Σελίδες

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Πὼς πρέπει νὰ διορθώνουμε τὶς αἰσθήσεις μᾶς (Ἁγ. Νικοδήμου) , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΟΜΙΛΙΑ_28. Πὼς πρέπει νὰ διορθώνουμε τὶς αἰσθήσεις μᾶς καὶ πὼς περνᾶμε μὲσῳ ἂὐτῶν στὴ θεωρία καὶ δοξολογία τὸῦ Θεοῦ Γ', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Ἀὄρατος πόλεμος κέφ. 22-23 [α' μέρους τὸῦ βιβλίου ], Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 24-9-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ ἠλεκτρονική διακυβέρνηση μέ τήν ἔξυπνη νέα ταυτότητα καί τό ἔξυπνο ἄυλο χρῆμα κάτω ἀπό τόν φακό ἑνός ἁγιορείτη μοναχοῦ


ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Του μοναχού Προδρόμου Γρηγοριάτη στην εκδήλωση της Εστίας Πατερικών Μελετών στο Πολεμικό Μουσείο με Τίτλο:

H ηλεκτρονική διακυβέρνηση με την έξυπνη νέα ταυτότητα και το έξυπνο αυλο χρήμα κάτω από τον φακό ενός αγιορείτη μοναχού.

Αξιότιμε κ πρόεδρε, σεβαστοι πατερες αγαπητοι αδελφοι

Ζητώ εκ των προτερων την επιείκεια σας για την απλότητά της εισηγήσεως μου.

Επεξηγωντας τον τιτλο: «H ηλεκτρονική διακυβέρνηση με την εξυπνη νεα ταυτότητα, το εξυπνο χρήμα κατω απο τον φακό του αγιορείτη μοναχού», θα ηθελα να κανω μία αναδρομή στο παρελθόν για την αναγγελια αυτης της καρτας απο το ετος 1997 μεχρι σημερα. Ο στοχος ειναι να ερευνηθεί αν ειναι προδρομικό σημειο του αντιχρίστου η επερχόμενη ηλεκτρονική εισβολή στην ζωή μας, μεσα απο τα λεγόμενα των αγιων ανθρωπων που συναντήσαμε, ωστε να λαβουμε τις ευθύνες των αποφασεων μας ο καθενας, ως πνευματικά τέκνα της Εκκλησίας.

Πολλες πληροφορίες αντλήθηκαν κανοντας πειραματικά την χρηση του προγραμματος τεχνητης νοημοσυνης chatGPT, που τεθηκε σε κοινή λειτουργία φετος και που κοστισε δισεκατομμυρια.

Θελουμε απο πρωτο χερι να παρουμε μια γευση αυτης εξυπνης επεξεργασίας δεδομενων που ειχαν μονο οι μυστικες υπηρεσιες, ωστε να δούμε την κακη χρησης της.

Όταν προκειται για δεδομενα που αφορούν την υπόσταση και την ζωη των ανθρωπων.


Ολα ξεκινάνε απο το μακρινό 1997 οταν για πρωτη φορά προσπαθησαν να καθιερώσουν την ηλεκτρονική ταυτότητα με Ενιαίο Κωδικό Αριθμό Μητρώου ΕΚΑΜ.

Η Παναγία άμεσα κινητοποίησε τα παιδιά Της, τους αγιορειτες, οι οποιοι αισθανόμενοι την απειλή που ερχόταν, χτυπησαν τον συναγερμό.

Ο μακαριστός π. Γεωργιος Καψανης ηγουμενος της ΙΜ Γρηγοριου έγραφε τότε για τις επερχόμενες πρώτες ηλεκτρονικές ταυτότητες:


"αὐτή ἡ ταυτότητα εἶναι ἐπικίνδυνη ... διότι μέ αὐτή θά γίνη καί τό λεγόμενο ἠλεκτρονικό φακέλλωμα.... θά ἐπιβάλλουν τά ἑξῆς: Θά ἐλέγχουν τά τῆς ζωῆς μας. Θά μᾶς παρακολουθοῦν ἀνά πᾶσα στιγμή. .. Γι’ αὐτό και ἀπό αὐτή τήν ἄποψι ἐμεῖς δέν μποροῦμε νά δεχθοῦμε τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες, οἱ ὁποῖες θά ἔχουν ἐπάνω τόν Ε.Κ.Α.Μ. .... Καταλαβαίνετε λοιπόν ὅτι μπαίνουμε σέ μία νέα περίοδο, πρωτοφανῆ στήν ἱστορία, μιά περίοδο δικτατορίας, ὁλοκληρωτισμοῦ, παγκοσμίου ὁλοκληρωτισμοῦ. Ὡρισμένοι ἄνθρωποι θά ἐλέγχουν πλέον ὅλο τόν κόσμο, ὅλη τήν ζωή μας".

Ο αγιος Παΐσιος, πριν 30 χρόνια, με το προορατικό του χάρισμα, περιέγραψε με λεπτομέρεια την σημερινή πραγματικότητα στη χώρα μας:

«Επέβαλαν (και θα επιβάλλουν) στη χώρα μας ένα πολύ μεγάλο εξωτερικό δημόσιο χρέος, τόσο μεγάλο που, όχι μόνον να μη μπορούμε να το ξεχρεώσουμε, αλλά ούτε τους τόκους αυτού του δανείου να μην προλαβαίνουμε. Με αυτό καταφέρνουν με εύλογη δικαιολογία να επιβάλλουν στο λαό ένα οικονομικό πρόγραμμα εξόντωσης, έως εσχάτων. ..... Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάσταχτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα. Θα λένε:... Για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους, πρέπει να αποδεχτείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου. Έτσι ώστε να βλέπουμε ποιοί είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοί οι φοροφυγάδες. ..... Με όλα αυτά μας αποπροσανατολίζουν για να μπορέσουν με πολύ εύσχημο τρόπο και χωρίς να γίνουν αντιληπτοί να μπουν στο σπίτι μας (το ανωτέρω απόσπασμα είναι από το βιβλίο «Σκεύος εκλογής», έκδοση 1996, σελ. 421)

Βρισκόμαστε πάντοτε μπροστά σέ θαῦμα, μπροστά στήν πράξη τῆς δημιουργίας τοῦ κόσμου αὐτοῦ, πού ὑπερβαίνει τόν ἄνθρωπο...

Μια απλούστατη απάντηση στα "Γιατί Θεέ μου;"
Κάποιος από εσάς μου υπέβαλε πρόσφατα πολλές ερωτήσεις, στις οποίες δεν είμαι σε θέση να απαντήσω, διότι δεν περιπατούμε «διά είδους», αλλά «διά πίστεως» στη θεότητα του Χριστού (Β 'Κορ. 5,7.)
Στη Γαλλία, κάποιο μικρό παιδί, που αργότερα έγινε ιερέας, με ρώτησε:

«Και γιατί αυτό είναι έτσι;».
Μη γνωρίζοντας τί να απαντήσω είπα σοβαρά:

«Διότι!».
Και το παιδάκι έμεινε ικανοποιημένο με την απάντηση.
Συχνά και εμείς συναντούμε την πολυπλοκότητα αυτή, όντας ήδη αντιμέτωποι με κάποιο τετελεσμένο γεγονός, ορατό και ψηλαφητό. Και αν κάποιος μας ρωτήσει: «Γιατί αυτό είναι έτσι;», τότε δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε απάντηση, διότι βρισκόμαστε πάντοτε μπροστά σε θαύμα, μπροστά στην πράξη της δημιουργίας του κόσμου αυτού, που υπερβαίνει τον άνθρωπο.
Από τον άνθρωπο εξαρτάται να έρθει σε κοινωνία με τον Θεό για όλη την αιωνιότητα και να κληρονομήσει το πλήρωμα της Θεότητος. Συνεπώς, για την κάθε φορά που συντριβόμαστε από την άγνοια και την αδυναμία μας να κατανοήσουμε, υπάρχει πάντοτε η ίδια απάντηση: Ο Θεός δημιουργεί τον κόσμο σύμφωνα με τις βουλές Του, οι οποίες μας είναι ανεξιχνίαστες.

Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΔΥΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ! (Σχόλιο στήν εἴδηση ὅτι οἱ χριστιανοί στήν Μ. Βρετανία εἶναι πλέον μειοψηφία)


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 18η Σεπτεμβρίου 2023

Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΔΥΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ!

(Σχόλιο στη είδηση ότι οι χριστιανοί στην Μ. Βρετανία είναι πλέον μειοψηφία)

Με βαθειά θλίψη και φρίκη παρατηρούμε την ολοένα και μεγαλύτερη ηθική και πνευματική κατρακύλα της Ευρώπης και γενικότερα της Δύσεως, η οποία τείνει να αποβάλει και τα τελευταία ίχνη της ελληνοχριστιανικής πολιτιστικής της κληρονομιάς. Ουδέποτε μέχρι σήμερα στην ιστορία της βρέθηκε σε τόσο φοβερή κατάπτωση και αλλοτρίωση. Οι δύο πνευματικοί και πολιτισμικοί πυλώνες του πολιτισμού της, ο Ελληνορωμαϊκός και ο Χριστιανικός, έχουν σχεδόν εκλείψει και τη θέση τους πήραν τα ολέθρια γεννήματα του λεγομένου «Άθεου Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού», ο νοσηρός ορθολογισμός, η άκρατη νοησιαρχία, ο υλιστικός ευδαιμονισμός, ο χωρίς όρια ηδονισμός και πανσεξουαλισμός, ο πνευματισμός της Άπω ανατολής, ο αποκρυφισμός, η νέα εποχή, ο νεοπαγανισμός, ο αθεϊσμός, ο κομουνισμός, ο ναζισμός κ.α. Τελευταία εμφανίστηκε και ο λεγόμενος «μετανθρωπισμός», ως κίνημα που κηρύσσει την αυτοθεοποίηση του ανθρώπου και την παντοδυναμία του μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και γενικότερα της τεχνολογίας.

Η σύγχρονη εφιαλτική πραγματικότητα αποδεικνύει περίτρανα του λόγου το αληθές. Τα ειδεχθή εγκλήματα, η διάλυση της οικογένειας, η δυνατότητα αλλαγής φύλου, οι παιδοκτονίες, οι γυναικοκτονίες, τα φρικτά σεξουαλικά εγκλήματα βιασμών παιδιών και ενηλίκων, η βία των νέων, οι σεξουαλικές διαστροφές, η αλλοίωση της ανθρώπινης οντολογίας κ.α. είναι μερικά από τα ολέθρια αποτελέσματα αυτού του δαιμονικού «κλίματος». Η έλλειψη ηθικής οδηγεί ολοταχώς στην καταστροφή. Αυτό μας διδάσκει και η ιστορία. Λαοί που είχαν βουτηχτεί στην ακολασία και στην κάθε είδους ηθική διαστροφή, εξέλειπαν από προσώπου της γης! Ο αυτοθεοποιημένος σύγχρονος άνθρωπος μεταποιείται σε δαίμονα και αυτοκαταστρέφεται! Αυτό είναι και το τελικό σχέδιο του διαβόλου, να καταστραφεί ο άνθρωπος μέσω του εαυτού του.

Πρωτοφανής ἀποστασία ἐπισκόπων σέ θέματα πίστεως


Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

1. Ἡ πυρκαγιὰ καὶ ἡ πλημμύρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

Πληροφορήθηκα ὅτι λόγιος καὶ ἀγωνιστὴς μοναχὸς μὲ σοβαρὴ φιλοσοφική, φιλολογικὴ καὶ θεολογικὴ κατάρτιση, συναγωνιστὴς στοὺς μακροχρόνιους ἀγῶνες ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀγανακτισμένος γιὰ τὴν βλάσφημη καὶ αἱρετίζουσα κατρακύλα πολλῶν ἐπισκόπων, εἶπε σὲ ἰδιωτικὴ συζήτηση, ποὺ διέρρευσε στὸ Διαδίκτυο: «Μετὰ ἀπὸ ὅσα γίνονται ἔπρεπε ὅλοι νὰ εἴχαμε ἀποτειχισθῆ».

Ἐν λόγῳ μοναχὸς δὲν ἀνήκει στοὺς ἀποτειχισμένους, εἰς αὐτοὺς δηλαδὴ ποὺ ἔπαυσαν νὰ μνημονεύουν στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες τὰ ὀνόματα τῶν οἰκείων ἐπισκόπων, σύμφωνα μὲ τὸν 15ο Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου ἐπὶ Μεγάλου Φωτίου (861). Προφανῶς ἀκολουθεῖ κακῶς τὴν γραμμὴ τοῦ Ἡγουμένου τῆς Μονῆς στὴν ὁποία ἀνήκει, ἐνῶ γνωρίζει ὅτι σὲ θέματα Πίστεως, «ὅπου Θεὸς τὸ κινδυνευόμενον», συνιστᾶται ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τοὺς Ἁγίους Πατέρες ἡ ἁγία ἀνυπακοὴ καὶ ὄχι ἡ ἀπροϋπόθετη κακὴ ὑπακοή[1]. Πάντως ἡ ὁμολογία του, ποὺ τὴν συμμερίζονται καὶ πολλοὶ ἄλλοι, μὴ ἀποτειχισμένοι κληρικοὶ καὶ λαϊκοί, δικαιώνει ὅσους μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης (2016) διακόψαμε τὸ μνημόσυνο τῶν ἐπισκόπων ποὺ δέχθηκαν τὶς ἀποφάσεις τῆς «Συνόδου», γιὰ νὰ ἀπορίψουμε τὸ μεγάλο βάρος τῆς συμφωνίας μας μὲ αἱρέσεις καὶ αἱρετικούς.

Οἱ ἐκδηλώσεις καὶ οἱ λόγοι ἀσεβείας καὶ πλάνης τῶν Οἰκουμενιστῶν ἐπληθύνθησαν μετὰ τὴν προδοσία τῆς Κρήτης. Ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὡς πυρκαγιὰ καὶ ὡς πλημμύρα καταστρέφει καὶ ἀφανίζει τὰ χλοερὰ δάση, τὰ λειβάδια, τοὺς καρποφόρους κήπους καὶ δενδρῶνες τῆς Ὀρθόδοξης Πίστης καὶ Ζωῆς, καὶ ἀφήνει πίσω της πνευματικὰ ἀποκαΐδια καὶ πνιγμένες ψυχὲς στὰ θολὰ καὶ λασπώδη νερὰ τῆς πλάνης καὶ τῆς ἁμαρτίας. Μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο (2016) καὶ τὶς συνεχεῖς περιοδεῖες τῦ πατριάρχου Βαρθολομαίου γιὰ νὰ τὴν προβάλει καὶ νὰ τὴν ἐπιβάλει, γιὰ πρώτη φορὰ ἡ πρώην Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα ἐγνώρισε τέτοιες καταστροφικὲς πυρκαγιὲς καὶ πλημμύρες, ποὺ τὶς ἐπέτρεψε ὁ Θεός, ὥστε νὰ ἀναχθοῦμε ἀπὸ τὶς καταστροφὲς ποὺ φαίνονται, τὶς ὑλικές, στὶς καταστροφὲς ποὺ δὲν φαίνονται, τὶς πνευματικές. Γιὰ νὰ ἀλλάξουμε γραμμὴ καὶ πορεία.
Ἡ ψευδοσύνοδος τῆς Κρήτης ἄνοιξε τοὺς ἀσκοὺς τοῦ Αἰόλου. Δὲν συγκρατοῦνται πλέον οἱ ἄνεμοι καὶ οἱ καταιγίδες. Δὲν θὰ ἀπαριθμήσω πάλι τὴν ἁλυσίδα τῶν κακῶν. Τὸ ἔχουμε πράξει πολλοὶ καὶ πολλάκις. Θὰ μνημονεύσω ἐλάχιστα μόνον ἀπὸ τὰ τελευταῖα ἀπαράδεκτα καὶ ἀνήκουστα εἰς τοὺς αἰῶνες ἀτοπήματα κάποιων ἐπισκόπων, γιὰ τὰ ὁποῖα ὅμως καθίστανται συνυπεύθυνοι καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ἱεράρχες ποὺ δὲν τὰ καταδικάζουν καὶ μάλιστα συνοδικῶς: α´) Ὅσα ἰσχυρίσθηκε γιὰ τὴν ὁμοφυλοφιλία, δικαιώνοντάς την καὶ ἐκ μέρους τοῦ Θεοῦ, ὁ μητροπολίτης Νέας Ἰωνίας καὶ Φιλαδελφείας Γαβριὴλ β´) Ἡ ἀπαγγελία τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως μὲ τὴν προσθήκη τῆς αἵρεσης τοῦ Filioque ἀπὸ τὸν χειροτονούμενο ἐπίσκοπο Φιλομηλίου τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς τοῦ Ἐλπιδοφόρου. γ´) Ἡ δημοσίευση σὲ περιοδικὸ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἀλεξανδρουπόλεως τοῦ νέου Ἀνθίμου, τοῦ πολλάκις προκαλέσαντος καὶ σκανδαλίσαντος, φιλοεβραϊκοῦ ἄρθρου, ὅπου διδάσκεται ὅτι ὁ Μεσσίας δὲν ἦλθε, ἀλλὰ θὰ ἔλθει, ὅπως πιστεύουν οἱ ἀρνησίχριστοι Ἑβραῖοι μέχρι σήμερα. Καὶ τέλος ἀπίστευτο καὶ αὐτὸ καὶ πρωτάκουστο!!! δ´) Ὁ μητροπολίτης Κίτρους, Κατερίνης καὶ Πλαταμῶνος Γεώργιος, παρέστη, συμπροσευχήθηκε κατὰ τὴν «χειροτονία», ἐπήνεσε καὶ ἐτίμησε τὸν νέο "ποιμένα" τῶν Προτεσταντῶν Εὐαγγελικῶν τῆς Κατερίνης, τὸν κατέστησε οὐσιαστικὰ συμποιμένα καὶ συνδιάδοχο τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων. Ὅλοι οἱ προκάτοχοι τοῦ καινοτόμου ἐπισκόπου, καὶ μάλιστα οἱ δύο πρόσφατοι, Βαρνάβας καὶ Ἀγαθόνικος, θεωροῦσαν αἱρετικοὺς τοὺς λεγομένους «Εὐαγγελικούς», ὅπως ἐπὶ αἰῶνες τοὺς θεωρεῖ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, καὶ συνεπῶς καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία στὰ ἀντιαιρετικὰ βιβλία τῆς «Ἀποστολικῆς Διακονίας» περιλαμβάνει καὶ τούς «Εὐαγγελικούς» Προτεστάντες. Ἀντιλαμβανόμαστε ὅλοι σὲ πόσο δύσκολη θέση εὑρίσκονται οἱ ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεως, πολλοὺς ἀπὸ τοὺς ὁποίους ὡς μαθητάς μου στὴν Θεολογικὴ Σχολὴ τοὺς γνωρίζω καλῶς ὡς εὐσεβεῖς καὶ παραδοσιακούς. Κινδυνεύουν νὰ ἐμφανισθοῦν ὡς ὁμόφρονες καὶ συνεργοὶ τῶν παρεκκλίσεων τοῦ ἐπισκόπου τους, ὁ ὁποῖος βέβαια θὰ ὀχυρωθεῖ πίσω ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης ποὺ ἀναγνώρισε τὶς αἱρέσεις ὡς ἐκκλησίες, καὶ ἂν κρίνει κανεὶς ἀπὸ τὰ γενόμενα, μπορεῖ νὰ προβλέψει καὶ τὰ μελλούμενα. Θὰ συμφωνήσει μὲ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Παπικῶν καὶ μὲ τό «Κοινὸ Ποτήριο», τὴν κοινὴ Θεία Λειτουργία, ὅπως ἔγινε στὴν Κωνσταντινούπολη στὶς 12 Δεκεμβρίου τοῦ 1452, ποὺ ὁδήγησε στὴν θεία ἐγκατάλειψη καὶ στὴν ἅλωση τῆς Πόλης στὶς 29 Μαΐου τοῦ 1453.

Μακριὰ ἀπὸ τὸν βικάριον τοῦ Βατικανοῦ


Μακριὰ ἀπὸ τὸν βικάριον τοῦ Βατικανοῦ

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Συχνὰ στὴν κοινωνικὴ ζωὴ ἐμφανίζονται καὶ ἐκπρόσωποι διαφόρων ἀξιωματούχων τῆς πολιτικῆς, τῆς τοπικῆς αὐτοδιοίκησης, τῆς Ἐκκλησίας κλπ., ὅταν ἐκεῖνοι κωλύονται, γιατί ἔχουν ἄλλες ὑποχρεώσεις ποὺ δὲν μποροῦν νὰ ἀναβληθοῦν. Οἱ ἐκπρόσωποι μεταφέρουν τοὺς χαιρετισμοὺς καὶ τὶς εὐχὲς τῶν ἀπόντων ἁρμοδίων στοὺς ἀνθρώπους ποὺ τοὺς παρακολουθοῦν. Αὐτὴ εἶναι ἡ πάγια τακτικὴ στὴ δημόσια διοίκηση καὶ στὶς ἐπίσημες ἐκδηλώσεις διαφόρων παραγόντων καὶ συλλόγων.
Στὸ χῶρο ὅμως τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ὑπάρχει μία ἐξαίρεση. Ὁ Χριστὸς εἶναι παρὼν «πάσας τὰς ἡμέρας» καὶ ποτὲ δὲν χρειάζεται ἐκπρόσωπός του. Εἶναι διαβεβαίωση τοῦ ἰδίου τοῦ Χριστοῦ πρὸς τοὺς μαθητές του: «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη, βαπτίζοντες αὐτοὺς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, διδάσκοντάς τους νὰ τηροῦν καὶ νὰ ἐφαρμόζουν στὴ ζωή τους ὅλα τὰ παραγγέλματα ποὺ σᾶς ἔδωσα ὡς ἐντολές. Καὶ ἰδού, ἐγὼ ποὺ ἔλαβα κάθε ἐξουσία, θὰ εἶμαι πάντα μαζί σας βοηθὸς καὶ συμπαραστάτης σας, μέχρι νὰ τελειώσει ὁ αἰώνας αὐτός, μέχρι δηλαδὴ τὴ συντέλεια τοῦ κόσμου. Ἀμήν».

Τὴ διαβεβαίωση αὐτὴ τοῦ Χριστοῦ τὴν ἀμφισβητοῦν οἱ ἑτερόδοξοι καὶ ἰδιαίτερα ὁ αἱρετικὸς Πάπας, ὁ ὁποῖος χωρὶς νὰ πάρει καμιὰ ἐντολὴ ἐμφανίζεται ὡς βικάριος, δηλαδὴ ἀντιπρόσωπός του πάνω στὴ γῆ, ποὺ σημαίνει ὅτι ὅσα λέει εἶναι λόγια τοῦ Κυρίου, τὰ ὁποῖα δὲν ἐπιδέχονται κανενὸς λάθους. Ἔτσι ὁ Πάπας εἶναι ἀλάθητος! Ἀλλὰ γιατί νὰ κάνουμε ἀναλυτικὸ λόγο, ἀφοῦ ἔχουμε τὴ διαβεβαίωση τοῦ Χριστοῦ ὅτι θὰ εἶναι πάντα μαζί μας, δὲν θὰ ἀπουσιάζει ποτὲ καὶ φυσικὰ δὲν ὅρισε κάποιον ἄνθρωπο νὰ τὸν ἐκπροσωπεῖ.

4 Ὀκτωβρίου. Ἱεροθέου ἀρεοπαγίτου, πρώτου ἐπισκόπου Ἀθηνῶν (α΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετ. ιη΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ἐφεσ. ε΄ 25-33).

Εφ. 5,25            οἱ ἄνδρες ἀγαπᾶτε τὰς γυναῖκας ἑαυτῶν, καθὼς καὶ ὁ Χριστὸς ἠγάπησε τὴν ἐκκλησίαν καὶ ἑαυτὸν παρέδωκεν ὑπὲρ αὐτῆς,

Εφ. 5,25                    Οι δε άνδρες εξ άλλου να αγαπάτε τας γυναίκας σας και να υποβάλλεσθε μέχρι και των μεγαλυτέρων θυσιών προς χάριν αυτών, όπως και ο Χριστός ηγάπησε την Εκκλησίαν και παρέδωκεν υπέρ αυτής τον ευατόν του εις σταυρικόν θάνατον,

Εφ. 5,26            ἵνα αὐτὴν ἁγιάσῃ καθαρίσας τῷ λουτρῷ τοῦ ὕδατος ἐν ῥήματι,

Εφ. 5,26                   δια να την αγιάση, καθαρίσας αυτήν με το λουτρόν του ύδατος, δηλαδή δια του αγίου βαπτίσματος, κατά το οποίον λέγεται το ιερόν λόγιον “στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος”.

Ἠ ὁμοφυλοφιλία στήν Ἀρχαία Ἀθήνα.


Ο Νόμος των Αθηναίων έλεγε:
«Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ ιερωσύνην ιεράσασθαι, μηδέ συνδικήσαι, τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδέμίαν, μήτε ενδήμον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδ επί κηρυκείαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδ είς τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ εν ταις κοιναίς στεφανηφορίαις στεφανούσθω, μηδ εντός των της αγοράς περιραντηρίων πορευέσθω.
Εάν τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω».

Δηλαδή:

"Τέτοιο ἄρωμα στόν κόσμο δέν ὑπάρχει" ...

'Οταν επισκέφθηκε κάποιος Ιταλός αρωματοποιός το 'Αγιον 'Ορος , πήγε να προσκυνήσει την κάρα του Αγίου Ανδρέα .Δεν ξεκολλούσε ο καημένος από την κάρα του Αγίου , προσκυνούσε και ξανά - προσκυνούσε...
Στο τέλος ομολόγησε ...
"Τέτοιο άρωμα στον κόσμο δεν υπάρχει" ...


https://proskynitis.blogspot.com/2023/09/blog-post_477.html