Σελίδες

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022

«Ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν» Νο3 : Ηλεκτρονικές Ταυτότητες: Ώρα Μηδέν (Μέρος 1ον)

 «Ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν» Νο3 : Ηλεκτρονικές Ταυτότητες: Ώρα Μηδέν (Μέρος 1ον)

3η ΕΚΠΟΜΠΗ: Ηλεκτρονικές Ταυτότητες: Ώρα Μηδέν (Μέρος 1ον)
Μὲ τὸν Χαράλαμπο Ἂνδραλη

Καλεσμένοι:
1. Δρ. Δημήτριος Χιωτακάκος, Διδάκτωρ Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Σύμβουλος Επιχειρήσεων.

Μέρος 1ον: Ἀνασκόπηση τῶν ἡμερίδων τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν σχετικά μέ τίς νέες ἠλεκτρονικές ταυτότητες, τήν ἀχρήματη κοινωνία καί ἐν γένει τήν... ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, θέματα πού προβλημάτιζαν πάντοτε τήν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν καί τόν ἱδρυτή της Μακαριστό Πατέρα Σαράντη Σαράντο.

Ὁ Προφήτης Ἡλίας ὁ Θεσβίτης


Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ Ο ΘΕΣΒΙΤΗΣ


Ο άγιος και μέγας προφήτης Ηλίας, αυτός ο άγγελος μέσα σε σώμα, που έλαβε από τον Θεό την εξουσία να ανοίγει και να κλείνει τους ουρανούς, καταγόταν από την Θέσβη της Γαλαάδ (σημ.: Λιστίμπ, νοτίως του Ουάντι Γιαμπίς). Λέγεται ότι την στιγμή της γέννησής του ο πατέρας του είδε άνδρες λευκοφόρους να τον σπαργανώνουν με φωτιά και, ονομάζοντάς τον, του έδωσαν να καταπιεί μια φλόγα, σύμβολο του θείου ζήλου που έμελλε να τον κατατρώει καθ’ όλη την ζωή του. Από παιδί τηρούσε αυστηρά όλες τις εντολές του Νόμου και στεκόταν νομίμως ενώπιον του Θεού με την απαθή παρθενία του, την διαρκή νηστεία και την φλογερή προσευχή, που έκαναν την καρδιά του σαν φωτιά και τον κατέστησαν υπόδειγμα μοναχικού βίου.

Όταν ο Αχαάβ ανήλθε στον θρόνο του βασιλείου του βορρά, που είχε αποσχισθεί από τα χρόνια του Ιεροβοάμ, έφθασε στο απόγειό της η ασέβεια και η αχρειότητα των προκατόχων του. Με την ενθάρρυνση της γυναίκας του, της μιαρής Ιεζάβελ, εδίωκε τους προφήτες και όλους τους ανθρώπους που έμεναν πιστοί στον Θεό και επιδόθηκε στην λατρεία των ψευδοθεών: του Βάαλ και της Αστάρτης. Ο προφήτης Ηλίας μετέβη τότε στον βασιλιά και του δήλωσε: «Ζη Κύριος ο Θεός των Δυνάμεων, ο Θεός του Ισραήλ, μπροστά στον Οποίον εγώ παραστέκομαι, και λέγω ότι τα επόμενα χρόνια δεν θα πέσει στην γη δροσιά ούτε βροχή, παρά μόνο με προσταγή δική μου» (Γ΄ Βασ. 17, 1). Με τα λόγια του προφήτη μια τρομερή ξηρασία ενέσκηψε τότε σαν πυρετός στην γη: όλα ξεράθηκαν, ερημώθηκαν, κάηκαν· άνδρες, γυναίκες, παιδιά, κατοικίδια ζώα και αγρίμια, όλα πέθαιναν από έλλειψη τροφής· οι πηγές στέρεψαν, τα φυτά μαράθηκαν και τίποτε δεν γλύτωσε από την μάστιγα που επέτρεψε ο Θεός με την ελπίδα ότι ο λιμός θα οδηγούσε τον λαό του Ισραήλ στην μετάνοια.

Τό ὅραμα τῆς Μητέρας Βερόνικας ἀπό τίς 23 Δεκεμβρίου 1938. Μητέρα ΒΕΡΟΝΙΚΑ - Ἱδρυτής τῆς Μονῆς Βλαδιμηρέστι -


Το όραμα της Μητέρας Βερόνικας από τις 23 Δεκεμβρίου 1938. Μητέρα ΒΕΡΟΝΙΚΑ

- Ιδρυτής της Μονής Βλαδιμηρέστι -

Την Παρασκευή το πρωί, 23 Δεκεμβρίου 1938, στις οκτώ πήγα στο κελί μου ψάλλοντας το «Άγιος ο Θεός» για να καθαρίσω. Έσκυψα να μαζέψω τα χαλιά από το πάτωμα και καθώς τραγουδούσα το «Άγιε Θεέ», άκουσα μια φωνή:
"Τραγουδήστε αυτό το υπέροχο τραγούδι για άλλη μια φορά!"
Έπεσα στα γόνατα και άρχισα να τραγουδώ ξανά το «Άγιος ο Θεός».
Ξαφνικά, δεν ένιωσα το σώμα μου και βρέθηκα σε μεγάλα, πολύ φωτεινά παλάτια. Έβλεπα ότι ήταν κάτι άγνωστο για μένα, αλλά ακόμα εψελνα. Βλέπω μπροστά μου σε μια καρέκλα σπάνιας ομορφιάς, ότι ο Σωτήρας στέκεται, ντυμένος ιερέας, σε ιερούς κίτρινους θαλάμους, στο κεφάλι του είχε μια μίτρα στολισμένη με πολύτιμους λίθους, που δεν είχα ξαναδεί.
Στο δεξί του χέρι είχε έναν αστραφτερό σταυρό και στη δεξιά πλευρά του Σωτήρος καθόταν η Παναγία σε μια καρέκλα παρόμοια με αυτή του Σωτήρος και ντυμένη με κίτρινα ενδύματα, που έλαμπε σαν τον ήλιο.
Στα αριστερά του Σωτήρος ήταν ένα πλήθος ιερέων, μερικοί από τους οποίους ήταν νέοι, και άλλοι πολύ μεγάλοι, και κρατούσαν ένα ραβδί στο χέρι, με μια κίτρινη κηλίδα στο τέλος. Στη δεξιά πλευρά της Παναγίας ήταν ένα πλήθος από γυναίκες, όλες ντυμένες στα λευκά, με μαλλιά αφημένα πίσω και όλες φορούσαν ένα στεφάνι στο κεφάλι, αλλά δεν ήταν όλα τα στέφανα ίδια, άλλα ήταν στολισμένα και άλλα ήταν πιο απλά.
Ακούω τη φωνή του Σωτήρα:
- Ορίστε, θα σας κάνουμε ένα δώρο. Τι θέλεις από εμάς;

Ἡ ἱστορία τῆς νομιμοποίησης τῶν ἀμβλώσεων καί ἡ ἀνάγκη γενικῆς ἀνατροπῆς της (Ἑστία Πατερικών Μελετῶν)

Τό Ἀνώτατο Δικαστήριο τῶν Η.Π.Α., στίς 24 Ἰουνίου 2022, ἡμέρα πού ἡ Ἐκκλησία τιμᾶ τή γέννηση τοῦ Τιμίου Προδρόμου, ἐξέδωσε τήν ἱστορική ἀπόφαση μέ τήν ὁποία ἀνέτρεψε τήν προηγούμενη ἀπόφαση στήν ὑπόθεση «Roe v. Wade» (1973), μέ τήν ὁποία ἀνατραπεῖσα ἀπόφαση, ἀναγνωρίστηκε τό «συνταγματικό δικαίωμα» τῆς γυναίκας στήν ἄμβλωση, παραβλέποντας τά δικαιώματα τοῦ κυοφορουμένου ἀνθρώπου. Ἡ ἐξ ἀρχῆς ἐσφαλμένη ἐκείνη ἀπόφαση ἀπετέλεσε «σημαία» γιά τά φεμινιστικά κινήματα, παρασύροντας σχεδόν ὅλο τόν κόσμο στήν ἀποδοχή τῆς ἔκτρωσης, ὡς μίας ἁπλῆς χειρουργικῆς ἐπέμβασης.

Ἐνάγουσα στήν ὑπόθεση ἦταν μία ἀκτιβίστρια, ἡ ὁποία ἔγινε γνωστή μέ τό ψευδώνυμο Jane Roe. Ἡ συγκεκριμένη γυναίκα εἶχε κινηθεῖ νομικά προκειμένου νά ἐπιτύχει τήν Συνταγματική Ἀναγνώριση τῆς ἔκτρωσης καθότι ἡ ἴδια κυοφοροῦσε τό τρίτο της παιδί, χωρίς ὅμως νά τό ἔχει «προγραμματίσει». Οἱ δικαστές τοῦ Ἀνωτάτου Δικαστηρίου προχωρώντας σέ νομικούς ἀκροβατισμούς γιά νά φθάσουν σέ μία προειλημμένη ἰδεολογική ἀπόφαση, «δικαίωσαν» τήν Roe μέ μία ἀπόφαση πού ἴσχυσε γιά 49 χρόνια, παρά τήν ἰσχυρή κριτική πού δέχτηκε γιά τά νομικά ἐπιχειρήματά της, ἀκόμα καί ἀπό ὑπερασπιστές τῶν ἐκτρώσεων. Χαρακτηρίστηκε δέ ἡ ἀπόφαση περισσότερο ὡς ἀκτιβιστική, παρά νομική, ἀφοῦ τό σκεπτικό της ἦταν ἀντίθετο μέ τά διδάγματα τῆς βιολογίας καί μέ τό δίκαιο τῆς Ἀμερικῆς.

Εἶναι ἀξιοσημείωτο ὅτι ἡ Roe, ἄν καί πέτυχε τόν ἀρχικό σκοπό της, δηλαδή τήν νομική ἀναγνώριση τοῦ «δικαιώματός» της νά κάνει ἔκτρωση, τελικά ἡ ἴδια δέν πραγματοποίησε τήν ἔκτρωση καί γέννησε τό παιδί της δίνοντάς το μετά γιά υἱοθεσία. Μάλιστα στό ὑπόλοιπο τῆς ζωῆς της ἀφιερώθηκε στόν ἀγώνα κατά τῶν ἀμβλώσεων, χαρακτηρίζοντας τήν ὑπόθεση «ROE» ὡς τό μεγαλύτερο λάθος τῆς ζωῆς της.

Ἡ χαρούμενη ὑπακοή, Βίος καί λόγοι Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης




(Λουκ. 12,2:12)

Τό Ἅγιο Πνεῦμα δίδαξε τούς Ἅγιους Πατέρες πῶς νά ἀπολογοῦνται καί πῶς νά διδάσκουν καί ἐμᾶς. Ἐδίδαξε τούς Ἅγιους Μάρτυρες πῶς νά ὁμολογοῦν τόν Χριστό ἐνώπιον τῶν δικαστῶν τους. Ἐδίδαξε ὅλους τούς Θεοφόρους Πατέρες τήν ἁγία ἀρετή τῆς ὑπακοῆς διαμέσου τῆς ὁποίας ὁ ἄνθρωπος ὁμοιάζει μέ τόν Θεό. Ὁ Ἅγιος Πορφύριος εἶναι ἕνας ἀπό αὐτούς. Ὅ,τι ἔκανα, λέγει, τό ἔκανα μέ χαρά. Ἔκανε χαρούμενη ὑπακοή.

