ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011
Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα τῆς ἡμέρας (13-2-11).
Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011.
Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.
Διαμαρτυρία - έκκληση του κλήρου και του λαού της Μητροπόλεως Πατρών
Αρχιμ. π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος ΜΕΡΟΣ Α'
(Μιχάλης Τσώλης - Εκδόσεις Ορθόδοξος Τύπος)
Άγιος Χρήστος ο Κηπουρός
Μαρτύρησε ο Άγιος Χρήστος ο κηπουρός
κηπουρός ώφθη της Εδέμ του χωρίου.
Ο Πνευματικός Δοσίθεος
1)Τά μέρη τῆς Θείας Λειτουργίας, 2)Ἡ λατρεία τοῦ Θεοῦ ἐν Πνεύματι καί ἀληθείᾳ_mp3+κείμενο
Π. Σάββας 2011-01-27_Α.ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ Β. Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.mp3
Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 27-01-2011 (Συνάξεις Κυκλαρχισσῶν στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ
(δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ
Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού
θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)
Ὁ πόνος καί ἡ ἀντιμετώπισή του (Γέροντος Παϊσίου)
12.2.2011 - Τὸ μήνυμα τῆς ἡμέρας
Ἀπὸ τὸν Μικρὸ Εὐργετινό
Τοῦ ἀββᾶ Ἡσαΐα:
Τὴν ὥρα ποὺ προσφέρεται ἡ ἀναίμακτη θυσία ν’ ἀντιστέκεσαι στοὺς λογισμούς σου καὶ νὰ συγκρατεῖς τὶς αἰσθήσεις σου μὲ τὸν φόβο τοῦ Θεοῦ, γιὰ νὰ μεταλάβεις ἄξια τὰ Μυστήρια καὶ νὰ σὲ θεραπεύσει ὁ Κύριος. Ἄν ὅμως δὲν ἀποδιώξεις κάθε λογισμό, μὴν πλησιάσεις στὸ ἅγιο Ποτήριο, γιὰ νὰ μὴν σοῦ προξενήσει ἡ μετάληψη τὴν καταδίκη. Γιατὶ τὴν θεὶα κοινωνία τὴν ὀνομάζουν ἕνωση μὲ τὸν Θεό. Ὅσο, λοιπόν, μᾶς νικοῦν τὰ πάθη –εἴτε θυμός εἴτε φθόνος εἴτε ἀνθρωπαρέσκεια εἴτε κενοδοξία εἴτε μίσος εἴτε κάποιο ἄλλο πάθος- εἴμαστε μακριὰ ἀπὸ τὸν Θεό. Πῶς, τότε, θὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ ἕνωσή μας μ’ Ἐκεῖνον;
Ἀλίμονό μου! Ἀλίμονό μου! Ὅσο κοινωνῶ μὲ τοὺς ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ, ποιά εἶναι ἡ κοινωνία ποὺ ἔχω μαζί του;
Στὴν θεία Λειτουργία λέμε τὴν φράση: «Τὰ Ἅγια τοῖς ἁγίοις». Δηλαδὴ τὰ Ἅγια νὰ μὴν δοθοῦν στοὺς βέβηλους, ἀλλὰ στοὺς ἁγίους. Ἂν λοιπὸν εἶμαι ἅγιος, τότε ποιοί εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἐργάζονται μέσα μου; Ἀλίμονό μου! Ἀλίμονό μου! Ἔχω τὸ ὄνομά Σου, Κύριε, καὶ εἶμαι δοῦλος τῶν ἐχθρῶν Σου.