Σελίδες

Ἀρχιμ. Εἰρηναῖος Βαϊόπουλος: Νὰ διηγούμαστε στὰ παιδιά μας τὰ μεγαλεῖα τῆς Παναγίας στὸ Ἔπος τοῦ '40!

 

Λίγα λόγια του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Πυργετού Λαρίσης, Αρχιμανδρίτου Ειρηναίου Βαϊοπούλου, στο τέλος της Ιεράς Αγρυπνίας για την Εορτή της Αγίας Σκέπης της Παναγίας μας. 28/10/2024

Μέ ποιά μέσα ἀποκτῶνται οἱ ἀρετές, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Ἀόρατος πόλεμος Α΄ μέρος, Κεφ. Λστ΄, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Μέ ποιά μέσα ἀποκτῶνται οἱ ἀρετές, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Ἀόρατος πόλεμος Α΄ μέρος,  Κεφ.  Λστ΄, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 28-10-2024
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ ὑπερασπιστές της»


«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ ὑπερασπιστές της»

Πορφυρίτης

Ἀπό γραπτό κήρυγμα τῆς Ἱ. Μ. Κερκύρας[1], πού κυκλοφορήθηκε καί παλαιότερα[2] πανελλαδικῶς, πληροφορούμαστε, ὅτι σέ θέματα Πίστεως, «δέν χωροῦν συμβιβασμοί, ἀλλά ὅποιος ἀκολουθεῖ πλανερές διδασκαλίες ἀποκόπτει τόν ἑαυτό του ἀπό τήν πίστη, καί τότε ἰσχύει γι’ αὐτόν ὁ λόγος τοῦ ἀποστόλου Παύλου: ‘‘ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καί ἁμαρτάνει ὤν αὐτοκατάκριτος’’[3], ‘‘αὐτός ἔχει πιά διαστραφεῖ καί ἁμαρτάνει, καταδικάζοντας ἔτσι ὁ ἴδιος τόν ἑαυτό του’’»[4]. Τό κήρυγμα συνεχίζεται, μέ τόν Ἀπόστολο Παῦλο νά «μᾶς ὑποδεικνύει κάποια κριτήρια. Ζητᾶ νά δίδονται στόν αἱρετικό ἄνθρωπο συμβουλές. Αὐτές ὅμως δέν εἶναι ὑπόθεση τοῦ καθενός, ἀλλά εὐθύνη τοῦ ἐπικεφαλῆς τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινότητας. Γι’ αὐτό καί ὁ Παῦλος ἀπευθύνεται στόν μαθητή του, τόν ἀπόστολο Τίτο, ὁ ὁποῖος ἦταν ἐπίσκοπος στήν Κρήτη. Δέν εἴμαστε ὅλοι τό ἴδιο στήν ἐκκλησιαστική ζωή. Ὁ κύριος ὑπεύθυνος εἶναι ὁ ἐπίσκοπος, ὁ διάδοχος τῶν ἀποστόλων, αὐτός πού ἔχει ἐκλεγεῖ ἀπό τήν Ἐκκλησία νά συνεχίσει καί τήν πίστη καί τό ἔργο τους. Ὅσοι βρισκόμαστε ὑπό τόν ἐπίσκοπο, ἱερεῖς, μοναχοί καί μοναχές, θεολόγοι, λαϊκοί ὀφείλουμε νά ἔχουμε ἐπίγνωση τῆς θέσης μας.»[5].

Τάδε λέγει ὁ ἐν Ἑλλάδι φεμινισμός: Ὄχι εἰς τὴν γυναικοκτονίαν, ναὶ εἰς τὴν παιδοκτονίαν!

Τάδε λέγει ὁ ἐν Ἑλλάδι φεμινισμός: Ὄχι εἰς τὴν γυναικοκτονίαν, ναὶ εἰς τὴν παιδοκτονίαν!

Γράφει ὁ κ. Χρῆστος Κ. Λιβανός

Μεταξὺ τῆς πληθώρας τῶν ξενόφερτων ὅρων, ποὺ τελευταῖα ἔχουν κατακλύσει τὴν γλῶσσα καὶ ζωή μας εἶναι καὶ αὐτὸς τῆς γυναικοκτονίας! Ἀπὸ διαδικτυακὰ δημοσιεύματα πληροφορούμεθα, ὅτι ὡς γυναικοκτονία ὁρίζεται τὸ ἔγκλημα μίσους, ποὺ βασίζεται στὸ φῦλο, ἢ ἀκριβέστερα «ἡ δολοφονία γυναικῶν (ἢ κοριτσιῶν) ἀπὸ ἄνδρες ἐπειδὴ εἶναι γυναῖκες». Ἡ λέξη προέκυψε κατ’ ἀναλογίαν μὲ τὴν ἀγγλικὴ λέξη femicide/feminicide, σύμφωνα δὲ μὲ τὰ ὑπάρχοντα στοιχεῖα, χρησιμοποιήθηκε γιὰ πρώτη φορὰ στὴν Ἀγγλία τὸ 1801, ἐνῷ τὸ 1976 ἡ φεμινίστρια συγγραφέας Ντιάνα Ε.Χ. Ράσσελ ἦταν ἡ πρώτη, ποὺ προσδιώρισε καὶ διέδωσε αὐτὸν τὸν ὅρο στὴ σύγχρονη ἐποχή.

Φυσικὰ γυναικοκτονίες γίνονταν πάντοτε, ἀλλὰ παρουσιάζονταν ὡς ἐγκλήματα πάθους, ζήλειας καὶ τιμῆς, στὶς ἡμέρες μας ὅμως, λόγῳ τῆς κλιμάκωσης τῆς ἐνδοοικογενειακῆς βίας, τῆς προβολῆς ἀπὸ τὰ σύγχρονα ΜΜΕ, κυρίως ὅμως τῆς ἐπιμονῆς φεμινιστικῶν ὀργανώσεων, παρατηρεῖται μιὰ ἐντατικοποίηση τοῦ αἰτήματος ὑπὲρ τῆς «νομικῆς ἀναβάθμισης τοῦ ἐγκλήματος τῆς γυναικοκτονίας μὲ νομοθετικὴ ρύθμιση ὡς ἐπιβαρυντικῆς περίπτωσης ἀνθρωποκτονίας ἀπὸ πρόθεση ἢ ὡς ἰδιώνυμου ἐγκλήματος».

Βρίθει τὸ διαδίκτυο δημοσιευμάτων μὲ τὴν τετριμμένη φεμινιστικὴ ἐπιχειρηματολογία περὶ «ἔμφυλης ἀνισότητας», ἐπικρατούσας «ἰδεολογίας τῆς ἀνδρικῆς κυριαρχίας καὶ γυναικείας ὑποτέλειας», στερεότυπα «σεξισμοῦ καὶ μισογυνισμοῦ», «ὠμῆς πραγματικότητας πατριαρχίας» κτλ. Ἡ φρασιολογία τους, (π.χ σεξιστικὸ μπούλινγκ), προδίδει, ὅτι τὰ ἐπιχειρήματα αὐτὰ ἀντλοῦνται ἀπὸ ξένες φεμινιστικὲς πηγές, ἀναμειγμένα μὲ ἐγχώρια φεμινιστικὰ ἀπωθημένα παρωχημένων ἐποχῶν, ὅπως τότε ποὺ γυρίστηκε ἡ ταινία «Ἡ κυρία Δήμαρχος» μὲ τὴν Γεωργία Βασιλειάδου!

Δένδρον σαπρὸν ὁ φεμινισμός!

Φρίκη -Ἐγχειρισμένα τρανσέξουαλ ἄτομα ἀποζητοῦν τὴν εὐθανασία!


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 21η Οκτωβρίου 2024

ΦΡΙΚΗ: ΕΓΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ!

Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο, «άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς» (Γέν.1,26), σύμφωνα με τον αδιάψευστο λόγο της θείας αποκάλυψης. Και όχι μόνον τον άνθρωπο αλλά και ολόκληρο το ζωικό και φυτικό βασίλειο. Υπάρχουν τα αρσενικά ζώα, τα οποία ενώνονται με τα θηλυκά για να διαιωνιστεί το είδος τους. Υπάρχουν άνθη αρσενικά, τα οποία γονιμοποιούν τα θηλυκά για να καρποφορήσουν τα δένδρα. Έτσι και στην ανθρώπινη φύση, ο άνδρας ενώνεται με τη γυναίκα για να ενωθεί το ανδρικό σπερματοζωάριο με το γυναικείο ωάριο, για να γονιμοποιηθεί και να δημιουργηθεί νέο ανθρώπινο πρόσωπο. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει σε ολόκληρη τη δημιουργία, για να διαιωνιστούν τα ζωικά είδη, ομοίως τα φυτά και τέλος το ανθρώπινο είδος. Αυτό δεν μπορεί να το παραβιάσει και να το ξεπεράσει καμιά επιστήμη!

Η πτώση και η εισβολή της αμαρτίας στον κόσμο, με την παρακοή και την ανταρσία των Πρωτοπλάστων, προξένησε τεράστια ζημία στην ανθρώπινη φύση. Κυριολεκτικά την διέστρεψε και την εξαχρείωσε, ώστε να μην είναι πια σε θέση να επιτελέσει τις λειτουργίες, που της ανέθεσε ο Θεός, με κυριότερη αυτή του «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε» (Γεν.1,27), δηλαδή, δια της ευλογημένης ένωσης ανδρός και γυναικός, να γεννηθούν παιδιά, και άλλοι άνθρωποι, απειράριθμα ανθρώπινα πρόσωπα, εικόνες του Θεού, όπως οι γονείς (Γεν.1,26), προκειμένου να «κατακυριεύσουν τη γη» και με απώτερο στόχο, να αξιωθούν να γεμίσουν τον ουρανό, το ατέρμονο Δείπνο της Βασιλείας του Θεού (Λουκ.14,15-24), με την κατά χάριν θέωσή τους.

Γι’ αυτό το λόγο η φυσική έλξη των δύο φύλων για την ένωσή τους, διαστράφηκε σε ηδονισμός, σε αυτοσκοπό, αποκομμένη από την εκπλήρωση του κύριου σκοπού της. Η συνέχεια μας είναι γνωστή από την τραγική πορεία της ανθρωπότητας, στη φθορά και το θάνατο. Η ευλογημένη ένωση ανδρός και γυναικός εκπίπτει σε σεξισμό και βία, σε μοιχεία, σε πορνεία. Η γυναίκα, από το ισότιμο συμπλήρωμα του άνδρα και απαραίτητη στο ανδρόγυνο, μεταβάλλεται σε σκεύος ηδονής και υποκείμενη σε εξουσιαστικές μορφές του άνδρα. Ο δραματικός λόγος του Θεού, προς τους Πρωτοπλάστους και κύρια στη γυναίκα, μετά την πτώση, είναι αποτυπωμένη με κάθε ακρίβεια, η κατοπινή τραγωδία της.

Αλλά ο πτωτικός άνθρωπος δεν αρκέστηκε στην διαστροφή της γαμικής ενώσεως, προχώρησε και σε ακόμα χειρότερες εκπτώσεις, στην παράχρηση και αυτής της ανθρώπινης φύσης, με την ομοφυλοφιλία! Ξεπερνώντας ακόμη και τα άλογα ζώα, προχώρησε στη σύναψη ερωτισμού προς το ίδιο φύλο. Μια διαστροφή, μια αμαρτία, τόσο βδελυρή στο Θεό, ο Οποίος δεν δίστασε να καταστρέψει ολόκληρους πληθυσμούς, όπως τα Σόδομα και τα Γόμορρα (Γέν.19,24-25), για να καθαρίσει, ακόμα και ο τόπος από αυτή τη βδελυρότητα.

Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Ὁ βίος καὶ τὰ συγγράμματα τοῦ Εὐαγγελιστῆ Λουκᾶ [18 Ὀκτωβρίου]


ΣHMEPΑ, αγαπητοί μου, 18 Oκτωβρίου,η αγία μας Eκκλησία, η ορθόδοξος Eκκλησία, εορτάζει τη μνήμη του αγίου Λουκά. Αλλά ποιός είναι ο άγιος Λουκάς;

* * *

Hταν έλληνας στην καταγωγή και στην πατρίδα. Στο θρήσκευμα ήταν ειδωλολάτρης, όπως ήταν τότε όλος ο κόσμος. Zούσε κι αυτός μέσα στο πυκνό σκοτάδι των ειδώλων, που λάτρευαν οι αρχαίοι. Σκοτάδι είχε στην ψυχή του. Αλλά το σκοτάδι έγινε φως. Αυτό δηλώνει και το όνομά του· το λατινικό «Λουκάς» θα πει «Φωτεινός». Eφυγε από το σκοτάδι και γνώρισε το φως. Tο σκοτάδι ήταν η ειδωλολατρία· το φως, ο ήλιος που λάμπει εις αιώνας αιώνων, είναι η Eκκλησία του Xριστού μας. Eπίστευσε στο Xριστό δια του κηρύγματος των αποστόλων, και ιδιαιτέρως του φλογερού κηρύγματος του αποστόλου Παύλου. Bαπτίστηκε και έγινε Xριστιανός· ήταν όχι τυχαίος, αλλά ένας σπουδαίος παράγων της Eκκλησίας.

Tο επάγγελμά του ήταν γιατρός. Προσέφερε δωρεάν τις υπηρεσίες του στους πάσχοντας αδελφούς, όπως έπειτα οι άγιοι Ανάργυροι και ο άγιος Παντελεήμων. Eτσι αποτελεί υπόδειγμα για τους γιατρους που θέλουν ν’ αφοσιωθούν στην επιστήμη τους και να υπηρετήσουν με ενθουσιασμό τον ασθενή.

Ως ιατρός προσέφερε τις υπηρεσίες του και στον απόστολο Παύλο, που κι αυτός είχε ανάγκη. ―Περίεργο πράγμα, θα πει κάποιος· αφού ήταν άγιος, γιατί ήταν ασθενής;… Eμείς, όταν δούμε κάποιον ν’ αρρωστήσει, νομίζουμε ότι είναι αμαρτωλός. Δεν προσβάλλονται όμως μόνο οι αμαρτωλοί από ασθένειες. Ασθενούν και οι άγιοι, και κορυφαίοι άγιοι, όπως ο Iωβ που υπέφερε από λέπρα. Eτσι και ο απόστολος Παύλος είχε ασθένειες.

Σκωτία: Παράνομη ἡ προσευχὴ ἐντὸς 200 μέτρων ἀπὸ τὶς κλινικὲς ἐκτρώσεων! Ἀπειλοῦνται μὲ πρόστιμο καὶ ὅσοι προσεύχονται στὸ σπίτι τους!


Σκωτία: Παράνομη η προσευχή εντός 200 μέτρων από τις κλινικές εκτρώσεων! – Απειλούνται με πρόστιμο και όσοι προσεύχονται στο σπίτι τους!

Μπήκαμε και επίσημα σε εποχές κρυπτοχριστιανών - Περιχαρακώνουν τη βιομηχανία εκτρώσεων - Αντιμετωπίζουν την προσευχή σαν τρομοκρατική πράξη!

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Κι όμως ξεκίνησε να συμβαίνει ΚΑΙ αυτό το εξωφρενικό στη νεοταξική χούντα της Δύσης, που εξαπολύει πλέον έναν λυσσαλέο διωγμό κατά των χριστιανών: Με νόμο που ψηφίστηκε στη Σκωτία, απαγορεύεται η διαμαρτυρία, το θρησκευτικό κήρυγμα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ η προσευχή (ακόμα και αν είναι σιωπηλή) σε ακτίνα 200 μέτρων γύρω από τις κλινικές αμβλώσεων!

Για να μην παρεμποδίζεται το εμπόριο σφαγής αγέννητων παιδιών, ουσιαστικά ποινικοποιείται η προσευχή σε δημόσιο χώρο κοντά στις ιατρικές δομές θανάτου, αλλά ενδέχεται αυτή η απαγόρευση να ισχύει ακόμα και για χριστιανούς που προσεύχονται μέσα στο ίδιο τους το σπίτι!

Αυτός ο απίστευτος νόμος που μοιάζει βγαλμένος από τα καθεστώτα ποινικοποίησης της λατρείας, που εφάρμοσε ο Στάλιν, ο Χίτλερ και ο Ενβέρ Χότζα, ψηφίστηκε από την κυβέρνηση της Σκωτίας τον Σεπτέμβριο και προβλέπει τη δημιουργία ζωνών «ασφαλούς πρόσβασης» 200 μέτρων γύρω από τις κλινικές εκτρώσεων.

Ο νόμος προβλέπει ότι οποιοσδήποτε βρίσκεται εντός αυτών των ζωνών, και θεωρηθεί ότι ενεργεί με τρόπο που θα μπορούσε να προκαλέσει «παρενόχληση», «ταραχή» ή «αγωνία» σε όποιον έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες της κλινικής, υπόκειται σε δίωξη, ακόμα και αν ο προσευχόμενος βρίσκεται σε ιδιωτικό χώρο, άρα ακόμα και αν προσεύχεται στο σπίτι του!

31 Ὀκτωβρίου. Στάχυος, Ἀπελλοῦ κ.λπ. ἐκ τῶν 70 (α΄ αἰ.)· Ἐπιμάχου μάρτυρος (†250). Νικολάου νεομάρτυρος τοῦ ἐν Χίῳ (†1754). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης ιθ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Φιλιπ. α΄ 20-27).

Φιλιπ. 1,20         κατὰ τὴν ἀποκαραδοκίαν καὶ ἐλπίδα μου ὅτι ἐν οὐδενὶ αἰσχυνθήσομαι, ἀλλ᾿ ἐν πάσῃ παῤῥησίᾳ, ὡς πάντοτε, καὶ νῦν μεγαλυνθήσεται Χριστὸς ἐν τῷ σώματί μου εἴτε διὰ ζωῆς εἴτε διὰ θανάτου.

Φιλιπ. 1,20               Η πρόοδός μου δε αυτή και η αιωνία σωτηρία μου είναι σύμφωνος προς την σφοδράν και φλογεράν προσδοκίαν, την προσμονήν και ελπίδα μου, ότι εις τίποτε δεν θα εντροπιασθώ, αλλά, όπως πάντοτε, έτσι και τώρα, με κάθε παρρησίαν και αφοβίαν θα δοξασθή ο Χριστός δια του φυλακισμένου και θλιβομένου αυτού σώματός μου είτε ζήσω είτε θανατωθώ.

Ὅτὰν ὁ  Μητροπολίτης γίνεται δυνάστης


Ὅταν ὁ  Μητροπολίτης γίνεται δυνάστης

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Ὁ Μητροπολίτης στὴν ὀρθόδοξη πατρίδα μας βρίσκεται σὲ ὑψηλὴ κοινωνικὴ θέση καὶ τοῦ ἀποδίδονται τιμὲς, τόσο ἀπὸ τοὺς πιστοὺς, ὅσο καὶ ἀπὸ τοὺς κοσμικούς. Εἶναι ὄντως «πόλη ἐπάνω ὄρους κειμένη», τὴν ὁποία ὅλοι παρακολουθοῦν καὶ διατυπώνουν διάφορες κρίσεις γιὰ τοὺς λόγους του καὶ τὶς πράξεις του.

Ὁ Μητροπολίτης εἶναι ὁ πνευματικὸς πατέρας τῶν πιστῶν καὶ ὁ ἀξιωματοῦχος τῶν κοσμικῶν. Οἱ δεύτεροι ἔχουν μειωμένο ἐνδιαφέρον γιὰ τὸ ἔργο ποὺ ἐπιτελεῖ. Καὶ μόνο ἂν ἔχει ἀνάμειξη σὲ θέματα πολιτικῆς, τὸν προσέχουν καὶ τὸν ἐπικρίνουν. Γιὰ τοὺς πιστοὺς καὶ τοὺς κληρικοὺς τὰ πράγματα εἶναι διαφορετικά. Παράλληλα μὲ τὸ σεβασμό τους πρὸς τὸ πρόσωπό του ἔχουν καὶ πνευματικὲς ἀπαιτήσεις, θὰ λέγαμε, γιατί αὐτοὶ ἀποτελοῦν τὸ ποίμνιό του, βρίσκονται πάντα στὸ ναό, ἀγωνίζονται κατὰ Θεὸν καὶ συμμετέχουν μὲ πολλοὺς τρόπους στὸ ἔργο τῶν ἐνοριῶν. Ὡστόσο, συχνὰ δημιουργοῦνται καὶ προβλήματα στὴ συν­εργασία μὲ τὸ Μητροπολίτη.

Ὁ Χριστός δέν ἐξετάζει πόσες προσευχές κάνουμε, πόσα ἀπόδειπνα, πόσες μετάνοιες, ἀλλά...


❈ Ὁ Χριστός δέν ἐξετάζει πόσες προσευχές κάνουμε, πόσα ἀπόδειπνα, πόσες μετάνοιες, ἀλλά τι καρδιά ἔχουμε, πόσο καθαρή εἶναι ἡ καρδιά μας, πόσο ἀγαπᾶμε – με τήν ἐν Χριστῷ ἀγάπη καί ὄχι με την κοσμική σαρκική ἀγάπη – τόν Ἴδιο καί τόν κάθε συνάνθρωπό μας.

~ Ἱερομονάχου Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 10 – 9 – 2010)