Σελίδες

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ἀσεβέστατος καί αὐθαδέστατος λόγος τοῦ Μπουτάρη γιά τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης. Αἶσχος!!!

Θά φτιάξει καί φοῦρνο γιά νά καίγονται οἱ πλανεμένοι ἀπό τόν διάβολο.

Οἱ «ἀποτεφρωμένες ἀπό τήν ἁμαρτία ὑπάρξεις» φτιάχνουν «ἀποτεφρωτήρια» καί γιά τά σώματά τους».

Μπουτάρης :«Θα δώσω χώρο για τζαμί, για αποτεφρωτήριο, θα κάνω μνημεία Εβραίων, Τούρκων»!!

Το πραγματικό πρόσωπο του Μπουτάρη για όσους δεν έχουν ακόμη καταλάβει.
Ας συνέλθουμε με τις επιλογές μας πριν είναι δραματικά αργά για την Ελλάδα και τις ζωές μας.
________________
Η είδηση χωρίς αλλά σχόλια από την Ελευθεροτυπία 19/11 με τίτλο :
«Θα δώσω χώρο για τζαμί, για αποτεφρωτήριο, θα κάνω μνημεία Εβραίων, Τούρκων»!!

«Να ξυριστεί ο Ανθιμος και, αν θέλει, να κάνει κόμμα»

Λευκό Πύργο δεν έχει η Αθήνα αλλά και η ιδέα να συναντήσουμε τον Γιάννη Μπουτάρη στον
πεζόδρομο της Αρεοπαγίτου απεδείχθη ευχάριστα... ελαττωματική.

Συνελήφθη για άλλη μια φορά ο μαρτυρικός Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος και Μητροπολίτης Σκοπίων Ιωάννης


 Ο Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος και Μητροπολίτης Σκοπίων κ. Ιωάννης, την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010 τέθηκε υπό κράτηση στο διασυνοριακό Καλοτίνα, μεταξύ Βουλγαρίας και Σερβίας.

Σύμφωνα με την Αρχιεπισκοπή Αχρίδας ο κ. Ιωάννης συνελήφθη με βάση ένα ένταλμα του γραφείου INTERPOL της ΠΓΔΜ, και τέθηκε σε 24ωρη κράτηση.

Η «Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή της Αχρίδας», επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Ιωάννης, δεν αναγνωρίζεται από τις αρχές της ΠΓΔΜ και η δράση της είχε θεωρηθεί ότι είναι «απειλητική» για τη χώρα.


Ρομφέα

Το μαρτύριο του Αρχιεπισκόπου Aχριδών Ιωάννου. Αναπλ. Καθηγητού Α.Π.Θ. κ. Μιχαήλ Γ. Τρίτου


Τα τελευταία χρόνια με πόνο ψυχής και ιερή αγανάκτηση παρακολουθούμε τη βάναυση καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αχριδών και Μητροπολίτου Σκοπίων Ιωάννου.

Σχίσμα στήν Ὀρθόδοξη Σερβική Ἐκκλησία

Ἀνακοίνωση τῆς ἱστοσελίδας τῆς Μονῆς «Μαῦρο Ποτάμι στήν ἐξορία»



Ἀνακοίνωση τῆς ἱστοσελίδας τῆς Μονῆς «Μαῦρο Ποτάμι στήν ἐξορία»
18-11-2010
Ὁ Πατριάρχης καί οἱ Συνοδικοί δημιούργησαν
Σχίσμα στήν Ὀρθόδοξη Σερβική Ἐκκλησία

Οἱ ἔνοχοι τοῦ Σχίσματος ἀπεκαλύφθησαν
Ζῶντος τοῦ Ἐπισκόπου Ράσκας-Πριζρένης ὁρίστηκε μοιχεπιβάτης
Ἡ πολύχρονη ἤδη προσπάθεια ὁρισμένων Συνοδικῶν (σ.μετ.: πού παραμένουν παρανόμως ἐδῶ καί χρόνια μόνιμα μέλη τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας) ἐπικουρούμενη ἀπό τόν νῦν Πατριάρχη Εἰρηναῖο ὡς καί ἐκ τῶν ὁμοφρόνων τους μεταξύ τῶν ἐπισκόπων, πού ἀποσκοποῦσε στήν δημιουργία Σχίσματος, σήμερα τελεσφόρησε. Μέ τήν σημερινή ἀνακήρυξη τοῦ δῆθεν ἐπισκόπου Ράσκας-Πριζρένης, ζῶντος τοῦ κανονικοῦ Ἐπισκόπου Ράσκας-Πριζρένης Ἀρτεμίου, ὑλοποιήθηκε ἡ χρόνιά τους πρόθεση καί ἐπιθυμία νά δημιουργηθεῖ Σχίσμα στη Σερβική Εκκλησία. Μέ τήν πράξη αὐτή οἱ ἴδιοι συναριθμήθηκαν μεταξύ τῶν σχιστῶν, οἱ ὁποῖοι δέν εἶναι λίγοι στήν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας.

Ἡ πράξη ἡ ὁποία ρητῶς ἀπαγορεύεται ἀπό τούς Ἱεροῦς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι ἡ ἐκλογή ἄλλου ἐπισκόπου ζῶντος τοῦ κανονικοῦ, ἐφαρμόστηκε σήμερα στή Σερβική Ἐκκλησία. Αὐτός ἦτο ὁ βεβαιώτερος τρόπος ὥστε οἱ δημιουργοί τοῦ Σχίσματος νά πετύχουν τόν στόχο τους.

Τά νέα βιομετρικά διαβατήρια – οἱ νέες ἠλεκτρονικές ταυτότητες – τά ἐμφυτευόμενα μικροτσίπς.

Η Ευθύνη της επιλογής μας. «4.Τά νέα βιομετρικά διαβατήρια – οἱ νέες ἠλεκτρονικές ταυτότητες – τά ἐμφυτευόμενα μικροτσίπς » Μέρος Γ΄

ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΗ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ 
Κεφάλαιο Β΄
4.«Τά νέα βιομετρικά διαβατήρια – οἱ νέες ἠλεκτρονικές ταυτότητες – τά ἐμφυτευόμενα μικροτσίπς » Μέρος Β΄ (σελ. 93- 106)
Η Ευθύνη της επιλογής μας
          
                                  Βιομετρικά διαβατήρια
                                  Ἡλεκτρονικές ταυτότητες
                                   666
                                   Bar code
                                   RFID
                                   Smart cards
                                   Ἐμφυτευόμενα μικροτσιπς



Θά μποροῦσαν νά εἶναι καταχωρημένα στό τσίπ τό ὄνομα, ἡ ψηφιακή φωτογραφία τοῦ προσώπου, ὁ ἀριθμός κοινωνικῆς ἀσφαλίσεως ἤ ὁ ἀριθμός δελτίου ταυτότητος, τά δακυτλικά ἀποτυπώματα σέ ψηφιακή μορφή, ἡ σωματική περιγραφή, τό βιογραφικό καί οἰκογενειακό ἱστορικό, ἡ διεύθυνση κατοικίας, τό ἐπάγγελμα καί οἱ ἀπασχολήσεις, πληροφορίες γιά τόν φόρο εἰσοδήματος καί τό ποινικό μητρώο36 .
(36 Ἄς σημειωθ ὅτι ὁ πρόεδρος τῶν ΗΠΑ ἐπικαλούμενος τήν σχετική νομοθεσία (“Emigration of Control Act of 1996, Section 100), δικαιούται νά ἐπιλέξ ὁποιοδήποτε τύπο ταυτοποιήσεως εἶπε μέ ἀόρατο τατουάζ εἴτε μέ ἠλεκτρονικό μέσο ὑποδορίως δηλαδή κάτω ἀπό τό δέρμα.).

Σήμερα ἰσχυρίζονται ὅτι σ’ ὄλες τίς χῶρες τά νέα βιομετρικά διαβατήρια δέν ἔχουν τό 666. Ἀλλά φυσικά, ἐπειδή εἶναι ἐπαναπρογραμματιζόμενα, μποροῦν ἀνά πᾶσα στιγμή νά τό δεχθοῦν ἐν ἀγνοί τοῦ κατόχου τους! 

Οι νόθοι και οι αυθεντικοί Ευρωπαίοι.

Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου

Οι σύγχρονοι Έλληνες όταν κάνουν λόγο για Ευρώπη έχουν μια σύγχυση. Άλλοι την απορρίπτουν εξ ολοκλήρου, άλλοι στέκονται διστακτικοί απέναντί της και άλλοι την θαυμάζουν και την θεωρούν μοντέλο κοινωνικό και πολιτιστικό. Αυτό οφείλεται και στην άγνοια των ιστορικών δεδομένων σχετικά με τον ευρωπαϊκό χώρο και στην απώλεια της αυτοσυνειδησίας μας.
Χωρίς να νομισθή ότι κάνουμε γενίκευση, εν τούτοις μπορούμε γενικά να διακρίνουμε τρεις φάσεις που χαρακτηρίζουν την ιστορική εξέλιξη της Ευρώπης.
Η πρώτη είναι η Ρωμαϊκή Ευρώπη, όταν η Ευρώπη αποτελούσε το δυτικό τμήμα της ενιαίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και είχε τον ίδιο πολιτισμό με το ανατολικό τμήμα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, ήτοι ελληνική γλώσσα και παιδεία, Ορθόδοξη Θεολογία και Ρωμαϊκό δίκαιο. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι ο Μ. Αθανάσιος και άλλοι Πατέρες βρήκαν συμπαράσταση, κατά τους θεολογικούς αγώνες τους, στην Παλαιά Ρώμη, καθώς επίσης ότι υπήρχαν στο δυτικό τμήμα ορθόδοξοι μοναχοί, τους οποίους οι Φράγκοι ονόμαζαν βασιλειανούς, επειδή εφήρμοζαν το τυπικό του Μ. Βασιλείου.
Η δεύτερη φάση συνδέεται στενά με τον εκβαρβαρισμό, δηλαδή την υποδούλωση της Ευρώπης στις βαρβαρικές φυλές, που καταλάμβαναν σιγά–σιγά διάφορα τμήματα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Το τελικό κτύπημα δόθηκε από τους Φράγκους που κατέλαβαν το δυτικό τμήμα της Αυτοκρατορίας.

Γέροντας Παΐσιος: Ὁ δίκαιος ἔχει τόν Θεό μέ τό μέρος του - «Εὐλογεῖτε καί μή καταρᾶσθε».

Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ - «Κεφάλαιο 4 «Ο δίκαιος έχει τον Θεό με το μέρος του» Κεφάλαιον 5 «Ευλογείτε και μη καταράσθε»



Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2001

Κεφάλαιο 4
Πώς ψεύτισε ο κόσμος
Η κακία των ανθρώπων έχει ξεπεράσει τα όρια. Κοιτάζουν πώς να ξεγελάση ο ένας τον άλλον. Και το θεωρούν κατόρθωμα που τον ξεγελούν. Αλήθεια, πώς ψεύτισε ο κόσμος! Όλα ψεύτικα τα φτιάχνουν. Χρήματα εν τω μεταξύ παίρνουν περισσότερα απ' όσα έπαιρναν οι παλιοί, οι καημένοι. Γενικά όλα τα ψεύτισαν. Μια μέρα μου έφερε κάποιος ντοματιές. Κάθε φυτό ήταν σε ένα σακκουλάκι μικρούτσικο με χώμα χοντρό, μέλαγγα, αμμούδα χοντρή, για να κρατάη την υγρασία. Βαριούνται να ρίξουν λίγο νερό! Ούτε καν να βάλουν κοπριά, μόνον επάνω-επάνω είχε λίγη σαν το μαυροπίπερο! Οπότε, όταν τις έβγαλα από το σακκουλάκι, όλη η ρίζα ήταν σάπια. Έρριξα ένα στρώμα χώμα από πάνω, για να βγάλουν νέες ρίζες.

Και πώς ξεγελούν τον κόσμο! Να δήτε, μου είχαν φέρει ένα κουτί μεγάλο με γλυκά. “Θα το ανοίξω, είπα, όταν θα 'ρθη καμμιά παρέα μεγάλη. Ας μην το ανοίξω τώρα και πάνε μυρμήγκια”. Μια μέρα μαζεύτηκαν κάμποσοι, υπολόγισα ότι θα φθάσουν και θα περισσέψουν κιόλας. Μόλις το ανοίγω, βλέπω μέσα φελιζόλ από 'δω, φελιζόλ από 'κει... Και ήταν τόοοσο μικρό αυτό που είχε τα γλυκά. Όλο το άλλο ήταν άδειο! Μια άλλη φορά μου έφεραν ένα επίσημο κουτί γλυκά δεμένο με κορδέλλες. “Θα το φυλάξω, είπα, για τα παιδιά της Αθωνιάδος”. Και τελικά ήταν κάτι λουκούμια σκληρά, παλιά λουκούμια! Εγώ τέτοια λουκούμια δεν τα δίνω. Δίνω στον κόσμο κανένα μαλακό λουκούμι.

- Γέροντα, δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό είναι αδικία;

Η αγία Χίλντα, η πνευματική μητέρα της ορθόδοξης Αγγλίας καί οι Ορθόδοξοι Άγιοι της Δύσης

Η αγία Χίλντα, η πνευματική μητέρα της ορθόδοξης Αγγλίας

undefined
Η αγία Χίλντα, η πνευματική μητέρα της ορθόδοξης Αγγλίας
Η αγία Χίλντα ήταν στενή συγγενής του βασιλέα Έντουιν της Νορθουμβρίας, ενός από τα επτά βασίλεια στα οποία ήταν διαιρεμένη η Αγγλία τον 7° αιώνα, την εποχή που έβγαινε από την ειδωλολατρία. Είχε λάβει το άγιο Βάπτισμα χάρη στο κήρυγμα του αγίου Παυλίνου, ενός από τους ιεραποστόλους της Ρώμης, και για τριάντα χρόνια καλλιεργούσε τις ευαγγελικές αρετές στον κόσμο, μέχρι την ημέρα που ανταποκρινόμενη στην κλήση του Θεού έλαβε την απόφαση να εγκαταλείψει τα εγκόσμια, την οικογένειά της και την πατρίδα της. Μετέβη στο βασίλειο της ανατολικής Αγγλίας, ο βασιλιάς της οποίας είχε νυμφευθεί την αδελφή της, με την πρόθεση να περάσει στη Γαλλία για να γίνει μοναχή στην περίφημη Μονή της Σελ, κοντά στο Παρίσι, ένα από τα μοναστήρια που εξαρτιόταν από τη Μονή του Λουξέιγ [άγιος Κολομβανός, 23 Νοεμ.], όπου πήγαιναν τότε και άλλες παρθένες ευγενικής σαξωνικής καταγωγής. Ο άγιος Αιντάν [+651, 31 Αυγ.] όμως, επίσκοπος της μοναστικής νήσου Λίντσφαρνε, το κέντρο της εκκλησιαστικής ζωής την εποχή εκείνη στα βρετανικά νησιά, την κάλεσε πίσω στη Νορθουμβρία και της παραχώρησε μια μικρή γαιοκτησία, όπου για ένα χρόνο άσκησε τον μοναχικό βίο επικεφαλής μιας μικρής ομάδας παρθένων. Αφού δοκιμάστηκαν έτσι γρήγορα τα τάλαντα της στην πνευματική καθοδήγηση, της ανατέθηκε η ηγουμενία μιας μεγάλης μοναχικής αδελφότητας στη Μονή του Χάρτλπουλ και εννέα χρόνια μετά, το 657, ίδρυσε τη Μονή του Χουίτμπυ.

Πρέπει νά ἐπιδιώκουμε τίς τιμές;_Μικρός Εὐεργετινός_mp3


Π. Σάββας 2008-12-20_Πρέπει νά ἐπιδιώκουμε τίς τιμές;_Μικρός Εὐεργετινός_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 20-12-2008 (Συνάξεις Ἀνδρῶν στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

19 Νοεμβρίου Συναξαριστής. Αβδίου Προφήτου, Βαρλαάμ, Άζη του Θαυματουργού,των Αγίων 150 Μαρτύρων, της Αγίας Μάνας και της θυγατρός της,των Αγίων 12 Μαρτύρων Στρατιωτών, Αγαπίου, Ηλιοδώρου, των Αγίων Ανθίμου, Θαλλαλαίου, Χριστοφόρου, Ευφημίας και Παγχαρίου, Βαρλαάμ Οσίου, Σίμωνος Οσίου, Ιλαρίωνα του Ίβηρα.

Ὁ Προφήτης Ἀβδίας ἢ Ὀβδιοὺ ἢ Ἀβδιού

Τὸ ὄνομά του σημαίνει «δοῦλος Κυρίου». Ἔζησε στὸ δεύτερο μισό του 6ου αἰώνα π.Χ., (κατ’ ἄλλη ἐκδοχὴ τὸ 800 π.Χ.), καὶ εἶναι ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μικροὺς λεγόμενους προφῆτες.
Καταγόταν ἀπὸ τὴν Συχὲμ (ἐκ τοῦ ἀγροῦ Βηθοχαρὰμ ἢ Βαθαχαράμ), καὶ μὲ τὴν σύντομη προφητεία του αὐστηρὰ παρατηρεῖ μὲ ἰσχυρὲς ποιητικὲς ἐκφράσεις τὴν ὑπερηφάνεια καὶ τὴν πτώση τοῦ Ἰσραήλ. Νὰ τί λέει χαρακτηριστικὰ γιὰ τὴν ὑπερηφάνεια:  «Ὑπερηφανία τῆς καρδίας σου ἐπῆρέ σε κατασκηνοῦντα ἐν ταῖς ὀπαῖς τῶν πετρῶν, ὑψῶν κατοικίαν αὐτοῦ, λέγων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ, τὶς κατάξει μὲ ἐπὶ τὴν γῆν; ἐὰν μετεωρισθῆς ὡς ἀετὸς καὶ ἐὰν ἀνὰ μέσον τῶν ἄστρων θῆς νοσσιᾶν σου, ἐκεῖθεν κατάξω σε, λέγει Κύριος» Δηλαδή: Ἡ ὑπερηφάνεια τῆς καρδιᾶς σου σὲ ἔκανε νὰ φρονεῖς πολὺ ὑψηλὰ γιὰ τὸν ἑαυτό σου, ὅτι τάχα κατοικεῖς σὲ φαράγγια καὶ σπηλιὲς τῶν ὀρέων καὶ γενικὰ ἀπόρθητες περιοχές. Ἔχεις κτίσει τὴν κατοικία σου σὲ πολὺ ὕψος, πιστεύεις ὅτι εἶσαι ἰσχυρὸς καὶ ἀνίκητος καὶ λὲς ἀπὸ μέσα σου: Ποιὸς θὰ μπορέσει νὰ μὲ κατεβάσει στὴ γῆ; Καὶ ἂν ἀκόμα πετάξεις σὲ μεγάλα ὕψη σὰν τὸν ἀετό, καὶ ἂν στήσεις τὴν φωλιά σου ψηλὰ ἀνάμεσα στ’ ἀστέρια, ἀπὸ ἐκεῖ θὰ σὲ καταρρίψω καὶ θὰ σὲ κατεβάσω, λέγει ὁ Κύριος.