Σελίδες

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Prophetic words of Elder Ephraim of Arizona

 Prophetic words of Elder Ephraim of Arizona

In this video recording from 1992, Elder Ephraim talks about the importance of monasteries in the End Times, as beacons of Orthodox spirituality, “Special Units”, fighting against the work of antichrist and "Big Brother". Video source: Το Περιβόλι του Αγίου Λαζάρου (https://youtu.be/Uw8SDDYif3k)

«Ποιὰ εἶναι ἡ προκοπὴ τοῦ ἀνθρώπου ποὺ τὴ θέλει κι ὁ Θεός;»

Σ᾿ ἄλλο Γέροντα ἔλεγαν οἱ δαίμονες:

«Θέλεις νὰ δεῖς τὸν Χριστό;»

Κι ἐκεῖνος τοὺς εἶπε: «Νὰ χαθεῖτε καὶ σεῖς καὶ αὐτὰ ποὺ λέτε. Ἐγὼ πιστεύω στὸν Χριστό μου ποὺ εἶπε: Ἐὰν σᾶς πεῖ κάποιος, νά, ἐδῶ ὁ Χριστός, νά, ἐκεῖ ὁ Χριστός, νὰ μὴν πιστέψετε».

Κι ἀμέσως ἐξαφανίστηκαν.

208. Κάποιος ἀδελφὸς ρώτησε ἕνα Γέροντα:

«Ποιὰ εἶναι ἡ προκοπὴ τοῦ ἀνθρώπου ποὺ τὴ θέλει κι ὁ Θεός;»

Κι ἀπάντησε ὁ Γέροντας:

«Ἡ προκοπὴ τοῦ ἀνθρώπου εἶναι ἡ ταπείνωση, γιατὶ ὅσο κάποιος κατεβαίνει πρὸς τὴν ταπείνωση, τόσο ἀνεβαίνει σὲ προκοπή».

210. Εἶπε Γέροντας:

«Ἐὰν πεῖς σὲ κάποιον, συγχώρησέ με, ταπεινώνοντας τὸν ἑαυτό σου, καῖς τοὺς δαίμονες».

213. Ρωτήθηκε κάποιος Γέροντας τί εἶναι ταπείνωση.

«Βρισκόταν στόν ἀέρα γιατί τὀν κρατοῦσαν Θεῖοι Ἄγγελοι»


Ο Ιερομόναχος Ιωακείμ Σπετσιέρης (1858-1943) διηγείται τις ακόλουθες εμπειρίες του από την περίοδο της παραμονής του στη μονή του Αγίου Σάββα, στα Ιεροσόλυμα:

Την τέταρτη Κυριακή της μεγάλης σαρακοστής του 1888 λειτουργούσε ατό καθολικό ο ιερομόναχος Γερμανός.

Ήταν τύπος αληθινού μοναχού, απλός, άκακος, απονήρευτος, μειλίχιος και ταπεινός.

Μετά τη μεγάλη είσοδο, όταν βγήκε ατή ωραία πύλη για νά ευλογήσει το εκκλησίασμα, μου φάνηκε το πρόσωπό του σαν μια πύρινη Φλόγα.

-Τι έπαθε ο παπα-Γερμανός; ρώτησα τον π. Κύριλλο, νομίζοντας ότι κάτι δυσάρεστο του συνέβη.

-Σώπα, μου λέει, μεταρσιώθηκε από τη θεία χάρη.

-Πνευματικά δεν ζει πλέον στον κόσμο, βρίσκεται στον ουρανό. δεν βλέπεις πού κινείται μηχανικά σαν νά είναι αφηρημένος; Αυτό συμβαίνει κάθε φορά πού λειτουργεί.

Όταν έγινα ιερέας, Μια μέρα ρώτησα τον παπα-Γερμανό:

-Πάτερ Γερμανέ, έχω διαβάσει ότι παλαιότερα πολλοί ιερείς, όταν έκαναν τη μεγάλη είσοδο κρατώντας τα τίμια Δώρα, δεν πατούσαν ατή γη. Υπάρχουν τέτοιοι ιερείς σήμερα;-Μην αμφιβάλλεις, μου είπε, μήπως συμβεί και Σε σένα κάτι τέτοιο!

Πραγματικά, την επόμενη Κυριακή ήμουν εφημέριος.

