Σελίδες

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Ἡ καταφρόνηση-βεβήλωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ συνεχίζεται...

Η ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ  
 (ΣΕ ΚΑΠΑΚΙΑ ΦΡΕΑΤΙΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ )

ΠΡΟΚΛΗΣΗ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ

Αίσχος 
(Μας το κατήγγειλε ο  κ. Ν. Δ)

ΟΔΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
(υπάρχουν και σε άλλους δρόμους στην περιοχή)

ΧΥΤΟΣΙΔΗΡΑ ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ ΦΡΕΑΤΙΩΝ (ΚΑΠΑΚΙΑ)
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΑΝΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΖΟΙ...!
ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ;;;
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ,
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΜΑ!

Σχόλιο "Ο.Π":
Φυσικά οι ...εκσυγρονισμένοι κύριοι της "μετανεωτερικής θεολογίας", θεωρούν σαχλαμάρες όλα αυτά τα ζητήματα που προσβάλλουν τα Ορθόδοξα συναισθήματα και την πίστη εκατοντάδων χιλιάδων βαπτισμένων Ορθοδόξων Χριστιανών.
Όταν αναδημοσιεύσαμε την ανάρτηση του ιστολογίου "Αναβάσεις" με τον τίτλο <<"Μη δώτε τό άγιον τοις κυσί" - Ή ευλάβεια συγκινεί τον Θεό>>, με τις πνευματικές διδαχές του Οσίου Γέροντος Παϊσίου πάνω στο θέμα "Ευλάβεια" (βλέπε εδώ), δεν φανταζόμαστε ότι μετά απο λίγες ώρες θα λαμβάναμε αυτήν την καταγγελία.
Εκείνοι βέβαια που κατασκεύασαν αυτά τα καπάκια και εκείνοι   στο υπουργείο ή στον δήμο  που τα πρέλαβαν , ήξεραν ότι προορίζονται για αποχετεύσεις όπως γνώριζαν πολύ καλά τι συμβολίζει ο Τίμιος Σταυρός. 
Δεν μπορεί κανείς να επικαλεστεί οτι η ....
ύπαρξη του Σταυρού σε αυτά τα χυτοσιδηρά καπάκια ήταν "τυχαία" , ή προέκυψε απο τεχνική αβλεψία.Ακόμα και ο πιο άσχετος μηχανικός, ξέρει, ότι για να βγούν στην παραγωγή αυτά τα καπάκια, έχει προηγηθεί η μελέτη και ο σχεδιασμός του καλουπιού και μάλιστα με μεγάλη φροντίδα και προσοχή αφ΄ενός διότι έχει υψηλό κόστος, αφ΄ετέρου γιατί το παραμικρό λάθος στο καλούπι θα είναι  καταστροφικό  για την  παραγωγή του προϊόντος.

Κινητά 4ης γενιᾶς: Οἱ κατάσκοποι...τσέπης


S. O. S.  Ὁ Μεγάλος Ἀδελφός τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων, στήνει καί νέες «τσιποπαγίδες - τσιπονάρκες» ἐξελιγμένης τεχνολογίας καί ἀπόλυτου ἐλέγχου!

Τσίπ ὄχι μόνο στήν κάρτα τοῦ πολίτη που θέλουν νά μᾶς ἐπιβάλλουν,
ἀλλά καί στά κινητά τῆς ἐπόμενης γενιᾶς πού σύντομα θά κυκλοφορήσουν! Προσοχή!

Εἶναι πλέον ὁλοφάνερο, ὅτι οἱ ταγοί τῆς παγκοσμιοποίησης, ἐπιθυμοῦν διακαῶς νά ἐλέγξουν τόν παγκόσμιο πληθυσμό!
 - Γιατί; Θά ρωτήσει κανείς.
 - Μά γιά νά ἐντοπίζουν εὔκολα καί γρήγορα τούς πολίτες «ἀγκάθια», πού θά ἀντιστέκονται στά ζοφερά συμφεροντολογικά σχέδιά τους κατά τῆς ἀνθρωπότητας! 
-Τό ἑπόμενο βῆμα; 
-Θά τούς «βαπτίζουν» παραβάτες, ἀναρχικούς, τρομοκράτες. 
-Καί τό ἑπόμενο βῆμα; 
-Ὅ,τι θά ἐπινοήσουν γιά νά τούς «ἀπομακρύνουν» ἀπό τό διάβα τους!

Ὁ Ἅγιος Gall (Γάλλος) απόστολος της Ελβετίας.

Ό Άγιος Γάλλος είναι ο πιο γνωστός από τους μαθητές του αγίου Κολουμβάνου.
Γεννήθηκε λίγο μετά το 550 στην Ιρλανδία, που ήταν τότε το τρίτο μεγάλο κέντρο του χριστιανικού κόσμου μετά τη Ρώμη και την Κωνσταντινούπολη.
Οι γονείς του, πλούσιοι αλλά και ευσεβείς αριστοκράτες, τον έστειλαν για σπουδές στο περίφημο μοναστήρι του Μπαγκόρ, όπου ζούσαν τότε οι μεγάλοι γέροντες Κογγάλλος και Κολουμβάνος.

Όταν ο τελευταίος έφυγε για Ιεραποστολή, ο άγιος Γάλλος ήταν ένας από τους δώδεκα μοναχούς που τον ακολούθησαν. Στη Γαλλία μοιράστηκε τόσο τους κόπους του για το ευαγγέλιο, όσο και τους διωγμούς του.

Κάρτα τοῦ πολίτη: Ἀναφορά τοῦ Σεβασμιωτάτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ στήν Ἱερά Σύνοδο.

Αίσθηση προκάλεσε η παρέμβαση του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ στην Ιερά Σύνοδο για το φλέγον ζήτημα της «κάρτας του πολίτη». Ο κ. Σεραφείμ με καταρτισμένο λόγο ζητά η Εκκλησία να συστήσει ειδική επιστημονική Επιτροπή με καταξιωμένες προσωπικότητες για να συζητηθεί σε βάθος το όλο θέμα και όχι επιφανειακά, όπως επιχειρείται αυτή τη στιγμή. Αναφέρει ο μητροπολίτης Σεραφείμ:
«Εν τη προσφάτω ομιλία του Εξοχωτάτου κ. Πρωθυπουργού εις την εν Θεσσαλονίκη Διεθνή Εκθεσιν προανηγγέλθη η αντικατάστασις των αστυνομικών ταυτοτήτων και των εν γένει εγγράφων ταυτοποιήσεως των Ελλήνων πολιτών, δια της εξονομασθείσης «κάρτας του πολίτη», η οποία προετοιμάζεται από την Γεν. Γραμματεία Δημοσίας Διοικήσεως και Ηλεκτρονικής Διακυβερνήσεως, δια να Ισχύση εντός του 2011.

Αντί Τάμα Τέμενος - Ανάξιοι απόγονοι υπεραξίων προγόνων.

Η Τουρκοκρατία στην Ελλάδα κράτησε σχεδόν πέντε αιώνες. Και ήταν στυγνή, απάνθρωπη, κτηνώδης, βάρβαρη. Το Γένος έζησε τραγικές ώρες. Οι γκιαούρηδες (=οί άπιστοι, οι άθεοι), όπως μας αποκαλούσαν οι Τούρκοι, είχαν στερηθεί τα πάντα. Ό δυστυχής ραγιάς (ό μη μωαμεθανός υπήκοος, ό δούλος) ήταν στη διάθεση και του τελευταίου Τούρκου. Ό βίαιος εξισλαμισμός ήταν στην καθημερινή διάταξη, γι' αυτό και το νέφος των νεομαρτύρων Χριστιανών στα χρόνια της δουλείας. Το παιδομάζωμα, ή βίαιη αρπαγή των ελληνοπαίδων από τη μητρική αγκάλη, ήταν ό,τι σατανικότερο μπόρεσε να σοφισθεί ό τουρκικός φανατισμός. Διότι μετέβαλλε τον ανθό του Γένους, το αύριο της ελληνικής φυλής, σε γενίτσαρους, δηλαδή στους πιο φανατικούς εχθρούς των αδελφών τους Ελλήνων!...
Αυτά είναι ελάχιστα από τα ανήκουστα βάσανα πού έζησαν οι αδελφοί μας στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, του φανατικού Ισλάμ.
'Ήρθε όμως κάποτε ή μεγάλη ώρα πού το Γένος, εμψυχωμένο από την Εκκλησία, συγκέντρωσε όσες δυνάμεις του απόμειναν. Ύψωσε τότε το λάβαρο της ελευθερίας με το Σταυρό και με την ιαχή «για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία». Και αποδύθηκε στον υπέρ πάντων άνισο αγώνα. Και με το Σταυρό στ' άνεμίζοντα μπαϊράκια των γιγαντομάχων του 1821 έδιωξε την ημισέληνο -το βδέλυγμα της ερημώσεως. Και προσφέροντας εκατόμβες θυσιών στο Σούλι, την Αλαμάνα, στο Μεσολόγγι, στο Μωρία, στη Μακεδονία' και αφού έχυσε και την τελευταία σταγόνα του αίματος του, χάρισε στην Ελλάδα την Ελευθερία. Και έγινε ή Ελλάδα ελεύθερο κράτος.
Συγκλονισμένοι οι 'Έλληνες από το θαύμα του 1821 αποφάσισαν στην Δ' Εθνοσυνέλευση τους, πού συνήλθε στο "Αργός, την 25η Ιου νίου 1829:

Διηγήσεις π. Χαράλαμπου Διονυσιάτη, μακαριστού Προηγουμένου Ιεράς Μονής Διονυσίου Αγίου Όρους


Κάναμε πολλές ώρες προσευχή, τότε όταν ήμασταν κοντά εις τον Γέροντα Ιωσήφ, και τα πρώτα χρόνια κατόπιν, μετά την κοίμηση του Γέροντος, και πολύ χάριν μας έδιδε ο Κύριος, δι’ ευχών του Γέροντος.
Έκανα 6 -8 ή και 10 ώρες ενίοτε προσευχή όρθιος. Μερικές φορές μου έρχονταν πολύ κούραση, και αισθανόμουνα άσχημα. Άλλοτε έρχονταν αμέλεια κ.λ.π. Τότε έλεγα εις τον εαυτόν μου: «Άρρωστος δεν είσαι έφαγες και ήπιες νερό.
Λοιπόν εδώ θα αγωνιστείς. Θα πεθάνεις εδώ προσευχόμενος. Δεν υποχωρούσα. Και μετ’ λίγη ώραν, έρχονταν τέτοια ειρήνη και μακαριότης, που επί 4 ώρες, νόμιζα ότι δεν πατούσα στην γη νόμιζα, ότι 4-5 ώρες ήσαν 10 λεπτά. Την εποχή εκείνη, είχα πολλές καταστάσεις ο Θεός μου είχε δώσει πολύ χάριν».
Ειρήνη με ειρήνη έχει διαφορά. Υπάρχει τεράστια διαφορά, από την ειρήνη που δίδει ό Θεός. Έτσι κάποτε προσευχόμενος, πλησίον του παραθύρου του κελιού μου, αισθάνθηκα ένα πράγμα, που δεν μπορεί να το έκφραση κανείς.

Τί νά ζητᾶμε ἀπό τόν Θεό καί τί ὄχι;

Τί πρέπει να αιτούμεθα τον Θεό και τί όχι (Όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς)

ΘΕΟΛΟΓΙΑ
«Εάν τις ίδη τον αδελφόν αυτού αμαρτάνοντα αμαρτίαν μη προς θάνατον, αιτήσει, και δώσει αυτώ ζωήν, τοις αμαρτάνουσι μη προς θάνατον. Έστιν αμαρτία προς θάνατον· ου περί εκείνης λέγω ίνα ερωτήση» (Α' Ιωάννου 5,16).

