Σελίδες

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Παρασκευής 08-06-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Εφεσίους κεφ. β΄ 4 - 10

β΄ 4 - 10

                                      
Ευαγγέλιον: Κατά Ματθαίον Κεφ. Ε΄ 33 - 41

Ε΄ 33 - 41
                                                    
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

http://hristospanagia1.wordpress.com/

http://www.hristospanagia.gr/

Ἡ ἡσυχία συμφέρει περισσότερο στούς ἐμπαθείς. Ὅσιος Πέτρος ὁ Δαμασκηνός

Όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός
 Βιβλίο Πρώτο 
Η ησυχία συμφέρει περισσότερο στους εμπαθείς 
Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών, γ΄τόμος


Σε όλους συμφέρει η ησυχία και η αποφυγή των πραγμάτων και των ανθρώπων, περισσότερο όμως στους εμπαθείς και αδύνατους. Δεν μπορεί βέβαια ο νους με μόνη την πρακτική άσκηση να γίνει απαθής, αν δεν έχει διαδοχικά πολλές και πνευματικές θεωρίες.
Ούτε ο περισπασμός και το να είναι κανείς προϊστάμενος άλλων περνάνε χωρίς βλάβη, αν δεν αποκτήσει κανείς πρωτύτερα απάθεια από την αποφυγή.
Η μέριμνα του βίου και η σύγχυση βλάπτει συνήθως και τους τέλειους και τους απαθείς.
Καμιά ωφέλεια δεν προέρχεται, όπως λέει ο Χρυσόστομος, από την εργασία του ανθρώπου, χωρίς την ουράνια βοήθεια.
Ούτε πάλι η ουράνια βοήθεια έρχεται σ' εκείνον που του λείπει η προαίρεση. Έχομε ανάγκη και από τα δύο, και από τη θεία βοήθεια και από την ανθρώπινη εργασία, και από την πράξη και από τη γνώση, και από το φόβο και από την ελπίδα, και από το πένθος και από την παρηγορία, και από δειλία και από ταπείνωση, και από διάκριση και από αγάπη.

Προκατήχηση στούς φωτιζομένους_3ο Μέρος_ Κατηχήσεις Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3


Π. Σάββας 2011-01-29_Προκατήχηση στούς φωτιζομένους_3ο Μέρος_ Κατηχήσεις Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 29-01-2011 (Συνάξη ἀνδρῶν).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Ποιμαντική καί ἐκκοσμίκευση



 
Ποιμαντική καί ἐκκοσμίκευση

π. Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου
 
 
Πηγή: Απόσπασμα από το βιβλίο «Εκκλησία και Εκκοσμίκευση», εκδόσεις Μυριόβιβλος





Ορισμοί


Η Εκκλησία μας σαρκώνεται και ζει μέσα στον κόσμο. Προσλαμβάνει τον κόσμο και αγιάζει τον κόσμο. Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος ορίζει προσφυέστατα: «Το απρόσληπτον και αθεράπευτον». Ο διττός αυτός στόχος ορίζει την ποιμαντική της Εκκλησίας. Πρόσληψη και θεραπεία. Η έννοια της προσλήψεως δεν αρνείται την παρουσία της Εκκλησίας μέσα στον κόσμο, αρνείται, όμως, την αντίστροφη κίνηση, την πρόσληψη της Εκκλησίας από τον κόσμο. Διαφέρει η πρόσληψη του κόσμου από την Εκκλησία, συγκρινόμενη με την εκκοσμίκευση και τον συσχηματισμό.
 Η έννοια της θεραπείας δεν αρνείται τη χρησιμοποίηση θεραπευτικών μέσων, αντιτάσσεται, όμως, στη χρησιμοποίηση μη εκκλησιαστικών μέσων θεραπείας.
Η προοιμιακή αυτή τοποθέτηση προσδιορίζει, ήδη, την εκκοσμίκευση της ποιμαντικής στην λανθασμένη θεώρηση των δύο αφετηριακών ορισμών της προσλήψεως και της θεραπείας.