«Οἱ Γέροντές μου», λέγει περιγράφοντας τήν ζωή του στό Ἅγιον Ὄρος, «δέν μέ βάζανε σέ βαριές δουλειές. Πότιζα μόνο τόν κῆπο καί ἔκανα τό ἐργόχειρο, δηλαδή τά ξυλόγλυπτα. Οὔτε μοῦ ἔκαναν διδασκαλίες. Τόν πρῶτο καιρό, πήγαινα μαζί τους στίς ἀκολουθίες. Τίποτε ἄλλο». Ἀντί διδασκαλία ἤτανε ἡ ἀκολουθία. «Μέτα ἀπό ἡμέρες μέ κάλεσε ὁ Γέροντας καί μοῦ εἶπε νά λέω κάθε βράδυ τήν εὐχή: «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησόν με». Τίποτα ἄλλο. Καμιά διδασκαλία, καμιά ἐξήγηση. Προτοῦ μοῦ δώσει τό κομποσκοίνι, μοῦ λέει: - Πρόσεχε! Βάλε μετάνοια, φίλησέ μου τό χέρι, φίλησε τόν σταυρό πού ἔχει πάνω, γιά νά σ' εὐλογήσω νά σέ βοηθήσει ὁ Θεός»[1]. Βλέπουμε πῶς δηλαδή οἱ Ἅγιοι Γέροντες φρόντιζαν νά ἔχει ὁ ὑποτακτικός σεβασμό στόν Γέροντα, νά ἔχει εὐλάβεια. Καί αὐτό εἶναι ἡ βάσις τῆς πνευματικῆς προόδου.

«Ἀπό ἐκεῖ ἔμαθα νά κάνω κομποσκοίνι. Ἔξω ἀπό τό κελλί μας, δηλαδή γιά ἐξωτερικές δουλειές δέν μέ στέλνανε στήν ἀρχή. Ὅ,τι ἔκανα ἀπό δουλειές, τίς ἔκανα μές στό σπίτι. Πήγαινα μετά καί στόν κῆπο. Ἔσκαβα, πότιζα, ξεχορτάριαζα, ὅ,τι μποροῦσα. Ἔπειτα ἔπιανα τό ἐργόχειρο. Μετά τίς δουλειές μέ βάζανε νά διαβάσω Ψαλτήρι καί οἱ ἴδιοι δουλεύανε. Ἤμουνα ἐπιμελής καί δέν ἤθελα νά τούς στεναχωρῶ σέ τίποτε. Τό μόνο πού μέ ἀπασχολοῦσε ἤτανε πῶς θά ὑπηρετήσω, πῶς θά εὐχαριστήσω τούς Γέροντές μου σέ ὅλα. Ὅ,τι μοῦ λέγανε, τό ἔκανα. Τό τηροῦσα ἐπακριβῶς. Γιά νά εἶμαι σίγουρος, ὅ,τι μοῦ λέγανε τό ξανασκεπτόμουν καί τό μάθαινα σάν μάθημα.

Στή ΔΙΣ ὁμοφώνως ἐπέλεξαν τήν ὁλέθρια τακτική τῆς οὐσιαστικῆς συγκαλύψεως τοῦ σκανδάλου


Στη ΔΙΣ ομοφώνως επέλεξαν την ολέθρια τακτική της ουσιαστικής συγκαλύψεως του σκανδάλου

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Η υπό την προεδρία του αρχιστρατήγου της ήττας και "χάρτινου επιτελάρχη", Ιερωνύμου του Β', λεγόμενη ΔΙΣ, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΩΣ, επί τη βάσει του σχετικού συνοδικού ανακοινωθέντος, να αποστείλει επιστολές διαμαρτυρίας τόσο στον ένοχο αρχιεπίσκοπο Αμερικής όσο και στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως για τα όσα πρωτοφανή, αήθη, σκανδαλώδη και άτοπα, έλαβαν χώρα κατά τη βάπτιση "τέκνων" ομοφυλοφίλων "γονέων" σε ναό της Γλυφάδας.

Αντί να θέσει σε ισχύ την κίνηση της επιβαλλομένης κανονικής διαδικασίας σε βάρος των δραστών του προαναφερθέντος αίσχους και αντί να καταδικάσει με δριμύτητα αυτό και τους αυτουργούς του καθώς και τη δαιμονικής εμπνεύσεως επιχείρηση εκκλησιαστικής αμνηστεύσεως και νομιμοποιήσεως του βδελυκτού πάθους του σοδομισμού, στην οποία ενέχονται συγκεκριμένοι κληρικοί , γνωστής "θεολογικής" σκέψεως και κατευθύνσεως, αυτή υποβάθμισε σαφώς και ουσιωδώς το όλο θέμα και αρκέσθηκε μονάχα σε δύο ανώδυνες για τους ενόχους και τους ποικίλους υποστηρικτές τους επιστολές, οι οποίες ουδέν ουσιαστικό αποτέλεσμα παράγουν αλλά μάλλον τους αποθρασύνουν, ούτως ώστε μα συνεχίσουν με μεγαλύτερη ζέση και ζήλο, το πνευματοκτόνο και ψυχοκτόνο τους "έργο".

