετά την αναχώρηση του γέροντα στο Ἀγιον Όρος στα Καυσοκαλύβια πήρε τηλέφωνο,για να μιλήσει μαζί του να του πει τα παράπονα της που έφυγε και τις άφησε μόνες και απροστάτευτες και είναι σαν τα πρόβατα που έχασαν τον ποιμένα τους και τόσος κόσμος που έρχεται και τον έχει ανάγκη και δεν τον βρίσκει...
και τόσα άλλα που καθημερινώς τρέχουν και τώρα που να τα πει σε ποιαν αγκαλιά
να προστρέξει ποιος να της δώσει ένα χέρι βοηθείας.....

-"Αχ γέροντα έφυγες και μας άφησες εδώ μόνες και ορφανές..."
-"Κοίταξε να δεις τώρα σε λίγο θα πεθάνει ο πατήρ Ιάκωβος της Ευβοίας
και μόλις ακούσεις ότι πέθανε μετά θα φύγω εγώ.
Είναι αυτή η τελευταία φορά που με ακουεις!!!Κατάλαβες!!! Συχώρα με!!!"

Ἡ Γερμανία κλείνει τὰ σύνορα γιατί κοιτάζει τὴν ἐπιβίωσή της – Ἐμεῖς τί θὰ κάνουμε μὲ τὸ «τσουνάμι» τῆς λαθρομετανάστευσης;

Ἀντὶ νὰ ἐκμεταλλευτεῖ τὴν εὐκαιρία γιὰ αὐστηρότερα μέτρα στὸ μεταναστευτικό, ὁ Κ.Μητσοτάκης κάνει... μαθήματα εὐρωπαϊσμοῦ στὴν Γερμανία.

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ὁ Ἕλληνας πρωθυπουργὸς διαθέτει μιὰ μοναδικὴ ἱκανότητα νὰ βρίσκεται πάντα στὴ λάθος πλευρὰ τῶν ἐξελίξεων. Ὅπως ἀποδείχθηκε ὅτι ἦταν στὴ λάθος πλευρὰ τῆς ἱστορίας ὅταν ἔγινε ἑξαπτέρυγο τοῦ Ζελένσκι (δὲν τὸ λέμε μόνο ἐμεῖς, τὸ εἶπε καὶ ἡ ἀδερφή του, Ντόρα Μπακογιάννη), ἔτσι καὶ τώρα στέκεται στὴ λάθος πλευρὰ τῆς κρίσης τοῦ μεταναστευτικοῦ ποὺ χτυπάει τὴν Εὐρώπη.
Ἡ μονομερὴς ἀπόφαση τῆς Γερμανίας νὰ ἐπαναφέρει τοὺς συνοριακοὺς ἐλέγχους καὶ νὰ ποδοπατήσει τὴ συνθήκη Σένγκεν, ξεγύμνωσε τὴν εὐρωπαϊκὴ λυκοσυμμαχία καὶ ἔδειξε ὅτι τὸ καταρρέον ἀφήγημα περὶ κοινῆς εὐρωπαϊκῆς... πολιτικῆς, ἀφοροῦσε ἀποκλειστικὰ τὸ κοινὸ φαγοπότι τῆς ἐλίτ.
Ἡ ἐθνοκτόνα πολιτικὴ τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη νὰ χρησιμοποιεῖ ὁλόκληρη τὴ χώρα ὡς «Airbnb» λαθρομετανάστευσης, ἐξελίσσεται σὲ ἐθνικὴ πανωλεθρία ὅσο ἡ Γερμανία ξεκινᾶ ἕνα πανευρωπαϊκὸ ντόμινο κλεισίματος συνόρων, καὶ οἱ λαθρομεταναστευτικὲς ροὲς θὰ συνωστίζονται στὶς χῶρες πρώτης γραμμῆς ποὺ βρέχονται ἀπὸ τὴ Μεσόγειο.

Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ.Στόν ἅγιο Ἀπόστολο καί εὐαγγελιστή καί στόν Χριστό ἐξόχως ἀγαπημένο Ἰωάννη τόν θεολόγο


ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

Στον άγιο Απόστολο και ευαγγελιστή και στον Χριστό εξόχως αγαπημένο

Ιωάννη τον θεολόγο

Σήμερα τελούμε εορτή ενός από τους προκρίτους Αποστόλους του Χριστού και εγκαινιάζουμε αυτόν ως πατέρα όλων όσοι φέρουν το όνομα του Χριστού, μάλλον δε ως πατριάρχη αυτών, «οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκός, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρός, ἀλλ᾿ ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν(:οι οποίοι δεν γεννήθηκαν από γυναικεία αίματα, ούτε από σαρκική επιθυμία, ούτε από την επιθυμία κάποιου άνδρα, αλλά γεννήθηκαν από τον ίδιο τον Θεό)» [Ιω.1,13]. Διότι, όπως ο Ιακώβ προέβαλε δώδεκα πατριάρχες κατά σάρκα, από τους οποίους διαμορφώθηκαν οι δώδεκα φυλές του Ισραήλ[Γέν.35,22: «Ἦσαν δὲ οἱ υἱοὶ Ἰακὼβ δώδεκα» κ.ε.], έτσι και ο Χριστός προέβαλε πνευματικώς τους δώδεκα μύστες[Ματθ.10,2-4: «Τῶν δὲ δώδεκα ἀποστόλων τὰ ὀνόματά εἰσι ταῦτα· πρῶτος Σίμων ὁ λεγόμενος Πέτρος καὶ ᾿Ανδρέας ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ, ᾿Ιάκωβος ὁ τοῦ Ζεβεδαίου καὶ ᾿Ιωάννης ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ, Φίλιππος καὶ Βαρθολομαῖος, Θωμᾶς καὶ Ματθαῖος ὁ τελώνης, ᾿Ιάκωβος ὁ τοῦ ᾿Αλφαίου καὶ Λεββαῖος ὁ ἐπικληθεὶς Θαδδαῖος, Σίμων ὁ Κανανίτης καὶ ᾿Ιούδας ὁ ᾿Ισκαριώτης ὁ καὶ παραδοὺς αὐτόν» · πρβ. επίσης Μάρκ.3,14-19 και Λουκά 6,13-16 αντίστοιχα], αφού τον αριθμό εκείνου του μαθητή που εξέπεσε με ελεεινό τρόπο από το αξίωμά του[Ματθ.27,5: «Καὶ ῥίψας τὰ ἀργύρια ἐν τῷ ναῷ ἀνεχώρησε, καὶ ἀπελθὼν ἀπήγξατο(:Κι αφού έριξε τα ασημένια νομίσματα στον περίβολο του ναού, έφυγε και πήγε και πνίγηκε με σκοινί)»] τον συμπλήρωσε ο Παύλος προς τον οποίο έσκυψε από τον ουρανό ο Χριστός[βλ. Πράξ.9,3-5 κ.ά.: «Καθώς όμως πορευόταν και πλησίαζε στη Δαμασκό ξαφνικά άστραψε γύρω του ένα λαμπερό φως από τον ουρανό. Κι από την εκθαμβωτική του λάμψη έπεσε κάτω στη γη κι άκουσε μια φωνή που του έλεγε: ‘’Σαούλ, Σαούλ, γιατί με καταδιώκεις;’’. Τότε ο Σαύλος ρώτησε: ‘’Ποιος είσαι, Κύριε;’’. Κι ο Κύριος τού απάντησε: ‘’Εγώ είμαι ο Ιησούς, τον οποίο εσύ καταδιώκεις. Δεν ξέρεις ότι, όταν καταδιώκεις τους μαθητές μου και τους πιστούς μου, είναι σαν να καταδιώκεις εμένα τον ίδιο;’’)». Ο άγιος Γρηγόριος εννοεί το πράγμα στην ουσία του, διότι από τυπική άποψη η θέση συμπληρώθηκε από τον Ματθία, Πράξ.1,15-16: «Καὶ ἐν ταῖς ἡμέραις ταύταις ἀναστὰς Πέτρος ἐν μέσῳ τῶν μαθητῶν εἶπεν· ἦν τε ὄχλος ὀνομάτων ἐπὶ τὸ αὐτὸ ὡς ἑκατὸν εἴκοσιν·ἄνδρες ἀδελφοί, ἔδει πληρωθῆναι τὴν γραφὴν ταύτην ἣν προεῖπε τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον διὰ στόματος Δαυΐδ περὶ Ἰούδα τοῦ γενομένου ὁδηγοῦ τοῖς συλλαβοῦσι τὸν Ἰησοῦν(:Μια από τις ημέρες εκείνες που ακολούθησαν μετά την ανάληψη του Κυρίου, σηκώθηκε ο Πέτρος, στάθηκε στο κέντρο ανάμεσα στους μαθητές και είπε: ‘’Άνδρες αδελφοί, αφού ήταν θεόπνευστος, έπρεπε να πραγματοποιηθεί επακριβώς και ολοκληρωτικά ο λόγος της Αγίας Γραφής που προείπε τον Άγιο Πνεύμα με το στόμα του Δαβίδ για τον Ιούδα, ο οποίος κατάντησε να γίνει οδηγός εκείνων που συνέλαβαν τον Ιησού’’)»].

Ὁ διωγμὸς στὴν Οὐκρανία δὲν μπορεῖ νὰ μᾶς ἀφήνει αδιάφορους

 

Μετά την ἁρπαγὴ Ναῶν καὶ Μοναστηριῶν ἀπὸ τὸ κράτος τῆς Οὐκρανίας, τὶς συλλήψεις, διώξεις καὶ φυλακίσεις ἀρχιερέων, ψηφίστηκε καὶ ὁ τελειωτικὸς φωτογραφικὸς νόμος 8371/2024 ἀπὸ τὴν οὐκρανικὴ βουλή, θέτοντας ἐκτὸς νόμου τὴν Οὐκρανικὴ Ἐκκλησία ὑπὸ τὸν Μητροπολίτη Ὀνούφριο, τὸν ὁποῖο ἀκολουθεῖ ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία των Οὐκρανών, ὡς καλὸ ποιμένα, γυρίζοντας στὴν πλάτη στοὺς μὴ εἰσερχόμενους διὰ τῆς θύρας, ἀλλὰ ἀναβαίνοντας ἀλλαχόθεν[1], οἱ ὁποῖοι χρησιμοποιοῦν τὴν κρατικὴ βία γιὰ νὰ ἐπικρατήσουν.

Παρὰ τὶς μεγαλοστομίες γιὰ ἐλευθερία καὶ γιὰ προστασία τῶν δικαιωμάτων στὸ δυτικὸ κόσμο, στὸν ὁποῖο θέλει νὰ ἐντάξει ἡ οὐκρανικὴ κυβέρνηση τὴν Ὀρθόδοξη Οὐκρανία, ἀποδεικνύεται γιὰ ἄλλη μία φορὰ ὅτι αὐτὲς οἱ ἐλευθερίες καὶ τὰ δικαιώματα ἀφοροῦν μόνο σὲ ὅσα προωθεῖ ὁ δυτικὸς... πολιτισμός, δηλαδὴ τὸ σοδομισμό, τὸ σατανισμό, τὸ ἰσλάμ. Σίγουρα ὄχι τὴν Ὀρθοδοξία, ἡ ὁποία διαχρονικὰ διώκεται ἀπὸ τὰ ὄργανα τοῦ διαβόλου.
Ὁ σημερινὸς διωγμὸς εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἀντικανονικῆς ἀναγνώρισης σχισματικῶν ὁμάδων ἀπὸ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, χωρὶς τὴν συναίνεση Πατριαρχείων καὶ Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, καθὼς καὶ τῆς ἐμφύλιας ἀλληλοσφαγῆς τῶν ἀδελφῶν λαῶν Ρωσίας καὶ Οὐκρανίας μὲ τὴν ὑποδαύλιση τοῦ ΝΑΤΟ καὶ τῆς Ε.Ε..

Ὄχι ἡ λογικὴ ἀλλὰ τὸ αἷμα τῶν Μαρτύρων ἀπέδειξε τὴν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ...

Όταν πρώτη φορά οι Απόστολοι μίλησαν περί του αναστημένου Χριστού, οι άνθρωποι γελούσαν και τους αποκαλούσαν μεθυσμένους...
Όταν μίλησαν δεύτερη φορά, οι άνθρωποι δεν γελούσαν, αλλά μπόρεσαν να τους αποκαλέσουν πληρωμένους.

-Τί εἶναι κατάθλιψη..;



https://proskynitis.blogspot.com/2024/09/blog-post_30.html

26 Σεπτεμβρίου. † Ἡ μετάστασις τοῦ ἀποστόλου καὶ εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου τοῦ θεολόγου. Γεδεὼν τοῦ δικαίου (1350 π.Χ.). Ἀνάμνησις τῆς ἐπιστροφῆς τῆς τ. κάρας τοῦ ἀποστ. Ἀνδρέου καὶ τῶν ἐγκαινίων τοῦ νέου ἱ. ναοῦ αὐτοῦ ἐν Πάτραις (26.9.74). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ εὐαγγελιστοῦ, 26 Σεπτεμβρίου (Α´ Ἰω. δ´ 12-19).

Α Ιω. 4,12          Θεὸν οὐδεὶς πώποτε τεθέαται· ἐὰν ἀγαπῶμεν ἀλλήλους, ὁ Θεὸς ἐν ἡμῖν μένει καὶ ἡ ἀγάπη αὐτοῦ τετελειωμένη ἐστὶν ἐν ἡμῖν.

Α Ιω. 4,12                 Τον Θεόν κανείς ποτέ έως τώρα δεν έχει ιδεί και γνωρίσει εις όλην του την τελειότητα. Εάν όμως αγαπώμεν ο ένας τον άλλον, τότε ο αόρατος και ακατάληπτος Θεός μένει έντος ημών και η άπειρος αγάπη του παραμένει πλήρης και τελεία μέσα μας.

Α Ιω. 4,13          ἐν τούτῳ γινώσκομεν ὅτι ἐν αὐτῷ μένομεν καὶ αὐτὸς ἐν ἡμῖν, ὅτι ἐκ τοῦ Πνεύματος αὐτοῦ δέδωκεν ἡμῖν.

Α Ιω. 4,13                 Με τούτο το γεγονός γνωρίζομεν, ότι μένομεν μέσα στον Θεόν και ο Θεός μένει έντος ημών, με το ότι μας έχει δώσει από το πνεύμα του και κατέστησε τον εαυτόν μας κατοικίαν ιδικήν του.