Γιά τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.γ' μέρος


«Πατρικές Συμβουλές Γέροντος ΦιλοθέουΖερβάκου»
Ἀπό τό ἡμερολόγιο τοῦ ἐκδοτικοῦ οἴκου «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»
ἔτους 2010

Δεῖτε ἐδῶ:β' μέρος

Γιά τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
Μή πλανώμεθα καί μή ἀπατώμεθα, ὅτι μέ τίς πανηγύρεις μας θά προσελκύσουμε τούς ἑτεροδόξους καί κακοδόξους, ὅτι θά τούς πείσουμε νά προσέλθουν στήν Ὀρθοδοξία.
***
Ἐάν δέν ἦταν στόν καιρό τῆς ψευδοσυνόδου Φλωρεντίας τό 1438 ὁ ἁγιώτατος Μᾶρκος ὁ Ἐφέσου νά ὁμολογήση τήν ὀρθόδοξη πίστη καί νά ἀγωνιστῆ μέχρι θανάτου, σήμερα δέν θά ὑπῆρχε Ὀρθοδοξία. Θά ὑπῆρχε πανλατινισμός. Ὅλοι θά εἴμασταν λατίνοι. Τότε βρέθηκε ἕνας καί μόνος καί ὑπερασπίστηκε τήν ὀρθόδοξη πίστη, τώρα στίς πονηρές αὐτές ἡμέρες θά βρεθῆ ἕνας καί μόνος ἐφάμιλλος μιμητής τοῦ Ἁγίου Μάρκου νά ὑπερασπισθῆ τήν Ὀρθοδοξία;...

Ἡ νεοπροτεσταντική ὀργάνωση “Ἑλληνική Ἱεραποστολική Ἔνωση“ ἔλαβε πιστοποίηση παροχῆς ὑπηρεσιῶν κοινωνικῆς φροντίδας ἀπό τό Ὑπουργείο Ὑγείας

Έλαβαν πιστοποίηση παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας
Αθήνα 4.5.2012,
Με αποφάσεις του υπουργείου Υγείας, οι παρακάτω φορείς αποκτούν ειδική πιστοποίηση ΝΠΙΔ ως φορείς παροχής υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, διάρκειας 4 ετών.
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
1. Ελληνική Εταιρεία Αυτισμού Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών με έδρα την Αθήνα
2. Σύλλογος Ατόμων με Γενετικά Προβλήματα το Μέλλον με έδρα την Αθήνα
3. Σύνδεσμος Φίλων Ασθενών του Ειδικού Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Πειραιά Μεταξά με έδρα το Πειραιά

4. Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα με έδρα την Αθήνα.
5. Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης με έδρα το Πειραιά
6. Πανελλήνιος Σύλλογος Προστασίας Ενημέρωσης και Βοήθειας Καρδιοπαθών Παιδιών «Η Καρδιά του Παιδιού» με έδρα την Αθήνα
7. Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση με έδρα την Αθήνα

Ὀργή καί θυμός.β'μέρος

 
«Μακάριοι οἱ καθαροί τῇ καρδίᾳ ὅτι αὐτοί τόν Θεόν ὄψονται» (Ματθ. Ε΄. )
Ἀπό τό βιβλίο «Πνευματικές Νουθεσίες»
Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα
(ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν)
 Δεῖτε ἐδῶ:α' μέρος

 Ὀργή καί θυμός
Πραγματική λύσσα σέ κυριεύει, κάθε φορά πού τά παιδιά δέν καταλαβαίνουν τί τούς λές σέ παρακοῦνε κάνουν ζημιές. Ὁπωσδήποτε αὐτό εἶναι ἕνα μεγάλο σφάλμα σου. Πρέπει νά παλέψεις σκληρά μέ τό φοβερό πάθος τοῦ θυμοῦ πού, καθώς φαίνεται, σ᾿ ἔχει ἁρπάξει γιά τά καλά στά νύχια του. Διάβασε στήνΚλίμακατόν ὄγδοο λόγο «περί ἀοργησίας» καί τόν εἰκοστό τέταρτο «περί πραότητος καί ἁπλότητος». ἀββᾶς Κασσιανός* καί ὅσιος Νεῖλος Σόρσκυ** εἶναι ἐπίσης πολύ διαφωτιστικοί.
* Βλ. Ἁγίου Κασσιανοῦ τοῦ Ρωμαίου, πρός τόν ἐπίσκοπο Κάστορα περί τῶν ὀχτώ λογισμῶν τῆς κακίας, Φιλοκαλία τῶν ἱερῶν Νηπτικῶν, τ. Α΄, μετ. Ἀντ. Γαλίτη , «Τό Περιβόλι τῆς Παναγίας», Θεσσαλονίκη 1984, σελ. 100-104.
** Βλ. τήν ἑλληνική ἔκδοση τῶν ἔργων του, τοῦ μοναχοῦ Βασιλείου Grolimund, Ὁσίου Νείλου Σόρσκυ ἅπαντα τά ἀσκητικά, «Ὀρθ. Κυψέλη», Θεσσαλονίκη 1985, σελ. 141 κ. ἑ. καί ἰδιαίτερα σελ. 181-183.

Τά κρίματα τοῦ Θεοῦ

 
 Ζούσε ένας ενάρετος αναχωρητής που παρακαλούσε το Θεό και του έλεγε. Κύριε, γνώρισε μου ποια είναι τα κρίματά σου.
Πολλές φορές λοιπόν εξ αιτίας της αιτησής του αυτής επέδειξε και άσκηση και ο Θεός τον πληροφόρησε, πως αυτό είναι αδύνατο στους ανθρώπους. Επειδή αυτός πάλι επέμενε με την άσκηση παρακαλώντας το Θεό, θέλοντας ο Θεός να πληροφορήσει τον γέροντα, επέτρεψε να μπει σ' αυτόν λογισμός, ώστε να φύγει και να επισκεφθεί κάποιον μοναχό, που έμενε όχι και λίγα σημεία μακριά. Ετοίμασε τη μηλωτή του και ξεκίνησε.

Στέλνει τότε ο Θεός άγγελο, μετασχηματισμένο σε μοναχό, που συναντά το γέροντα και του λέει.
Που πηγαίνεις, καλόγηρε; Ο γέροντας του λέει.
Στο τάδε αναχωρητή. Λέει ο άγγελος ο δήθεν μοναχός.
Και εγώ προς αυτόν πηγαίνω· ας περπατήσουμε λοιπόν μαζί.

Ἡ ἄσκηση, ἡ ἀσκητική καί ἡσυχαστική ζωή, δέν εἶναι μόνο γιά τούς μοναχούς

 

  Β΄ ΜΕΡΟΣ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

 

3) Θεραπευτικά μέσα. 

Ἡ ἄσκηση, ἡ ἀσκητική καί ἡσυχαστική ζωή, δέν εἶναι μόνο γιά τούς μοναχούς. Ὅλοι οἱ χριστιανοί πρέπει νά ἀσκοῦνται (νηστεία, ἀγρυπνία, μακρές προσευχές, κ.λ.π.). «Κάποτε (διηγεῖται πνευματικό του παιδί), μοῦ εἶπε ὁ π. Πορφύριος: «Ὁ ὀρθόδοξος ἀσκητισμός δέν εἶναι μόνο γιά τά Μοναστήρια, ἀλλά καί γιά τόν κόσμο. Εἶναι μεγάλη εὐλογία ἡ προσευχή μέσα στόν ναό, οἱ μακρές ἀκολουθίες καί ἡ δοξολογία τοῦ Θεοῦ ἐν πνεύματι ἀγάπης. Νά 'ξερες πόσο οἱ ψυχές βασανίζονται ἀπό τά πάθη καί πόσο ἀνακουφίζονται κοντά στήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ!»295

Θαυμαστά γεγονότα.ιζ' μέρος

Βίος καί πολιτεία
τοῦ ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη
(8ο Μέρος)
Ἀπό τό βιβλίο «Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης»


 Δεῖτε ἐδῶ:ιστ' μέρος


Θαυμαστά γεγονότα
Ἕνας μοναχός μιά μέρα κατέβηκε στή θάλασσα καί ψάρεψε ἀρκετά ψάρια. Χώρισε μετά τά μικρά ἀπό τά μεγάλα, μαγείρεψε τά μικρά καί τά ἔφερε στόν ἅγιο. Τοῦ λέει ἐκεῖνος:
  • Τά μεγάλα ψάρια τά ἔκρυψες. Ἔφερες τά μικρά.
Κεραυνοβολημένος ὁ μοναχός, ἔβαλε μετάνοια καί ὁμολόγησε:
  • Συγχώρησέ με, πάτερ. Ἔτσι ἔκανα.

Ταλμούδ καί...ἐν ὀνόματι τῆς ἀγάπης!Ἡ ἐβραϊκή θρησκεία θέλει νά ἐξαφανίσει τήν ὀρθοδοξία καί τούς χριστιανούς

ΤΑΛΜΟΥΔ καί……. ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ! Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ


 Οἱ κύριοι παγκοσμιοποιηταί, πασχίζουν καί βιάζονται γιά νά έξαφανισθοῦν τά ἔθνη καί νά ἀνοίξουν τά σύνορα. Ἀπώτερος στόχος τους εἶναι τό νά ἔλθουν ὅλα τά ἐδάφη ὡς ἕνα, ὑπό τήν κατοχή τους!
Ἔκαναν τό πᾶν γιά νά δημιουργήσουν ἑνιαία παγκόσμια οἰκονομία, ἕτσι ὥστε νά ροκανίζουν ὅλο τό χρῆμα πού ὑπάρχει στή γῆ...μιά πού τό πολύ χρῆμα πού ἤδη κατέχουν δέν τούς φτάνει...!
Πάσχισαν νά καθιερώσουν τήν ἀγγλική γλῶσσα ὡς κοινή γιά ὅλους, ὥστε νά μή δυσκολεύονται στήν ἐπιβολή τῶν ἐντολῶν τους καί νά μή χρειάζονται «ὑπότιτλοι» καί ἐπεξηγήσεις, σέ ὅσους δέν κατάλαβαν καλά τίς προσταγές τους. Γιαυτό καί διάτήρησαν σέ «κῶμα» ὅλες τίς ὑπόλοιπες μητρικές γλῶσσες τοῦ διαφόρων ἐθνῶν τοῦ κόσμου!

Εἶναι δυνατόν ποτέ ὁ ἄνθρωπος νά προέρχεται, ἐξελικτικά, ἀπό τά ζῶα; – Δαμασκηνός μοναχός Ἁγιορείτης


  Ποιά, τώρα, εἶναι ἡ διαφορά μας ἀπό τά ζῶα; Συμβαίνει, ὅπως εἴπαμε, ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου, νοουμένου ὡς ἡ πηγή τῶν νοημάτων καί τῶν λογισμῶν του, πού εἶναι ὁ ὀφθαλμός, ὁ πυρῆνας τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου, δηλ. ἡ ψυχή τοῦ ἀνθρώπου, νά εἶναι ἕνα αὐθυπόστατο κτίσμα, νά ἔχη δηλ. ἰδική της ὑπόστασι, ἡ ὁποία παραμένει ζωντανή καί μετά τόν βιολογικό θάνατο τοῦ ἀνθρώπου, ἐπειδή εἶναι ἀθάνατη. Εἶναι δηλ. ἡ ψυχή μία ὀντότητα ξεχωριστή ἀπό τό σῶμα τοῦ ἀνθρώπου, πού ζεῖ καί μετά τόν βιολογικό του θάνατο, κάτι πού δέν συμβαίνει εἰς τά ζῶα.
Τά ζῶα, καί δή ὁ χιμπαντζῆς, πού λέγουν οἱ ἐξελικτικοί ὅτι εἶναι τό πλησιέστερο πρός τόν ἄνθρωπο, ἐξελικτικά, ζῶο, δέν ἔχουν ψυχή ὡς αὐθυπόστατη ὀντότητα, ἀλλά εἶναι θνητόψυχα.