‘Όταν λοιπόν βγήκα για τη μεγάλη είσοδο κρατώντας τα ‘Άγια, σήκωνα τα πόδια μου, γιατί δεν εύρισκα στερεό έδαφος νά πατήσω. Αργότερα με επισκέφθηκε στο κελί μου ο παπα-Γερμανός και με ρώτησε:

-Γιατί σήμερα, την ώρα της μεγάλης εισόδου, σήκωνες τα πόδια σου; δεν ξέρω τι έπαθα, δεν εύρισκα στερεό έδαφος νά πατήσω.

-Ακριβώς. Βρισκόσουν στον αέρα, γιατί σε κρατούσαν θείοι Άγγελοι. Πίστευε λοιπόν και μη έρεύνα, γιατί το μυστήριο της θείας ευχαριστίας είναι μεγάλο.

-Μόνο στη μεγάλη είσοδο κρατούν το λειτουργό οι θείοι Άγγελοι στον αέρα;

-Ναι, γιατί τότε φέρει επάνω του τα τίμια Δώρα. ‘Όταν τα αποθέσει, τότε ή χάρη ενεργεί στο πνεύμα του, πού το μεταρσιώνει στον φωτεινό και ουράνιο κόσμο.

Από το βιβλίο: «ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ» – Έκδοση Ιεράς Μονής Παρακλήτου Αττικής


https://simeiakairwn.wordpress.com/2021/07/09/βρισκόταν-στον-αέρα-γιατί-τον-κρατού/#more-69075

Ἀποπτωτική διωκτική συμπεριφορά.


Βαρυσήμαντη παρέμβαση τοῦ κορυφαίου καθηγητοῦ τῆς ἰατρικῆς Ἰωάννη Κουντουρᾶ ὑπέρ τοῦ π. Ἀντωνίου Στυλιανάκη καί ἐναντίον τοῦ  ὑποχρεωτικοῦ δικτατορικοῦ ἐμβολιασμοῦ

Ιωάννης Κουντουράς, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ.

Μόλις πληροφορήθηκα τον «εκ δεξιών» διωγμό του ορθοδόξου ιερέως, ιατρού και ομολογητού, πατρός Αντωνίου Στυλιανάκη…

Αυτή η ακραία συμπεριφορά της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης και όχι μόνο… πιθανολογώ ότι έχει ξεπεράσει κάθε στοιχειώδες πνευματικό όριο…

Ο κάθε σκεπτόμενος ιατρικός και όχι μόνο νους θεωρεί ότι τέτοιες κινήσεις υπαγορεύονται από ένα Καισαρικό πολιτικάντικο περιβάλλον που το χαρακτηρίζει σοβαρή πνευματική ανεπάρκεια, καθοδηγούμενο μονομερώς σε μεγάλη αναλογία από μια ιατρική κουστωδία που τιτλοφορείται ως δήθεν ειδική χωρίς ιδιαίτερο αντικειμενικό δημοσιευμένο επιστημονικό αντίκτυπο στον έγκριτο ιστότοπο PubMed που ξεσκεπάζει όλη την ιατρική ερευνητική μας κοινότητα σε διεθνές επίπεδο.

Αυτό το «ιερό» περιβάλλον υποκλίνεται στον καίσαρα ίσως από δειλία μήπως χάσει τη θέση και τον μισθό τον οποίο πληρώνουμε όλοι εμείς που ανήκουμε στο Ελληνικό κράτος. Ίσως λησμονώντας κάποιοι από αυτούς, ότι οι δειλοί κατέχουν πρωτεύουσα θέση στην κόλαση, σύμφωνα με την Αποκάλυψη του Ιωάννου, καταδιώκουν ομολογητές της Ορθοδόξου Πίστεως, επισκόπους και ιερείς, για να εφησυχάσουν δήθεν τη συνείδησή τους, τον ανελέητο προσωπικό εισαγγελέα..

12 Ἰουλίου. Δευτέρα. Πρόκλου καὶ Ἱλαρίου τῶν μαρτύρων (β' αἱ). Παῖσίου ὁσίου τοῦ διορατικοῦ (+1994). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Δευτ. δ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. θ΄ 18-33).

Ρωμ. 9,18          ἄρα οὖν ὃν θέλει ἐλεεῖ, ὃν δὲ θέλει σκληρύνει.

Ρωμ. 9,18                  Αρα, λοιπόν, όποιον θέλει ο παντοδύναμος Θεός ελεεί και όποιον θέλει τον αφίνει να σκληρυνθή, σύμφωνα με την δικαίαν αυτού πρόγνωσιν.

Ποιό εἶναι τό συμφέρον τοῦ ἀνθρώπου καί ὅλης τῆς κοινότητας; Ἄν τό συμφέρον τοῦ ἀνθρώπου δέν ὑπηρετεῖ τό μεγάλο στόχο, τήν πορεία τοῦ ἀνθρώπου πρός τόν ΘΕΟ, τότε τό κάθε «φαινομενικά» καλό συμφέρον, γίνεται δαιμονιῶδες.


Απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα απο ομιλία του μακαριστού π.Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου στο κατά Ιωάννη Ευαγγελίο (Κεφ. 18, 33) που έγινε στις 17/04/2003. (Εκδίκαση υποθέσεως Ιησού Χριστού ενώπιον του Πιλάτου)

Ό,τι κάνει ένας άνθρωπος, το κάνει για το συμφέρον του. Αλλά αν δεν έχει αυτό το πρωτογενές συμφέρον - να οδηγείται προς τον Θεόν - τότε όλα τα άλλα γίνονται δαιμονιώδη συμφέροντα.

Ό,τι συμφέρον τον φέρνει και τον οδηγεί στο Θεό, όλα γίνονται αγιασμένα συμφέροντα.

Υπ’ αυτή την έννοια και ο Πιλάτος και ο κάθε άνθρωπος, έχει κάποια κίνητρα που κινείται, έχει κάποια δυναμικά τα οποία κινείται. Εδώ είναι ένας κυβερνήτης, εκπροσωπεί τη Ρώμη, εκπροσωπεί τα συμφέροντα της Ρώμης.

Ποια είναι τα συμφέροντα της Ρώμης;

Ποια είναι τα συμφέροντα ενός κράτους;

Ποια είναι αλήθεια;

Βλέπετε αυτά είναι πολύ μεγάλα θέματα μέσα από αυτή τη γενική ανάλυση του «συμφέροντος».

Τι επιδιώκει ένα κράτος;

Να κάνει τους πολίτες του να ζουν καλά, να είναι κυρίαρχοι, να είναι εξουσιαστές να.... να.... να .....

Γιατί;

Με ποιο σκοπό όλα αυτά;

Δηλαδή ακόμα και από μία γενική κρατική εξουσία, χαθεί ο ορισμός του ανθρώπου, που είναι «ον Θεούμενον», τότε καμία δομή του κόσμου, δεν μπορεί να επιτελέσει το έργο της. Εκείνα τα οποία κάνει, όσο καλά και να είναι, καταλήγουν να γίνουν αποσπασματικά και δαιμονιώδη. Αυτό είναι! Το οτιδήποτε αποσπασματικό είναι δαιμονιώδες. Γιατί είναι κομματιασμένο από την αλήθεια. Δεν υπάρχει κάτι που να μην είναι ενταγμένο μέσα σε όλη την αλήθεια. Ό,τι δεν λειτουργεί όλη την αλήθεια, είναι αποσπασματικό, είναι λεγεών, είναι κομμάτια, είναι δαιμονιώδες, αυτό είναι το δαιμονιώδες. Πράγματα συγκεκριμένα που φαίνονται καλά και όμως είναι δαιμονιώδη, γιατί είναι αποκομμένα από την αλήθεια.

Ἅγιος Παΐσιος: Τά δάκρυα τῆς μετανοίας


Ή μετάνοια είναι τό βάπτισμα τών δακρύων. Με τήν μετάνοια ό άνθρωπος ξαναβαπτίζεται, αναγεννιέται. Ό Απόστολος Πέτρος με τήν άρνηση του πρόδωσε κατά κάποιον τρόπο τόν Χριστό, άλλά, επειδή ­έκλαυσε πικρως, έλαβε τήν άφεση γιά τήν πτώση του. Δηλαδή ή ειλικρινής μετάνοια πού είχε, τόν ξέπλυνε, τόν καθάρισε πάλι. Βλέπεις, ό Θεός πρώτα έκανε τήν γη, τήν θάλασσα, όλη τήν δημιουργία, και ύστερα πήρε χώμα και έπλασε τόν άνθρωπο. Ό άνθρωπος πρώτα γεννιέται σαρκικά και μετά, στό Βάπτισμα, αναγεννιέται πνευματικά άπό τό δημιούργημα τοΰ θεού, τό νερό, καί άπό τό Αγιο Πνεύμα, τήν θεία Χάρη, – ­έξ ύδατος καί Πνεύματος – καί γίνεται νέος άνθρωπος.
– Δηλαδή, Γέροντα, ό Θεός, όπως τότε πήρε τό χώμα καί έπλασε τόν άνθρωπο, έτσι τώρα στό Βάπτισμα χρησιμοποιεί τό νερό, γιά νά τόν ανάπλαση;
– Ναί, τό νερό έχει τό νόημα του καθαρίσματος, γι’ αυτό ό Ιερεύς κατά τό Βάπτισμα βουτάει τόν άνθρωπο στό νερό. Ξεπλένεται ό άνθρωπος άπό τό προπατορικό αμάρτημα, καθαρίζεται άπό τίς αμαρτίες, τόν επισκιάζει ή Χάρις του Θεού, ενδύεται τον Χριστό, και γίνεται νέος, αναγεννημένος, άνθρωπος. Αυτό είναι τό Έργο του Βαπτίσματος. Τό είπε ξεκάθαρα ό Χριστός στον Νικόδημο, όταν τόν ρώτησε πώς μπορεί ό άνθρωπος νά ξαναγεννηθή: ­Αμήν αμήν λέγω σοι, έάν μή τις γεννηθή έξ ύδατος και Πνεύματος, ου δύναται είσελθειν εις τήν βασιλείαν του Θεού. Μέ τό Βάπτισμα γίνεται τό νέο τέλειο δημιούργημα τού Θεού μετά τήν πτώση. Γι’ αυτό ό άνθρωπος, όταν δέν μολύνη τό Άγιο Βάπτισμα, έχει πολλή θεία Χάρη. Άλλά, και όταν τό μολύνη, υπάρχει τό βάπτισμα της μετανοίας. Άν συναισθανθή τό σφάλμα του και πόνεση γι’ αυτό, ξεπλένεται κατά κάποιον τρόπο μέ τά δάκρυα της μετανοίας, και έρχεται πάλι ή Χάρις τού Θεού.
– Γέροντα, εγώ χρόνια τώρα έχω νά κλάψω γιά ένα σφάλμα μου δέν έχω ούτε ένα δάκρυ. Αυτό σημαίνει ότι δέν έχω πραγματική μετάνοια;

Ποιά εἶναι ἡ μνήμη τοῦ Θεοῦ;

Κάνουμε την προσευχή μας το πρωί, κατά το χρέος μας, γιατί η προσευχή μας δίνει φως κι αυτό το φως θα φεγγη μπροστά μας όλη τη μέρα
Ξεκινούμε άλλοι για δουλειά, άλλοι για σχολεία κτλ.. Θα πρέπει εν συνεχεία να μην αφήσουμε τη μνήμη του Θεού. Ποια είναι η μνήμη του Θεού; Το "Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με"
Στην δουλειά μας να έχουμε προσοχή. Εκεί εργάζονται πολλοί άνθρωποι που λένε πάρα πολύ άσχημα λόγια, διότι είναι σε εμπαθή κατάσταση κ δεν μελετούν τίποτα άλλο από τα εφήμερα, από τα προσωρινά κ από τα ηδονικα της ζωής.

Ἐὰν θέλουμε τὴν σωτηρία μας, θὰ τὴν βροῦμε μόνο στὴ μετάνοια καὶ ἐπιστροφὴ στὸν Θεό

... ὅλοι οἱ Ἕλληνες, ἐὰν θέλουμε τὴν σωτηρία μας, θὰ τὴν βροῦμε μόνο στὴ μετάνοια καὶ ἐπιστροφὴ στὸν Θεό, ἀπὸ τὸν ὁποῖο απομακρυνθήκαμε…. Τα δεινὰ ἀγαπητοὶ μου ἀδελφοὶ Ἕλληνες Χριστιανοί, πού δοκιμάζουμε σήμερα, προέρχονται ἀπὸ ἐμᾶς. Ἐμεῖς μόνοι μας τὰ ἐπισωρεύσαμε στοὺς ἑαυτοὺς μας καὶ τὴν πατρίδα μας…


✞ Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος