ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ’ ΛΟΥΚΑ[:Λουκ.8,27-39]Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΓΑΔΑΡΗΝΩΝ«Ὁ ὢν ἐκ τοῦ Θεοῦ τὰ ῥήματα τοῦ Θεοῦ ἀκούει (:Εκείνος που κατάγεται από τον Θεό και απέκτησε με την άσκηση της αρετής πραγματική συγγένεια με τον Θεό, ακούει με προσοχή και ενδιαφέρον τους λόγους του Θεού και τους εγκολπώνεται)»[Ιω.8,47], λέγει ο Κύριος. Δηλαδή υπακούει στις εντολές του Θεού και μετατρέπει τους λόγους σε έργα, ζει και πολιτεύεται κατά Χριστόν, εκτελεί το θέλημα του ουρανίου Πατρός, και γίνεται « κληρονόμος μὲν Θεοῦ, συγκληρονόμος δὲ Χριστοῦ»[βλ. Ρωμ.8,17: «Εἰ δὲ τέκνα, καὶ κληρονόμοι, κληρονόμοι μὲν Θεοῦ, συγκληρονόμοι δὲ Χριστοῦ, εἴπερ συμπάσχομεν ἵνα καὶ συνδοξασθῶμεν(:Αφού λοιπόν είμαστε παιδιά, είναι φυσικό να είμαστε και κληρονόμοι του Θεού ως πατέρα μας και συγκληρονόμοι του Χριστού ως αδελφού μας. Και γινόμαστε συγκληρονόμοι του Χριστού εάν βεβαίως πάσχουμε μαζί με Αυτόν, έτσι ώστε και να δοξαστούμε μαζί Του)»].Όποιος όμως παρακούει τον Θεό, διαπράττει την αμαρτία, και επιδίδεται σε αυτήν αμετανόητα. Είναι δούλος της αμαρτίας και δεν είναι από τον Θεό αλλά από τον Πονηρό, αφού με την κακή προαίρεση μεταπλάσσει την φύση την οποίαν έλαβε από τον Θεό, και την εξομοιώνει με τον πατέρα της απωλείας.
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024
Κυριακή Στ Λουκᾶ. Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς γιά τή θεραπεία τοῦ δαιμονιζομένου τῶν Γαδαρηνῶν
Ἡ Ἱερὰ Εἰκόνα τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου τῆς ἐπονομαζόμενης Βουρλιωτίσσης
Η Ιερά Εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου της επονομαζόμενης Βουρλιωτίσσης, φυλάσσεται στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της Κοιμήσεως Θεοτόκου Ν. Φιλαδελφείας.Προέρχεται από τα ιστορικά Βουρλά της Μικράς Ασίας, μιας πόλης 38 χλμ δυτικά της Σμύρνης. Τα Βουρλά ή Κλαζομενές (σημερινά Urla ) κάηκαν, μαζί με τη Σμύρνη, το θλιβερό έτος 1922 από τους πυρσούς του τουρκικού εθνικισμού, στην προσπάθεια των τούρκων να εξαφανίσουν το ελληνικό στοιχείο, το οποίο βαθιά ριζωμένο, σχεδόν τρεις χιλιάδες χρόνια στους τόπους εκείνους, “προσέβαλλε” την εθνική ομοιογένεια του νεοσύστατου κεμαλικού κράτους.Κατέστρεψαν και λεηλάτησαν εκκλησιές, έκαψαν μοναστήρια, σκότωσαν με βιαιότητα τους ορθοδόξους και όσοι κατάφεραν, ακολούθησαν τον δρόμο της προσφυγιάς προς την μητέρα Ελλάδα.
Συνεφώνησεν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος συνεορτασμὸν μὲ φιλομοφυλοφίλους;
Συνεφώνησεν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος συνεορτασμὸν μὲ φιλομοφυλοφίλους;Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Λαμπρόπουλος, θεολόγοςΤὴν παρελθοῦσαν ἑβδομάδα ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἔγινε δεκτὸς (κατὰ χρονολογικὴν σειρὰν) ἀπὸ τὸν Μητροπολίτην Κιλκισίου, τὸν Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης, τὸν Μητροπολίτην Φαναρίου καὶ τὸν Γενικὸν Ἀρχιερατικόν τῆς Ἱ. Μ. Μεσογαίας. Καίτοι ἔχει διαιρέσει τὴν Ὀρθοδοξίαν μὲ τὸ Οὐκρανικὸν καὶ προωθεῖ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ Πάσχα μὲ τὸν παπισμὸν τῶν σκανδάλων, ἄλλοτε παιδοφθορίας καὶ ἄλλοτε φιλομοφυλοφιλίας, ὄχι μόνον οἱ Σεβασμιώτατοι Βαρθολομαῖος, Φιλόθεος καὶ Ἀγαθάγγελος, ἐπανηγύρισαν τὴν ἔλευσίν του, ἀλλὰ καὶ ὁ ἴδιος ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Ἱερώνυμος συνηντήθη μαζί του εἰς Κιλκὶς καὶ εἰς τὸ Οἰκοτροφεῖον τῆς Ἀποστολικῆς Διακονίας.Παραθέτομεν τὴν πληροφορίαν ὅτι ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἐσημείωσε πρὸς τὸν Πατριάρχην μὲ ὕφος ἀπορίας ὅτι Ἀρχιερεῖς ἐνημερώθησαν διὰ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ 2025, μὲ τὸν Πατριάρχην Βαρθολομαῖον νὰ ὑπαγορεύη πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἱερώνυμον ὅτι «ἀναμένει ἀδελφικὴν στήριξιν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος», τοῦ Ἀρχιεπισκόπου μὴ ἀποκρινομένου λεκτικῶς, ἀλλὰ συγκατανεύοντος. Προειδοποιοῦμεν τὸν Μακαριώτατον, ὅτι, ἂν ἔπειτα ἀπὸ τὸν εὐτελισμὸν τῆς βαπτίσεως εἰς Γλυφάδαν καὶ τὴν ταπείνωσιν τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὸ Κράτος μὲ τὴν υἱοθεσίαν ὁμοφυλοφίλων, συμφωνήση εἰς τὸν συνεορτασμὸν μὲ τὸν σκανδαλοποιὸν παπισμόν, τότε νὰ ἀποσυρθῆ εἰς τὴν Ζάλτσαν τὸ ταχύτερον!πρ. Χαλκηδόνος: «ὑπάρχουν ὁμοφυλόφιλοι ἐπίσκοποι…»
Κυριακή Στ Λουκᾶ. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο
ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Β΄Κορ. 6,16-7,1]ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥπομνηματισμός των εδαφίων Β΄Κορ. 6,14-7,1«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μη συνάπτετε στενό σύνδεσμο προς τους απίστους, με τους οποίους δεν μπορείτε να αποτελέσετε ταιριαστό ζευγάρι, ώστε να μπαίνετε στον ίδιο ζυγό μαζί τους· διότι ποια συνάφεια και ανάμειξη μπορεί να υπάρχει μεταξύ της δικαιοσύνης και της παρανομίας; Και ποια επικοινωνία μεταξύ φωτός και σκότους; Και ποια συμφωνία μπορεί να γίνει μεταξύ του Χριστού και του Σατανά; Ή ποιο μερίδιο δύναται να έχει ένας πιστός με έναν άπιστο;)»[Β΄Κορ.16,14-15].Είδες πώς χρησιμοποιεί τις λέξεις αυτές καθ’ εαυτές και που είναι ικανές να αποτρέψουν από σφάλματα; Δεν είπε δηλαδή: «παρανομία», που είναι πιο έντονη, ούτε είπε: «με τους ανθρώπους του σκότους και τους ανθρώπους του φωτός», αλλά χρησιμοποιεί τις ακριβώς αντιφατικές έννοιες, το φως και το σκοτάδι. Ούτε είπε: «ανάμεσα στους ανθρώπους του Χριστού και στους ανθρώπους του διαβόλου», αλλά λέξεις που είναι πολύ πιο αντίθετες, «του Χριστού και του Βελίαρ», με την εβραϊκή αυτή λέξη ονομάζοντας τον αποστάτη.« Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;(: Ή ποιο μερίδιο δύναται να έχει ένας πιστός με έναν άπιστο;)»[Β΄Κορ.6,15]. Εδώ λοιπόν, για να μη θεωρηθεί ότι κατηγορεί αόριστα την κακία και επαινεί την αρετή, αναφέρει και πρόσωπα χωρίς να τα ονομάζει. Και δεν είπε: «κοινωνία», αλλά ανέφερε τα έπαθλα, λέγοντας: «μερίδα». «Τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; Ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἔστε ζῶντος (:Και πώς μπορεί να βρίσκονται μαζί στον ίδιο τόπο ο ναός του Θεού και τα είδωλα; Ναι· δεν έχουν καμία θέση τα είδωλα σε σας. Διότι εσείς είστε ναός του ζώντος Θεού)»[Β΄Κορ.6,16]. Με αυτά εννοεί το εξής: «Ούτε ο βασιλιάς σας έχει τίποτα το κοινό με τον διάβολο(γιατί “ποια συμφωνία υπάρχει μεταξύ του Χριστού και του Βελίαρ;”), ούτε τα ίδια τα πράγματα· γιατί “τι κοινό μπορεί να έχει το φως με το σκοτάδι;”. Επομένως ούτε εσείς δεν πρέπει να έχετε». Πρώτα αναφέρει τον βασιλιά και έπειτα αυτούς, πράγμα με το οποίο προπάντων τους ξεχωρίζει.
Φρενίτιδα οἰκουμενισμοῦ καὶ παπισμοῦ ἀπὸ Ἀθηναῖο ἀρχιμανδρίτη !!!
Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν ΠατέρωνἘν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 14//27.9.2024.Ὕψωσις τοῦ Τιμίου καὶ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ.Φρενίτιδα οἰκουμενισμοῦ καὶ παπισμοῦ ἀπὸ Ἀθηναῖο ἀρχιμανδρίτη !!!Εἰς τὸ Ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.Ἀμήν.Φρενίτιδα ἐσχάτως ἀπὸ ρασσοφόρων κύκλους οἱ ὁποῖοι ἐναγωνίως προσπαθοῦν νὰ ἀποδείξουν τὸ μαῦρο ἄσπρο, καὶ νὰ πείσουν πὼς ὁ γάϊδαρος πετάει, καὶ πὼς ἂν τὸν ἱπτάμενο αὐτὸν γάϊδαρο «ἁγιοποιήσει» ἡ ἐκκλησία, εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ τὸν προσκυνήσουμε.Αὐτὸ συμβαίνει καὶ μὲ τόν ἀρχιμανδρίτη π.Ἰωσήφ Κουτσούρη, ὁ ὁποῖος κατοικοεδρεύει σὲ μεγάλο μοναστήρι πλησίον τῶν Ἀθηνῶν, ὁ ὁποῖος μεταφέρει τὸ πνεῦμα τῆς πλάνης τῶν Ἀθηνῶν μέσῳ τῆς ἱστοσελίδας ΑΠΑΡΧΗ, τῆς ὁποίας τυγχάνει νὰ εἶναι ἕνας ἀπὸ τοὺς κύριους συντάκτες - ὁμιλητές της (ἐπὶ θεολογικῶν θεμάτων).Σύμφωνα μὲ τὰ λεγόμενά του :α) Παρουσιάζεται νὰ εἶναι θλιβερὸς πρωταγωνιστὴς στὴν παρέλαση τῶν ὑποστηρικτῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ σφοδρὸς εἴρωνας καὶ πολέμιος ὅσων ἀντιτάχθηκαν καὶ ἀντιτάσσονται σ’ αὐτόν.
Ἡ ἀνάγκη τῆς προσευχῆς
«Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ἔχομεν ἀνάγκην τῆς προσευχῆς περισσότερον ἀπὸ ὅ,τι τὰ δένδρα ἔχουν ἀνάγκην τῶν ὑδάτων. Διότι οὔτε τὰ δένδρα δύνανται νὰ παράγουν τοὺς καρπούς, ἐὰν δὲν πίνουν ὕδωρ διὰ τῶν ριζῶν, οὔτε ἡμεῖς θὰ δυνηθῶμεν νὰ παραγάγωμεν τοὺς πολυτίμους καρποὺς τῆς εὐσεβείας, ἐὰν δὲν ποτιζώμεθα διὰ τῶν προσευχῶν.
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΠΡΟΦΗΤΟΥ ιΩΗΛ, 19-10-2024
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΠΡΟΦΗΤΟΥ ιΩΗΛ, 19-10-2024
https://www.youtube.com/live/YdrABD8Js1s?si=uLYY7cLxmGVax4Mn
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Ο ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ - 3ος ΤΟΜΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Ο ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣΦΙΛΟΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΝΗΠΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΙΚΩΝ3ος ΤΟΜΟΣΠροτιμώμενο πρόγραμμα για την ανάγνωση των αρχείων που είναι σε μορφή djvu είναι το sumatrapdfreaderhttps://wra9.blogspot.com/2023/10/3.html
19 Ὀκτωβρίου. Ἰωὴλ προφήτου (630 π.Χ.), Οὐάρου μάρτυρος (†307). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Προφήτου, Τρίτης διακαινησίμου (Πρξ. β´ 14-21).
Πραξ. 2,14 Σταθεὶς δὲ Πέτρος σὺν τοῖς ἕνδεκα ἐπῆρε τὴν φωνὴν αὐτοῦ καὶ ἀπεφθέγξατο αὐτοῖς· ἄνδρες Ἰουδαῖοι καὶ οἱ κατοικοῦντες Ἱερουσαλὴμ ἅπαντες, τοῦτο ὑμῖν γνωστὸν ἔστω καὶ ἐνωτίσασθε τὰ ῥήματά μου.
Πραξ. 2,14 Και τότε ο Πετρος μαζή με τους ένδεκα εστάθηκε, ώστε να τον βλέπουν όλοι, ύψωσε την φωνήν αυτού και ήρχισε να ομιλή, όπως το Πνεύμα το Αγιον τον εφώτιζε· “άνδρες Ιουδαίοι και σεις όλοι που κατοικείτε την Ιερουσαλήμ, ας γίνη γνωστόν εις σας αυτό, που θα σας πω και ακούσατε με προσοχήν τα λόγια μου.