Σελίδες

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Codex Alimentarious: Ο σχεδιασμένος εκφυλισμός του ανθρώπινου είδους

  • Η εφιαλτική πραγματικότητα πίσω από το παγκόσμιο εμπόριο
  • Ν. Κατσαρός: Η εφαρμογή του θα γίνει υποχρεωτική για τα κράτη-μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου και αν ένα κράτος-μέλος αρνηθεί να επικυρώσει ή να τηρήσει τους όρους του, χάνει αυτομάτως οποιαδήποτε προσφυγή γίνει εναντίον του από άλλο κράτος μέλος, όσο εξωφρενική και αν είναι αυτή»
Θα μας μεταλλάξουν, θα μας ελέγξουν ή μήπως θα μας εξοντώσουν; Να γίνουμε κατσαρίδες δεν θέλουμε, να μας ελέγξουν ούτε να το διανοηθούμε, αλλά να μας εξοντώσουν ούτε να..... το διανοηθούν, γιατί δεν θα προλάβουν.

Εκδήλωση - συζήτηση για την Κάρτα του Πολίτη (mp3)


Εκδήλωση για την «Κάρτα του πολίτη»
Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη η ενημερωτική εκδήλωση για την «Κάρτα του πολίτη» που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Μαΐου 2011 στο «Βελλίδειο» συνεδριακό κέντρο, στην Θεσσαλονίκη. Ομιλητές ήταν ο Πανοσ.  Αρχιμ. Ιωσήφ, Καθηγούμενος της Ι. Μ. Ξηροποτάμου Αγίου Όρους, ο κ. Στάθης Αδαμόπουλος, Οικονομολόγος και ο κ. Δήμος Θανάσουλας, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω. Μπορείτε να ακούσετε τις πολύ ενδιαφέρουσες και διαφωτιστικές ομιλίες σε μορφή mp3.
Γέροντας Ιωσήφ Ξηροποταμηνός - Κάρτα του Πολίτη (mp3)
 Download 
Γέροντας Ιωσήφ Ξηροποταμηνός - Κάρτα του Πολίτη (mp3)
κ. Στάθης Αδαμόπουλος - Ομιλία "Κάρτα του Πολίτη" (mp3)
 Download 
κ. Στάθης Αδαμόπουλος - Ομιλία "Κάρτα του Πολίτη" (mp3)
Δήμος Θανάσουλας Δικηγόρου παρ' Αρείω Πάγω - Ομιλία "Κάρτα του Πολίτη" (mp3)
 Download 
Δήμος Θανάσουλας Δικηγόρου παρ' Αρείω Πάγω - Ομιλία "Κάρτα του Πολίτη" (mp3)
Ψήφισμα για την Κάρτα του Πολίτη - Εκδήλωση, συζήτηση - Θεσσαλονίκη 8/5/2011
 Download 
Ψήφισμα για την Κάρτα του Πολίτη - Εκδήλωση, συζήτηση - Θεσσαλονίκη 8/5/2011

Σκληρή απάντηση των Αγιορειτών πατέρων στον "Ορθόδοξο Τύπο" και στον π.Βασίλειο Βολουδάκη

Σχόλιο Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου:
Την επιστολή  που έστειλαν  24 Αγιορείτες πατέρες στην εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" ως απάντηση  στα δημοσιευμένα  κείμενα κυρίως του π.Βασιλείου Βολουδάκη, την είχαμε υπ΄όψη μας  εδώ και καιρό.
Δεν την δημοσιεύσαμε  περιμένοντας να την δημοσιεύσει πρώτα  ο "παραλήπτης"  δηλαδή ο "Ορθόδοξος Τύπος".
Το πρώτο μέρος της πολυσέλιδης αυτής επιστολής - απάντησης, η προαναφερθείσα  εφημερίδα  το δημοσίευσε στην  5η σελίδα του χθεσινού της φύλλου με τον τίτλο "Αι αποψεις 24 Αγιορειτών μοναχών  δια την Κάρταν του Πολίτου και τον αριθμόν του αντιχρίστου".
Στον υπότιτλο βέβαια αναφέρουν ότι πρόκειται  για απάντηση  στην "τοποθέτησιν του Ο.Τ ότι η εκκλησία δεν έχει λάβει ακόμα θέσιν  ως και εις την αρθρογραφίαν του Πρωτοπρεσβ.π. Βασιλείου Βολουδάκη  εις τον Ο.Τ".

Χιλιάδες μίλια προς τον τόπο της καρδιάς – του Κλάους Κέννεθ.

π. Μαρτίνος Πέτζολτ*
Το παρόν κείμενο είναι μια σύντομη κριτική στο βιβλίο "Χιλιάδες μίλια προς τον τόπο της καρδιάς", Κλάους Κέννεθ, εκδόσεις Εν πλω, Αθήνα 2009.

Είναι μεγάλο δώρο της χάριτος του Θεού, καθώς και μεγάλη χαρά για μας τους χριστιανούς, όταν ένας αδελφός, ο οποίος βρίσκεται σε βαθιά πλάνη και οδηγείται προς την απώλεια της ψυχής του, ξαναβρίσκει το δρόμο προς τους κόλπους της Εκκλησίας. Έτσι, μπορεί να είναι και χρήσιμο για μερικούς, όταν κάποιος βγαίνει απελευθερωμένος από την άβυσσο, μέσα στην οποία έζησε - το βουδισμό, το ισλάμ, τις παγανιστικές ιεροτελεστίες, τον αλκοολισμό, τα ναρκωτικά, τη βία και τις σχέσεις πάθους - προειδοποιεί τους ανθρώπους.

Ο Άγιος Οσιομάρτυς Νικόλαος ο εν Βουνένοις

Άγ. Νικόλαος ο Νέος. Ιερά Μονή Αναπαυσά, Μετέωρα
Άγ. Νικόλαος ο Νέος. Ιερά Μονή Αναπαυσά, Μετέωρα
Το συναξάριο του Αγίου αναφέρει πως καταγόταν από τα μέρη της Ανατολής χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένο τόπο. Από μικρό παιδί παρουσιάζεται ως παιδαριογέρων, δηλαδή μικρός στην ηλικία αλλά με φρόνηση, σοφία και ευλάβεια ωρίμου ανδρός.
Όταν ενηλικιώθη , κατατάχθηκε στις τάξεις του στρατού, όπου διέπρεπε σε ανδρεία και φρόνηση. Για τον λόγο αυτό ο Αυτοκράτορας Λέων ο ΣΤ’ο Σοφός του απένειμε το αξίωμα του Δουκός και τον όρισε διοικητή της Θεσσαλίας.
Ως διοικητής επιτελούσε τα καθήκοντά του με μεγάλη επιμέλεια και ευσυνειδησία. Γύμναζε κάθε μέρα τους στρατιώτες του όχι μόνο στις πολεμικές ασκήσεις αλλά και στη χριστιανική ζωή.

Κάρτα τοῦ Πολίτη-Ἐκδήλωση στό Βελλίδειο (8-5-2011)

Εὐχαριστοῦμε τόν ἐν Χριστῷ ἀδελφό Κωνσταντίνο γιά τό μήνυμα καί τό δημοσιεύουμε

Aγαπητοἰ φίλοι καλή σας ημέρα.

Σας στέλνω την μία από τις τρείς παρουσιάσεις που έγιναν χθές 8-5-2011 στο Βελλίδειο με αφορμή την επικείμενη ψήφιση της κάρτας του πολίτη.
Ας προβληματιστούμε όλοι μας και ας πράξουμε κατά συνείδηση για το μέλλον που ετοιμάζουμε για τα παιδιά μας.

Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος Κορομπίλης

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ -  Βελλίδειο 8_5_2011.pptΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - Βελλίδειο 8_5_2011.ppt
5196 K   Προβολή   Λήψη αρχείου  

Ἡ κατάθλιψη καί τά πάθη (Ε΄)

undefined
 Προηγούμενα:
Ἡ ἐν Χριστῷ ἀγάπη, ἡ αὐταπάρνηση,
ἡ «ἔξοδος» ἀπό τήν φιλαυτία,
εἶναι τό ἀντίδοτο τοῦ ἐγωισμοῦ καί τῆς Κατάθλιψης

Ὁ ἄνθρωπος καλεῖται νά ἀγαπήσει τόν Θεόν σύμφωνα μέ τήν πρώτη ἐντολή. Καλεῖται ἐπίσης νά ἀγαπήσει τόν πλησίον του «βγαίνοντας» ἀπό τήν ἄρρωστη ἀγάπη πρός τόν ἑαυτό του καί πρός τά κτίσματα. Τότε θεραπεύεται καί ἀπό τήν Κατάθλιψη. Γιαυτό ἔλεγε ὁ μακαριστός π. Πορφύριος ὅτι ἡ θεραπεία τῆς Κατάθλιψης εἶναι ὁ Θεῖος Ἔρωτας: «Ἡ ἀγάπη πρός τό Θεό» δίδασκε «εἶναι τό μεγαλύτερο πράγμα, πού αἰχμαλωτίζει τήν ψυχή διότι δέν εἶναι ἁπλῶς μία ἐνέργεια τῆς ψυχῆς πρός τό Θεό, ἀλλά εἶναι τό σπουδαῖο ὅτι εἶναι ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ πού γεμίζει ἔπειτα τήν ψυχή καί τήν κάνει ἄλλο». Ἡ πρός τόν Θεόν ἀγάπη γιά νά ἐπιτευχθεῖ προαπαιτεῖ τήν κατά Χριστόν Ταπείνωση, τήν αὐταπάρνηση καί τήν μετάνοια.

9 Μαΐου Συναξαριστής. Ἠσαΐου Προφήτου, Χριστοφόρου Μεγαλομάρτυρα, Ἀκυλίνης καὶ Καλλινίκης Μαρτύρων, Ἐπιμάχου καὶ Γορδιανοὺ Μαρτύρων, Μαξίμου Πατριάρχου, Σίου Ὁσίου, Κωνσταντίνου Μάρτυρα, Νικολάου τοῦ Νέου Ὁσιομάρτυρα, Δημητρίου Πρίγκιπα, Ἰωσὴφ τῆς Ὄπτινα, τῶν Ἁγίων Νεομαρτύρων τῆς Σλομπόντσκαγια. Ὁ Προφήτης Ἠσαΐας (ἑορτὴ Ἠσαΐας).

Ὁ Προφήτης Ἡσαΐας

Ὁ Προφήτης Ἠσαΐας, υἱὸς τοῦ Ἀμῶς, γεννήθηκε στὰ Ἱεροσόλυμα περὶ τὸ 774 π.Χ. Ὑπῆρξε ὁ πρῶτος μεταξὺ τῶν τεσσάρων μεγάλων Προφητῶν, ὁ λαμπρότερος καὶ μεγαλοφωνότερος ἀπὸ αὐτούς. Τὸ ὄνομα Ἠσαΐας, ἐβραϊστὶ Γιασιαγιάχου, σημαίνει «ὁ Θεὸς σῴζει».
Κατὰ ἀρχαία ραββινικὴ παράδοση, ὁ πατέρας του ἦταν ἀδελφὸς τοῦ βασιλέως τῶν Ἰουδαίων Ἀμασίου, ἡ δὲ θυγατέρα του λέγεται ὅτι εἶχε νυμφευθεῖ τὸν βασιλέα Μαννασή. Οἱ παραδόσεις αὐτές, θρῦλοι μᾶλλον καὶ ὄχι ἱστορικὲς ἀλήθειες, ὑποδηλώνουν πάντως τὴν εὐγενῆ καταγωγὴ τοῦ Ἠσαΐου. Ὁ Ἠσαΐας ἦταν ἔγγαμος καὶ εἶχε ἀποκτήσει δυὸ παιδιά, τὰ ὁποία ἀναφέρονται στὶς Προφητεῖες του.
Σὲ αὐτά, κατ’ ἐντολὴν προφανῶς τοῦ Θεοῦ, εἶχαν δοθεῖ συμβολικὰ ὀνόματα. Τοῦ μὲν πρώτου τὸ ὄνομα ἦταν Ἰασοὺβ καὶ σημαίνει κατὰ τοὺς ἑβδομήκοντα «τὸ ὑπόλοιπο θὰ ἐπιστρέψει», δηλαδὴ οἱ ἐναπομείναντες στὴν αἰχμαλωσία Ἰουδαῖοι θὰ ἐπανέλθουν στὴν πατρίδα τους. Τοῦ δὲ ἄλλου τὸ ὄνομα ἦταν Μαχὲρ Σχαλὰζ Χᾶς Βὰζ καὶ σημαίνει «ταχέως σκύλευσον, ὀξέως προνόμευσον», σὲ δήλωση τῆς ἐπικείμενης κατὰ τῶν Ἱεροσολύμων ἐπιδρομῆς τῶν Ἀσσυρίων καὶ Βαβυλωνίων.