Σελίδες

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Τό μυστήριο τῆς ἀγάπης. Μακαριστός γέρων Ἀρσένιος Παπατσιώκ

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ. ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΓΕΡΩΝ ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΤΣΙΩΚ.

  Ο κόσμος αυτός δεν είναι ένοχος. Εμείς είμεθα ένοχοι, διότι δεν ξέρουμε να τον αγαπάμε και να τον εκτιμήσουμε! Τί κάναμε εμείς γι’ αυτό τον κόσμο, εάν γίνεται λόγος να εισέλθουμε λεπτομερώς στον δρόμο της σωτηρίας μας; Τί κάναμε εμείς γι’ αυτό τον κόσμο; Αυτό είναι το ζητούμενο!
Ένα ίδρυμα, όπως και ένα έθνος, ζουν μέσω αυτών τών ανθρώπων πού προέρχονται απ’ αυτά, διότι μένουν επάνω στον σταυρό του καθήκοντος, χωρίς να υποχωρούν ή να κλονίζεται ή αγάπη τους. Μια μεγάλη αγάπη για τον Θεό απαιτεί μια παντοτινή θυσία. Δεν μπορούμε ποτέ να ζήσουμε, χωρίς προβλήματα και χωρίς βέλη κατευθυνόμενα εναντίον μας! Δεν ακούτε τί μάς λέγει η Χριστιανική διδασκαλία; «Ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην επί της γης, αλλά μάχαιραν... και εχθροί του άνθρωπον οι οικιακοί αυτού...» (Ματθ. 10, 36). Αλλά όλα αυτά δεν πρέπει να απελπίζουν με κανένα τρόπο τον άνθρωπο. Ακόμη κι όταν ο άνθρωπος προσβάλλεται συχνά απ’ αυτές τις δυστυχίες, αυτό δεν σημαίνει ότι θα απελπισθή στον αγώνα του. Όχι! Ο Θεός γνωρίζει την στενοχώρια σου και μ` αυτές τις συμφορές σέ δοκιμάζει, για να σέ καταστήσει άξιο να στεφανωθείς με την πλούσια και αιώνια Χάρι Του. Αυτό ποθεί ο Θεός να κάνη στην ζωή σου. Να σε στεφανώσει με τά αμάραντα άνθη του παραδείσου απ’ αυτή την ζωή.

Ἀποδείξεις περί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀπό τήν Παλαιά καί τήν Καινή Διαθήκη_16η Κατήχηση_4ο μέρος_17η Κατήχηση_1ο μέρος_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3


Π. Σάββας 2012-10-06_Ἀποδείξεις περί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀπό τήν Παλαιά καί τήν Καινή Διαθήκη_16η Κατήχηση_4ο μέρος_17η Κατήχηση_1ο μέρος_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 06-10-2012 (Συνάξεις Ἀνδρῶν στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Ἀπάθεια


Ερώτηση. Τι είναι η ανθρώπινη απάθεια;

Απόκριση: Απάθεια είναι, όχι το να μη αισθάνονται οι αγωνιστές τα πάθη, αλλά το να μη τα δέχονται. Λόγω των πολλών και ποικίλων αρετών πού απέκτησαν, φανερών και κρυφών, ασθένησαν τα πάθη μέσα τους και δεν μπορούν να επαναστατήσουν εύκολα κατά της ψυχής.  Και η διάνοια δεν χρειάζεται πάντοτε να προσέχει σ' αυτά διότι είναι πάντοτε γεμάτη από αισθήματα πού προέρχονται από την μελέτη και την κοινωνία των αρίστων σκέψεων οι όποιες κινούνται με σύνεση στον νου.
Και όταν τα πάθη αρχίσουν να κινούνται, ξαφνικά ή διάνοια αρπάζεται από κάποια σκέψη πού συλλαμβάνεται από τον νου και φεύγει από κοντά τους έτσι τα πάθη μένουν αργά.

Ἡ ἀνάβασις πρός τήν κορυφή.Ἡ ζωή καί τό μαρτύριο τοῦ π.IGOR ROZIN.Πῶς ἀποφάσισε ὁ νεομάρτυρας νά γίνει χριστιανός.

Η ΑΝΑΒΑΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ. Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ Π. IGOR ROZIN. ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Ο ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.

Αυτό όμως που έκανε τον IGOR να πάρει την τελική απόφαση για να γίνει Χριστιανός είναι το εξής περιστατικό. Ο μικρότερος υιός του, ο Ανδρέας, κάποτε αρρώστησε. Τον πήγαν στην πόλη ΝAICHIK για θεραπεία. Η Κατερίνα έμεινε με τον υιό της στο νοσοκομείο, ενώ ο  IGOR πέρασε τη νύχτα στο αυτοκίνητο. Το πρωί ο  IGOR είπε στη γυναίκα του για ένα όνειρο που είχε δει το βράδυ. Είδε μια ομάδα δαιμόνων, οι όποιοι γελούσαν και φώναζαν, να περικυκλώνει το αυτοκίνητό του, να το σηκώνει στον αέρα και να το κουβαλάη πάνω από το νοσοκομείο. Εκείνος φοβήθηκε και άρχισε να προσεύχεται. Τότε φάνηκε ένας μεγάλος λαμπερός σταυρός, και οι δαίμονες άφησαν το αυτοκίνητο κάτω και εξαφανίστηκαν αμέσως.
Μετά από αυτό ό  IGOR αποφάσισε να βαπτισθή. Αργότερα έλεγε στα παιδιά του «Εσείς με φέρατε στην πίστη». Όμως, ενώ είχε αποφασίσει να βαπτισθή, δεν μπορούσε να το πραγματοποίηση αμέσως.

Τί εἶπε ἡ Παναγία ὅταν ἐμφανίστηκε στόν πρῶτο ἐρημίτη τοῦ Ἁγίου Ὄρους

1eb0fa97283202f532b1c7b021fb197f_L


Το Άγιον Όρος είναι κλήρος της Παναγίας
Η Κυρία Θεοτόκος όταν φανερώθηκε στον πρώτο ερημίτη του Άθωνα, τον άγιο Πέτρο (655—681) και μετά από τέσσερις ως πέντε αιώνες στον ηγούμενο της Μεγίστης Λαύρας Νικόλαο και στον ένα και στον άλλο είπε:
« Η κατοίκησή σας και η κατά Θεόν ανάπαυσή σας αλλού πουθενά δεν θα είναι παρά μόνο στο Όρος του Άθωνος, το οποίον έλαβα από τον Υιόν και Θεόν μου να είναι κλήρος δικός μου, στον οποίον εκείνοι που θέλουν να αναχωρήσουν από τις κοσμικές φροντίδες συγχύσεις, να έρχονται σ’ αυτό και να δουλεύουν στο περιβόλι αυτό, να καλλιεργούν την αρετή, την καθαρότητα της καρδιάς και την αγνότητα της ψυχής τους και από τώρα και εμπρός θα λέγεται από όλους «Άγιον Όρος» «Αγιον Όρος τουτεΰθεν κεκλήσεται… καί περιβόλι δικό μου».

Νίκος Χειλαδάκης, Οἱ «κανόνες» λειτουργίας τῶν ἑλληνικῶν Μ.Μ.Ε

ΟΙ «ΚΑΝΟΝΕΣ» ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΜΕ
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Από τις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα με την δημιουργία της ιδιωτικής τηλεόρασης, (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και πριν δεν είχαμε ένα ανάλογο σύστημα ενημέρωσης με κρατικές προδιαγραφές), υπάρχει και λειτουργεί ένα φοβερά αποτελεσματικό σύστημα «πλύσεως εγκεφάλου». Το σύστημα αυτό τα τελευταία χρόνια έχει οργιάσει στην εκστρατεία αδρανοποίησης και αποχαύνωσης ενός λαού που έχει  παραδοθεί σε ένα κατοχικό καθεστώς. Το σύστημα αυτό λέγεται «ΜΜΕ» και λειτουργεί από καλά εκπαιδευμένους δημοσιογράφους που υπακούουν στις εντολές των «άνω», μορφοποιώντας την ανθρώπινη μάζα σύμφωνα με τα συμφέροντα της Νέας τάξης και της επιχείρησης  καταστροφής του ελληνισμού. Το σύστημα αυτό έχει κάποιους βασικούς κανόνες στην ενημέρωση για την οποία υποτίθεται ότι εργάζεται και υπηρετεί. Οι κανόνες αυτοί είναι πολύ χαρακτηριστικοί και έχουν ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό από τότε που η χώρα αυτή έχει υποπέσει στην κατοχή των μνημονίων και της ξενόφερτης εξουσίας. 

Συγκριμένα : απαγορεύεται η μετάδοση ειδήσεων για τις αθρόες αυτοκτονίες που συμβαίνουν σε όλη την χώρα. Απαγορεύεται η μετάδοση ειδήσεων για εγκλήματα λαθρομεταναστών και κυρίως απαγορεύεται η αναφορά στην λέξη λαθρομετανάστης, γιατί θεωρείται ρατσιστική και φασιστική.

Ἐπιστολή Ἱερομόναχου Σεραφείμ Ρόουζ στούς γονεῖς του


«Ἀγαπητοὶ γονεῖς,
"...Εἶναι ἀλήθεια ὅτι στὴν ἀρχὴ ἐπέλεξα τὴν ἀκαδημαϊκὴ ζωή, διότι ὁ Θεός μοῦ ἔδωσε ἕνα μυαλὸ γιὰ νὰ Τὸν ὑπηρετῶ καὶ ὁ ἀκαδημαϊκὸς κόσμος εἶναι ὁ κατεξοχὴν χῶρος στὸν ὁποῖον ὑποτίθεται ὅτι χρησιμοποιεῖται τὸ ἀνθρώπινο μυαλό. Ὅμως πλέον, μετὰ ἀπὸ ὀκτὼ ἢ ἐννέα χρόνια στὰ πανεπιστήμια, ξέρω καλὰ τί γίνεται ἐκεῖ. Λίγοι ἐκτιμοῦν καὶ σέβονται τὸ μυαλὸ καὶ αὐτοὶ εἶναι καθηγητὲς τῆς «παλιᾶς σχολῆς», οἱ ὁποῖοι σύντομα θὰ ἐκλείψουν.
Γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους εἶναι ζήτημα ἐξασφάλισης χρημάτων καὶ μιᾶς σταθερῆς θέσης στὴν ζωὴ - χρησιμοποιοῦν τὸ μυαλὸ σὰν ἕνα εἶδος παιχνιδιοῦ, κάνουν ἔξυπνα τρὶκ μὲ τὸ μυαλὸ καὶ πληρώνονται γι' αὐτὸ ὅπως οἱ κλόουν στὸν τσίρκο. Στὶς μέρες μας ἔχει ἐκλείψει ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους ἡ ἀγάπη γιὰ τὴν ἀλήθεια καὶ αὐτοὶ ποὺ διαθέτουν μυαλό, πρέπει νὰ ἐκπορνεύουν αὐτὸ τὸ τάλαντό τους γιὰ νὰ τὰ βγάζουν πέρα. Ἐγὼ δὲν μπορῶ νὰ κάνω κάτι τέτοιο, διότι ἡ ἀγάπη μου γιὰ τὴν ἀλήθεια εἶναι πολὺ μεγάλη.

Τό θαυματουργό ἁγίασμα τοῦ Ἁγίου Μιχαήλ στήν Σεβάστεια τῆς Τουρκίας

 ΤΟ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΑΓΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΗΝ ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Νίκου Χειλαδάκη
Τουρκολόγου-Δημοσιογράφου-Συγγραφέως
       Στό κέντρο τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καί συγκεκριμένα στήν περιοχή τῆς Σεβάστειας, ἡ ὁποία ὀνομάζονταν Ντιβριγκί, ὑπῆρχε ἀπό τούς πρώτους αἰῶνες τῆς ἐξάπλωσης τοῦ χριστιανισμοῦ ἕνα μεγάλο θρησκευτικό κέντρο πού εἶχε ἀναπτυχτεῖ γύρω ἀπό ἕναν μεγαλοπρεπῆ ναό τοῦ ἀρχαγγέλου Μιχαήλ καί τό περίφημο καί γνωστό ἀπό τότε θεραπευτικό του ἁγίασμα.

     Ὅπως μᾶς πληροφορεῖ τό συναξάρι τῶν ἁγίων Μιχαήλ καί Γαβριήλ, ζοῦσε κάποτε στήν Κωνσταντινούπολη ἕνας μεγάλος ἄρχοντας πού τόν ἔλεγαν Στούδιο. Αὐτός κάποτε ἀρρώστησε καί κινδύνευε νά πεθάνει χωρίς νά μπορεῖ κανένας γιατρός νά τόν θεραπεύσει. Ὅταν ἦταν ἄρρωστος πῆγε στήν Πόλη κάποιος Γουλέων ἀπό τά Γέρμια γιά νά τον ἐπισκεφτεῖ. Αὐτός ὁ Γουλέων τοῦ διηγήθηκε ὅτι στά Γέρμια ὑπῆρχε ἕνα ἁγίασμα ἐπ’ ὀνόματι τοῦ Ἁγίου στρατηγοῦ Μιχαήλ καί ὅτι πήγαινε ἐκεῖ κόσμος καί θεραπεύονταν ἀπό κάθε ἀρρώστια.
     Ἡ θεραπεία γίνονταν κατά τόν ἑξῆς τρόπο:

Οἱ μαζικὲς παρακολουθήσεις κινητῶν τηλεφώνων εἶναι γεγονός! 8602 Ἕλληνες συνδρομητὲς τῆς Vodafone παρακολουθοῦνται!

Τέλος δὲν ἔχουν οἱ ἀποκαλύψεις σχετικὰ μὲ τὶς παρακολουθήσεις πολιτῶν μέσω δικτύων ἐπικοινωνίας, ἐκ τῶν ὁποίων κινητὰ τηλέφωνα καὶ ἠλεκτρονικὸ ταχυδρομεῖο. Αὐτὴ τὴ φορά, ὁ κολοσσὸς τηλεπικοινωνιῶν, ἡ δεύτερη μεγαλύτερη ἑταιρεία κινητῆς τηλεφωνίας στὸν κόσμο, Vodafone, ἀποκάλυψε πὼς οἱ κυβερνήσεις κάποιων χωρῶν εἶναι σὲ θέση νὰ ἔχουν πρόσβαση στὸ δίκτυο καὶ νὰ παρακολουθοῦν τὴν ἐπικοινωνία τῶν πελατῶν της.
Σύμφωνα μὲ ἔκθεση γνωστοποίησης τῆς ἐταιρίας κινητῆς τηλεφωνίας, τὴν ὁποία δημοσίευσε ὀ Guardian, δίνεται ἡ δυνατότητα σὲ κρατικὲς ὑπηρεσίες νὰ «ἀκοῦν» τὶς συνομιλίες καὶ σὲ κάποιες περιπτώσεις νὰ ἐντοπίζουν τὴ θέση τοῦ ὁμιλητή.

Δύο Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι ἐλέγχουν δημοσίως τόν Πάπα καί τό Βατικανό!


 
ΜΕΡΟΣ Α'
Tῇ 10ῃ Ἀπριλίου 2014
Τῷ Ἐκλαμπροτάτῳ κ. Φραγκίσκῳ,
ἀρχηγῷ τοῦ Κράτους τοῦ Βατικανοῦ.
Ρώμη – Βατικανό


Ἐκλαμπρότατε,
Μετά τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ καί εἰλικρινοῦς ἀγάπης, Σᾶς στέλ­νουμε τήν παρούσα ἐπισκοπική ἐπιστολή, ὁ σκοπός τῆς ὁποίας...
δέν προέρ­χεται ἀπό κανένα ἄλλο ἰδιοτελές κίνητρο, παρά μόνο ἀπό καθαρή, ἄδολη καί ἀνιδιοτελῆ χριστιανική ἀγάπη, ἀπό χριστιανικό καθῆκον, ἀπό ἐντολή ἐπιβεβλημένη ἀπό τόν Σωτῆρα μας Χριστό, ὁ ὁποῖος «πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καί εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν»[1], καί τέλος ἀπό θερμή καί σφοδρή ἐπιθυμία γιά τήν σωτηρία Σας. Γι᾽ αὐτό θεωροῦμε καθῆκον μας ἱερό καί ἐπιβεβλημένο, ὡς μέλη τοῦ Παναγίου καί Παναχράντου Σώ­ματος τοῦ Χριστοῦ καί δή ὡς Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι, πού ὑπαγόμαστε τόσο στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἁγιωτάτης καί Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλά­δος, ἡ ὁποία εἶναι ἡ Ἀνωτάτη Ἐκκλησιαστική μας Ἀρχή, ὅσο καί στήν καθόλου καί Ἀδιαίρετο Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, νά φροντίσουμε παντί σθένει νά Σᾶς ἐπαναφέρουμε στήν Μη­τέρα Καθολική Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, ἀπό τήν ὁποία ἀποχωρήσατε καί ἀ­ποκοπήκατε, ἔργο τό ὁποῖο ἐλπίζουμε, συνερ­γούσης τῆς ἀκτίστου Θείας Χάριτος τοῦ Κυρίου, νά κατορθωθῆ. Τό ἱερό αὐτό χρέος τῆς ἐπιστροφῆς τῶν αἱρετικῶν στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἔχει βεβαίως ἱεροκανονικό ἔρει­σμα καί βάση καί στηρίζεται στούς 131ο, 132ο καί 133ο ἱερούς Κανόνες τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς Συνόδου (418 ἤ 419 μ.Χ.)[2].
Εὐθύς ἐξ ἀρχῆς θά πρέπη νά διευκρινισθῆ ὅτι τά ὅσα θά λεχθοῦν στή συνέχεια, γράφονται μέ πόνο καρδίας καί ὄχι ἀπό κάποια προσωπική ἐμ­πάθεια καί μῖσος πρός τό σεβαστό πρόσωπό σας.

Τό μοναστήρι τῆς Παναγίας τῆς Κουρσουνιώτισσας στήν Τουρκία

ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΥΡΣΟΥΝΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.