Σελίδες

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

Ἐπιστολή ἑνός γιατροῦ πρός τόν Ἰατρικό Σύλλογο: «Διαγράψτε με σᾶς παρακαλῶ. Θέλω νά μείνω ἄνθρωπος»

Προς τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών
Αγαπητοί συνάδελφοι.

Σας παρακαλώ να με διαγράψετε από τον Ιατρικό σύλλογο Αθηνών.
Τα διαδραματιζόμενα γεγονότα γύρω από την ασθένεια του Covid-19 με οδήγησαν στην απόφασή μου αυτή, καθώς δεν με εκφράζουν όλα αυτά που γίνονται στον ιατρικό κόσμο ούτε και η στάση και οι θέσεις του συλλόγου και δεν θέλω πλέον να εργάζομαι ως γιατρός.
Η σιωπηλή τραγωδία και η κατάργηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας με την ανοχή του επιστημονικού κόσμου που καθοδηγείται από την πολιτική με βρίσκει εντελώς αντίθετο.
Είμαι υπέρ της ελεύθερης έκφρασης των απόψεων που εσείς φιμώνετε και δεν δέχομαι τον διωγμό την συναδέλφων που εσείς κάνετε. Σύμφωνα με τον Κώδικα της Νυρεμβέργης που περιλαμβάνει ένα σύνολο αρχών και κανόνων ηθικής ιατρικής δεοντολογίας αναγνωρίζεται ρητά ως πρώτος κανόνας ότι «η εθελοντική ενημερωμένη συναίνεση του ανθρώπινου υποκειμένου είναι απολύτως ουσιώδης», που έχει γίνει σήμερα παγκοσμίως αποδεκτός και έχει ενσωματωθεί και στο άρθρο 7 του Διεθνούς Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα και έχει κυρωθεί από την Ελληνική Πολιτεία με τον νόμο 2462/1997, σύμφωνα με την διαδικασία του άρθρου 28 παρ. 1 του Συντάγματος και έχει αποκτήσει υπερνομοθετική ισχύ.

Προσωπική μαρτυρία γιά τόν Παπά Ἰσαάκ τόν Ἁγιορείτη. Ἀναφέρει προσκυνητής...

Φίλοι μου καλησπέρα.
Προσωπικη μαρτυρία.
Ήταν Φεβρουάριος του 1997,πηγαινα στο Άγιο Όρος στόν πνευματικο μου, στον Γέροντα Ισαάκ στο Κελί τής Αναστάσεως του Κυρίου, στη Καψαλα.
Με απασχολουσε ενα προσωπικο θέμα.. Ήμουν και λιγο πιεσμενος.. Έλεγα από μέσα μου.. ααα ρε Γεροντακο μου, ααα ρε Γεροντακο μου......
Όταν έφθασα στο Κελί και χαιρέτησα τον Γεροντα τον ΠαπαΕυθυμη και τον Πατερ Παΐσιο, μου λεει ο Γεροντας, κατάλαβες Δημητρακο... Ήξερα ότι θά ρθεις αλλά δεν μου το ξεκαθαριζε καλά.. Θα ρθεις μόνος σου... Θά ρθεις με τον Χρυσόστομο...
Πηγαμε μέσα στο Εκκλησάκι για νά εξομολογηθώ.
Εκείνη την ώρα βγήκε από το Ιερό ο Παπα Ευθυμης. Λεει ο Γέροντας δείχνοντας τον Παπα Ευθυμη, "Νά πνευματικος , πηγαινενα εξομολογηθείς, "
Νά είναι ευλογημένο Γεροντα.. Ο Παπα Ευθυμης έφυγε, βγήκε από την Εκκλησία.
Έβγαλα το χαρτάκι, κάθισα σέ ένα σκαμπό.. Και άρχισα να εξομολογουμαι.. μόλις είπα εκεινο που με απασχολούσε λεει ο Γέροντας "Αυτό η Μαρία θά το μάθει γραπτώς" δέν το κατάλαβα αυτό, πως θά το μάθει γραπτώς;αλλα δέν είπα τίποτε.
Ξέχασα φίλοι μου να καταστεψω το χαρτάκι και όταν επεσρεψα στο σπίτι, όταν έπλενε το πουκάμισο μου η Μαρία, βρήκε το χαρτάκι και τό έμαθε "γραπτώς" καί έγινε χαμός... τέλος παντων δέν ήταν και τόσο σοβαρό...
Σε κάποια στιγμή μου ήρθε ένας ανάποδος λογισμός για τους υποτακτικους, τον εξαγορευσα στον Γεροντα και μου λέει.. "Δημήτρη εγώ δεν έχω υποτακτικους.. έχω Αγγελούδια!!!! "
Το απόγευμα ήμασταν με τον Γεροντα, στον χώρο που τώρα είναι ο τάφος του, είχαν φυτέψει εκεί κουκιά.

Ἡ σχετικοποίησις τοῦ δόγματος εἰς τόν Παπισμό πρός χάριν τοῦ ‘’πρωτείου’’


Η σχετικοποίησις του δόγματος εις τον Παπισμό προς χάριν του ‘’πρωτείου’’

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Ο Όσιος Πορφύριος αναφερόμενος στον Πάπα, τονίζει πως «είναι φως φανάρι ότι τον ενδιαφέρει να αναγνωρίσουν οι Ορθόδοξοι κεφαλήν τον Πάπα και τίποτε περισσότερο». Διαβάζοντας κάποιος για πρώτη φορά αυτό που είπε ο Όσιος Πορφύριος για τον Πάπα, αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για ένα ακόμα ομολογιακό λόγο για την Παπική εξουσιαστική μάνητα.


Πρωτίστως φυσικά ο Όσιος Πορφύριος, αυτό ήθελε να καταδείξει. Την άλλη διάσταση όμως που έχει ο λόγος τούτος, την αντιλαμβάνεται κάποιος αν δει τα διαδραματιζόμενα με τους Έλληνες της Κορσικής σήμερα, οι οποίοι υπάγονται στον Παπισμό ως ουνίτες.

Όπως γνωρίζουμε από την Ιστορία, το έτος 1676, 700 περίπου Μανιάτες πήγαν και κατοίκησαν ως εξόριστοι στην Κορσική μετά από πολλές περιπέτειες. Οι Παπικοί τους ανάγκασαν να μνημονεύουν τον Πάπα και αυτό ήταν το μόνο που αρχικά τους ζητήθηκε, αφήνοντάς τους να τελούν τις Ακολουθίες με βάση το Βυζαντινό τυπικό και με αυτό τον τρόπο έγιναν ουνίτες.

Αν επισκεφθεί κάποιος στις μέρες μας την περίοδο του Πάσχα το ναό των Ελλήνων της Κορσικής, θα νομίσει ότι βρίσκεται σε ναό Ορθοδόξων, αφού θα παρατηρήσει να ψάλλονται οι Ακολουθίες στα Ελληνικά και με βάση το Βυζαντινό τυπικό. Προς τούτο αποστέλλεται ουνίτης ιερέας της λεγόμενης ‘’Ελληνικής Καθολικής Εξαρχίας’’ στην Ελλάδα.

Ἡ ἐργασία τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ γιά τόν Ἀριστοτέλη περί τῆς ἀρετῆς.


Η εργασία Του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά για τον Αριστοτέλη περί της αρετής.

Ο Άγιος Γρηγόριος πλήρης γνώσεων καλείται να παρουσιάσει την εργασία του για τον Αριστοτέλη μπροστά στον αυτοκράτορα Ανδρόνικο Β΄, τον πιο σοφό άνδρα της Κωνσταντινούπολης Θεόδωρο Μετοχίτη, σε αξιωματούχους και λόγιους της βασιλικής αυλής.


Η αρετή σύμφωνα με τον Αριστοτέλη διακρίνεται σε ηθική και διανοητική.

Διανοητική αρετή είναι η σοφία, η σύνεση και η φρόνηση.
Αντίστοιχα η ηθική αρετή είναι η σωφροσύνη, η γενναιοδωρία και η εγκράτεια.
Η Διανοητική αρετή γεννιέται και αναπτύσσεται με τη διδασκαλία, για το λόγο αυτό απαιτείται καιρός και πείρα.
Η ηθική αρετή αποκτάται από το έθος με κόπο εσωτερικό.

Και τι είναι αρετή και πως αυτή ορίζεται από τον Αριστοτέλη τον ρώτησε ο Θεόδωρος Μετοχίτης;

Στην ψυχή μας απήντησε ο Γρηγόριος, τρία είδη συμβαίνουν, πάθη, δυνάμεις και έξεις. Η αρετή ανήκει στις έξεις.
(Έξεις=Συνήθειες)
Πάθη της ψυχής είναι η επιθυμία, ο φόβος, η οργή, το θάρρος, η χαρά, η ζήλια, το μίσος, ο οίκτος και όλα, όσα προκαλούν ηδονή και λύπη.
Δυνάμεις της ψυχής είναι εκείνες, που μας κάνουν δεκτικούς στα πάθη, δηλαδή μας ωθούν στο να χαιρόμαστε, να ζηλεύουμε να οργιζόμαστε κτλ.
Έξεις της ψυχής είναι εκείνες, που μας προδιαθέτουν καλώς ή κακώς προς τα πάθη.
Κατ' αυτόν τον τρόπο συνηθίζουμε ή να κατανικούμε τα πάθη και γινόμαστε αγαθοί και ενάρετοι ή να υποτασσόμαστε στα πάθη και γινόμαστε κακοί.
Η αρετή δεν είναι ούτε δύναμη της ψυχής ούτε πάθος αλλά έξη και μάλιστα τέτοιου είδους έξη, με την οποία οι άνθρωποι καθίστανται αγαθοί και εκτελούν με ευσυνειδησία τα έργα τους.
Η αρετή στην ουσία της είναι το μέσο δύο ακροτήτων, από τις οποίες η μία είναι η υπερβολή και η άλλη η έλλειψη.

ΟΗΕ καί Συμβούλιο τῆς Εὐρώπης τάσσονται κατά τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ, ἀλλά ὁ Κ. Μητσοτάκης «ξέρει» καλύτερα

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ἐνῶ ὁ ΟΗΕ τάσσεται κατά τῆς καταπάτησης δικαιωμάτων καί κατά τῶν ὁριζόντιων προστίμων, ὁ Κυριάκος Μητσοτάκης χαράζει τόν δικό του μοναχικό δρόμο...
Ἐνῶ ἡ χώρα μας ἀναδεικνύεται συμπρωταγωνίστρια (ἀγκαζέ μέ τήν Αὐστρία) σέ μέτρα πού προάγουν τόν ἐκφασισμό τῆς Εὐρώπης (μέ πρόσχημα τήν καταπολέμηση τῆς πανδημίας), ἄλλη μιά ἠχηρή παρέμβαση ἦρθε νά δείξει πώς οἱ πρακτικές ὑποχρεωτικότητας εἶναι ἄκρως ἐπικίνδυνες. Αὐτή τή φορά ἐκ μέρους τοῦ ΟΗΕ.
Σεβασμό στά ἀνθρώπινα δικαιώματα ζητᾶ ὁ ΟΗΕ
Ἡ Ὕπατη Ἁρμοστής τοῦ ΟΗΕ γιά τά Ἀνθρώπινα Δικαιώματα, Μισέλ Μπατσελέτ, δήλωσε πώς «ὁ ὑποχρεωτικός ἐμβολιασμός δέν εἶναι ποτέ ἀποδεκτός» καί ὁποιαδήποτε μορφή ὑποχρέωσης πρέπει νά γίνεται ὁπωσδήποτε μέ σεβασμό στά ἀνθρώπινα... δικαιώματα.

Ξεκαθάρισε πώς αὐστηρά μέτρα γιά ἐμβολιασμούς «θά πρέπει νά λαμβάνονται ὑπόψη μόνο ὅταν τά λιγότερο παρεμβατικά μέτρα, ὅπως ἡ χρήση μάσκας καί ἡ κοινωνική ἀπόσταση, ἔχουν ἀποδεδειγμένα ἀποτύχει».

Σημείωσε πώς ὅπου ἐπιλεχθεῖ νά ἐπιβληθοῦν κυρώσεις: «θά πρέπει νά εἶναι ἀναλογικές καί νά ὑπόκεινται σέ ἔλεγχο ἀπό τίς δικαστικές ἀρχές». Καί πώς εἶναι ἀπαραίτητο νά ὑπάρχουν «διαδικαστικές ἐγγυήσεις» ὥστε νά ἰσχύει τό «δικαίωμα προσφυγῆς σέ κάθε μορφή ποινῆς, ἐνώπιον μιά δίκαιης καί ἀνεξάρτητης ἀρχῆς».

«Σέ καμία περίπτωση δέν πρέπει οἱ ἄνθρωποι νά ἐμβολιάζονται διά τῆς βίας, ἀκόμη κι ἄν ἡ ἄρνηση ἑνός προσώπου νά συμμορφωθεῖ μέ μιά ὑποχρέωση ἐμβολιασμοῦ μπορεῖ νά ἔχει νομικές συνέπειες, ὅπως γιά παράδειγμα τήν ἐπιβολή ἁρμόζοντος προστίμου», δήλωσε ἡ Ὕπατη Ἁρμοστής.

Θά παύσῃ ὁ εὔκολος χριστιανισμός, ὁ χριστιανισμός τῆς δεκάρας, καί θα ᾿ρθῇ ὁ χριστιανισμός τοῦ αἵματος.

Δὲ μοῦ λέτε, τί θὰ πῇ ὁμολογία πίστεως;
Τὸ πρωῒ ἤρθατε στὴν ἐκκλησία. (γιατί τὸ λέει; ἦταν ἆραγε Κυριακή;)
Σᾶς ἐρωτῶ· ἤτανε κανένας χωροφύλακας μπροστὰ στὴν πόρτα καὶ σᾶς ἔλεγε ἄλτ;
Ἦταν κανένας χωροφύλακας, ὁ ὁποῖος ἔπαιρνε τὰ στοιχεῖα σας;
Σᾶς ῥωτοῦσε πῶς λέγεστε καὶ σημείωνε τὸ ὄνομά σας;
Ὑπάρχει κανένας νόμος ποὺ νὰ σᾶς ἀπαγορεύῃ τὸν ἐκκλησιασμὸ καὶ νὰ σᾶς τιμωρῇ μὲ πρόστιμο ἢ μὲ φυλάκιση τὴν ἑπομένη ἡμέρα;
Μήπως σᾶς τιμωροῦν μὲ ἐξορία ἢ μὲ ἀποκοπὴ τῆς κεφαλῆς;
Ἐλεύθεροι εἶσθε.
Δὲν στοιχίζει τίποτα ὁ ἐκκλησιασμὸς σήμερα.
Δὲν ὑπάρχει χωροφύλακας στὴν πόρτα, οὔτε σημειώνουν τὸ ὄνομά σου, οὔτε σὲ ἀπολύουν ἀπὸ τὴ θέση σου γιατὶ ἐκκλησιάζεσαι.
Εἶσθε ἐλεύθεροι νὰ πᾶτε στὴν ἐκκλησία.Καὶ ὅμως δὲν πηγαίνετε.

ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ...

Προσευχήσου και μη φοβάσαι τίποτα, μη φοβάσαι τα δεινά , γιατί η προσευχή θα τα απομακρύνει. Να προσεύχεσαι ούτως ή άλλως, όσο αβοήθητος κι αν είσαι απλώς προσεύχεσαι πάντα και μην ανησυχείς για τίποτα. Να είσαι ευδιάθετος και να είσαι ευδιάθετος· γιατί η προσευχή θα σε κάνει σοφό».


Ο πατέρας Αρσένιος Μπόκα


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/12/blog-post_23.htm

16 Δεκεμβρίου. Ἀγγαίου προφήτου (500 π.Χ.). Θεοφανοῦς βασιλίσσης (+894), Μοδέστου ἀρχιεπ. Ἱεροσολύμων (+634). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Πέμ. κς´ ἑβδ. ἐπιστ. (Α´ Τιμ. γ´ 1-13).

Α Τιμ. 3,1           Πιστὸς ὁ λόγος· εἴ τις ἐπισκοπῆς ὀρέγεται, καλοῦ ἔργου ἐπιθυμεῖ.

Α Τιμ. 3,1                  Αξιόπιστος και αληθινός είναι ο λόγος, που θα σας πω· εάν κανείς επιθυμή πολύ το αξίωμα του επισκόπου, καλόν έργον επιθυμεί (εφ όσον πράγματι ποθεί το έργον του υψίστου τούτου λειτουργήματος και όχι την τιμήν του αξιώματος).