Σελίδες

Ἡ πρώτη ἐνέργεια τοῦ Θείου Φωτός δίνει συνήθως στόν ἄνθρωπο νά δεῖ ὄχι τόν Θεό καί τήν αἰώνια Βασιλεία Του, ἀλλά τήν προσωπική του κατάσταση·

Η πρώτη ενέργεια του Θείου Φωτός δίνει συνήθως στον άνθρωπο να δει όχι τον Θεό και την αιώνια Βασιλεία Του, αλλά την προσωπική του κατάσταση· τον χωρισμό του από την αιωνιότητα και μακαριότητα αυτή ή, με άλλα λόγια, το δικό του σκοτάδι και τον δικό του άδη. Το Φως αυτό, που φαίνεται κατ’ αρχάς σαν να έρχεται από πίσω, φωτίζει εκείνο τον χώρο της υπάρξεως που παρουσιάζεται μπροστά μας ως η πραγματικότητα μας. Και η πραγματικότητα αυτή είναι συνήθως ο χωρισμός μας από τον Θεό και από το Φως της ζωής, η αιχμαλωσία μας, η δουλεία μας, η φθορά μας, η μωρία μας, η ευτέλεια μας κλπ. Αυτό συνέβη και με τον Γέροντα Σιλουανό, όπως βλέπουμε από την πορεία της ζωής του.

Εἶπε γέρων...

Είναι πολύ μεγάλη ευλογία να πηγαίνουμε σε μικρά Εξωκλήσσια να ανάβουμε τα καντηλάκια των Αγίων. Ποσο χαίρονται οι Άγιοι, που πάντοτε θα τους βλέπουμε μπροστά μας σε κάθε δύσκολη περίστασή μας.
Μην λέμε, δεν βαριέσαι, τι θα κερδίσω;
Μετράει κάθε μας βήμα ο Άγγελός μας.
Όταν δε, πηγαίνουμε πράγματα σε κάποιο μοναστήρι η στον Ναό, να το κάνουμε ταπεινά και να θυμόμαστε, ότι το κάνουμε για την ψυχή μας. Η Παναγία η ίδια πάντα οικονομεί για τα παιδιά Της.
Όμως, οταν βλέπει ο Κύριος τον κόπο μας και την καλή μας προσπάθεια είναι δυνατόν να μην μας ευλογήσει;

Τί συμβαίνει μέ τήν σάρωση τῶν QR κωδικῶν; Ἕνας εἰδικός ἐξηγεῖ…



Γράφει ο Παναγιώτης Αποστολόπουλος Πέρρος, Δρ. Φιλοσοφίας και Web Developer

Βάσει της επαγγελματικής μου εμπειρίας θα ήθελα να ενημερώσω όσους δεν το γνωρίζετε ότι σε κάθε σκανάρισμα κορονόχαρτου που σας κάνουν σε μαγαζιά, χώρους εστίασης και διασκέδασης κ.α., το κράτος ενημερώνεται και καταχωρεί (σε log files ή databases) το πού πήγατε (από την ip του μαγαζιού), τι ώρα (από την ακριβή ώρα σκαναρίσματος/εισόδου στο gov.gr) και με τι συχνότητα επίσκεψης (από την ανάλυση διαχρονικών δεδομένων).

Επίσης γνωρίζει real time από τη διασύνδεση των φορολογικών συστημάτων με το myData αν ψωνίσατε και τι ψωνίσατε στην περίπτωση μετρητών όταν το μαγαζί δεν έχει μεγάλη κίνηση και σε κάθε περίπτωση όταν πληρώνετε με κάρτα. Αν πάλι κάθεστε σε ένα καφέ ή εστιατόριο, το κράτος γνωρίζει με ποιους κάθεστε καθώς π.χ. μια τετράδα διαδοχικών σκαναρισμάτων υποδηλώνει μια παρέα σε ένα συγκεκριμένο τραπέζι και συνεπαγωγικά μπορεί να δημιουργηθεί ένα κοινωνικό προφίλ ατόμων και παρεών όταν συσσωρεύονται δεδομένα μηνών και ετών τα οποία μπορούν να διασταυρωθούν.

Ὁ Θεός στήν ἐποχή μας περιμένει ἕναν λαό, ὄχι ἕναν ἄνθρωπο, ἀλλά ἕναν ὁλόκληρο λαό, ὁ ὁποῖος μέ ὅλη τήν καρδιά του θά παραδώσει τόν ἑαυτό του στόν Κύριο καί θά ζεῖ γιά Αὐτόν.

ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

Η Ευρώπη πρόδωσε τον Θεό, πρόδωσε και όλους τους άλλους λαούς

Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

Σ’ όλα υπάρχει ένα τέλος, εκτός από το έλεος του Θεού. Αυτό αποδεικνύεται και από την Ιστορία του λαού του Ισραήλ. Και το βάθος της θάλασσας μπορεί να μετρήσει κανείς, τον πόνο όμως του Θεού για τους ανθρώπους είναι αδύνατο να τον μετρήσει. Ο πόνος του Θεού για τους ανθρώπους φάνηκε στον ιδρώτα που έσταζε από το μέτωπο του Χριστού, στον κήπο της Γεθσημανή. Ο Θεός περιμένει και περιμένει. Τί περιμένει ο Θεός;


Ο Θεός δεν περιμένει πως ένας άνθρωπος θα δείξει τον σωστό δρόμο στους λαούς, ούτε περιμένει πως ένας άνθρωπος θα δώσει στους λαούς εντολές για να υπακούσουν και να σωθούν. Δεν το περιμένει ο Θεός αυτό, επειδή αυτό ήδη έγινε. Ο Μεσσίας ήρθε, έδειξε τον δρόμο και έδωσε το νόμο. Άλλον Μεσσία δεν μπορούν να περιμένουν οι λαοί. Ο Θεός δεν περιμένει ούτε δεύτερο Μεσσία, ούτε κάποιον ιδιοφυή κυβερνήτη ή στρατηγό ή σοφό άνθρωπο. Όλα αυτά έγιναν και δεν μπορούν να παίξουν κανένα σημαντικό ρόλο στην ευτυχία του ανθρώπινου γένους.

Ο Θεός στην εποχή μας περιμένει έναν λαό, όχι έναν άνθρωπο, αλλά έναν ολόκληρο λαό, ο οποίος με όλη την καρδιά του θα παραδώσει τον εαυτό του στον Κύριο και θα ζει για Αυτόν. Δεν περιμένει ο Θεός έναν άνθρωπο ψηλό σαν την οροσειρά των Ιμαλαΐων, να οδηγήσει και να σώσει την ανθρωπότητα. Ο Θεός περιμένει έναν λαό που θα σταθεί ενώπιόν του με ταπεινοφροσύνη, σαν τη μυρμηγκοφωλιά μπροστά στον άνθρωπο. Ο Θεός περιμένει έναν λαό που θα προσφέρει στους άλλους λαούς την αγάπη του, το φως της αλήθειας και θα αποτελέσει παράδειγμα καθαρότητας. Οι λαοί, στην εποχή μας, μιμούνται το παράδειγμα των λαών της Ευρώπης. Η Ευρώπη πρόδωσε τον Θεό και πρόδωσε και όλους τους άλλους λαούς.

Ἐσωτερικό ἔγγραφο τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐπιτροπῆς ξέγραψε τά… Χριστούγεννα!

Μέρος σχεδίου για την... ισότητα, που υποστήριξε και η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν

Κυριολεκτικά χαμός έχει γίνει με εσωτερικό έγγραφο 30 σελίδων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προκειμένου να αποδείξουν πόσο προοδευτικοί είναι εκεί εις τας Βρυξέλλας και πόσο προωθούν την ισότητα.
Το προκλητικό αυτό έγγραφο έφτασε στην ιταλική εφημερίδα «il Giornale» και αμέσως ξέσπασαν σφοδρές αντιδράσεις. Σκοπός του ήταν η προώθηση στη χρήση μιας πιο… ουδέτερης γλώσσας εντός της Κομισιόν, ώστε να είναι πιο φιλική στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα.

https://twitter.com/helenadalli/status/1465639346103533573/photo/1

Πρόκειται για μέρος του σχεδίου «Ένωση της Ισότητας», που υποστήριξε η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Σύμφωνα με αυτό, απαλείφονται τα φύλα καθώς καλούν τους αξιωματούχους της Κομισιόν να αναφέρονται όχι σε κύριες και κυρίους αλλά σε αγαπητούς συναδέλφους! Και το προσωπικό επίσης να χρησιμοποιεί τον γενικό όρο «Ms universally»!

Τά πνευματικά παιδιά τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου...

-Γερόντισσα Ξένη ή πρώτη Ηγουμένη στήν Αίγινα.
-Άγιος Σάββας έν Καλύμνω πού ζωγράφισε τήν πρώτη εικόνα τού Αγίου Νεκταρίου.
-Γέροντας Γεβράσιος Πατρών.
-Γέροντας Αμφιλόχιος Μακρής ό διορατικός Γέροντας τής Πάτμου.
-Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος ό Θαυματουργός Γέροντας τής Πάρου
-Γέροντας Δανιήλ από το κελί τών Δανιηλαίων πού ζωγράφισε πολλές εικόνες τού Αγίου Νεκταρίου.
-Κωστής Σακκόπουλος.

https://proskynitis.blogspot.com/2021/10/blog-post_77.html
-Γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης πού είδε τόν Άγιο Νεκτάριο ολοζώντανο τό 1980.

14 Δεκεμβρίου. Θύρσου, Ἀπολλωνίου, Ἀρριανοῦ καὶ τῶν σὺν αὐτοῖς μαρτύρων (+286-287). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρ. κς´ ἑβδ. ἐπιστ. (Α´ Τιμ. α´ 8-14).

Α Τιμ. 1,8           Οἴδαμεν δὲ ὅτι καλὸς ὁ νόμος, ἐάν τις αὐτῷ νομίμως χρῆται,

Α Τιμ. 1,8                  Ημείς βέβαια γνωρίζομεν ότι ο νόμος είναι καλός, εάν τον χρησιμοποιή κανείς κατά τρόπον τον οποίον εδόθη.