Σελίδες

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024

Οἱ δύο δωρεές τοῦ Ἁγ. Βαπτίσματος-πορεία ἀπό τό κατ' εἰκόνα στό καθ' ὁμοίωσιν διά τῆς θείας Χάρης καί τῆς δικῆς μας συνέργειας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 89, Φιλοκαλία,, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Οἱ δύο δωρεές τοῦ Ἁγ. Βαπτίσματος-πορεία ἀπό τό κατ' εἰκόνα στό καθ' ὁμοίωσιν διά τῆς θείας Χάρης καί τῆς δικῆς μας συνέργειας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 89, Φιλοκαλία, 28-11-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Πῶς μποροῦμε νά διακρίνουμε ἄν ἡ σιωπή μας στήν παρεκτροπή τοῦ ἄλλου εἶναι ἀπό δειλία ἡ ἀπό τήν αἴσθηση ὅτι εἴμαστε ἀνεπαρκεῖς; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πῶς μποροῦμε νά διακρίνουμε ἄν ἡ σιωπή μας στήν παρεκτροπή τοῦ ἄλλου εἶναι ἀπό δειλία ἡ ἀπό τήν αἴσθηση ὅτι εἴμαστε ἀνεπαρκεῖς;  ,  Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Γιατί ἔχουμε καλές καί κακές σκέψεις μαζί -Ἡ ἐνέργεια τῆς θείας Χάρης μέ σκοπό τήν διόρθωση μας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 88, Φιλοκαλία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιατί ἔχουμε καλές καί κακές σκέψεις μαζί -Ἡ ἐνέργεια τῆς θείας Χάρης μέ σκοπό τήν διόρθωση μας, Αγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος Ἀσκητικός, κεφ. 88, Φιλοκαλία, 27-11-2024,
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ «ἀπειλὴ» τοῦ Πατριάρχου

Ἡ «ἀπειλὴ» τοῦ Πατριάρχου

Γράφει ὁ Ἁγιορείτης Μοναχὸς Νικόλαος

Ἡ δήλωση τοῦ οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου ὅτι δὲν θὰ ἐπισκεφθῆ τὸ Ἅγιον Ὄρος ὅσον παραμένει ἡ ἀδελφότης τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου στὸ μοναστήρι τους ἔχει σκοπὸ νὰ διχάση τὸ Ἅγιον Ὄρος, καὶ νὰ ὁδηγήση σὲ διπλὸ ἔγκλημα. Τὸ ἕνα μεγάλο ἔγκλημα εἶναι ἡ βίαιη ἔξωση τῶν συμμοναστῶν μας ἀδελφῶν Ἐσφιγμενιτῶν, ποὺ θὰ κατασκανδαλίση τὸν κόσμο, καὶ ἂν ὑπάρξουν καὶ θύματα, θὰ ὑποχρεώση ὅλους τούς συνεργήσαντας κληρικοὺς νὰ ‘κρεμάσουν’ τὰ ὠμοφόρια καὶ τὰ πετραχήλια τους. Καὶ τὸ δεύτερο- μεγαλύτερο ἔγκλημα εἶναι τὸ νὰ μὴ συνταχθοῦμε οἱ Ἁγιορεῖτες μὲ τὴν προστάτιδά μας Παναγία, ἀλλὰ μὲ τὸν ἀντίχριστο Καίσαρα καὶ μὲ τὸν οἰκουμενιστὴ «πάπα τῆς Ἀνατολῆς». καὶ αὐτό, παρ’ ὅτι ἡ φιλόστοργη Μητέρα μας μᾶς προειδοποιεῖ ἐπὶ δύο καὶ πλέον μῆνες μὲ πρωτοφανεῖς σὲ ἀριθμὸ σεισμικὲς δονήσεις, γιὰ νὰ μᾶς συνετίση καὶ νὰ μᾶς ἀποτρέψη ἀπὸ τὸ μεγάλο αὐτὸ ἔγκλημα.

Ἡ θαυματουργή εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Φανερωμένης στή Ροδόπη . Ἡ μικρή Τῆνος τῆς Θράκης

Η Ιερά και θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Φανερωμένης είναι σεβαστή όχι μόνο στους Χριστιανούς, αλλά και στους Μουσουλμάνους της Κομοτηνής.
Εκατονταδες πιστοι σπευδουν καθημερινα στη Μονή Βαθυρρύακος, που βρίσκεται δεκαπέντε χιλιόμετρα έξω από την Κομοτηνή, στην παλιά εθνική οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, για να προσκυνήσουν την θαυματουργή εικόνα στην οποια απεικονίζεται η Παναγία Βρεφοκρατούσα .
Πρόκειται για ένα Πανθρακικής εμβέλειας προσκύνημα με μεγάλη ιστορία.

ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΕΙΚΟΝΑ
Η περιοχή που βρίσκεται σημερα το μοναστήρι ,καποτε το 12ο αιώνα είχε το όνομα Παναγία.
Ο τοπος εκεινος απο πολυ παλια θεωρουνταν άγιος γιατί στα βάθη των αιώνων, κατά την περίοδο ακόμη της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, πριν η περιοχή κατακτηθεί από τους Οθωμανούς Τούρκους, είχε έντονη την παρουσία της Παναγίας.
Αργοτερα επί Τουρκοκρατίας η περιοχή μοιράστηκε σε τσιφλικάδες.Συνολικα υπηρχαν 4 τσιφλικια.
Στους πλούσιους αγάδες ανήκαν φιλέτα γης και αυτοί διοικούσαν την περιοχή, καλλιεργούσαν τα κτήματα και δεν επέτρεπαν φυσικά την ανέγερση εκκλησιών.
Ενα απο αυτα τα τσιφλικια ηταν και αυτο του Φατήρ-Γιακά.

Ὅλη ἡ Ἑλλάδα τρέχει στοὺς ψυχολόγους καὶ δὲν ἀναρωτιοῦνται γιατί γίνεται αὐτὸ παρὰ τὴν τόση «ἀπελευθέρωση» ποὺ ἔχουμε

Όλη η Ελλάδα τρέχει στους ψυχολόγους και δεν αναρωτιούνται γιατί γίνεται αυτό παρά την τόση «απελευθέρωση» που έχουμε

Η επίσκεψη στον ψυχολόγο γίνεται «must» για τους σημερινούς Έλληνες - Πώς συμβαίνει αυτό, αν η κοινωνία μας... «προοδεύει»;

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Να μια ακόμα απόδειξη της αρρώστιας που γεννά ο ψευτοπροοδευτισμός μας. Από εκείνη την εποχή που η επίσκεψη στον ψυχολόγο ήταν ταμπού για τους Έλληνες, σήμερα περάσαμε στο άλλο άκρο, όπου είναι σπάνιο να βρεις άνθρωπο να μην βλέπει ψυχολόγο ή να μην λαμβάνει ψυχοφάρμακα. Είτε συστηματικά, είτε περιστασιακά.

«Νέα τάση: Όλη η Ελλάδα στο ντιβάνι του ψυχολόγου», είναι ο τίτλος ενός ερευνητικού άρθρου που δημοσίευσε το «Πρώτο Θέμα». Εκεί μέσα αναφέρεται η αφελής γνώμη ότι η ελληνική κοινωνία κάνει το ψυχοθεραπευτικό της «coming out», ρεφάροντας για όλα τα χρόνια που οι Έλληνες δεν τολμούσαν να απευθυνθούν σε ψυχολόγο για να μην κακοχαρακτηριστούν «προβληματικοί» ή και «τρελοί».

Περὶ τῆς λεγόμενης ‘’Μυστηριακῆς Διακοινωνίας’’ (Intercommunio)


Περί της λεγόμενης ‘’Μυστηριακής Διακοινωνίας’’ (Intercommunio)

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Η λεγόμενη ‘’Μυστηριακή Διακοινωνία’’ (Intercommunio), η οποία προβάλλεται από τον Παπισμό, αποτελεί ένα τρόπο ‘’ενότητας’’, ο οποίος επιτυγχάνει την περιθωριοποίηση των δογματικών και άλλων διαφορών. Η σκοπιμότητα ενός τέτοιου ατοπήματος είναι προφανής.

Η παλαιότερη αναφορά του Καρδινάλιου Walter Kasper το έτος 2016, ο οποίος ήταν και πρόεδρος της Παπικής επιτροπής για την ‘’ενότητα’’, ότι στην «επόμενη δήλωση του Πάπα θα πρέπει να επιτραπεί ‘’κοινή ευχαριστιακή κοινωνία’’ με τους Προτεστάντες» (συνέντευξη του Καρδινάλιου Walter Kasper στην Avvenire), κατέδειξε τις προσπάθειες για τη λεγόμενη μυστηριακή διακοινωνία (intercommunio).

Η αναφορά αυτή του Καρδινάλιου Walter Kasper, προβαλλόταν σε αρκετούς διαδικτυακούς ιστότοπους πέραν της Avvenire, και στους www.thecatholicthing.org, www.catholicculture.org, www.agensir.it κλπ.

28 Νοεμβρίου. Στεφάνου ὁσίου τοῦ νέου ὁμολογητοῦ (†767), Εἰρηνάρχου μάρτυρος (†303). Τῶν ἐν Τιβεριουπόλει πεντεκαίδεκα μαρτύρων (πολιούχων Κιλκίς). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης κγ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Θεσ. β´ 9-14).

Α Θεσ. 2,9         μνημονεύετε γάρ, ἀδελφοί, τὸν κόπον ἡμῶν καὶ τὸν μόχθον· νυκτὸς γὰρ καὶ ἡμέρας ἐργαζόμενοι πρὸς τὸ μὴ ἐπιβαρῆσαί τινα ὑμῶν ἐκηρύξαμεν εἰς ὑμᾶς τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Θεοῦ.

Α Θεσ. 2,9                Δεν είναι δε ανάγκη να σας ομιλώ δια την αγάπην μας αυτήν , διότι και σεις οι ίδιοι, αδελφοί, ενθυμείσθε τον κόπον και τον μόχθον μας εις την Θεσσαλονίκην. Επειδή νύκτα και ημέραν ειργαζόμεθα, δια να κερδήσωμεν αυτά που μας εχρειάζοντο προς συντήρησίν μας ώστε να μη επιβαρύνωμεν κανένα από σας και έτσι εκηρύξαμεν το Ευαγγέλιον του Θεού μεταξύ σας.

Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, Ἅπαντα τὰ Ἔργα [21 ΤΟΜΟΙ]

Άπαντα Έργα [21 Τόμοι]
του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
από τις εκδόσεις Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας,
Πατερικαί Εκδόσεις «Αγ.Γρηγόριος ο Παλαμάς», Θεσσαλονίκη

Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 1
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 2
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 3
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 4
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 5
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 6
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Άπαντα τα Έργα - Τόμος 7

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΣΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ, 28-11-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΣΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ,  28-11-2024 
https://www.youtube.com/live/T1R3hOrWPj4?si=9-C3urxE-Km-7E48

Μέτρο τῆς περιουσίας τοῦ καθενὸς εἶναι τὸ σῶμα...


Μέτρο της περιουσίας του καθενός είναι το σώμα, όπως το πόδι είναι μέτρο του υποδήματος. Αν σταθείς σ΄ αυτό, θα διαφυλάξεις το μέτρο, εάν όμως το υπερβείς, κατ΄ ανάγκη θα πέσεις σε γκρεμό. Όπως συμβαίνει και με το υπόδημα, όταν ξεπεράσει τις ανάγκες που έχει το πόδι, γίνεται τότε είτε ολόχρυσο, είτε πορφυρένιο, είτε κεντητό. Γιατί σ΄ αυτό που ξεπερνά το μέτρο, δεν υπάρχει κανένα όριο.

***Μέτρον κτήσεως τὸ σῶμα ἑκάστῳ ὡς ὁ ποὺς ὑποδήματος. ἐὰν μὲν οὖν ἐπὶ τούτου στῇς, φυλάξεις τὸ μέτρον: ἐὰν δὲ ὑπερβῇς, ὡς κατὰ κρημνοῦ λοιπὸν ἀνάγκη φέρεσθαι: καθάπερ καὶ ἐπὶ τοῦ ὑποδήματος, ἐὰν ὑπὲρ τὸν πόδα ὑπερβῇς, γίνεται κατάχρυσον ὑπόδημα, εἶτα πορφυροῦν, κεντητόν. τοῦ γὰρ ἅπαξ ὑπὲρ τὸ μέτρον ὅρος οὐθείς ἐστιν.


Λόγος Ασκητικός και Πολυμερής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 58ο

https://wra9.blogspot.com/2019/11/blog-post_20.html