Ἁγ.
Νικολάου Βελιμίροβιτς
Ἐπίσκοπος Ἀχρίδος
«Οὖτοι
μετά τοῦ ἀρνίου πολεμήσουσι,
καί
τό ἀρνίον νικήσει αὐτούς,
ὅτι
κύριος κυρίων ἐστί καί βασιλεύς βασιλέων»
Ἀπ.
Ιζ΄:14
Διαβάσατε
τήν Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννη καί σᾶς
κυρίευσε φόβος. Σᾶς φαίνεται ὅτι ἐκεῖνες
οἱ φοβερες περιγραφές ἀναφέρονται
ἀκριβῶς στήν ἐποχή μας. Κάποιος σᾶς
ἑρμήνευσε ὅτι ὅλοι ἐκεῖνοι οἱ φοβεροί
δράκοι καί τά θηρία ἤδη ἦρθαν στόν
κόσμο: Καί ὁ κόκκινος δράκος (Ἀπ.
Ιβ΄: 3) ὡς «σοσιαλισμός», καί
τό μαῦρο δεκατοκέρατο θηρίο (Ἀπ.
Ιγ΄: 1) ὡς
«μασονισμός» καί
τό δικέρατο θηρίο (Ἀπ.
Ιγ΄:11) ὡς
«αἵρεση». Καί
ὅλα αὐτά τά τέρατα στόν πόλεμο ἐναντίον
τοῦ χριστιανισμοῦ!
Ἀκριβῶς
ἔτσι εἶναι, ἀδέλφια μου. Στήν ἐποχή
μας ἡ κόλαση ἔχει ξεσηκώσει ὅλες τίς
στρατιές της ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ καί
οἱ πραγματικοί χριστιανοί πρέπει χωρίς
φόβο νά κοιτοῦν μπροστά τους, μέ δυνατή
πίστη καί ἐμπιστοσύνη στόν μοναδικό
Ἀνίκητο.
Μά, δέν εἶπε ὁ Κύριος στούς
ἀκολούθους Του, ὅταν ὑπῆρξαν μόνο μιά
χούφτα στή μέση τῆς Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας:
«Μή φοβοῦ τό μικρόν ποίμνιον· ὅτι
εὐδόκησεν ὁ πατήρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν
τήν βασιλείαν» (Λουκ.
Ιβ΄: 32). Καί
αὐτά τά προφητικά λόγια πραγματοποιήθηκαν.
Οἱ ἀκόλουθοι τοῦ Χριστοῦ ὑπερνίκησαν
τή Ρωμαϊκή αὐτοκρατορία καί πολλά ἄλλα
βασίλεια στή γῆ, κερδίζοντας τό Βασίλειο
τῶν Οὐρανῶν.
Ἡ
Ἀποκάλυψη εἶναι βιβλίο, τό ὁποῖο,
νομίζω, ἔχει προφητική σημασία γιά ὅλες
τίς γενιές τῶν χριστιανῶν μέχρι τό
τέλος τοῦ χρόνου. Γι᾿ αὐτό κάθε γενιά
ἐφάρμοζε τό νόημα αὐτοῦ τοῦ βιβλίου
στήν ἐποχή της. Ἀφοῦ σέ κάθε ἐποχή
ξεσηκωνόταν ἐναντίον τῆς πίστης τοῦ
Χριστοῦ καί ἀπό κάποιος δράκος.
Θωρακισμένος μέ ὅλα τά ὅπλα τῆς γῆς
καί ἄθεος, κάθε δράκος ἀπ᾿ αὐτούς
σηκωνόταν, φούσκωνε, σύριζε, ἐκτόξευε
δηλητήριο, ὅμως τελικά καθένας τους
θρυμματιζόταν καί γινόταν στάχτη. Καί
πάντα, ὁ παντοδύναμος Χριστός παρέμενε
νικητής ἐπάνω σέ κάθε τέρας πού
ἐμφανιζόταν μέσα στήν Ἀποκάλυψη.
Ἔτσι
γινόταν σέ ὅλους τούς αἰῶνες καί ἔτσι
θά εἶναι καί στόν τελευταῖο αἰώνα,
πρίν τήν Κρίση τοῦ Θεοῦ. Διαβάστε
προσεκτικά, τί λέει ὁ Ὁραματιστής τῆς
Ἀποκάλυψης: Ὅλα τά θηρία, ὅλοι οἱ
δράκοι καί ὅλοι οἱ βασιλεῖς τοῦ ψεύδους
θά ξεσηκωθοῦν ἐναντίον τοῦ Ἀμνοῦ τοῦ
Θεοῦ καί ὁ Ἀμνός τοῦ Θεοῦ θά τούς
νικήσει ὅλους. «Οὖτοι μετά τοῦ
ἀρνίου πολεμήσουσι, καί τό ἀρνίον
νικήσει αὐτούς, ὅτι κύριος κυρίων ἐστί
καί βασιλεύς βασιλέων» (Ἀπ.
Ιζ΄:14).
Τί
παραπάνω θέλετε ἀπό μιά τέτοια ἐγγύηση
γιά τή νίκη τοῦ Χριστοῦ; Διότι ὁ Χριστός
εἶναι πού ἐδῶ παρουσιάζεται ὡς Ἀμνός.
Στούς γήινους πολέμους γιά τίς περιουσίες
καί τά κράτη ποτέ δέν εἶναι γνωστό ἀπό
πρίν ποιός θά νικήσει, καί παρόλα αὐτά
οἱ πολεμιστές καί στίς δυό πλευρές
μάχονται θαρραλέα καί μέ ἐλπίδα. Ἀλλά
ἐμεῖς κάνουμε πνευματικό πόλεμο, τοῦ
ὁποίου ἡ νίκη εἶναι ἐκ τῶν προτέρων
ἐγγυημένη ἀπό τόν ἴδιο τόν Θεό καί
προφητευμένη καί προβλεπόμενη καί
κατοχυρωμένη. Μέ πολλές νίκες τοῦ
ἀνίκητου Χριστοῦ ἐπάνω σέ ὅλους τούς
ἀποστόλους τοῦ ψεύδους καί τίς ὀργανώσεις
τοῦ σκότους.
Αὐτός
εἶναι ὁ τελευταίος πόλεμος; Ποιός
ξέρει; Ἀφοῦ Αὐτός εἶπε: «Περί δέ
τῆς ἡμέρας ἐκείνης καί ὥρας οὐδείς
οἶδεν, οὐδέ οἱ ἄγγελοι τῶν οὐρανῶν,
εἰ μή ὁ πατήρ μου μόνος» (Ματθ.
Κδ΄: 36). Ἐάν
αὐτός εἶναι ὁ τελευταῖος πόλεμος γιά
τόν Χριστό καί ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ;
Ἔ, ἄς εἶναι! Ἐάν εἶναι ὁ τελευταῖος,
ἀκριβῶς γι᾿ αὐτό νά χαιρόμαστε καί
νά εὐφραινόμαστε! Ἀφοῦ ἄν καί σ᾿ αὐτόν
τόν τελευταῖο πόλεμο ἡ μάχη θά εἶναι
σφοδρότατη, ἀλλά καί τά στεφάνια τῆς
δόξας θά εἶναι λαμπρότατα. Ὁ τελευταῖος
πόλεμος θά σημαίνει τήν τελευταία καί
τήν πιό μεγαλειώδη νίκη τοῦ Ἀμνοῦ.
Ποιός ἀπό τούς χριστιανούς δέν θά
ἐπιθυμοῦσε μέ τήν καρδιά του, νά εἶναι
συμμέτοχος ἀκριβῶς αὐτῆς τῆς νίκης
τῶν νικῶν;
Μήν
φοβᾶστε, λοιπόν, ἡ νίκη τῆς πίστης τοῦ
Χριστοῦ εἶναι πιό ἰσχυρά ἐγγυημένη
καί ἀπό τά θεμέλια τῆς οἰκουμένης.
Αὐτός κατά τή θέληση Του ἀναβάλλει τήν
τελευταία νίκη ἴσως γιά νά μπορέσει νά
τή δεῖ ὅσο μεγαλύτερος ἀριθμός ἀνθρώπων
γίνεται, ἀπό τόν οὐρανό καί ἀπό τή γῆ,
καί περισσότερες καρδιές νά τή χαροῦν.
Αὐτῷ
ἡ δόξα εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Ἀμήν!
«Μή
φοβοῦ τό μικρόν ποίμνιον·
ὅτι
εὐδόκησεν ὁ πατήρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν
τήν βασιλείαν»
Λουκ.
Ιβ΄: 32
Ἀπό
τό
βιβλίο:
"Δρόμος
δίχως
Θεό
δέν
ἀντέχεται..."
Ἱεραποστολικές
ἐπιστολές Α΄
Ἐκδόσεις: "Ἐν πλῷ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου