Σελίδες

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα τῆς Σάββατον 05-3-11.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ».
Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011.
Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Πωμαίους κεφ. ιδ΄ 19 - 26

ιδ΄ 19 - 26

Ευαγγέλιον: Κατά Ματθαίον Κεφ. ΣΤ΄ 1 - 13

ΣΤ΄ 1 - 13

Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Οι λογισμοί του υποτακτικού


Ένας άγιος Γέροντας έμενε με τον υποτακτικό του σε μια καλύβη, όχι μακριά από ένα κεφαλοχώρι. Κάποτε έπεσε στον τόπο μεγάλη δυστυχία κι ο φτωχός κόσμος πέθαινε σχεδόν από την πείνα. Πολλοί στην απελπισία τους πήγαιναν και κτυπούσαν στην καλύβη του ερημίτη. Εκείνος πάλι, που ήταν πολύ ελεήμων, έδινε με την καρδιά του απ’ ό,τι τύχαινε να έχει. Ο υποτακτικός όμως που έβλεπε με τρόπο το ψωμί τους να λιγοστεύει, είπε μια μέρα στενοχωρημένος στο Γέροντα:

-Αββά, δε μου ξεχωρίζεις τα ψωμιά που μου αναλογούν, κι από δω και πέρα μοίραζε από τα δικά σου ελεημοσύνη. Έτσι όπως πάμε τώρα, γρήγορα θα πεινάσουμε κι οι δυο.

Ο αγαθός Γέροντας χώρισε τα ψωμιά του υποτακτικού του, χωρίς να πει τίποτα κι εξακολούθησε να δίνει από τα δικά του στους φτωχούς. Μα κι ο Θεός που είδε την καλή του προαίρεση τα ευλόγησε, κι όσο εκείνος έδινε, τόσο αυτά επληθύνονταν.

Ο υποτακτικός στο μεταξύ έφαγε τα δικά του. Όταν πια δεν του έμειναν παρά λίγα ψίχουλα, πήγε στον Γέροντα του και τον παρακαλούσε να τρώνε πάλι μαζί. Εκείνος τον δέχτηκε χωρίς να φέρει αντίρρηση. Τώρα όμως είχαν αυξηθεί και οι ζητιάνοι, κι ο υποτακτικός άρχισε πάλι να δυσανασχετεί. Ο υποτακτικός κατσούφιασε.

Μητροπολίτης Κερκύρας Νεκτάριος: «Όχι στην Κάρτα του Πολίτη, όχι στον περαιτέρω αποχρωματισμό της κοινωνίας μας»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κέρκυρα, 4 Μαρτίου 2011
 
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑΣ:

«ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ»


Σε συνέντευξή του στην τηλεοπτική εκπομπή ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΖΩΗΣ, της Ιεράς Μητροπόλεως και στον θεολόγο κ. Άγγελο Μπαρουξή, που μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι START, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή του στην υπό έκδοσιν κάρτα του πολίτη, τονίζοντας ότι η Εκκλησία δεν πρέπει να συναινέσει στην κατάργηση της ελευθερίας του ανθρώπου, στην παρακολούθησή του από ιδιωτικές εταιρείες και από συμφέροντα που δεν υπάρχει κανείς λόγος να εποπτεύουν τις ζωές μας.

Παράλληλα, ο Σεβασμιώτατος τόνισε την αντίθεσή του στα θρυλούμενα περί περαιτέρω καταργήσεως του μαθήματος των Θρησκευτικών, αλλά και επεσήμανε την ανάγκη για ενότητα και κοινή πορεία της Εκκλησίας και των θεολόγων, ενώ ζήτησε να σταματήσει η απόπειρα για περαιτέρω θρησκευτικό αποχρωματισμό της κοινωνίας μας, όπως επίσης και η παραχάραξη της Ιστορίας της Ελλάδος από διάφορα κέντρα.

Ο Σεβασμιώτατος, τέλος, ενημέρωσε τους τηλεθεατές, για τις πρωτοβουλίες της τοπικής Εκκλησίας με σκοπό την ανακούφιση της φτώχειας στην Κέρκυρα, με την ίδρυση τρίτου συσσιτίου στην περιοχή του Μαντουκιού και την λειτουργία Κοινωνικού Παντοπωλείου, επισημαίνοντας την άδικη και συκοφαντική κριτική που γίνεται εις βάρος της Εκκλησίας και την εθελούσια άρνηση από την πλευρά κάποιων να δούνε το μεγάλο φιλανθρωπικό και κοινωνικό της έργο. 

imcorfu.gr

Μητροπολίτης Μαντινείας Αλέξανδρος "Δεν θα παραλάβουμε την Κάρτα εάν είναι συνδεδεμένη με το 666"


Με τη χάρη και την ευλογία του Χριστού μας και με τις Αρχιερατικές Ευλογίες του σεπτού Ποιμενάρχου μας Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μαντινείας και Κυνουρίας κ. κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ έλαβε χώρα την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011 Συνάξη των Ιερέων οι οποίοι ανήκουν στις Αρχιερατικές Περιφέρειες της Μητροπόλεως μας, εξαιρουμένων των Ιερέων που ανήκουν στις Αρχιερατικές Περιφέρειες της Κυνουρίας και για τους οποίους θα διεξαχθεί η ίδια Σύναξη στο επόμενο διάστημα, σε σημείο πλησιέστερο προς αυτούς.

Η Ιερατική Σύναξη έλαβε χώρα στην Ενορία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στην Τρίπολη, αρχής γενομένης με την τέλεση της Θείας Λειτουργίας και την  Επιμνημόσυνη δέηση υπέρ Μακαρίας Μνήμης και Αιωνίου Αναπαύσεως των Αρχιερέων των ευλαβώς Αρχιερατευσάντων εν τη Ιερά Μητόπολη Μαντινείας και Κυνουρίας ως και των Ιερέων, Ιερομονάχων και Μοναχών  των ευλαβώς διακονισάντων εν αυτή. 
Ακολούθησε η διεξαγωγή της Συνάξεως στο πνευματικό κέντρο της Ενορίας.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Σεβ. Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ.κ. Αλέξανδρος, ο οποίος αφού ευχήθηκε τα δέοντα για τις ημέρες της αποκριάς και των ερχομό της Μεγάλης Σαρακοστής, καλωσόρισε και παρουσίασε τους συνεργάτες του ομιλητές και ιδιαιτέρως τον διακεκριμένο ομιλητή Αιδ. Πρωτοπρεσβύτερο Χαράλαμπο Κουστένη, ευχαριστώντας τον για την πολύτιμη παρουσία του και την προσφορά του στην Εκκλησία μας.

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για την συνέλευση του Π.Σ.Ε. στό Πόρτο Ἀλέγκρε τῆς Βραζιλίας

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 4ῃ Μαρτίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Διά τό μεῖζον θέμα πού ἔχει δημιουργηθῆ μέ τό ἀντορθόδοξο καί κακόδοξο ἐκκλησιολογικό κείμενο τῆς 9ης Γενικῆς Συνελεύσεως τοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησίων» (Π.Σ.Ε.) στό Πόρτο Ἀλέγκρε τῆς Βραζιλίας  «Called to be one Church» («Κλειθεῖσες νά εἶναι ἡ μία ἐκκλησία») πού ἐξεδόθη στίς 23/2/2006 ἐπιθυμῶ νά καταθέσω τά κάτωθι:
1.     Τό προκλητικῶς ἀντορθόδοξο καί κακόδοξο αὐτό κείμενο οὐδέποτε κατετέθη ἁρμοδίως, ὡς ὄφειλε, ἐνώπιον τῶν διοικητικῶν ὀργάνων τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας Δ.Ι.Σ. καί Ι.Σ.Ι. καί οὐδέποτε συνεζητήθη ὑπ’ Αὐτῶν καί οὐδέποτε ἐγένετο ὑπ’ Αὐτῶν δεκτόν. Ἡ ἁρμοδία Συνοδική Ἐπιτροπή Διορθοδόξων καί Διαχριστιανικῶν Σχέσεων «μυστηριωδῶς» οὐδεμία γνῶσιν τοῦ κειμένου ἔχει παρ’ ὅτι ἀπό τό 2006 ἔχει ἀναρτηθῆ στόν διαδικτυακό τόπο τοῦ Π.Σ.Ε. (http://www. oikoumene.org/resources/documents/wcc-commissions/faith-and-order-commission/i-unity-the-church-and-its-mission/called-to-be-the-one-church-the-porto-alegre-ecclesiology-text.html)


2.     Οἱ ἐκκλησιολογικές θέσεις πού ἐκφράζονται δι’ αὐτοῦ τοῦ ἀπαραδέκτου καί αἱρετικοῦ κειμένου ἀπομειώνουν πλήρως τήν αὐτοσυνειδησία τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας καί ἀποτελοῦν τόν θούριο τοῦ δαιμονιώδους συγκρητισμοῦ τοῦ Π.Σ.Ε.
3.     Οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατά τήν προειρημένην συνέλευσιν οὐδέποτε ἁρμοδίως καί ἐπισήμως ἐνημέρωσαν τά διοικητικά ὄργανα Αὐτῆς διά τό ἐπαίσχυντο αὐτό κείμενο τῆς 9ης Γενικῆς Συνελεύσεως τοῦ ΠΣΕ.
4.     Κατά ταῦτα οὐδεμίαν ἰσχύν κέκτηται τό ἀνωτέρω καί οὐδόλως δεσμεύει τήν Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία. Ἀντιθέτως εἶναι κείμενο ἀπαράδεκτο καί προκλητικό πού ἐπαναλαμβάνομε προσβάλλει εὐθέως τήν ἡμετέρα αὐτοσυνειδησία ἀποδίδον ἔλλειμα καθολικότητος εἰς τήν Ἀδιαίρετον Ὁρθόδοξον Καθολικήν τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίαν.
5.     Παρίσταται ἑπομένως ἀδήριτος ἡ ἀνάγκη τῆς ἀμέσου ἀποχωρήσεως ἀπό τόν ἑσμό αὐτόν τῶν αἱρέσεων καί τοῦ διαμονιώδους συγκρητισμοῦ τοῦ ΠΣΕ διότι οὐδεμία Ὀρθόδοξος μαρτυρία κατατίθεται καί γίνεται δεκτή ὡς ἀποδεικνύεται ἐκ τοῦ ἀνωτέρω κειμένου.    
                                                   Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
                                                     + ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Επικίνδυνα πειράματα εις τα «Λειτουργικά εργαστήρια» του Μητροπολίτου Δημητριάδος. Του Χρήστου Κ. Λιβανού

Τοῦ Χρήστου Κ. Λιβανοῦ


Άκρως διαφωτιστικὴ ἐνημέρωσι παρεῖχαν στὸ χριστεπώνυμο πλήρωμα ὅσες ἱστοσελίδες καὶ ἱστολόγια ἀνάρτησαν στὸ διαδίκτυο βιντεοσκοπημένα τὰ θλιβερὰ γεγονότα, ποὺ ἔλαβαν χώρα κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ ῾Εσπερινοῦ τοῦ ῾Αγ. ᾿Αντωνίου σὲ Ἱ. Ναὸ τοῦ Βόλου.
Γνωρίζαμε βεβαίως ἀπὸ δημοσιεύματα τὰ οἰκουμενιστικὰ φρονήματα καὶ ἀνοίγματα τοῦ οἰκείου Μητροπολίτου, καθὼς καὶ τὶς ἀπαράδεκτες νεωτεριστικὲς ἀντιλήψεις καὶ ἐνέργειές του σὲ θέματα Λατρείας.
῎Αλλο ὅμως νὰ τὰ διαβάζῃ κανείς, καὶ ἄλλο νὰ τὰ βλέπῃ. ῎Εχει λεχθῆ ὅτι μία φωτογραφία ἀξίζει ὅσο χίλιες λέξεις. Αὐτὸ ἀποδεικνύουν καὶ οἱ σκηνές, ποὺ κατέγραψαν οἱ κάμερες τῶν ἀγωνιζομένων πιστῶν τοῦ Βόλου, μὲ τὸν Μητροπολίτην Δημητριάδος νὰ ἀναγινώσκῃ τὰ ἀναγνώσματα τῶν Προφητειῶν στὴ δημοτικὴ γλῶσσα καὶ τοὺς πιστοὺς νὰ διαμαρτύρωνται καὶ νὰ τὸν ἀποδοκιμάζουν.

Τὰ μαθήματα «Λειτουργικῆς ἀναγεννήσεως», ποὺ παρέδωσε ἀπὸ ἄμβωνος ὁ καινοτόμος ἐπίσκοπος θὰ τὰ ζήλευαν καὶ οἱ καθηγητές, ποὺ φιλοξενεῖ κατὰ καιροὺς στὴ περιβόητη ᾿Ακαδημία του!
Τὴν ἴδια σχεδὸν «παράδοσι» ἐπανέλαβε καὶ σὲ ἐκπομπὴ τοῦ τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ ΜEGA τῆς 28.1.2011.
Μεταφέρουμε στὴ συνέχεια ἐντὸς εἰσαγωγικῶν κάποια λογικοφανῆ καὶ ἀληθοφανῆ, πλὴν ἕωλα καὶ ἀστήρικτα ἐπιχειρήματα, ποὺ χρησιμοποίησε ὁ Σεβασμιώτατος κ. ᾿Ιγνάτιος στὸν ῾Εσπερινὸ καὶ στὴν ἐκπομπή, τὰ ὁποῖα μπορεῖ νὰ ἱκανοποιοῦν ἀσχέτους πρὸς τὴν ᾿Ορθόδοξη Θεολογία, Παράδοσι καὶ Λατρεία κοσμικούς, «ἀλειτούργητους» καὶ «ἀλιβάνιστους» δημοσιογράφους, γνωστοὺς γιὰ τὰ ἀντιεκκλησιαστικά τους φρονήματα, ὄχι ὅμως καὶ τὸν πιστὸ καὶ εὐσεβῆ λαὸ τοῦ Θεοῦ, ἕνα ἐκλεκτὸ μέρος τοῦ ὁποίου ὀρθῶς, ὀρθότατα, διαμαρτυρήθηκε ἐντὸς τοῦ ναοῦ καὶ ἀποδοκίμασε ἔντονα τὰ νεωτεριστικὰ «τερτίπια»τοῦ ἀρχιερέως.

Άγιος Γεράσιμος ο Ιορδανίτης(4 Μαρτίου)

Παιδικά και νεανικά χρόνια του Αγίου Γερασίμου
Στα πολύ παλιά χρόνια, πριν περάσουν τετρακόσια χρόνια από την γέννηση του Ιησού Χριστού μας, γεννήθηκε στα Μύρα της Λυκίας ένας από τους μεγαλύτερους αγίους της Ορθοδοξίας, ο Άγιος Γεράσιμος ο Ιορδανίτης.
Τα Μύρα ήταν αρχαία πόλη της Μικράς Ασίας, που ήταν Ελληνική από τα πανάρχαια χρόνια. Την εποχή του Βυζαντίου τα Μύρα έγιναν πρωτεύουσα της επαρχίας της Λυκίας και μέχρι τον 17ο αιώνα ήταν έδρα επισκόπου. Ένας από τους επισκόπους των Μύρων, ήταν και ο Άγιος Νικόλαος ο προστάτης των θαλασσών.
Ο Άγιος Νικόλαος λάμπρυνε με την παρουσία του τον επισκοπικό θρόνο των Μύρων κατά τον 4ο αιώνα και πέθανε λίγα χρόνια πριν γεννηθεί ο Άγιος Γεράσιμος. Τα ερείπια που σώζονται δείχνουν ότι τα Μύρα βρίσκονται τέσσερα χιλιόμετρα μακριά από την θάλασσα.
Ο ευλογημένος Γεράσιμος γεννήθηκε όταν αυτοκράτορας του Βυζαντίου ήταν ο Ζήνωνας, μεταξύ 376 και 391 μ.Χ.
Οι γονείς του ήταν πλούσιοι, ευσεβείς και ευλαβείς χριστιανοί. Τα άφθονα υλικά αγαθά δεν τους εμπόδισαν να έχουν αυστηρές ηθικές αρχές. Τον πολυαγαπημένο τους γιο τον ανάθρεψαν σύμφωνα με τα αθάνατα διδάγματα της Αγίας μας Ορθόδοξης Εκκλησίας. Του έδωσαν μια τέλεια χριστιανική ανατροφή.

Όσο μεγάλωνε ο χαριτωμένος Γεράσιμος, τόσο πιο πολύ πλουτιζόταν με άφθονες αρετές, που του χάριζε ο φωτοδότης Χριστός. Δεν ήθελε να ζει όπως οι πιο πολλοί νέοι της εποχής του και να φροντίζει μόνο το σώμα του, παραμελώντας την αθάνατη ψυχή του. Ήταν φρόνιμος και προσεκτικός. Καταλάβαινε πως η ζωή του ανθρώπου πάνω στην γη είναι προσωρινή, ενώ ο Παράδεισος είναι παντοτινός και αιώνιος. Ο μεγάλος σεβασμός στο Θεό ριζώθηκε για καλά στα τρίσβαθα της ψυχής του από τα παιδικά του χρόνια. Οι γονείς του τον αφιέρωσαν από βρέφος στον Θεό και από παιδί ζούσε την μοναχική ζωή σε κοινόβιο μοναστήρι

Η ψυχοπαθολογία του Αθεϊσμού. Μιχαήλ Μιχαηλίδη


Τοῦ κ. Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου


Τό θέμα τοῦ ἀθεϊσμοῦ, οὔτε μοντέρνο εἶναι, ἀλλ’ οὔτε καμιά σχέση ἔχει μέ τήν ἐπιστήμη.
Οἱ ρίζες του βρίσκονται στήν προμηθεϊκή ἀνταρσία τοῦ πρώτου ἀνθρώπου.
Τότε, πού θέλησε ὁ ἄνθρωπος νά γίνει θεός, χωρίς τό Θεό. Τότε, πού κυοφορήθηκε καί γεννήθηκε ἡ πρώτη ἀνθρώπινη τραγωδία. «Καί ἔσεσθε ὡς θεοί» (Γεν. Γ΄ 5).
Καί τό κακό κληρονομήθηκε πιά, γιά πάντα, στό ἀνθρώπινο γένος καί σ’ ὅλες του τίς μορφές καί μ’ ὅλες του τίς διαστροφές.

Ἡ δραματική πάλη διεξάγεται στήν ἀνθρώπινη καρδιά: «Οὐ γάρ ὅ θέλω ποιῶ ἀγαθόν, ἀλλ’ ὅ οὐ θέλω κακόν, τοῦτο πράσσω» (Ρωμ. Ζ΄ 19). Ἡ ἁμαρτία ἔχει σκοτίσει τό νοῦ καί τή συνείδηση, «τοῦ ποιεῖν τά μή καθήκοντα». Γνωρίζει ὁ ἄνθρωπος τό καλό, ἀλλά γιά νά τό ἐπιτύχει, πρέπει νά παλέψει σκληρά.
Ἔτσι, ἀποδιοργανωμένος ὑπαρξιακά καί ἠθικά, ὄχι μόνο ἀποστρέφεται τό καλό, ἀλλά ἀποστρέφεται καί τόν ἴδιο τό Θεό, πού εἶναι ἡ πηγή τῆς ἠθικῆς τελειότητας.
Ἐδῶ ἀκριβῶς βρίσκεται ἡ ψυχοπαθολογία τοῦ ἀθεϊστῆ καί τοῦ ἀθεϊσμοῦ.
Ἡ μελέτη τῶν ψυχολογικῶν διαταραχῶν καί τῶν ἐσωτερικῶν ἀπωθημένων ἀντιδράσεων, τοῦ ἀφαιροῦν κάθε νηφάλια σκέψη περί Θεοῦ. Καί εἶναι πολύ φυσικό. Πῶς εἶναι δυνατό ὁ ἁμαρτωλός ν’ ἀκούσει γιά Θεό καί ἁγιότητα;
Πῶς ὁ ἔνοχος θά θελήσει νά δεχτεῖ ἀποτίμηση τῶν πράξεών του; Πῶς ὁ ὑλιστής καί μονιστής θά πιστέψει σέ Θεό καί σέ μεταθανάτια, αἰώνια ζωή;

Μητροπολίτης Πειραιώς για Παπικούς και Οικουμενιστές


Ἐν Πειραιεῖ τῇ 3ῃ Μαρτίου 2011
 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
 Ἡ Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή στήν ἀτέρμονη προσπάθεια παραπληροφόρησης καί ἀρνήσεως τῶν συνεπειῶν τῆς ἐγκληματικῆς της ἀποκοπῆς ἐκ τοῦ σώματος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἀπωλέσασα τήν θεία χάρη τήν ὁποία Χάρη, τήν ὁποία μάλιστα καθυβρίζει ὡς κτιστή, ἐξέδωκε διά τοῦ Ποντιφικοῦ Συμβουλίου γιά τήν δικαιοσύνη καί τήν εἰρήνη «Σύνοψη τῆς κοινωνικῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας» τήν ὁποίαν καί ἐπαρουσίασαν μεταφρασμένη στήν Ἑλλάδα ὁ Καρδινάλιος Renato Rafaele Martino καί ὁ πολιτικός ἐπιστήμων κ. Γεώργιος Διέλας, μέλος σχετικῆς ἐπιτροπῆς τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς στήν Ἑλλάδα. 
Ὁ Ρ/Καθολικός «Ἐπίσκοπος» Σύρου κ. Φραγκῖσκος Παπαμανώλης ἔθεσε ὑπό τήν αἰγίδα του τήν ἑλληνική ἔκδοση τῆς ἀνωτέρω «Σύνοψης ... ».
Κατά τήν διάρκεια τῆς παρουσιάσεως ἐτονίσθη ὑπό τῶν Ρ/Καθολικῶν ὅτι ἡ κοινωνική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας εἰσάγει μία νέα ἐπαναστατική διάσταση πού ἀφορᾶ στήν δυνατότητα προσωπικῆς παρέμβασης τοῦ Χριστιανοῦ στά δημόσια πράγματα.

Ματαιότης ματαιοτήτων, τά πάντα ματαιότης(Ἐκκλησιαστής) (Ὁμιλία σέ γονεῖς-mp3)

Π. Σάββας 2011-02-20_ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ.mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 20-02-11 (Συνάξεις Οἰκογενειῶν στό Ἱ.Ἡσ. Ἀνάστασις Χριστοῦ-Ἐμμαούς).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία).