Σελίδες

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Νταβός vs Ἰνδιάνος Ἐπίσκοπος Τιμόθεος"

Ἐκπομπή μέ τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη 
[Κυριακή, 29 Ἰανουαρίου 2023]

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2023/01/vs.html#more

Ὁ θάνατος εἶναι τό τέλος τοῦ αἰσθητικοῦ- Ἄς μήν ἀσχολούμαστε μέ τά πρόσκαιρα, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα, Α' μέρος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ο θάνατος είναι το τέλος του αισθητικού- Ας μην ασχολούμαστε με τα πρόσκαιρα, Αγ. Νικοδήμου Αγιορειτου- Πνευματικά γυμνασματα, μελέτη 8η, Α' μέρος, 8-2-2023, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

"Ἡ Ὑπαπαντή τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ" (Ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς)

Ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

Σαράντα ἥμερες μετά ἀπό τή γέννηση τοῦ Υἱοῦ της, ἡ Ὕπεραγία Θεοτόκος προσέφερε τό θεῖο Βρέφος στό Ναό τῆς Ἱερουσαλήμ, σύμφωνα μέ τό Νόμο, γιά νά τό ἀφιερώσει στόν Θεό καί γιά νά ἐξαγνιστεῖ ἡ ἴδια (Λευϊτικόν 12:2-7, Ἔξοδος 12:2). Μολονότι οὔτε τό ἕνα οὔτε τό ἄλλο ἦταν ἀναγκαία, ὁ Νομοθέτης ἐπιθυμοῦσε νά μήν παραβιάσει οὔτε κατ' ἐλάχιστον τόν δικό Του Νόμο, τόν ὁποῖον εἶχε δώσει μέσῳ τοῦ δούλου Του καί προφήτη Μωυσῆ. Τόν καιρό ἐκεῖνο ὑπηρετοῦσε στόν Ναό ὁ ἀρχιερέας Ζαχαρίας, ὁ πατέρας τοῦ ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Προδρόμου.
Ὁ Ζαχαρίας ὁδήγησε τήν Παναγία ὄχι στόν γυναικωνίτη τοῦ Ναοῦ, ἀλλά στόν χῶρο πού προοριζόταν γιά τίς...παρθένες. Τότε ἀκριβῶς ἐμφανίστηκαν στόν Ναό δύο πολύ ἰδιαίτερα πρόσωπα: ὁ Γέροντας Συμεῶν καί ἡ Ἄννα, ἡ θυγατέρα τοῦ Φανουήλ. Ὁ Δίκαιος Συμεῶν, βαστάζοντας στά χέρια του τόν Μεσσία, εἶπε: Νῦν ἀπολύεις τόν δοῦλον σου Δέσποτα ὅτι εἶδον οἱ ὀφθαλμοί μου τό σωτήριόν Σου (Λουκ. 2:29-30). Ὁ Συμεῶν ἀνέφερε ἐπίσης τά ἀκόλουθα γιά τό παιδίον Ἰησοῦν (Λουκ. 2:27): Ἰδού οὗτος κεῖται εἰς πτῶσιν καί ἀνάστασιν πολλῶν ἐν τῷ Ἰσραήλ (Λουκ. 2:34).

Ὀ Δίκαιος Συμεών ὁ Θεοδόχος


ΠΗΓΗ:ΕΔΩ
Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ Ο ΘΕΟΔΟΧΟΣ

Δεν ήταν ιερέας ο Συμεών, αλλά «ένας άνθρωπος που έμενε στα Ιεροσόλυμα, ο οποίος ήταν πιστός και ευλαβής και περίμενε τη σωτηρία του Ισραήλ, καθοδηγώντας τον το Άγιο Πνεύμα. Του είχε λοιπόν φανερώσει το Άγιο Πνεύμα ότι δεν πρόκειται να πεθάνει πριν να δει τον Μεσσία» (Λουκ. 2, 25–26).

*Λένε γι’ αυτόν τον Δίκαιο Συμεών διάφοροι Πατέρες διάφορα εκφράζοντας ποικίλες απόψεις και εκδοχές. Ο άγιος Ιωσήφ ο Υμνογράφος στο δεύτερο τροπάριο του ασματικού κανόνος που συνέθεσε προς τον Δίκαιο Συμεών, τον θέλει να είναι ιερέας: «Ἐν νόμῳ γενόμενος ἱερουργός, ἱερώτατε». Το ίδιο λέει και ο ιερομάρτυς Μεθόδιος: «Ἀπόλαβε, πρεσβύτα τίμιε καὶ ἱερέων ἄριστε». Όμως ο κριτικός Φώτιος και ο Θεοφύλακτος Βουλγαρίας, λένε ότι δεν ήταν ιερέας, αλλά ανώτερος από τον ιερέα. Άλλοι, πάλι, λένε ότι ο άγιος Συμεών, ήταν ένας από τους Εβδομήκοντα μεταφραστές της Παλαιάς Διαθήκης επί Πτολεμαίου του Φιλαδέλφου. Επίσης, κατά την εκπόνηση της μετάφρασης του εβραϊκού κειμένου, όταν έφθασε στο σημείο να ερμηνεύσει το προφητικό χωρίο «Να, η Παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήσει Γιο» (Ησ. 7, 14), ο ίδιος απίστησε μέσα του φοβερά σε αυτό και, αφού του δόθηκε αφυπνιστικά ένα αόρατο παιδαγωγικό ράπισμα από Θεού, πήρε από τότε τον φοβερό χρηματισμό από το Άγιο Πνεύμα ότι μέλλει να ζήσει και να μη λάβει πείρα θανάτου μέχρι να πάρει στην αγκαλιά του τον Ίδιο τον προφητευθέντα Παρθενικό Τόκο (δηλ., τον Θεάνθρωπο Χριστό), καθώς υποστηρίζει και ο Γεώργιος ο Κεδρηνός. Ο Ευθύμιος ο Ζυγαδηνός και ο Αθηνών Μελέτιος, διατείνονται ότι ο δίκαιος Συμεών, όταν δέχθηκε τον Χριστό ήταν πάνω από 270 χρονών. Άλλοι πάλι (όπως οι: Wettstein, Zahn και Plummer) γενεαλογούν και ταυτίζουν τον άγιο Συμεών με τον Rabban Συμεών λέγοντας ότι ήταν γιος του Πατριάρχου των Εβραίων Χιλλέλ και πατέρας του περίφημου «νομοδιδασκάλου» και του «έντιμου και σεβαστού σε όλο το λαό» Γαμαλιήλ, που αναφέρεται στις «Πράξεις των Αποστόλων» (Πράξ. 5, 34), του και σεβαστού διδασκάλου του Αποστόλου Παύλου (Πράξ. 22, 3). Επειδή όμως αυτός ο Rabban ζούσε ακόμη κατά το 13 μ.Χ., ενώ ο Συμεών του Λουκ. 2 φαίνεται ότι πέθανε σχεδόν αμέσως ή λίγο αργότερα μετά την Υπαπαντή, η παραπάνω ταύτιση είναι αρκετά αστήρικτη. Σύμφωνα με το απόκρυφο του ψευδο-Ματθαίου (15, 2) ο Συμεών ήταν ήδη 112 ετών κατά την Υπαπαντή. Κατά τον Λαυρεντιανό κώδικα αυτού του απόκρυφου, ο υπέργηρος Συμεών δεν μπορούσε να στέκεται όρθιος και μόλις υπάντησε το θείο Βρέφος, έτρεξε μέχρι το θυσιαστήριο του Ναού του Κυρίου, διότι senex puerum portabat, puer senem regebat (=«ο ηλικιωμένος έφερε το Παιδί και το Παιδί κυβερνούσε και οδηγούσε τον ηλικιωμένο [Συμεών]»).

Πρόγραμμα Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Πέμπτη 09-02-2023

Σύν Θεῷ Ἑσπερινός γιά τήν ἑορτή τοῦ Ἁγίου Χαραλάμπους (Παρεκκλήσιο Ἁγίου Χαραλάμπους) στήν Ἱερά Μονή τῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 18.30-20.00


Παρασκευή 10-2-2022

Σύν Θεῷ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Ἁγίου Χαραλάμπους (Παρεκκλήσιο Ἁγίου Χαραλάμπους) στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος 06.00- 10.30 π.μ. 

Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 06.00 ἔως 08.30 π.μ.

Μετανθρωπισμός: Τέλος τῆς Ἐξελίξεως, Ἀποθέωσις τοῦ Σαρκικοῦ Ἀνθρώπου, Προετοιμασία καὶ Ὁδός πρὸς τὸν Ἀντίχριστο

Πρωτοπρεσβύτερος Πέτρος Χῖρς, D.Th,
Λέκτορας, Ἱερατικὴ Σχολὴ Ἁγ. Τριάδος, Τζόρντανβιλ Nέας Ὑόρκης, ΗΠΑ
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ
ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ: ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Πολεμικό Μουσείο, ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023, 17:00

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, Πρωτοπρεσβύτερε Εὐάγγελε Γκανά, ἐκπρόσωπε τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνύμου, σεβαστοί πατέρες, κυρίες καί κύριοι,


Ὅποιος ἀδυνατεῖ νὰ πιστεύσει στὸν Χριστό, θὰ πιστεύσει, ἀναπόφευκτα, στὸν Ἀντίχριστο.

— π. Σεραφεὶμ Ῥόουζ[i]

Μετανθρωπισμός: Ἡ Ὀφιώδης Ἀντιστροφή

Ὁ μετανθρωπισμὸς εἶναι ἡ νεώτερη (ἴσως καὶ ἡ τελευταία) ἔκφραση τοῦ ἀρχέγονου πειρασμοῦ καὶ ψέματος τοῦ σατανᾶ πρὸς τὸν ἄνθρωπο: νὰ γίνει ὡς θεὸς χωρὶς Θεό. «ᾟ ἂν ἡμέρᾳ φάγητε ἀπ᾿ αὐτοῦ, διανοιχθήσονται ὑμῶν οἱ ὀφθαλμοὶ καὶ ἔσεσθε ὡς θεοί» (Γενέσεως 3,5). Kαθὼς ἀποῤῥίπτει τὸν Θεάνθρωπο Χριστὸ γιὰ χάρη τῆς δημιουργίας τοῦ ἀντιστρόφου, τοῦ ἀνθρώπου-θεοῦ (homo deus),[ii] ὁ μετανθρωπισμὸς εἶναι ξεκάθαρα ἐντελῶς σατανικῆς ἐμπνεύσεως. Ἡ ὀφιώδης ἀντιστροφὴ τοῦ Θείου θελήματος καὶ σχεδίου γιὰ τὸν ἄνθρωπο, τὸ νὰ γίνει «θεὸς κατὰ χάριν», διὰ τοῦ ψέματος ὅτι θὰ γίνει Θεὸς ἀλλάζοντας τὴν ἀνθρώπινη φύση, εἶναι ὁλοφάνερη. Ἐπιπλέον δέ, ὁμολογεῖται ἀπὸ τοὺς ἴδιος τοὺς προφῆτες τοῦ μετανθρωπισμοῦ.

Ὁ Yuval Noah Harari φαντάζεται ὅτι οἱ μετανθρωπιστὲς καὶ οἱ συμπολεμιστές τους θὰ πάρουν τοὺς ἀνθρώπους πέρα ἀπὸ τὴν ἐξέλιξη καὶ θὰ τοὺς κάνουν θεούς:

Ἔχοντας ἐξυψώσει τὴν ἀνθρωπότητα πάνω ἀπὸ τὸ κτηνῶδες ἐπίπεδο τῶν ἀγώνων ἐπιβίωσης, θὰ κάνουμε τώρα στόχο μας τὴν ἀναβάθμιση τῶν ἀνθρώπων σὲ θεούς καὶ τὴν μετατροπὴ τοῦ Homo sapiens σὲ Homo deus.[iii]

Βέβαια, ὁ Harari ἔχει κατὰ νοῦ μία (ἐσφαλμένως λεγομένη) «ἀναβάθμιση» στοὺς ἐμπαθεῖς καὶ παγανιστικοὺς θεοὺς τοῦ Ὀλύμπου καὶ ὄχι ἕνωση μὲ τὸν ἄκρως ταπεινό, ἐσταυρωμένο καὶ ἀναστημένο Θεάνθρωπο Ἰησοῦ Χριστό. Ζητούμενο τῶν νέο-εἰδωλολατρῶν εἶναι ἡ ὠμὴ ἰσχύς. Οὐδὲν καινὸν ὑφ᾽ ἥλιον. Οἱ ἰσχυρισμοί τους εἶναι κυριολεκτικὰ φανταστικοί:

Ἡ σύγχρονη ἐπιστήμη καὶ τεχνολογία ἔχουν καταστήσει δυνάμεις ποὺ κάποτε ἀποδίδονταν σὲ αὐτοὺς τοὺς θεούς, ὅπως λόγου χάριν τὴν δυνατότητα δημιουργίας καὶ σχεδιασμοῦ τῆς ζωῆς, τὸ διάβασμα σκέψεων, τὴν ἐκ μεγάλων ἀποστάσεων ἐπικοινωνία, τὸν ἔλεγχο τοῦ περιβάλλοντος, τὴν ταχύτατη μετακίνηση καὶ τὴν αἰώνια ζωή, προσιτὲς καὶ κτητὲς γιὰ τοὺς ἀνθρώπους συλλογικά. Ἔτσι, ὁ Χαράρι προβλέπει ὅτι κάποια στιγμὴ στὸ μέλλον «ἴσως νὰ μπορεῖς νὰ ἀγοράσεις γιὰ τὸν ἑαυτό σου τὴν δύναμη τοῦ Ἡρακλῆ, τὸν αἰσθησιασμὸ τῆς Ἀφροδίτης, τὴν σοφία τῆς Ἀθηνᾶς, ἢ τὴν μανία τοῦ Διονύσου, ἐὰν αὐτὸ εἶναι ποὺ σὲ ἐνδιαφέρει.»[iv]

Θαυμαστές ἀποκαλύψεις Α΄, Βίος καί λόγοι Ἁγ. Πορφυρίου, 20-5-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου




«Σύ εἶ ὁ Χριστός ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος»[1], ὁμολογοῦν οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι. Καί βέβαια αὐτή ἡ ἀποκάλυψις εἶναι ἐκ Θεοῦ. Τό Πνεῦμα τό Ἅγιο τούς φώτισε καί ἐπίστεψαν καί ἐδέχθησαν τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό ὡς Μεσσία καί λυτρωτή καί τό ὁμολογοῦν. Ἐνῶ βλέπουμε στό ἱερό εὐαγγέλιο ὅτι πάρα πολλοί ἄλλοι ἐσκανδαλίσθησαν ὅταν ἄκουσαν ὅτι θά πρέπει νά φάγουν τό Σῶμα καί τό Αἷμα τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ γιά νά ζήσουν ζωήν αἰώνιον.

Ὁ Κύριος ἡμῶν στούς ἀνθρώπους τούς ἰδικούς Του ἀποκαλύπτεται καί κάνει καί ἀποκαλύψεις ὑπερφυεῖς γιά πολλά πράγματα. Ὁ Ἅγιος Πορφύριος ζοῦσε συνεχῶς καί γευότανε αὐτά τά θεϊκά δῶρα. «Θά σᾶς διηγηθῶ», λέγει, «μερικά παραδείγματα», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «γιά νά καταλάβετε ὅτι ὁ Θεός στούς ἀξίους Του μέ τρόπο ἁπλό καί φυσικό κάνει μεγάλες ἀποκαλύψεις. Ἀποκαλύπτει γεγονότα τοῦ παρελθόντος, τοῦ παρόντος καί τί θά γίνει στό μέλλον». Εἶναι τό χάρισμα τῆς προοράσεως, ἀλλά καί τῆς διοράσεως. «Τούς ἀποκαλύπτει», λέει ὁ Ἅγιος, «τό βάθος τῆς ψυχῆς τῶν ἀνθρώπων, τούς πόνους καί τίς χαρές τους, τίς ἁμαρτίες καί τά χαρίσματά τους. Τίς σωματικές καί ψυχικές ἀσθένειές τους, τόν χρόνο καί τόν τρόπο τοῦ θανάτου τους.

Ἀκοῦστε με», λέει ὁ Ἅγιος, «πάνω ψηλά εἰς τό Σινά εἶναι πολλά ἀσκητήρια. Ἐκεῖ λοιπόν, κατοικοῦσε κάποτε ἕνας γέροντας μέ τόν ὑποτακτικό του. Ὁ Γέροντας ἦταν ἑκατό χρονῶν. Εἶχε πληροφορία ὅτι θά ἀποθάνει». Καί πράγματι, ὁ Θεός σέ πολλούς Ἁγίους Του τούς ἀποκαλύπτει λίγες μέρες πρίν, συνήθως τρεῖς μέρες πρίν, ὅτι θά ἀποθάνουν, γιά νά ἑτοιμαστοῦν ἀκόμα καλύτερα ἀπ' ὅ,τι εἶναι. Ἔτσι, συνέβη καί σέ αὐτόν ἐδῶ τόν ἀσκητή. «Πιό κάτω ἀπό τό ἀσκητήριο», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «Πιό κάτω σέ μιά κατωφέρεια, ὑπῆρχε λίγο χῶμα. Λέγει λοιπόν στόν ὑποτακτικό του: Νά μοῦ σκάψεις τόν λάκκο μου γιατί θά ἀποθάνω. Σέ λίγο θά σέ φωνάξω. Ὁ ὑποτακτικός ὑπάκουσε ἀμέσως κι ἔσκαψε τόν λάκκο. Ὁ γέροντας ἔκανε προσευχή. Σέ λίγο φωνάζει: - Ἔλα, Παφνούτιε παιδί μου, πιάσε με ἀπό τό χέρι νά μέ πάεις στόν τάφο, γιατί ὅταν πεθάνω, πῶς θά μέ κατεβάσεις μόνος σου ἐκεῖ κάτω; Ἔλα, πιάσε με ἀπό τό χέρι. Καί σιγά-σιγά μέ τό μπαστουνάκι καί μέ τήν βοήθεια τοῦ ὑποτακτικοῦ κατεβήκανε τήν κατηφόρα. Ἐφθάσανε στόν τάφο καί τοῦ λέγει: - Κράτα με, κράτα με! Καί μέ τή βοήθειά του μπῆκε στόν τάφο, ἀφοῦ προηγουμένως, χαιρετιστήκανε, φιληθήκανε. Μπῆκε μές στόν τάφο, ξαπλώθηκε, ἔκλεισε τά μάτια του καί προσευχόμενος παρέδωσε τό πνεῦμα»[2].

Ἐπιστολή Ὀρθοδόξου ὑπερπολυτέκνου πρός τήν Ἱερά κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους.


Τσακιρίδης Μιχαήλ Θεσσαλονίκη 6/2/2023

Σεβαστοί Πατέρες Ευλογείτε

Με αίσθημα ευθύνης για τη διαπαιδαγώγηση των 10 παιδιών που μου έδωσε ο Θεός και με πόνο ψυχής για τη θλιβερή κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Ελλαδικής Εκκλησίας μας και δυστυχώς και στο περιβόλι της Παναγίας που έρχομαι ως προσκυνητής ανελλιπώς εδώ και 27 χρόνια περίπου είτε μόνος είτε με κάποιο από τα επτά αγόρια μου θα ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες που μου δημιουργήθηκαν.

1) Μπορεί ένας Πατριάρχης να δώσει τόμο Αυτοκεφαλίας σε καθηρημένους, αφορισμένους, αχειροτόνητους ή αυτοχειροτόνητους χωρίς να έχουν εκφράσει δημόσια μετάνοια και χωρίς να υπάρχει συνοδική απόφαση;

2) Υπήρξε στο Άγιο Όρος συνοδική απόφαση για το ουκρανικό ζήτημα;

3) Με ποιό Άγιοπνευματικό κριτήριο οι Ηγούμενοι των μονών Παντοκράτορος και Ξενοφώντος συλλειτούργησαν με τους σχισματικούς της Ουκρανίας;

4) Εφόσον δεν έχουν μετανοήσει και δεν έχουν αναγνωριστεί συνοδικώς αυτοί που ανήκουν στη λεγόμενη Ουκρανική Εκκλησία του Επιφάνιου Ντουμένκο τα μυστήρια και οι χειροτονίες τους δεν είναι άκυρα;

Φοβερόν: Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος ἀρνεῖται τὴν ἀπολυτότητα τῆς θείας Ἀποκαλύψεως!


Τό ἔχουμε γράψει καὶ ἀποδείξει ἐπανειλημμένα ὅτι ὁ νομιζόμενος «πρῶτος ἄνευ ἴσων» τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν πιστεύει στὴν ἀπολυτότητα τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως καὶ τὸ διακηρύττει! Δεῖτε τί εἶχε δηλώσει, μᾶλλον εἶχε βλασφημήσει, στὶς 27-9-1998:

«Τὸ κύριο πρόβλημα στὴν ἀλληλοκατανόηση, τὴν ἀμοιβαία ἐμπιστοσύνη καὶ συνεργασία μεταξὺ τῶν τριῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν εἶναι ἡ ἀπολυτότης. Ἡ θέση δηλαδὴ τῆς κάθε θρησκείας ὅτι αὐτὴ καὶ μόνον κατέχει τὴν ἀπόλυτη περὶ Θεοῦ καὶ κόσμου ἀλήθεια. Ὡστόσο, ἐπειδὴ ὁ Θεὸς μόνος εἶναι ἡ ἀπόλυτη ἀλήθεια, ἀπὸ τὴν ὁποία κάθε ἄνθρωπος γνωρίζει ὄψεις μόνον τῆς ἀληθείας, γι’ αὐτὸ ὁ καθένας ὀφείλει νὰ ὁμολογεῖ, ὅπως ὁ Σωκράτης, τὴν ἄγνοιά του καὶ νὰ εἶναι ἀνοικτὸς πρὸς τὶς ἀπόψεις τῶν ἄλλων. Ἑπομένως οἱ δυσκολίες στὴ διαθρησκειακὴ ἐπικοινωνία ἀνακύπτουν ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ καθένας γνωρίζει μὲν διάφορες ὄψεις τῆς ἀληθείας, ἀλλὰ αὐτὲς τὶς ἀπολυτοποιεῖ καὶ θέλει νὰ τὶς ἐπιβάλλει στὸν ἄλλο.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΟΥ)

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΟΥ)
https://www.youtube.com/live/e32FHpTU0IY?feature=share

Πρέπει νά γνωρίζετε ὅτι ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ δἐν περιορίζεται ἀπό τὰ χρόνια, οὔτε ἀπό τίς ἡμέρες...


Πρέπει νὰ γνωρίζετε ὅτι ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ δὲν περιορίζεται ἀπὸ τὰ χρόνια, οὔτε ἀπὸ τὶς ἡμέρες, ἀλλὰ κάθε ἡμέρα προσφέρεται γιὰ τὸ κήρυγμα καὶ τοῦ σταυροῦ, καὶ τοῦ πάθους, καὶ τῆς ἀνάστασης, καὶ τῆς ἀνάληψης, καὶ τῆς δευτέρας παρουσίας.

Ἅγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος(Άπαντα τα έργα ΕΠΕ Τόμος 36, σελ. 237)


https://proskynitis.blogspot.com/2023/01/blog-post_517.html

8 Φεβρουαρίου. Θεοδώρου στρατηλάτου μεγαλομάρτυρος (†319), Ζαχαρίου τοῦ προφήτου (†620 π.Χ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετ. λδ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Β΄ Πέτρ. γ΄ 1-17).

Β Πε. 3,1           Ταύτην ἤδη, ἀγαπητοί, δευτέραν ὑμῖν γράφω ἐπιστολήν, ἐν αἷς διεγείρω ὑμῶν ἐν ὑπομνήσει τὴν εἰλικρινῆ διάνοιαν,

Β Πε. 3,1                   Αυτήν τώρα, αγαπητοί, δευτέραν πλέον επιστολήν σας γράφω. Και δια των δύο αυτών επιστολών προσπαθώ να κρατώ άγρυπνον και προσεκτικήν την ειλικρινή διάνοιάν σας με την υπόμνησιν, που σας κάμνω,