Σελίδες

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ὁ παπισμός (ρωμαιοκαθολικισμός) δέν εἶναι Ἐκκλησία εἶναι αἵρεση.

Επιστολή του Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ προς την Ιερά Σύνοδο για τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 801 00 Κ Υ Θ Η Ρ Α
ΤΗΛ.:2736031202 & 2736038359
FAX :2736031202
Ἐν Κυθήροις τῇ 16ῃ Σεπτεμβρίου 2010
Ἀριθ. Πρωτ.: 855
Πρός
Τήν Ἱεράν Σύνοδον
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰωάννου Γενναδίου 14
115 21 Ἀθήνας
 
Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,

Σεβασμιώτατοι ἅγιοι Συνοδικοί,
 

Εὐσεβάστως προάγομαι νά ἀναφέρω τῇ Ἱερᾷ ἡμῶν Συνόδῳ, κατόπιν τοῦ μή εἰσέτι ἀπαντηθέντος ὑπ' ἀριθ. 493/1-6-2010 ἡμετέρου ἐγγράφου, ἀφορῶντος εἰς τήν διευθέτησιν καί διαλεύκανσιν σοβαροτάτης ἐκκλησιολογικῆς παρεκκλίσεως Σεβασμιωτάτου Ἀδελφοῦ Μητροπολίτου, τά ἀκόλουθα : 

1. Ἀνεπισήμως ἐπληροφορήθην ὅτι τό εἰρημένον ἔγγραφόν μου, τεθέν ὑπ' ὄψιν τῆς προηγουμένης Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, παρεπέμφθη εἰς τήν Συνοδικήν Ἐπιτροπήν ἐπί τῶν Δογματικῶν καί Νομοκανονικῶν Ζητημάτων. Ὁ Σεβ. Πρόεδρος τῆς Συνοδικῆς αὐτῆς Ἐπιτροπῆς Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου κ.Προκόπιος ἔλαβε τήν εὐγενῆ πρωτοβουλίαν -διό καί τόν εὐχαριστῶ θερμῶς- νά μέ ἐνημερώσῃ προφορικῶς, εἰς τό διάλειμμα τῆς ἐκτάκτως συνεδριασάσης κατά μῆνα Ἰούνιον ἐ.ἔ. Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας ἡμῶν, περί τῆς λήψεως τοῦ ἐν θέματι ἐγγράφου μου καί τῆς ἀναπέμψεώς του εἰς τήν Δ.Ι.Σ. διά τά κατ' αὐτήν, ἄνευ σχολίων καί παρατηρήσεων, ὡς ἀντελήφθην. 

Έκκληση Βοήθειας - Ιερόν Κελλίον Αγ. Αποστόλων - 'Αλυπίου'

Το 2008 ο π. Χρυσόστομος του Ι. Κελλίου Αγ. Αποστόλων - "Αλυπίου", μέσω μιας πρόχειρης ιστοσελίδας που είχε στο διαδίκτυο και η οποία σήμερα δε λειτουργεί, είχε κάνει μια έκκληση για βοήθεια, προκειμένου να καλύψει χρέη που είχαν προκύψει από την αναστήλωση του Ι. Κελλίου.

Τα χρέη δημιουργήθηκαν όταν μετά από διαβεβαιώσεις κάποιων αρμοδίων φορέων προχώρησε στην αναστήλωση του Ι. Κελλίου η οποία κόστισε 150.000 ευρώ, σύμφωνα και με τη μελέτη που είχε γίνει. Οι αρμόδιοι όμως δεν ανταποκρίθηκαν με αποτέλεσμα να χρωστά αυτός το εν λόγω ποσό!Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι οξύτατο αφού η προηγούμενη έκκληση είχε πενιχρά αποτελέσματα.
Ο ίδιος, επιδεικνύοντας γνήσιο μοναχικό ήθος, δεν κατηγορεί ούτε στο ελάχιστο αυτούς που του δημιούργησαν τα προβλήματα. Μέμφεται τον εαυτό του που δεν προέβλεψε την πορεία των γεγονότων πριν αυτά συμβούν και λυπάται ιδιαίτερα που δεν μπορεί να αποδώσει τα χρωστούμενα σ' αυτούς που ανήκουν γιατί όπως λέει κι αυτοί θα τα χρειάζονται για τις δικές τους υποχρεώσεις και τις οικογένειές τους.
Αν και νέος σχετικά στην ηλικία έχει κάποια προβλήματα υγείας τα οποία έχουν επιδεινωθεί λόγω του φλέγοντος αυτού προβλήματος!

Συγκλονιστικά θαύματα τῆς Παναγίας Μας: 1)Ἀνάσταση κατακρεουργημένου Σαουδάραβα, 2,3) Θαύματα τῆς Παναγίας Μαλεβῆς.

1)Τό συγκλονιστικό θαῦμα τῆς Παναγίας μας στόν κατακρεουργημένο Σαουδάραβα: Ἡ νεκρανάστασή του.(Ὁμιλεῖ ὁ Ἀρχιμανδρίτης π. Ἱγνάτιος, Ἡγούμενος τῆς Ἱ.Μ. Ποιμένων πού βρίσκεται στό Χωριό τῶν Ποιμένων κοντά στή Βηθλεέμ)
 
 2)Θαύματα τῆς Παναγίας Μαλεβῆς .


3)Θαύματα τῆς Παναγίας Μαλεβῆς .
http://dosambr.wordpress.com

Διήγηση της εύρεσης της Ιερής και θαυματουργής εικόνας της Παναγίας Μυρτιδίώτισσας

(Πηγή: Συναξάριον της Ακολουθίας τῆς Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης, Ποίημα Σωφρονίου Παγκάλου, Επισκόπου Κυθήρων, 1640.

Στο παρακάτω κείμενο διατηρούμε το γλωσσικό ύφος του συγγραφέως )

Ευρισκόμενος εις ταύτην, την νήσον των Κυθήρων ένας ερημότοπος, λεγόμενος Μυρτίδια, (διατί όλος δασωμένος από μυρτίαις, και ακατοίκητος, μόνον τα ζώα των αγροίκων εκεί έβοσκαν), έπραττεν εκεί κάποιος ευλαβής Χριστιανός, και αυτός οδηγηθείς από κάποιαν θεωρίαν οπού είδεν εις τον ύπνον του, έχωντας περισσήν ευλάβειαν εις την κυρίαν Θεοτόκον, επήγαινε συχνότερα εις αυτόν τον τόπον· και στέκωντας εκεί, στοχαζόμενος του τόπου την αγριότητα, ήκουσε φωνήν αοράτως οπού του έλεγεν· αν με γυρεύσης εδώ σιμά ευρίσκεις την εικόνα μου, και είναι καιρός οπού ήλθα, και ευρίσκομαι εδώ, δια να δώσω βοήθειαν ετούτου του τόπου.
Ακούωντας δε την φωνήν ο ευλαβής εκείνος Χριστιανός, και στρεφόμενος ένθεν κακείθεν, τάχα να ιδή ποίος είναι οπού ωμίλησε, και μη θεωρώντας τινά, έμεινε περίφοβος.

Το παραμύθι του θερμοκηπίου γέννησε την οικολογική πολιτική για να διαφεντεύει τον πλανήτη

Το παραμύθι του θερμοκηπίου γέννησε την οικολογική πολιτική για να διαφεντεύει τον πλανήτη
alopsis
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τα τελευταία χρόνια βομβαρδιζόμαστε ασταμάτητα από ανακοινώσεις σχετικά με το πως ο άνθρωπος με τις ανεξέλεγκτες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα προκαλεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου που προκαλεί την υπερθέρμανση του πλανήτη η οποία με τη σειρά της προκαλεί το λιώσιμο των πάγων στους πόλους, με αποτέλεσμα να προκαλείται άνοδος της στάθμης της θάλασσας η οποία με τη σειρά της απειλεί να μας πνίξει και να μην μας αφήσει ούτε μίση σπιθαμή χώματος για να ζήσουμε! Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο σε ένα περιβάλλον διόλου φιλικό για τον άνθρωπο. Καλωσορίσατε στην πράσινη εποχή. Την εποχή που όλες οι κυβερνήσεις του "πολιτισμένου" κόσμου συνειδητοποίησαν το πρόβλημα και αποφάσισαν πάση θυσία να... σώσουν τον πλανήτη με την εφαρμογή των πολύ trendy πράσινων πολιτικών, με την πράσινη βιομηχανία, με το σύμφωνο του Κιότο, με το παγκόσμιο περιβαλλοντολογικό συνέδριο της Κοπενχάγης, με πανευρωπαϊκά οικολογικά κόμματα να κινούν τα νήματα, με την αγχόνη πάνω από τα κεφάλια μας γνωρίζοντας ότι αν δεν είμαστε αρκετά οικολόγοι, αν δεν είμαστε αρκετά πράσινοι, πράσινο φίδι που μας έφαγε.

Περί της αληθινής πατρίδος (Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός).

Περί της αληθινής πατρίδος (Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός)
alopsis
ΘΕΟΛΟΓΙΑ
Μια διδαχή του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού περί της αληθινής πατρίδος των Χριστιανών. Απλή και συμπυκνωμένη όλη η πατερική διδασκαλία, που έχει την δύναμη να σοφίσει τον άνθρωπο.


Διαβάστε ολόκληρο το απόσπασμα από το βιβλίο "Κοσμά του Αιτωλού Διδαχές" (και βιογραφία) υπό Ιω. Μενούνου, εκδόσεις "ΤΗΝΟΣ", πατώντας εδώ


(Πηγή: "Χριστιανική Βιβλιογραφία")

Οι φανατικοί Νέας Θρησκείας.

Οι φανατικοί Νέας Θρησκείας (Απόστολος Παπαδημητρίου)
alopsis
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Για μία ακόμη φορά οπαδοί αθλητικών ομάδων προέβησαν σε βανδαλισμούς στα στάδια, στα οποία διεξήχθησαν αγώνες των ομάδων τους με ατυχές γι΄ αυτές αποτέλεσμα. Καθώς οι οπαδοί δεν έχουν καμμιά σχέση με το φίλαθλο πνεύμα, αλλά το μόνο που επιθυμούν είναι η με κάθε τρόπο νίκη της ομάδας τους (με δωροδοκία των διαιτητών ή και των αντιπάλων ακόμη), η ήττα της ομάδας τους είναι γι΄ αυτούς ανυπόφορη. Έτσι το ξέσπασμα που ακολουθεί ερμηνεύεται πλήρως.

            Οι οπαδοί δεν κρύβουν τα αισθήματά τους προς την ομάδα - λατρεία τους. Τα διατρανώνουν με συνθήματα στους τοίχους, όπως «ΑΕΚ θρησκεία», «Άρη θεέ μου» και τόσα άλλα. Παλαιότερα, μετά από θλιβερό δυστύχημα σε στάδιο του Πειραιά που στοίχισε τη ζωή σε 20 πρόσωπα, νεαρός, ευτυχώς μόνο τραυματίας, είχε δηλώσει ότι ο Ολυμπιακός αξίζει κάθε θυσία (συνεπώς και της ζωής). Συνήθη είναι τα συνθήματα με παρομοίωση της ομάδας προς ναρκωτική ουσία (…..σ΄ αγαπώ σαν ηρωίνη), χωρίς (ευτυχώς) αυτοί που τα γράφουν να έχουν γευθεί αυτήν, δίχως βέβαια να αποκλείεται το αντίθετο!

Ἐπιστροφή ἀπό τήν ἄλλη ζωή.

ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ!


Πριν από λίγους μήνες ένας έλληνας δημοσιογράφος πήρε συνέντευξη από τον διασημότερο -σήμερα – κήρυκα της αθεΐας τον βρετανό επιστήμονα και συγγραφέα Ρίτσαρντ Ντόκινς. Κάποια στιγμή, που ο (εντός ή εκτός εισαγωγικών) επιστήμονας προσπαθούσε να ορίσει τί είναι ‘ζωή’, ο πατριώτης μας τον βοήθησε με την ερώτηση:
- Ο Καζαντζάκης είχε γράψει: «Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο και καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο. Το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε ‘ζωή’. Συμφωνείτε με αυτόν τον ορισμό της ‘ζωής’;
Ο Ντόκινς συμφώνησε ενθουσιασμένος: «Είναι μια πρόταση με ολοφάνερη την αλήθεια μέσα της», είπε. «Σίγουρα έπειτα από αυτή τη ζωή δεν υπάρχει απολύτως τίποτε»!…
Οπωσδήποτε, όσοι … πάμε στην Εκκλησία, δεν συμφωνούμε με τον κ. Ντόκινς. Πιστεύουμε ότι έπειτα από αυτή τη ζωή σίγουρα υπάρχει … κάτι. Πιστεύουμε ότι υπάρχει κόλαση και παράδεισος. Πιστεύουμε ότι μας περιμένει η κρίση του Θεού. Τελικά, και εδώ και εκεί, υπάρχει κάποιος. Υπάρχει ο Χριστός, ο μόνος Αληθινός Θεός που είναι η ζωή!

Ἡ καλή ἀρχή μιᾶς οἰκογένειας καί ἡ διαφορά χαρακτήρων στούς συζύγους (κατά τόν Γέροντα Παΐσιο)_mp3


Π. Σάββας 2010-09-10_Ἡ καλή ἀρχή μιᾶς οἰκογένειας καί ἡ διαφορά χαρακτήρων στούς συζύγους_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 10-09-2010 (Σύναξη στούς Νέους ).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Όσιος Σιλουανός ο Αθωνίτης (1866-1938) – 24 Σεπτεμβρίου (με φωτογραφίες)

Ag. Silouanos, foriti eikona Ormyleias

Γεννήθηκε ο κατά κόσμον Συμεών Ιβάνοβιτς Αντόνωφ στο χωριό Σόβοκ της επαρχίας Λεμπεντιάσκ-Ταμπώβ της Ρωσίας το 1866. Η εργασία του ήταν ξυλουργός. Το προσκύνημά του στον τάφο του όσιου Ιωάννη Σεζένωφ του Εγκλείστου και θαυματουργού (1791-1839) ήταν αποφασιστικής σημασίας για τη μοναχική του τελείωση, όπως κι ένα όνειρο που είδε, μέσω του οποίου η Παναγία τον οδήγησε σε μετάνοια.
Στο Άγιον Όρος ήλθε το 1892 και προσήλθε στη μονή του Αγίου Παντελεήμονος. Το 1896 κείρεται μοναχός και το 1911 μεγαλόσχημος. Από νωρίς με ιδιαίτερη θέρμη δίνεται στην άσκηση και την προσευχή. Βλέπει τον ίδιο τον Κύριο δύο φορές και η ζωή του γεμίζει από φως, κατάνυξη και αγάπη. Η προσευχή του ήταν σαν άσβεστη λαμπάδα για τη σωτηρία όλου του κόσμου. Ζούσε για τον Θεό και για τους άλλους. Η ταπείνωση, η διάκριση, η απλότητα και η ειρήνη τον χαρίτωναν. Ήταν ένας αληθινός μοναχός.

24 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής. Θέκλης Ισαποστόλου, Κόπρις Οσίου, Μνήμη Θαύματος Θεοτόκου Μυρτιδιώτισσας, Πέρσης, Σιλουανού Αθωνίτου.

Ἡ Ἁγία Θέκλα ἡ Ἰσαπόστολος

Γεννήθηκε ἀπὸ εἰδωλολατρικὴ οἰκογένεια στὸ Ἰκόνιο. Μνηστεύθηκε μὲ κάποιο νέο, τὸ Θάμυρη, μὲ τὸν ὁποῖο ἔμελλε νὰ συζευχθεῖ.
Ἐν τῷ μεταξὺ ἦλθε στὸ Ἰκόνιο ὁ Ἀπόστολος Παῦλος καὶ κήρυττε τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ στὸ σπίτι ἐνὸς εὐσεβῆ ἄνδρα, τοῦ Ὀνησιφόρου, μετέπειτα ἀποστόλου († 7 Σεπτεμβρίου). Ἡ συνεχὴς προσέλευση στὸ θεῖο κήρυγμα προσείλκυσε τὴν προσοχὴ τῆς Θέκλας. Καὶ κάποια νύκτα, μέσα στὸ ἀκροαζόμενο πλῆθος ἦταν καὶ αὐτή. Τὰ λόγια ποὺ ἄκουσε τὴν τράβηξαν τόσο πολύ, ὥστε τὴν ἔκαναν νὰ ἐπανέλθει πολλὲς φορὲς νὰ ἀκούσει τὸν Ἀπ. Παῦλο.
Αὐτό, ὅμως, ὅταν τὸ ἔμαθαν ἡ μητέρα της καὶ ὁ μνηστήρας της, προκειμένου νὰ τὴν ἐπαναφέρουν στὴν εἰδωλολατρία συκοφάντησαν τὸν Ἀπ. Παῦλο, μὲ ἀποτέλεσμα ὁ ἡγεμώνας Καστίλλιος νὰ τὸν φυλακίσει καὶ στὴν συνέχεια νὰ τὸν διώξει ἀπὸ τὴν πόλη. Ἀλλὰ ἡ Θέκλα εἶχε πάρει τὴν ἀπόφαση νὰ δοθεῖ ὁλοκληρωτικὰ στὴ διακονία τοῦ Εὐαγγελίου.
Συγγενεῖς καὶ πρώην φίλοι της τὴν πολέμησαν ἀνελέητα. Αὐτὴ ὅμως, εἶχε στὴ θύμησή της τὰ λόγια τοῦ διδασκάλου τῆς Ἀπ. Παύλου: «Θύρα μοὶ ἀνέωγε μεγάλη καὶ ἐνεργής, καὶ ἀντικείμενοι πολλοί». Μοῦ ἀνοίχτηκε, δηλαδή, πόρτα μεγάλη, γιὰ καρποφόρα Ἱεραποστολικὴ δράση. Καὶ γι’ αὐτό, λόγω