Ἡ Δύναμη τῆς συγγνώμης!!



Δύο αδέλφια πήγαν μαζί στην έρημο κι ασκήτευαν στην ίδια καλύβη. Ο διάβολος, φθονώντας την αγάπη τους, βάλθηκε να τους χωρίση.

'Ενα βράδυ ο νεώτερος πήγε ν'ανάψη το λυχνοστάτη, τον αναποδογύρισε και χύθηκε το λάδι. Ο μεγαλύτερος θύμωσε και του έδωσε ένα μπάτσο. Τότε ο πιο μικρός, χωρίς να ταραχτεί, έσκυψε, του έβαλε μετάνοια και είπε ταπεινά:

Συμβαίνουν στά ὀρθόδοξα σχολεῖα μας

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

Τοῦ περιοδ. «Ο ΣΩΤΗΡ»
(ἀρ. τ. 2047, 15.06. 2012) 


.         Εἶναι θλιβερὰ ὅσα συµβαίνουν στὰ σχολεῖα τῆς Πατρίδος µας, στὰ ὁποῖα προεξάρχοντες εἶναι δυστυχῶς Ἕλληνες ἐκπαιδευτικοί, στοὺς ὁποίους ἐµπιστευόµαστε τὴν ἀγωγὴ τῶν παιδιῶν µας. Ἀναφέρουµε τέσσερα τέτοια περιστατικά, ὅπως µᾶς τὰ κατήγγειλαν ἀναγνῶστες µας.

α) Φιλόλογος καθηγήτρια ἀπευθυνοµένη σὲ πιστὴ µαθήτρια, τέκνο εὐσεβοῦς οἰκογενείας, εἶπε µέσα στὴν τάξη µπροστὰ σ᾽ ὅλους τους συµµαθητὲς καὶ τὶς συµµαθήτριές της «Πρέπει νὰ αἰσθάνεσαι ἐνοχὲς γιατί εἶσαι χριστιανή»! Ὅλα τὰ παιδιὰ τῆς τάξεως ἔµειναν ἄφωνα …

Προκατήχηση στούς φωτιζομένους_2ο Μέρος_ Κατηχήσεις Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3


Π. Σάββας 2010-12-11_Προκατήχηση στούς φωτιζομένους_2ο Μέρος_ Κατηχήσεις Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 11-12-2010 (Συνάξη ἀνδρῶν).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Ἔκκληση στούς γονεῖς γιά τήν προστασία τῆς ὀρθόδοξης πίστης τῶν παιδιῶν μας!


 ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!

Μετά τήν πρόσφατη διαμαρτυρία μου στό διαδίκτυο καί σέ ἀρμόδιες ἀρχές σχετικά μέ τίς σχολικές ἐπισκέψεις σέ ἰουδαϊκές συναγωγές (http://hristospanagia3.blogspot.gr/2012/05/blog-post_9530.html ), ἀλλά καί ἔν ὄψει τῆς ριζικῆς «μετάλλαξης» τοῦ Μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν πού μαγειρεύει τό Ὑπουργεῖο Παιδείας ἀπό ὁμολογιακό, σέ πολυθρησκειακό-γνωσιολογικό, ἀπευθύνομαι ἀγαπητοί Γονεῖς σέ ἐσᾶς καί σᾶς ἐνημερώνω τά ἑξῆς:

Βάσει τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος:
Οἱ γονεῖς ἔχουν τό δικαίωμα νά ἐπιλέγουν τό θρήσκευμα τῶν τέκνων τους, ἀποτελεῖ σημαντικό μέρος τῆς ἐπιμέλειάς τους καί προστατεύεται ἔμμεσα ἀπό τό Σύνταγμα στό ἄρθρο 21, ὅπου κατοχυρώνεται ἡ προστασία τῆς οἰκογένειας. Ἡ ἐπιλογή θρησκείας εἶναι τόσο σημαντική, ὥστε ὁ Ἄρειος Πάγος ἔχει δεχθεῖ ( ΑΠ 1321/1992 ) ὅτι ἀκόμη κι ἄν ἀφαιρεθεῖ ἡ ἐπιμέλεια ἀπό τόν ἕνα γονέα, ἡ ἐπιλογή τοῦ θρησκεύματος τοῦ τέκνου, ἐξακολουθεῖ νά ἀνήκει στόν πυρήνα τῆς γονικῆς μέριμνας καί πρέπει νά γίνει κι ἀπ’ τούς δύο γονεῖς.

Καρδιακὴ Προσευχὴ καὶ ἀντοχή στὶς δοκιμασίες


Καρδιακὴ Προσευχὴ καὶ ἀντοχή στὶς δοκιμασίες

Ὁ κόσμος τοῦ σκότους (ὁ διάβολος καὶ οἱ δαίμονες) προσπαθεῖ μὲ κάθε τρόπο νὰ σ’ ἐμποδίσει καὶ νὰ σὲ ἀπομακρύνει ἀπὸ τὴν προσευχὴ τῆς καρδιᾶς· γιατὶ ἡ καρδιακὴ προσευχὴ (τὸ «Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ, ἐλέησόν με») κατ’ ἐξοχὴν πληγώνει τοὺς δαίμονες, οἱ ὁποῖοι, ὅπως μᾶς διδάσκει ὁ Ἅγιος Διάδοχος Φωτικῆς, εἶναι στὴν περιφέρεια τῆς καρδιᾶς.

Ἡ καρδιά, ὡς ὄργανο (τὸ σαρκικὸ ὄργανο), θεωρεῖται ἀπὸ τοὺς Πατέρες ὅτι εἶναι τὸ κέντρο τῆς ὕπαρξής μας (τῆς ψυχοσωματικῆς μας ὕπαρξης) καὶ εἶναι τὸ τελευταῖο ὄργανο ποὺ σταματᾶ νὰ λειτουργεῖ. Εἶναι τὸ πρῶτο ποὺ ἀρχίζει νὰ λειτουργεῖ στὸ ἔμβρυο καὶ μόλις κοιμᾶται, δηλαδὴ μόλις πεθαίνει (σωματικῶς) ὁ ἄνθρωπος αὐτὸ τὸ ὄργανο εἶναι ποὺ σταματᾶ νὰ λειτουργεῖ τελευταῖο.
Ὅσο ἡ καρδιὰ λειτουργεῖ, σημαίνει ὅτι ἡ ψυχὴ εἶναι ἀκόμα μέσα στὸ σῶμα. Ἀπλῶς ἔχει συσταλεῖ καὶ βρίσκεται μόνο στὴν καρδιά. Μπορεῖ ὁ ἐγκέφαλος νὰ εἶναι νεκρός καὶ τὸ ὑπόλοιπο σῶμα νὰ ἔχει παγώσει ἣ νὰ χάνει θερμοκρασία καὶ νὰ ἔχει μείνει μόνο τὸ χτύπημα τῆς καρδιᾶς... ἔχει μαζευτεῖ ἡ ψυχὴ στὴν καρδιά.