Ευαγγελικό είναι να επιθυμείς για τον καθένα την σωτηρία του και να εργάζεσαι γι' αυτήν. Αυτή είναι η επιθυμία του Χριστού για καθέναν, αυτό πρέπει να είναι και δική μας επιθυμία. Και τούτο σημαίνει: να μην επιθυμούμε για κανέναν την αμαρτία και εκείνο που είναι αμαρτωλό, αλλά πάντα να επιθυμούμε το αγαθό και εκείνο που οδηγεί στον Πανάγαθο· να μην επιθυμούμε για κανέναν το θάνατο και ό,τι είναι θανατηφόρο, αλλά πάντα να επιθυμούμε την αθανασία και ό,τι οδηγεί στην αθανασία· να μην επιθυμούμε για κανέναν τον διάβολο και εκείνο που είναι διαβολικό, αλλά για τον καθέναν να επιθυμούμε τον Χριστό και ό,τι είναι του Χριστού. Οι άνθρωποι που αγαπούν την αμαρτία, επιθυμούν για τον εαυτό τους τον θάνα­το.

Ἀποκρυφιστικά βιβλία σέ χριστιανικά βιβλιοπωλεῖα.

Κριτική στο βιβλίο «Γιατρέ μου, γίνονται θαύματα;» (ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ)
alopsis
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ
Το βιβλίο «Γιατρέ μου, γίνονται θαύματα;» της κ. Βασιλικής Τζουράκη επανακυκλοφορεί σε τέταρτη έκδοση από τις εκδόσεις Μύρτος. Πρόκειται για ένα βιβλίο που κάνει χρήση ανατολικοθρησκευτικών αλλά και χριστιανικών στοιχείων με τρόπο αποκρυφιστικό. Στη νεότερη αυτή έκδοση γίνονται σαφέστερα αντιληπτές οι εξωχριστιανικές πλάνες που διαποτίζουν το βιβλίο.
Η συγγραφέας του βιβλίου είναι αρχιτέκτων, δημοσιογράφος, συγγραφέας βιβλίων φενγκ-σούι και τακτική συνεργάτης περιοδικών αστρολογίας και αυτοβελτίωσης όπου αρθογραφεί σε θέματα εσωτερισμού, εναλλακτικών/αποκρυφιστικών «θεραπειών», μαγείας, μαντείας και σαμανισμού. Κατά το παρελθόν συμμετείχε ως εισηγήτρια σε συνέδριο διαφόρων αιρετικών ομάδων στην Αθήνα και καθοδήγησε «σεμινάριο» καρμικής αστρολογίας και αναδρομών μέσω ύπνωσης στη Σάμο.

16 Oκτωβρίου Συναξαριστής Λογγίνου Εκατόνταρχου, των Αγίων Δύο Στρατιωτών, των Αγίων Λεοντίου, Δομετίου, Τερεντίου και Δομνίνου, Μάλου Οσίου, Gall.

Ὁ Ἅγιος Λογγῖνος ὁ Ἑκατόνταρχος

Ἦταν ἐπικεφαλὴς ἀξιωματικὸς τῶν ρωμαίων στρατιωτῶν, στὴν ἐκτέλεση τῆς θανατικῆς καταδίκης τοῦ Χριστοῦ. Ὅταν ἐκτελοῦσε τὴ διαταγὴ τοῦ Πιλάτου, ἀγνοοῦσε ποιὸς ἦταν ὁ Ἰησοῦς, γι’ αὐτὸ παρέστη σὲ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς φρικτῆς τραγωδίας. Ὅμως ἡ ψυχὴ τοῦ Λογγίνου δὲν εἶχε τὶς φαρισαϊκὲς παρωπίδες καὶ τὴν ἀχρειότητα τῶν ρωμαίων στρατιωτῶν. Εἶδε σὲ βάθος τὸ θύμα καὶ πρόσεξε σ’ αὐτὸ τὴν ἀγαθότητα, τὴ σεμνότητα, ἀλλὰ καὶ τὴν γαλήνη ποὺ τὸ διέκρινε.
Μετὰ τὸν θάνατο τοῦ Κυρίου, ὅταν εἶδε τὸ καταπέτασμα τοῦ Ναοῦ νὰ σχίζεται στὰ δυό, τὴν γῆ νὰ σείεται, τὶς πέτρες νὰ ραγίζουν καὶ τὰ μνημεῖα νὰ ἀνοίγουν, φωτίσθηκε ἀκόμα περισσότερο. Δὲ χωροῦσε πλέον καμιὰ ἀμφιβολία μέσα του, καὶ μὲ ὅλη του τὴν δύναμη διακήρυξε κάτι, ποὺ ὅλοι ὅσοι ἔχουν καθαρὰ τὰ μάτια τῆς ψυχῆς τους στὴν παντοδυναμία τοῦ Κυρίου διακηρύττουν: «Ἀληθῶς ὁ ἄνθρωπος οὗτος υἱὸς ἣν Θεοῦ». Ἀλήθεια, ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς ἦταν υἱὸς Θεοῦ, ὁ Θεάνθρωπος Σωτὴρ τοῦ κόσμου.
Ἡ εἴδηση ὅτι ὁ Λογγῖνος ἀσπάσθηκε καὶ κήρυττε τὴν χριστιανικὴ πίστη, ἐξήγειρε τὴν μανία τῶν Ἰουδαίων, καὶ μὲ ἐνέργειές τους στὴ ρωμαϊκὴ ἐξουσία, τὸν ἀποκεφάλισαν.


Ο Διάλογος δια το παπικόν πρωτείον και η παπική διγλωσσία.


Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΠΑΠΙΚΟΝ ΠΡΩΤΕΙΟΝ ΚΑΙ Η ΠΑΠΙΚΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Γράφει ο Πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Δ. Μεταλληνός,
Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ “πρωτείον δικαιοδοσίας” (JURISDICTIONIS) μένει κύρια και μόνιμη έκφραση της παπικής αλλοτριώσεως, αλλά και η ανίατη, ως φαίνεται, νόσος της Λατινικής Εκκλησίας. Αυτή ήταν η συνείδηση των Βυζαντινών Ορθοδόξων, που προσέκρουαν καθ όλη την διάρκεια των ενωτικών διαλόγων (11ος–15ος αι.) στην παπική εμμονή στο πρωτείον εξουσίας και την συνεχή απαίτηση των Παπών δια την επιβολή του στους Ανατολικούς. Είναι δε γεγονός, ότι τα περί Πάπα δόγματα (πρωτείον, αλάθητον, ο Πάπας VICARIUS –αντιπρόσωπος– του Χριστού κ.λπ.) ήταν και είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην επιτυχή έκβαση των σημερινών διαλόγων, όπως και κατά την “βυζαντινή” περίοδο. Πρέπει δε να υπογραμμισθή, ότι από τον δυτικό μεσαίωνα και κυρίως από την Α´ Βατικανή Σύνοδο (1869-70), με την δογματοποίηση του αλαθήτου, πρωτείο και αλάθητο συμπορεύονται ως η πεμπτουσία του Παπισμού.....

Ἡ ἐπίπλαστη ἀσφάλεια τοῦ διαδικτύου-Τουρκικές προκλήσεις ἐνάντια στήν Ἐκκλησία τῆς Κύπρου.


ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ Η ΕΠΙΠΛΑΣΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ἕνα ἀνησυχητικό δεῖγμα τῆς περιβόητης ἀσφάλειας τοῦ διαδικτύου, στόν ὁποῖο θέλει νά μᾶς ἐγκλωβίσει ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων, μέ τήν ἀπόλυτη καταγραφή τῶν προσωπικῶν δεδομένων μας!:  
Χάκερς, ἐπιδεικνύουν τό ταλέντο τους, ἀπέναντι στήν ἐθνική ἀξιοπρέπεια τῆς Κύπρου!                                                                                                                                                                             Τούρκοι χάκερ «χτυπούν» την εκκλησία της Κύπρου.

Απανωτά χτυπήματα από Τούρκους Χάκερ δέχεται η ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής και άλλων Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Κύπρου.
Η αρχή έγινε με την ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής στην οποία πριν από δύο μέρες εμφανίστηκε μια Τουρκική σημαία και σχεδόν μπλόκαραν τα πάντα. Η καθαρότητα των απόψεων και ο εμπεριστατωμένος λόγος της εκκλησίας της Κύπρου φαίνεται ότι ενοχλεί αφάνταστα τους Τούρκους είναι η εκτίμηση του Μακαριοτάτου.