Σελίδες

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Παρασκευής 18-05-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.


Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. ιε΄ 5 - 12

ιε΄ 5 - 12

             
Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην Κεφ. Ι΄ 17 - 28

Ι΄ 17 - 28
                                                         
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Ὑπάρχουν «ἀδελφές Ἐκκλησίες»; Ἀπαντᾶ ὁ Ἅγιος Ἰουστίνος Πόποβιτς.

  ΥΠΑΡΧΟΥΝ «ΑΔΕΛΦΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»; ΑΠΑΝΤΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης

Πολλοί σήμερα κάνουν λόγο γιά ἀδελφές Ἐκκλησίες. Δηλαδή ἀφήνουν νά ἐννοηθεῖ ὅτι ὑπάρχουν καί ἄλλες Ἐκκλησίες ἐκτός ἀπό τήν Ἁγία μας Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία. Ὅμως στό Σύμβολο τῆς Πίστεως διακηρύσσουμε ὅτι πιστεύουμε: «Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν». Πῶς λοιπόν κάποιοι ἰσχυρίζονται ὅτι ὑπάρχουν καί ἄλλες «ἀδελφές Ἐκκλησίες». Ἡ ἐξήγηση δίδεται ἀπό τόν Ἅγιο Ἰουστίνο Πόποβιτς:
«Στὸν σύγχρονο Οἰκουμενισμό, ὅλα βασίζονται στὴν ἀκόλουθη θέση, στὸ οὐμανιστικὸ ἀξίωμα: ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι μία ἀλλὰ πολλές. Εἶναι σὰν ἡ Ἐκκλησία νὰ κομματιάστηκε. Ἡ Ἐκκλησία ὅμως δὲν μπορεῖ νὰ διαιρεθεῖ. Ἀπὸ αὐτὴν μπορεῖ κανεὶς μονάχα νὰ ἐκπέσει καὶ ὄχι νὰ ἀποκοπεῖ. Στὴν οὐσία της ἡ Ἐκκλησία εἶναι Θεανθρώπινος ὀργανισμός, Θεανθρώπινο σῶμα, τὸ Πρόσωπο τοῦ Θεανθρώπου καὶ γιὰ αὐτὸ εἶναι πάντοτε μία, σὲ ὅλους τοὺς κόσμους μία. Σὲ αὐτὸ ἔγκειται ἡ οἰκουμενικότητά της, ἡ καθολικότητα.

«Σημεία ἀπό τόν Οὐρανό» Μεταξύ ἐπιστήμης, φαντασίας καί δεισιδαιμονίας.Μέρος 4ο.στ



 


http://o-nekros.blogspot.com/2012/04/ufo.html


 Δείτε εδώ:Μέρος 4ο.ε


3. Τα έξι είδη επαφών με UFO
 Ο Dr. Hynek κάνει σαφή διάκριση μεταξύ «στενών επαφών τρίτου τύπου» και περιπτώσεων «επικοινωνούντων» (contactees). Οι «επικοινωνούντες» έχουν επαναλαμβανόμενες επαφές με όντα από UFO, και φέρνουν συχνά ψευδοθρησκευτικά μηνύματα από αυτά, σχετικά με «υψηλά εξελιγμένα» όντα από άλλους πλανήτες που πρόκειται να έρθουν για να φέρουν «ειρήνη στη γη», και συνδέονται συχνά με ουφολογικές θρησκευτικές ομάδες. Οι συνηθισμένες εμπειρίες ΣΕ-3, από την άλλη, είναι γενικώς πολύ παρόμοιες με άλλες «στενές επαφές»· συμβαίνουν σε ανθρώπους με παρόμοιες ασχολίες και αξιοπιστία, είναι το ίδιο απρόσμενες, και παράγουν το ίδιο είδος σοκ στη θέα ενός πράγματος τόσο απίστευτου. Οι «επιβάτες» που γίνονται ορατοί (συνήθως από μικρή απόσταση) αναφέρονται συχνά σαν να μαζεύουν δείγματα πετρών και εδάφους, ή σαν να «επισκευάζουν» το δικό τους σκάφος.

Τό ἐνδιαφέρον γιά τή σωτηρία τοῦ πλησίον καί πῶς συμμετέχουμε στίς ἁμαρτίες τῶν ἄλλων (mp3)

Π. Σάββας 2012-02-12_Τό ἐνδιαφέρον γιά τή σωτηρία τοῦ πλησίον καί πῶς συμμετέχουμε στίς ἁμαρτίες τῶν ἄλλων (mp3)_(Χρηστοήθεια Ἁγ. Νικοδήμου)_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 12-02-12 (Συνάξεις Κυριακῆς στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ δέ γνωρίζει τήν ντροπή γι' αὐτό καί δέ γνωρίζει τήν τυποποιημένη κοσμιότητα


Ο Θεός και οι άγγελοι αυτού
εν ανάγκαις χαίρουσιν,
ο δε διάβολος και οι εργάται αυτού εν αναπαύσει




Η αγάπη δε γνωρίζει την ντροπή ούτε τα μέτρα της.
. Η αγάπη του Θεού δε γνωρίζει την ντροπή γι' αυτό και δε γνωρίζει την τυποποιημένη κοσμιότητα. Η αγάπη έχει το φυσικό ιδίωμα να μη γνωρίζει σε ποια μέτρα βρίσκεται. Ευτυχής είναι εκείνος που βρήκε εσένα, που είσαι το λιμάνι κάθε χαράς!

Η ελεημοσύνη μας κάνει ομοίους με το Θεό.
  Θέλεις να έχεις πνευματική κοινωνία με το Θεό και να απολαύσεις εκείνη την ηδονή που είναι ελεύθερη από τις σωματικές αισθήσεις; Ακολούθησε την εντολή της ελεημοσύνης. Αυτή η ελεημοσύνη του Θεού, όταν βρεθεί μέσα στην καρδιά σου, εικονίζει μέσα σου εκείνο το άγιο κάλλος του Θεού, ως προς το όποιο ήδη έγινες όμοιος με αυτόν.

συνεχίζεται...

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΣΑΑΚ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΥΨΕΛΗΣ.
http://agiosmgefiras.blogspot.com/2012/04/blog-post_2982.html

Ἀλλά ἄν κάποιος δέν θέλει τή ζωή;



ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ;

Διάβασες στο Ευαγγέλιο τους λόγους του Χριστού: «Κάθε αμαρτία και βλασφημία θα συγχωρείται στους ανθρώπους· η βλασφημία κατά του Αγίου Πνέυματος δεν θα συγχωρείται σ’ αυτούς…ούτε στη εδώ ζωή ούτε στη μελλοντική» (Ματθ.12,31-32). Και ρωτάς τι σημαίνει βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος;

Είναι η βλασφημία κατά της αλήθειας και της ζωής, που προέρχονται από το Άγιο Πνεύμα του Θεού. Ο άπιστος που μισεί και διώκει την αλήθεια του Θεού, βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος. Ο αυτόχειρας που μισεί και αφαιρεί τη ζωή του, βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος. Εφόσον το Άγιο Πνεύμα αποκαλείται και Πνεύμα της Αληθείας και της ζωής.

Μόνο τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ μᾶς σώζει

 

«Μακάριοι οἱ Πεινῶντες και διψῶντες την δικαιοσύνην,
ὅτι αὐτοί χορτασθήσονται» (Ματθ. Ε΄. 6)
Ἀπό τό βιβλίο «Πνευματικές Νουθεσίες»
Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα
(ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν)
 
  1. Ἐμπιστοσύνη στήν πρόνοια τοῦ Θεοῦ
Μή λιποψυχεῖς καί μή λυπᾶσαι τόσο πολύ, πού ἡ ἀρρώστια σ᾿ ἐμποδίζει νά πηγαίνεις στήν ἐκκλησία. Ὁ ἀπόστολος μᾶς ἔχει διαβεβαιώσει ὅτι ἐμεῖς οἱ ἴδιοι εἴμαστε ναοί τοῦ ζωντανοῦ Θεοῦ (Β΄ Κορ. 6. 16). Γιά σένα εἶναι ἀρκετός αὐτός ὁ ναός.
Ἐσύ ἰδιαίτερα, πού ὑποστηρίζεις ὅτι δέχεσαι εἰδικές ἐπισκέψεις τῆς χάριτος μέσα στήν ἐκκλησία, πρέπει νά φυλάγεσαι ἀπό τήν «οἴηση τῆς ἁγιότητος», καί ν᾿ ἀναγνωρίζεις ὅτι τώρα τίς στερήθηκες ἐπειδή δέν εἶσαι ἄξιος γι᾿ αὐτές. Ὅσο πιό ταπεινοί γινόμαστε, τόσο πιό σταθερή καί ἀσφαλής γίνεται ἡ πνευματική μας ζωή.

Πῶς ἐμφανίστηκε στήν Παρασκευή Ναϊσοπούλου ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος καί ἡ ἁγία εἰκόνα τῆς Παναγίας Μακελάρισσας.ε' μέρος

   

ΜΕ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΥΓΑΝΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΑ ΑΙΓΟΠΟΙΜΝΙΑ
Μετά την πρόχειρη αυτή τακτοποίηση του Σπηλαίου, η Παρασκευή είπε στους αιγοβοσκούς αδελφούς Κόκκοτα, ότι είναι θέλημα της Παναγίας να πάρουν τα ζώα τους και να φύγουν το συντομότερο από τη Σπηλιά, γιατί ο τόπος αυτός, με τη βοήθεια του Θεού θα γίνει εκκλησία και Μοναστήρι, κι αν θέλετε να έχετε του Θεού την ευλογία και της Παναγίας τη βοήθεια, θα πρέπει αμέσως να αδειάσετε τη Σπηλιά και να φύγετε.
Ο ένας από τα αδέρφια, ο Ιωάννης, αμέσως άμα άκουσε το θέλημα της Παναγίας πίστεψε και πήρε τα ζώα του και τα απομάκρυνε τελείως από τα μέρη της Σπηλιάς. Ο άλλος όμως αδερφός, ο Γεώργιος, αρνήθηκε να φύγει και προφασιζόμενος στην Παρασκευή είπε: «Εγώ δεν έχω άλλου πιο κατάλληλο μέρος, για να ξεχειμάσω τα γίδια μου, και έτσι θα μείνω εδώ τούτο το χειμώνα και για τον άλλο βλέπουμε, ή μπορεί να φύγω την άνοιξη».

Οἱ λεγόμενες «ψυχοεπιστῆμες» εἶναι μία φενάκη τοῦ σύγχρονου, αὐτονομημένου ἀπό τόν Θεό, ἀνθρώπου.

Β΄ ΜΕΡΟΣ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

 

2) Ὁ θεραπευτικός χαρακτήρας καί ο θεραπευτικές ἀρχές τῆς Ἐκκλησίας .

Ἀπό τήν στιγμή τῆς πτώσεως καί κατόπιν, ἡ Ἐκκλησία διά τοῦ Χριστοῦ θεραπεύει τόν ἄνθρωπο185, κυρίως πνευματικά ἀλλά καί ψυχοσωματικά. Μᾶς ζωογονεῖ μέ τήν μετάνοια καί τήν προσευχή Της, μέ τά ἅγια Μυστήρια καί τήν θεραπευτική ἐπιστήμη Της, πού εἶναι ἡ ἀσκητική-ἡσυχαστική ζωή. Χωρίς αὐτά εἶναι ἀδύνατο νά θεραπευθεῖ ἡ πεσμένη ἀνθρώπινη φύση, νά ἔλθει τό Ἅγιο Πνεῦμα καί νά κατοικήσει στόν ἄνθρωπο. Χωρίς μυστηριακή καί ἀσκητική-ἡσυχαστική ζωή, ἡ γεμάτη ψυχολογικά προβλήματα ψυχή καί τό καταρρακωμένο ἀπό τήν ἁμαρτία ἀνθρώπινο σῶμα, παραμένουν ἐπίσης ἀθεράπευτα καί εὐάλωτα στά διάφορα νοσήματα. Ἀντίθετα οἱ ἅγιοι, πού εἶναι οἱ θεραπευμένοι ἄνθρωποι, ἔχουν τήν λειτουργία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀποκαταστημένη μέσα τους, ψυχή ὑγιή καί (συνήθως) σῶμα ἄνοσο. Διαβάζουμε στόν βίο τοῦ ἁγίου Ἀντωνίου, ὅτι παρόλο πού ἔζησε 105 ἔτη, δέν ἀρρώστησε ποτέ186.

Σημεῖα τῆς πλάνης καί τῆς χάριτος


Βίος καί πολιτεία
τοῦ ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη
(7ο Μέρος)
Ἀπό τό βιβλίο «Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης»


Σημεῖα τῆς πλάνης καί τῆς χάριτος
ἅγιος Γρηγόριος, θέλοντας νά ἐπιβεβαιώσει τίς δικές του διδασκαλίες, ρώτησε:
  • Παρόμοιες ἀποκαλύψεις καί ὁράματα προκαλοῦνται καί ἀπό τούς δαίμονες;
  • Ἄλλα εἶναι τά σημάδια τῆς δαιμονικῆς πλάνης καί ἄλλα τῆς θείας χάριτος, ἀποκρίθηκε ὅσιος Μάξιμος. Τό πονηρό πνεῦμα τῆς πλάνης, ὅταν πλησιάσει τόν ἄνθρωπο, τοῦ συγχύζει τό νοῦ καί τόν ἐξαγριώνει. Σκληραίνει τήν καρδιά του καί τή σκοτίζει. Προξενεῖ δειλία καί ὑπερηφάνεια. Τοῦ ἀγριεύει τήν ὄψη, τοῦ ταράζει τό μυαλό, τοῦ ἀνατριχιάζει ὁλόκληρο τό σῶμα. Τοῦ δείχνει καί φανταστικό φῶς. Φῶς ὅμως ὄχι λαμπρό καί καθαρό, ἀλλά ἐρυθρωπό. Προκαλεῖ ἔκσταση στό νοῦ καί τόν παρακινεῖ νά λέει ἄπρεπα καί βλάσφημα λόγια.

Και τώρα θερίζουμε ὅ,τι σπείραμε...

ΕΝΑΣ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ
ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΕΡΜ (1870-1918)
ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ (ΟΡΛΟΦΣΚΙ)
Διασκευή από τα ρωσικά
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ
ΩΡΩΠΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 2011
 
Πρόλογος
ΟΛΟΥΣ τους χριστιανικούς αιώνες και σ' όλους τους τόπους, οπού κηρύχθηκε το Ευαγγέλιο, το θείο δένδρο της πίστεως ποτίστηκε, αναπτύχθηκε και κάρπισε «εις ζωήν αίώνιον» (Ίω. 4:36) με μαρτυρικό αίμα. Στον εικοστό αιώνα, πάντως, η Εκκλησία της Ρωσίας αξιώθηκε να αναδείξει τους περισσότερους μάρτυρες.
Ο εβδομηντάχρονος διωγμός της (1917-1987) από το άθεο μπολσεβικικό καθεστώς δεν υστέρησε σε σκληρότητα των διωγμών της αρχαίας Εκκλησίας από τους ειδωλολάτρες Ρωμαίους αυτοκράτορες. Ναοί και μοναστήρια σφραγίστηκαν ή κατεδαφίστηκαν. Εκκλησιαστικές περιουσίες δημεύτηκαν, θεολογικές και ιερατικές σχολές κλείστηκαν.
Εκατομμύρια πιστοί -κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί- γνώρισαν τις φυλακές, την εξορία, τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, τους πιο φρικτούς βασανισμούς. Εκατοντάδες χιλιάδες νέοι μάρτυρες και ομολογητές της πίστεως θάφτηκαν στη ρωσική γη σαν τους σπόρους του σιταριού για ν' αναστήσουν και πάλι την Αγία Ρωσία, πού είχε πεθάνει πολύ πριν από την Οκτωβριανή Επανάσταση του 1917.

Παγκόσμια ἐμμονή γιά πιό "ἀσφαλή ταυτότητα/κάρτα":RFID στούς στρατιῶτες γιά "ἰατρικούς"' λόγους.

 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΓΙΑ ΠΙΟ “ΑΣΦΑΛΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΚΑΡΤΑ”: RFID ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ γιὰ “ἰατρικοὺς” λόγους. «Τὰ πάντα γίνονται βῆμα πρὸς βῆμα. Καὶ φαίνεται ἀναπόφευκτο ὅτι οἱ κυβερνήσεις θὰ θελήσουν κάποια στιγμὴ κάτι ἀκόμα πιὸ “ἀσφαλὲς” ἀπὸ μιὰ κάρτα!»

Στὶς ΗΠΑ ἐμφυτεύουν RFID στοὺς στρατιῶτες γιὰ “ἰατρικοὺς” λόγους

.            Εἶναι γεγονὸς ὅτι τὸ ὄνειρο κάθε ἐξουσίας ἀκόμα καὶ δημοκρατικῆς εἶναι νὰ μπορεῖ νὰ ἔχει τὸν πλήρη ἔλεγχο στὰ περιουσιακὰ στοιχεῖα, καὶ στὴν προσωπικὴ ζωὴ τοῦ κάθε πολίτη. Γιατί; Γιατί ἔτσι νιώθει ἀσφαλὴς ὅτι θὰ μπορεῖ νὰ ἐπιβάλλει πλήρως ὁτιδήποτε θεωρεῖ ὡς σωστό, καὶ θὰ εἶναι σίγουρη ὅτι κανεὶς δὲν θὰ προλάβει νὰ τῆς ἐναντιωθεῖ στὰ σχέδιά της, ἀφοῦ πρὶν τὴν ἐναντίωση θὰ πρέπει νὰ ὑπάρξει σχεδιασμὸς καὶ μετὰ συντονισμός, πὼς θὰ ἐπιτευχθεῖ αὐτό, ἂν ὅλοι εἴχαμε ἀπὸ ἕνα ἐμφυτευμένο μικροτσὶπ (RFID). Τὸ θέμα εἶναι σοβαρὸ γιατί σιγὰ-σιγὰ (ἢ πολὺ γρήγορα, τελικὰ) τὸ RFID πλησιάζει ὅλο καὶ πιὸ κοντὰ στὸ σῶμα μας μὲ τὴν δικαιολογία τῆς ἀσφάλειας, εὐνομίας, καὶ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ. Κρατεῖστε τὸ τελευταῖο, ὁ καταναλωτὴς καὶ ὄχι ὁ πολίτης παραδίδεται εὔκολα στὴν εὐκολία. Τὸ ἄρθρο ποὺ θὰ διαβάσετε εἶναι ἀπὸ τὸ http://endoftheamericandream.com/archives/after-the-government-microchips-our-soldiers-how-long-will-it-be-before-they-want-to-put-a-microchip-in-you γιὰ ὅποιον θέλει νὰ τὸ δεῖ στὰ Ἀγγλικὰ ἀλλιῶς ἰδοὺ στὴν ἑλληνικὴ μετάφραση.

Θαυμάσια ὁπτασία κάποιου ἐλεήμονος καί εὐλαβούς χριστιανού


Ένας παντρεμένος άνθρωπος που είχε παιδιά και δούλους και άφθονο πλούτο, ήταν πολύ ελεήμων και φιλόξενος. Μία νύκτα, αφού εδείπνησε, κοιμήθηκε και το πρωί τον εβρήκαν ξαπλωμένο στη γη, ψυχρό, αναίσθητο, σαν να ήταν πεθαμένος. Οι συγγενείς του τον εσήκωσαν, τον έβαλαν στο στρώμα, κάνοντάς του διάφορες γιατρειές και ζεσταίνοντάς τον για να αναζήση, αλλά μάταια εκοπίαζαν. Μετά από πολλές ημέρες ήλθε στον εαυτό του και ερωτήθηκε από τους συγγενείς του να τους ειπεί τί έπαθε και πού βρισκόταν τόσες ημέρες νεκρός. Εκείνος δεν αποκρινόταν, μόνο έκλαιγε απαρηγόρητα και ακατάπαυστα και, μέχρι του θανάτου του, δεν είπε τίποτε σε κανέναν. Όταν πλησίαζε το τέλος, εκάλεσε τον μεγαλύτερο γιο του και του είπε τα εξής μπροστά σε όλους:

Κωνσταντίνος Χολέβας, Ἡ ἀγωγή τῶν νέων καί ἡ ὑποβάθμιση τοῦ προσώπου

 
Η ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Γράφει ο Κωνσταντῖνος Χολέβας-Πολιτικός Ἐπιστήμων
Ἡ οἰκονομική κρίση πού βιώνουμε ἔχει σαφῶς πνευματικά καί ήθικά αἴτια. Κάτι ἔλειψε κατά τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τήν κοινωνία μας καί μᾶς ὁδήγησε ὡς ἄτομα καί ὡς ἔθνος σέ ὑπερδανεισμό, ὑπερκατανάλωση, εὐδαιμονισμό, ὑλισμό καί τελικά σέ κατάρρευση καί ἀδιέξοδο. Τώρα που ἀναζητοῦμε λύσεις και προτάσεις γιά ἕνα καλύτερο μέλλον καλό θά ἦταν νά προβληματισθοῦμε γιά τά ἐσφαλμένα πρότυπα πού δώσαμε στούς νέους μας καί γιά τήν ἀνάγκη ἀναπροσανατολισμοῦ τῆς παιδείας καί τῆς κοινωνίας μας.
Ἔχω τήν αἴσθηση ὅτι ἐδῶ καί χρόνια ὑποβαθμίζουμε τό πρόσωπο κάι θεοποιοῦμε τούς ἀριθμούς. Χάσαμε τόν σεβασμό πρός τά πρότυπα, τά ὁποῖα ἐνέπνεαν ἐπί αἰῶνες τόν λαό μας καί εἰδικότερα τούς νέους μας.

Τά σχολικά βιβλία, ἡ τηλεόραση, τά ἄλλα ΜΜΕ, οἱ κυριαρχοῦσες ἰδεολογίες. ὁ ψευδοπροοδευτισμός καί τά συμπλέγματα «μοντερνισμοῦ» ταλαιπώρησαν ἐπί χρόνια τήν κοινωνία μας καί τήν ἀπέκοψαν ἀπό ρίζες αἰὠνων καί ἀπό τούς ἑλληνορθόδοξους χυμούς πού μᾶς κράτησαν στά δύσκολα. Ἡ νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση καί ὁ μαρξισμός βασίσθηκαν στόν ὑλισμό, στήν ἀποθέωση τῆς οἰκονομίας καί στήν ὑποβάθμιση τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας.

Μέ ποιούς τρόπους πρέπει νά βοηθοῦμε στή σωτηρία τῶν ἄλλων (Ἁγ. Νικοδήμου, Χρηστοήθεια)(mp3)



Π. Σάββας 2012-02-05_Μέ ποιούς τρόπους πρέπει νά βοηθοῦμε στή σωτηρία τῶν ἄλλων-(Ἁγ. Νικοδήμου, Χρηστοήθεια)_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 05-02-12 (Συνάξεις Κυριακῆς στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Ἡ ἀπάθεια

Η απάθεια είναι όχι μόνο η αποφυγή εφάρματων – εμπαθών έργων, αλλά η εξάλειψη ακόμα και της επιθυμίας τους.
Απαθής είναι όποιος έχει κατανικήσει την προσκόλληση σ’ όλους τους λογισμούς που εξαναγκάζουν ή εξαπατούν, βρίσκεται πάνω απ’ όλα τα πάθη, δεν ταράζεται και δεν ενοχλείται από τίποτα εγκόσμιο, δεν φοβάται θλίψεις ή δυστυχίες ή κινδύνους και δεν τρομάζει ούτε μπροστά στο θάνατο, που τον θεωρεί ως σύμβολο της αιωνίας ζωής.

17 Μαΐου Συναξαριστής. Ἀνδρονίκου καὶ Ἰουνίας Ἀποστόλων, τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Παμφαμῆρος, Παμφυλῶνος καὶ Σολόχωνος, μνήμη τῆς ἁλώσεως τῆς Ἱερουσαλήμ, Εὐδοκίας Ὁσίας, Ρεστιτούτης Μάρτυρος, τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἀνδρίου, Βίκτωρος καὶ Βασίλλας, τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἐραδίου, Παύλου, Ἀκυλίνου καὶ τῶν σὺν αὐτοίς, Θεοδωρήτου Ἱερομάρτυρος, Ματρώνου Ὁσίου, Μαϊδούλφου Ὁσίου, Νεκταρίου καὶ Θεοφάνους Ὁσίων, Νικολάου Μεγαλομάρτυρος ἐκ Σόφιας, Νικολάου Νεομάρτυρα ἐκ Μετσόβου, Ἀθανασίου Ἀρχιεπισκόπου, Ἐλεαζάρου Μάρτυρος, Ἰωνὰ Ὁσίου, Εὐφροσύνης Ὁσίας, μετακομιδὴ ἱερῶν λειψάνων Ὁσίου Ἀδριανοῦ.


Οἱ Ἅγιοι Ἀνδρόνικος καὶ Ἰουνία οἱ Ἀπόστολοι (ἑορτὴ Ἀνδρόνικος)

Οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι Ἀνδρόνικος καὶ Ἰουνία συγκαταλέγονται ἀνάμεσα στοὺς ἑβδομήκοντα Ἀποστόλους τοῦ Κυρίου μας, τοὺς ὁποίους ἑορτάζουμε στὶς 4 Ἰανουαρίου.


Ἀπολυτίκιον. Ἦχος α’. Τὸν τάφον σου Σωτήρ.

Δυὰς φωτοειδής, ἱερῶν Ἀποστόλων, καὶ κήρυκες Χριστοῦ, ἀνεδείχθητε κόσμω, τοὶς πάσι κατασπείραντες, τὸ τῆς χάριτος κήρυγμα, ὅθεν σήμερον, ἠμᾶς πιστῶς εὐφημοῦμεν, ὢ Ἀνδρόνικε, καὶ Ἰουνία θεόφρον, Χριστὸν μεγαλύνοντες.