Ἡ κοίμησις τῆς Ἁγίας Ἄννης.Εὐαγγελική Περικοπή. Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ: Κατά Λουκάν, κεφ. 8, εδάφια 16 -21

16 Οὐδεὶς δὲ λύχνον ἅψας καλύπτει αὐτὸν σκεύει ἢ ὑποκάτω κλίνης τίθησιν, ἀλλ᾿ ἐπὶ λυχνίας ἐπιτίθησιν, ἵνα οἱ εἰσπορευόμενοι βλέπωσι τὸ φῶς. 17 Οὐ γάρ ἐστι κρυπτὸν ὃ οὐ φανερὸν γενήσεται, οὐδὲ ἀπόκρυφον ὃ οὐ γνωσθήσεται καὶ εἰς φανερὸν ἔλθῃ. 18 Βλέπετε οὖν πῶς ἀκούετε· ὃς γὰρ ἐὰν ἔχῃ, δοθήσεται αὐτῷ, καὶ ὃς ἐὰν μὴ ἔχῃ, καὶ ὃ δοκεῖ ἔχειν ἀρθήσεται ἀπ᾿ αὐτοῦ.

19 Παρεγένοντο δὲ πρὸς αὐτὸν ἡ μήτηρ καὶ οἱ ἀδελφοὶ αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἠδύναντο συντυχεῖν αὐτῷ διὰ τὸν ὄχλον. 20 Καὶ ἀπηγγέλη αὐτῷ λεγόντων· ἡ μήτηρ σου καὶ οἱ ἀδελφοί σου ἑστήκασιν ἔξω ἰδεῖν σε θέλοντες. 21 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπε πρὸς αὐτούς· μήτηρ μου καὶ ἀδελφοί μου οὗτοί εἰσιν οἱ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ ἀκούοντες καὶ ποιοῦντες αὐτόν.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

16 Με την διδασκαλία μου άναψα στις ψυχές σας φως και γίνατε πνευματικά λυχνάρια. Κανείς όμως όταν ανάψει ένα λυχνάρι, δεν το σκεπάζει με κάποιο σκεύος, ούτε το τοποθετεί κάτω απ’ το κρεβάτι. Αλλά το βάζει πάνω στο λυχνοστάτη, για να βλέπουν το φως όσοι μπαίνουν στο δωμάτιο. 17 Έτσι κι εσείς σαν πνευματικά λυχνάρια καλά τοποθετημένα πρέπει να φωτίζετε τους ανθρώπους.

Σπάνια φωτογραφία τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη Μαξίμοβιτς


Ο Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς,ένα χρόνο πριν από την κοίμησή του, με τον εφημέριο της εκκλησίας της πόλης Nyack, New York π.Seraphim Slobodskoi


https://proskynitis.blogspot.com/2022/07/blog-post_16.html

25 Ἰουλίου. † Ἡ κοίμησις τῆς ἁγίας Ἄννης, μητρὸς τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Ὀλυμπιάδος διακόνου (†408-410) καὶ Εὐπραξίας (†413) ὁσίων· μνήμη τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει ε ́ Οἰκουμενικῆς συνόδου (553). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς ἁγίας, 23 Σεπτ. (Γαλ. δ΄ 22-27).

Γαλ. 4,22           γέγραπται γὰρ ὅτι Ἀβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας.

Γαλ. 4,22                  Διότι εκεί έχει γραφή, ότι ο Αβραάμ απέκτησε δύο παιδιά, ένα παιδί από την δούλην του, την Αγαρ, και ένα παιδί από την ελευθέραν, από την Σαρραν.