Σελίδες

Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

Περί τῶν διαφόρων εἰδῶν Μαγείας - Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης .Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Περί τῶν διαφόρων εἰδῶν Μαγείας - Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης (Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου)

Ψαλμός 44, 15.«Ἀπενεχθήσονται τῷ βασιλεῖ παρθένοι ὀπίσω αὐτῆς». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Ψαλμός 44, 15.«Ἀπενεχθήσονται τῷ βασιλεῖ παρθένοι ὀπίσω αὐτῆς». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης 2-1-2017

Ὁ ἅγιος Πατήρ ἡμῶν Ἰωάννης Καλαΐδης καί ἡ μεγάλη ταπείνωσίς του!

Ο άγιος Πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης και η μεγάλη ταπείνωσίς του!

Όπως είχα γράψει και σε προηγούμενη ανάρτησή μου, ο π. Ιωάννης κάθε χρόνο, την ημέρα του Αγίου Πνεύματος (παραμονή της εορτής της Ι.Μ. της Αγίας Τριάδος, το απόγευμα), πήγαινε στην Ι.Μονή στην Τούμπα Σερρών και μετά τον εσπερινό και μέχρι το πρωί που άρχιζε η θεία λειτουργία, έκανε όλη τη νύχτα παρακλήσεις στους προσκυνητές οι οποίοι έρχονταν κατά κύματα από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Νουθετούσε, εξομολογούσε και διάβαζε όλη την νύχτα χιλιάδες ονόματα που άφηναν οι πιστοί υπέρ υγείας αλλά και των κεκοιμημένων! Το πρωί, χωρίς να έχει ξεκουραστεί, συμμετείχε στην θεία λειτουργία μαζί με τους άλλους ιερείς και μετά στην περιφορά της θαυματουργής εικόνας στο μοναστήρι και στο χωριό Τούμπα Σερρών, τα οποία είναι ενωμένα. Κρατούσε δε πάνω από 25 χρόνια την θαυματουργή εικόνα της Αγίας Τριάδας, κατά την περιφορά, καθώς οι άλλοι ιερείς από σεβασμό, πάντοτε του παραχωρούσαν την θέση τους! Το 2001 είχα την ευλογία να τον πάρω από το Νεοχώρι, όπου διέμενε, και να τον πάω στην Ιερά Μονή.
Καθ' οδόν περάσαμε και από την οικία μου και μας ευλόγησε! Δεν θα ξεχάσω, όταν ήταν να συνεχίσουμε για την Ι. Μονή, προσευχήθηκε έξω από το αυτοκίνητο με τόση κατάνυξη, που πολλοί γείτονες είχαν βγει στα μπαλκόνια τους και παρατηρούσαν άφωνοι την ιερή εκείνη στιγμή! Φθάσαμε στην Τούμπα και στο μοναστήρι και έγινε ο εσπερινός. Αργότερα πήγα στο ιερό και του είπα ότι θα έπρεπε να φύγω με την οικογένειά μου γιατί η κόρη μου τότε ήταν βρέφος και δεν μπορούσαμε να μείνουμε άλλο. Έμεινε όμως για να τον βοηθήσει σε ότι θα χρειαζόταν η πνευματική μας αδερφή Σινάνη Ζαχαρούλα, αγαπητό τέκνο του αγίου Πατρός!

Τήν ὥρα πού θά κοινωνούσε μετετράπη ὁ μαργαρίτης κι ἔγινε βρέφος ζωντανό

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΜΕΤΕΤΡΑΠΗ Ο ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕΦΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟ

Κάποτε ήταν ένας ιερεύς ανάξιος, και πάντοτε όταν ήθελε να λειτουργήσει, ασθενούσαν όλα τα μέλη του την ώρα που ήθελε να κοινωνήσει και μάλιστα τα χέρια του έτρεμαν τόσο που κινδύνευε να του πέσει το άγιο Ποτήριο, κι έκαμε μεγάλο αγώνα ο άθλιος για να τελειώσει τη Θεία Λειτουργία.
Κάποια ημέρα, συνέπεσε να παρακολουθεί τη Θεία Λειτουργία ένας ευλαβής και ενάρετος πνευματικός, ο οποίος είδε ότι την ώρα που ήθελε να κοινωνήσει ο ιερέας αυτός, μετετράπη ο Μαργαρίτης κι έγινε βρέφος ζωντανό, και έτσι τον εμπόδιζε να κοινωνήσει. Μετά από αρκετή ώρα, εισήλθε το άγιο Βρέφος στο ανάξιο στόμα, αλλά με πολύ θυμωμένο πρόσωπο.

Ἡ ἁγιοπατερική διδασκαλία γιά τήν ἐγκράτεια καί τή σωφροσύνη ὡς πρόταση ἀντί τῶν προγραμμάτων σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης.



Ιωάννης Λίτινας

Η Νέα Τάξη Πραγμάτων εκμεταλλεύεται -ομολογουμένως με μεγάλη επιτυχία- την άγνοια και απροθυμία του σύγχρονου ανθρώπου να μάχεται κατά των παθών του, την τάση του να τα δικαιολογεί, να τ’ αγαπά και εν τέλει να τα υπερασπίζεται, ανυψώνοντάς τα σε δήθεν ανθρώπινες αξίες και δικαιώματα, για τα οποίες πρέπει μάλιστα να αισθάνεται υπερήφανος.
Έχοντας αυτόν τον σπουδαίο σύμμαχο στο πλευρό της, συνεχώς αναπτύσσει μεθοδικά δια μέσου των οργάνων της σε όλους τους τομείς της ζωής μας, πρακτικές που εξυπηρετούν τους στόχους της, με κύριο και τελικό στόχο την οριστική αποξένωση του ανθρώπου από το Χριστό και τη λατρευτική προσκύνηση του επερχομένου αντιχρίστου.
Βασικός τομέας μέσα από τον οποίο δρομολογούνται και κατευθύνονται οι πρακτικές αυτές είναι η πολιτική. Αν παρακολουθήσει κανείς τα νομοσχέδια, που φέρνουν προς ψήφιση τα πιστά όργανα της ΝΤΠ τις τελευταίες δεκαετίες και τα οποία αντιστρατεύονται ευθέως το Νόμο του Τριαδικού Θεού ή που κρυφίως τον υπονομεύουν, εύκολα θα συμπεράνει τα ανωτέρω.
Ένα τέτοιο νομοσχέδιο εσχάτως, από το Υπουργείο Παιδείας, είναι και αυτό που εισάγει τα αντίθεα προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νήπια και παιδιά του δημοτικού από αγνώστους. Παρά τις αντιδράσεις μας, χιλιάδων γονέων στη δημόσια διαβούλευση για την εισαγωγή αυτή, και με σύμμαχο την παγίως χαλαρή και επιζήμια στάση της ηγεσίας της Εκκλησίας σε κάθε κρίσιμο θέμα υπεράσπισης της πίστεως, του έθνους και του ποιμνίου της, η κυβέρνηση προχωρά στην υλοποίηση των προγραμμάτων αυτών. Η εξυπηρέτηση, άλλωστε, των νεοταξικών στόχων είναι υπεράνω κάθε πολιτικού κόστους. Κάθε ατομικό, συλλογικό ή εθνικό δικαίωμα που στέκεται εμπόδιο στην επίτευξη αυτών, εύκολα καταφρονείται. Ακόμα κι αυτού που έχει ο γονιός στο να υπερασπίζεται και γαλουχεί το παιδί του κατά τις ορθόδοξες χριστιανικές πεποιθήσεις του. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα των γονέων και όχι οποιασδήποτε ΜΚΟ ή «φορέα υγείας» ή έστω «ειδικού», την είσοδο των οποίων στα σχολεία σχεδιάζει το Υπουργείο.

Κυριακή Ζ Ματθαίου:ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τή θεραπεία τῶν δύο τυφλῶν καί τοῦ δαιμονιζομένου κωφοῦ



ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ.9,27-35] 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΩΦΟΥ 

«Καὶ παράγοντι ἐκεῖθεν τῷ Ἰησοῦ ἠκολούθησαν αὐτῷ δύο τυφλοὶ κράζοντες καὶ λέγοντες· ἐλέησον ἡμᾶς, υἱὲ Δαυΐδ(:και ενώ έφευγε από εκεί ο Ιησούς, Τον ακολούθησαν δύο τυφλοί, οι οποίοι φώναζαν δυνατά και έλεγαν: “Σπλαχνίσου μας και θεράπευσέ μας, ένδοξε απόγονε του Δαβίδ”).ἐλθόντι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν προσῆλθον αὐτῷ οἱ τυφλοί, καὶ λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι; λέγουσιν αὐτῷ· ναί, Κύριε(:και όταν έφθασε στο σπίτι, ήλθαν κοντά Του οι τυφλοί, και ο Ιησούς τους λέει: “Πιστεύετε ότι έχω τη δύναμη να κάνω αυτό που μου ζητάτε;” Και εκείνοι του απαντούν: “Ναι, Κύριε”).τότε ἥψατο τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν λέγων· κατὰ τὴν πίστιν ὑμῶν γενηθήτω ὑμῖν(:τότε άγγιξε με τα δάκτυλά Του τα μάτια τους και τους είπε: “Ας γίνει αυτό που ζητάτε σύμφωνα με την πίστη σας”). καὶ ἀνεῴχθησαν αὐτῶν οἱ ὀφθαλμοί (:και aνοίχτηκαν τα μάτια τους)»[Ματθ.9, 27-30]. 
Τι τέλος πάντων ήταν εκείνο που ωθούσε εκείνους τους δύο τυφλούς ώστε να φωνάζουν δυνατά; Με σκοπό πάλι να μας διδάξει ότι πρέπει να αποφεύγουμε τη δόξα εκ μέρους των πολλών· διότι επειδή βρισκόταν η οικία κοντά, τους οδηγεί εκεί για να τους θεραπεύσει κατ’ ιδίαν. Και αυτό επίσης καθίσταται φανερό και από το ότι τους έδωσε εντολή να μην αναφέρουν το συμβάν σε κανένα. Και δεν είναι μικρή αυτή η κατηγορία για τους Ιουδαίους, κατά τη στιγμή που αυτοί οι οποίοι είχαν τυφλά τα μάτια τους, πιστεύουν στον Ιησού μόνο από όσα ακούνε, ενώ οι Ιουδαίοι εμπόδιζαν και τους οφθαλμούς τους να βλέπουν όσα γίνονταν από Αυτόν, και μολονότι έβλεπαν τα θαύματα και είχαν ως μάρτυρα των όσων συνέβαιναν τους οφθαλμούς τους, προέβαιναν σε τελείως αντίθετες ενέργειες. 
Πρόσεξε επίσης και την προθυμία τους, που γίνεται φανερή και από την κραυγή τους και από το περιεχόμενο της παρακλήσεώς τους· διότι όχι απλώς και μόνο πλησίασαν τον Ιησού, αλλά και φωνάζοντας δυνατά και δεν πρόβαλλαν με την παράκλησή τους τίποτε άλλο παρά μόνο να τους ευσπλαχνιστεί. Και Τον αποκαλούσαν «υιό του Δαβίδ» επειδή εθεωρείτο η ονομασία αυτή πολύ τιμητική. Πραγματικά, σε πολλές περιπτώσεις και οι προφήτες αποκαλούσαν έτσι τους βασιλείς εκείνους που ήθελαν να τους τιμήσουν και να τους παρουσιάσουν ως πολύ σπουδαίους. 

Ἕνα πνευματικό παιδί τοῦ γέροντα Εὐμένιου (Σαριδάκη) μέ προορατικό χάρισμα, ἔκανε προσευχή νά τοῦ δείξει ὁ Θεός πού βρίσκεται ὁ γέροντας.

" Ένα πνευματικό παιδί του γέροντα Ευμένιου (Σαριδάκη) με προορατικό χάρισμα, έκανε προσευχή να του δείξει ο Θεός που βρίσκεται ο γέροντας.
Και είδε λέει,σε ένα επίπεδο μεγάλης δόξας τον Άγιο Πορφύριο.
Και λίγο πιο πάνω είδε τον Άγιο Παΐσιο. Και δίπλα από τον Παΐσιο καθόταν ο Ευμένιος.
Και του λέει ...
-Μα γέροντα είσαι τόσο ψηλά; Δίπλα από τον Παίσιο; και πιο πάνω από τον Άγιο Πορφύριο;
-Ναι του λέει...Δεν ξέρω δεν ξέρω... Δεν ξέρω γιατί ο Χριστός με έβαλε τόσο ψηλά ....

Ἐκεῖνος πού προσῆλθε στό Χριστό, πρέπει ἀκόμη καί μέ τή βία νά ὠθεῖ τόν ἑαυτό του πρός τό καλό, καί ἄς μή θέλει ἡ καρδιά

Εκείνος που προσήλθε στο Χριστό, πρέπει ακόμη και με τη βία να ωθεί τον εαυτό του προς το καλό, και ας μη θέλει η καρδιά. Γιατί λέει ο αψευδής Κύριος: «Η βασιλεία των ουρανών κερδίζεται με την βία και την ιδιοποιούνται όσοι βιάζουν τον εαυτό τους» (Ματθ. 11, 12), και πάλι: «Αγωνίζεστε να μπείτε από τη στενή πύλη» (Λουκ. 13, 24).
Πρέπει λοιπόν, όπως είπαμε, και χωρίς να θέλομε, να ωθούμε τον εαυτό μας στην αρετή: δηλαδή στην αγάπη, ενώ δεν έχομε αγάπη·

Καί γιά νά πονέσει ἡ καρδιά, ὅπως εἶπε στόν π. Παΐσιο, τόν μαθηματικό........

Και για να πονέσει η καρδιά, όπως είπε στον π. Παΐσιο, τον μαθηματικό, ο άγιος Παΐσιος, πρέπει να θυμηθούμε τις αμαρτίες μας και τις ευεργεσίες του Θεού στη ζωή μας! Τότε" συντρίβεται " η καρδιά και η προσευχή γίνεται καρδιακή (κατεβαίνει ο νους στην καρδιά)! 

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2020/06/blog-post_480.html

26 Ἰουλίου. ♰ ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ. ♰ Τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Ἑρμολάου καί τῶν σύν αὐτῷ Ἑρμίππου καί Ἑρμοκράτους καί τῆς Ἁγίας Ὁσιομάρτυρος Παρασκευῆς. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς ὁσιομάρτυρος. Πέμ. ιε΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Γαλ. γ΄ 23 - δ΄ 5).


ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Γ´ 23 - 29
23 Πρὸ δὲ τοῦ ἐλθεῖν τὴν πίστιν ὑπὸ νόμον ἐφρουρούμεθα συγκλεκλεισμένοι εἰς τὴν μέλλουσαν πίστιν ἀποκαλυφθῆναι. 24 ὥστε ὁ νόμος παιδαγωγὸς ἡμῶν γέγονεν εἰς Χριστόν, ἵνα ἐκ πίστεως δικαιωθῶμεν· 25 ἐλθούσης δὲ τῆς πίστεως οὐκέτι ὑπὸ παιδαγωγόν ἐσμεν. 26 πάντες γὰρ υἱοὶ Θεοῦ ἐστε διὰ τῆς πίστεως ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ· 27 ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε. 28 οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 29 εἰ δὲ ὑμεῖς Χριστοῦ, ἄρα τοῦ Ἀβραὰμ σπέρμα ἐστὲ καὶ κατ’ ἐπαγγελίαν κληρονόμοι.

ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Δ´ 1 - 5
1 Λέγω δέ, ἐφ’ ὅσον χρόνον ὁ κληρονόμος νήπιός ἐστιν, οὐδὲν διαφέρει δούλου, κύριος πάντων ὤν, 2 ἀλλὰ ὑπὸ ἐπιτρόπους ἐστὶ καὶ οἰκονόμους ἄχρι τῆς προθεσμίας τοῦ πατρός. 3 οὕτω καὶ ἡμεῖς, ὅτε ἦμεν νήπιοι, ὑπὸ τὰ στοιχεῖα τοῦ κόσμου ἦμεν δεδουλωμένοι· 4 ὅτε δὲ ἦλθε τὸ πλήρωμα τοῦ χρόνου, ἐξαπέστειλεν ὁ Θεὸς τὸν υἱὸν αὐτοῦ, γενόμενον ἐκ γυναικός, γενόμενον ὑπὸ νόμον, 5 ἵνα τοὺς ὑπὸ νόμον ἐξαγοράσῃ, ἵνα τὴν υἱοθεσίαν ἀπολάβωμεν.