Σελίδες

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Η αναγκαιότητα της ομολογιακής συμμετοχής μας στην ηλεκτρονική διαβούλευση.

 Πριν μερικές ημέρες αιφνιδιαστικά ανακοίνωσε η κυβέρνηση την έναρξη της ανοιχτής ηλεκτρονικής διαβούλευσης στο διαδίκτυο για το θέμα των ηλεκτρονικών καρτών.
Στο αιφνιδιασμό αυτό ανήκει και το ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη τοποθέτησή της και αλλάζει συνεχώς αποφάσεις όσον αφορά τα τεχνικά στοιχεία της κάρτας, το τι ακριβώς θα περιέχει, αν αυτά που περιέχει προσκρούουν ή όχι στα προσωπικά δεδομένα του πολίτη, αν είναι σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος, αν μπορεί να διασφαλιστεί η ασφάλεια δεδομένων από υποκλοπή, και ένα σωρό άλλα θέματα στα οποία δεν υπάρχει επίσημη θέση γιατί ακριβώς είναι από ρευστά μέχρι εντελώς αντισυνταγματικά και προσκρούουν στην καταπάτηση των  προσωπικών δεδομένων και με βάση την ελληνική Αρχή προστασίας των προσωπικών δεδομένων, αλλά και με βάση την Ευρωπαϊκή Αρχή προστασίας δεδομένων.

Λόγω της τελευταίας αναγκάστηκε σε λίγες μόνο ώρες η κυβέρνηση να αποσύρει την απόφασή της για την υποχρεωτική παραλαβή εκ μέρους μας ειδικής ηλεκτρονικής Φοροκάρτας, ή οποία και σαφέστατα θα λειτουργούσε με κωδικοποίηση τον ΕΑΝ13 και τον γραμμωτό κώδικα ο οποίος λειτουργεί εδώ και 20 χρόνια με βάση χρήσης το 666 για να «διαβάζει» τα προϊόντα.
Βέβαια δεν απέσυρε την υποχρεωτική παραλαβή της συγκεκριμένης φοροκάρτας λόγω του 666 αλλά λόγω της αντίθεσης της Ευρωπαίκής Αρχής προσωπικών δεδομένων.
Βλέπουμε λοιπόν ότι ήδη υπήρξε νομικό πρόβλημα, με βάση το Ευρωπαϊκό δίκαιο, για να επιταχυνθεί η υποχρεωτική παραλαβή. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει δήλωση- δέσμευση από την Κυβέρνηση ότι θα αφομοιωθεί η φοροκάρτα που θα χρεισημοποιεί κωδικοποίηση με το 666 με την Κάρτα Πολίτη. Άρα αβίαστα προκείπτει ότι και επισήμως όταν ενωθούν η φοροκάρτα με την Κάρτα Πολίτη και η δεύτερη θα λειτουργεί με την ίδια κωδικοποίηση δηλαδή θα χρεισημοποιεί τον 666.

Ερχόμαστε τώρα στο σήμερα (25/11), όπου σε λίγες μόνο ημέρες (μέχρι 12/12) έχουμε να αποφασίσουμε αν θα ασχοληθούμε ενεργά με την ηλεκτρονική διαβούλευση ή όχι, για το αν θα καταθέσουμε δηλαδή τις αντιρρήσεις μας και τις θέσεις μας για την ανθρώπινη και θρησκευτική μας άρνηση παραλαβής των ηλεκτρονικών καρτών.

Δεν υπάρχει σαφής πληροφόρηση για το πως και τι θα είναι τελικά οι ηλεκτρονικές κάρτες.
Όπως και το ΄97-΄98 φροντίζουν ψευδώς να πείσουν την Ιεραρχία ή ακόμα και τους πιστούς της Εκκλησίας μας ότι δεν περιέχεται το 666 και δεν υπάρχει κανείς άλλος κίνδυνος για την παραλαβή της.
Το ίδιο έκαναν και το ΄97 όταν ενώ στην αρχή όλοι οι υπεύθυνοι πολιτικοί -δημοσιογράφοι και άλλοι κατέθεταν ένας -ένας ότι χωρίς το 666 δεν λειτουργεί τίποτα, μετά την απόφαση της Εκκλησίας Ελλάδος να μην δεχτεί σε καμιά μορφή ηλεκτρονικής κάρτας που το περιέχει, και επειδή θορυβήθηκαν, άρχισαν να διαδίδουν προς όλες τις κατευθύνσεις ότι δεν περιέχεται ο 666.
Αναίρεσαν τον εαυτό τους μέσα σε λίγες εβδομάδες.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σήμερα. Θα προσπαθήσουν να πείσουν την Ιεραρχία της Εκκλησίας μας ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα και όλα είναι «ευλογημένα» (από ποιόν άραγε;)


Τι θα συμβεί στην ηλεκτρονική διαβούλευση; 

Δεν έχουμε καμιά απολύτως ψευδαίσθηση ότι θα πεισθούν από εμάς οι έχοντες συγκεκριμένα συμφέροντα ή εντολές, οι οποίοι αυτή την στιγμή εκφράζονται διαμέσου των ανθρώπων που αποτελούν την κυβέρνηση. (το ίδιο βεβαίως έγινε και με την προηγούμενη κυβέρνηση με τον ΑΜΚΑ, απαξίωση Ιστορίας κ.λ.π)
Και δεν έχουμε αυτήν την ψευδαίσθηση γιατί πήραμε μέρος και στην διαβούλευση για την νομιμοποίηση του λαθρονόμου, (η παρανομία του οποίου εξετάζεται στο ΣτΕ), είδαμε τι έγινε, είδαμε εκατοντάδες /χιλιάδες αρνητικά σχόλια να εξαφανίζονται, και τελικά έγινε ακριβώς αυτό που αποφάσισε η Κυβέρνηση.

Έχουμε όμως μερικούς σοβαρότατους λόγους να πιστεύουμε κατά την ταπεινή μας άποψη ότι είναι εντελώς απαραίτητη η συμμετοχή μας.

1)Αν δεν το κάνουμε θα συμβεί το εξής: οι έχοντες συμφέροντα επιβολής των καρτών θα διατείνονται ότι δημοκρατικά θέσαμε το θέμα για διαβούλευση και δεν υπήρξαν παρά ελάχιστες αντιθέσεις, άρα ο ελληνικός λαός συμφωνεί με την υποχρεωτική επιβολή ηλεκτρονικών καρτών.

Πως θα γίνει; Από την μία μεριά η «αποχή »μας και από την άλλη θα δημιουργούν δεκάδες -εκατοντάδες λογαριασμούς e-mail και θα φαίνονται σαν διαφορετικά πρόσωπα που υποστηρίζουν την ίδια θέση.
Θα γεμίσει με σχόλια απόλυτα θετικά προς τις κάρτες έτσι ώστε ακόμα και ένας άνθρωπος που είναι αμφιταλαντευόμενος (και είναι ίσως το μεγαλύτερο κομμάτι του λαού), δεν θα βλέπει μια ουσιαστική αντίρρηση δεν θα βρίσκει τίποτα αρνητικό με αποτέλεσμα να προωθείται η λογική του προς συγκεκριμένη κατεύθυνση.
Ακόμη και τα λίγα αρνητικά (κατά των καρτών), σχόλια θα αργούν να τα δημοσιεύσουν ή θα τα απορρίπτουν τελείως.

2) Πριν κάποιο χρονικό διάστημα οι περισσότεροι μητροπολίτες και επίσκοποί μας δεν είχαν ενημέρωση για τις επερχόμενες κάρτες῍ Δεν γνώριζαν σχεδόν τίποτα. 
Ο λόγος που σήμερα γνωρίζουν είναι η πληροφόρηση, η ενημέρωση και από πνευματικούς ανθρώπους σαν τον π. Σαράντη αλλά και από λαϊκούς, ιστολόγια, βιβλία (Η Ευθύνη της Επιλογής μας), και κάθε άλλος τρόπος, πρόσωπο ή φορέας που ενημέρωσε για την επικινδυνότητα των καρτών.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα Μητροπόλεις ολόκληρες να θέτουν ψήφισμα κατά των καρτών, όπως η Μητρόπολη Καλαβρύτων, Αμαρουσίου και Κηφισίας, Αργολίδος, Πατρών (μέχρι σἠμερα).

Τα σχόλιά μας ακόμα και αυτά που δεν θα δημοσιευτούν μπορούμε να τα στείλουμε στις Μητροπόλεις καλώντας τους Μητροπολίτες να απαντήσουν.
Δηλαδή μπορούμε τα ίδια ακριβώς να τα χρησιμοποιήσουμε βομβαρδίζοντας τις Μητροπόλεις μας ζητώντας τους υπεύθυνη απάντηση στις συγκεκριμένες ερωτήσεις μας.

3)Αυτή την στιγμή εμείς οι λαϊκοί δεν διαθέτουμε προς το παρόν άλλο πολιτικο -κοινωνικό μέσο αντίδρασης πλήν της υπογραφής μας ότι αρνούμαστε να παραλάβουμε τις κάρτες.
Επειδή όμως άρχισαν να μεθοδεύουν τρόπους ακόμα και προβοκατόρικους στην προσπάθεια να αποδείξουν ότι δεν είναι ο αριθμός των 25640 (μέχρι σημερα 25/11) υπογραφών αληθινός, ας αδράξουμε την ευκαιρία να δείξουμε ότι και οι αντιρρήσεις και τα σχόλια που βάλαμε υπογράφωντας την άρνηση παραλαβής καρτών, είναι αληθινές και ζητούν απαντήσεις.

Αν 20.000 άνθρωποι καταθέσουν τις πλήρεις αντιρρήσεις τους όσα και να σβήσουν, όσα και να διαγράψουν πάλι 1000 θα δημοσιευτούν με αποτέλεσμα οι ακόμα αναποφάσιστοι ή απληροφόρητοι να ενημερώνονται και από εκεί.
Και με αυτό το μέσο λοιπόν μπορούμε να ομολογήσουμε.

4) Πολλά ιστολόγια βάλαμε την απόσυρση της ήδη σε κυκλοφορία σχετικής κάρτας στην Αγγλία.
Πως όμως έγινε αυτό;
Απαξιώνοντας ή φοβούμενοι να χρησιμοποιήσουν τα έστω ελάχιστα διαθέσιμα θεσμικά και νόμιμα μέσα που είχαν στην διάθεσή τους οι Άγγλοι; ή ενεργοποιήθηκαν, πάλεψαν, επέμειναν και έφεραν ένα νομικοθεσμικό αποτέλεσμα τέτοιο κατά το οποίο μια μειοψηφία ακύρωσε την κυκλοφορία της ηλεκτρονικής κάρτας;

Δεν είναι ομολογία μόνο να γρινιάζουμε ξαπλωμένοι αναπαυτικά στους καναπέδες μας αλλάζοντας κανάλια με το τηλεκοντρόλ στην τηλεόρασή μας.

Είναι ακόμη φρέσκο το τραγικό αποτέλεσμα της αποχής του εκλογικού σώματος, που έφερε δημάρχους στην εξουσία όπως ο Μπουτάρης στην Θεσσαλονίκη. Είναι εγκατάλειψη Θεού.
Σε λίγο θα αποφασίζουν οι «ελληνοποιημένοι» αλλόθρησκοι για μας,  αν αρνηθούμε να μετέχουμε και να ομολογούμε ταπεινά σε κάθε μορφή της καθημερινότητάς μας.

Ας κάνουμε λοιπόν το εξής; Ας στείλουμε τα αντιρρητικά μας σχόλια, ας πάρουμε φωτογραφία της αποστολής (screenshot) και ας το χρεισημοποιήσουμε παντού σαν στοιχείο της τυχόν απόρριψης του σχολίου μας.
Ας τα καταθέσουμε αυτά σε ιστολόγια, σε εφημερίδες που γνωρίζουμε ότι θα τα δημοσιεύσουν για να φανεί το μέγεθος της τυχόν μη δημοσίευσής τους από το υπουργείο, και τελικά ας τα πάμε όλα στις Μητροπόλεις μας, και στη Ιεραρχία της Εκκλησίας μας, ζητώντας να συζητηθούν και κυρίως να απαντηθούν. Μπορεί η κυβέρνηση να έχει ειλλειμένες αποφάσεις, αλλά εμάς μας ενδιαφέρουν κυρίως οι αποφάσεις της Εκκλησίας μας. Και εκεί καλούμαστε με τον τρόπο αυτό, και τις υπογραφές μας να παίξουμε έναν ενημερωτικό και ομολογιακό κυρίως ρόλο, πιέζοντας τις αποφάσεις της Εκκλησία μας.

Βεβαίως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσο περισσότερο ευχή -κομποσχοίνι κάνουμε με πόνο για την πορεία της πατρίδας μας και του κόσμου όλου, όσο περισσότερο βιώνουμε τα μυστήρια της Εκκλησίας μας, όσο προσέχουμε τον εαυτό μας από πτώσεις, όσο ενεργά ασχολούμαστε και ομολογούμε, τόσο περισσότερος κόσμος θα «πληροφορείται» και θα ωφελείται και διανοητικά και «μυστικά» από την ορθόδοξη παρουσία μας.
Ας πάρουμε το παράδειγμα του γέροντα Παϊσίου. Ενώ ήταν μοναχός -φάρος και είχε την δύναμη να προσεύχεται με θέρμη για την Εκκλησία του Χριστού, δεν έμεινε μόνο στην ησυχαστική προσευχή αλλά δραστηριοποιήθηκε, ενημέρωσε, ομολόγησε με κάθε τρόπο και με κάθε ενδεδειγμένο μέσο που είχε μπροστά του.

Έλεγε ακόμη ο γέροντας Παΐσιος ότι η μπόρα η δαιμονική θα περάσει, αλλά όταν γίνει αυτό ο Χριστός θα ζητήσει να μάθει τι έκανε ο καθένας μας, πόσο προσπάθησε, πόσο ομολόγησε, πόσο μάτωσε ομολογώντας.


σημ. Αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με πηγές και στοιχεία για όσα ανωτέρω γράψαμε.
http://anavaseis.blogspot.com/2010/11/blog-post_8949.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου